Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля та встановлення розумних зупинок
Очікувана вартість
3 660 000,00 UAH
UA-2020-08-13-003517-a 98f59e538b744ca28050d950be3aa3c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучинський Андрій Євгенович

0332 777916 tender@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Кучинський Андрій Євгенович
0332 777916
tender@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:46
Очікувана вартість: 3 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Розумна зупинка - І
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
4 шт.
Розумна зупинка - ІІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником не пізніше одного місяця після отримання та встановлення Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО" 3 618 000,00
UAH з ПДВ
3 559 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО" 3 649 999,00
UAH з ПДВ
3 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:48
Цінова (без ціни).pdf
28 серпня 2020 15:48
ст.17.pdf
28 серпня 2020 15:48
Сертифікати.rar
28 серпня 2020 15:48
Сертифікати 2.rar
28 серпня 2020 15:48
Санкції.pdf
28 серпня 2020 15:48
Про уповноваж. особу...pdf
28 серпня 2020 15:48
Лист роз'яснення.pdf
28 серпня 2020 15:48
Лист гарантія ст.17.pdf
28 серпня 2020 15:48
Документи 3.rar
28 серпня 2020 15:48
Документи 2.rar
28 серпня 2020 15:48
Документи 1.rar
28 серпня 2020 15:48
додаток 8.pdf
28 серпня 2020 15:48
Додаток 6.pdf
28 серпня 2020 15:48
Баланс і фін.pdf
28 серпня 2020 15:48
9.ЕБГ ЕНКО UA-2020-08-13-003517-a.zip

Публічні документи

26 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
26 вересня 2020 17:54
750_Довідка про ліцензії.pdf
28 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:13
Статут.pdf.p7s
28 серпня 2020 17:13
Статут.pdf
28 серпня 2020 17:13
Підписаний_G0820-2080-GL_tender.pdf
28 серпня 2020 17:13
Додаток_3_Серт_ISO-45001.pdf.p7s
28 серпня 2020 17:13
Додаток_3_Серт_ISO-45001.pdf
28 серпня 2020 17:13
Додаток_3_Серт_ISO-14001.pdf.p7s
28 серпня 2020 17:13
Додаток_3_Серт_ISO-14001.pdf
28 серпня 2020 17:13
Додаток_3_Серт_ISO-9001.pdf.p7s
28 серпня 2020 17:13
Додаток_3_Серт_ISO-9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ЕНКО"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО"
#13367676
Відхилено 3 559 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 11:30
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО"
#21751578
Переможець 3 560 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО"
#21751578
3 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 17:09
Додаткова угода № 4 до Договору № UA-494 (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 09:46
Дод. угода 3 МОДЕРН 26.02.2021 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:51
Дод. угода №2 Модерн (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 14:58
Дод. угода 1 (1) (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:57
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:31
Договір 494.PDF укладений
08 жовтня 2020 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: UA-494/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: UA-494/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через документально підтверджені обєктивні обставини та покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: UA-494/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: UA-494/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML