Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Данила Галицького (від АЗС ANP), вулиці Січових Стрільців, вулиці Стрийська (до об'їздної дороги) в м.Болехів Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
125 764 265,00 UAH
UA-2019-09-11-000147-c 98f2f0365b9e41618b46d3784bd71d57
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітовська Леся Василівна

+380666713002 doroga_ifoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ"
Код ЄДРПОУ: 42753775
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77
Контактна особа: Вітовська Леся Василівна
+380666713002
doroga_ifoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 11:35
Очікувана вартість: 125 764 265,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 628 821,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 628000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вулиці Данила Галицького (від АЗС ANP), вулиці Січових Стрільців, вулиці Стрийська (до об'їздної дороги) в м.Болехів Івано-Франківської області ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77200, Україна, Івано-Франківська область, м. Болехів, вул. Данила Галицького (від АЗС ANP), вул. Січових Стрільців, вул. Стрийська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 10:28
ТД Болехів.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 5.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 9.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 8.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 7.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 6.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 4.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 3.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 2.doc
11 вересня 2019 10:28
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-000147-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛОВ-БУД", Код ЄДРПОУ:41398603
Дата подання: 15 жовтня 2019 19:02
Вимога про скасування рішення Замовника
ВИМОГА
про скасування рішення замовника
11 жовтня 2019 року тендерним комітетом Державного підприємства «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» було відхилено нашу пропозицію, а саме – пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Алов-Буд».
У протоколі було зазначено, що «Учасником процедури закупівлі - Товариством з обмеженою відповідальністю «Алов-Буд» не надано інформацію про те, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, що не відповідає вимогам п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 4 до тендерної документації».
Насамперед, хочемо нагадати, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону та п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій ст. 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
У зв’язку із листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28 листопада 2018 року № 3304-04/52403-03 щодо надання інформації про відкриті єдині державні реєстри, доступ до яких є вільним, Міністерством юстиції України надається відповідна інформація.
Зокрема, щодо відкриття відомостей, що містяться у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Міністерство юстиції України відповідно до визначених повноважень, серед іншого здійснює ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі – Реєстр підприємств).
Порядок ведення, формування та користування Реєстром підприємств та порядок надання відомостей з нього визначено Положенням про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 15 вересня 2011 року № 3018/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19 вересня 2011 року № 1106/19844.
У Реєстрі підприємств міститься інформація про суб’єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, про стан провадження у справі про банкрутство та судову процедуру, в якій перебуває боржник, у тому числі стосовно визнання боржника банкрутом та відкриття щодо нього процедури ліквідації (відповідно до пункту 8 частини першої статті 17 Закону це є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі) та інші дані.
З метою спрощення реалізації суб’єктами підприємницької діяльності права на участь у здійсненні державних закупівель та для інших цілей провадження господарської діяльності, Міністерством юстиції реалізовано можливість безкоштовно та цілодобово отримувати інформацію з Реєстру підприємств в режимі онлайн на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції у кабінеті електронних сервісів.
З детальною інформацією щодо отримання інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/str_50640.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Також наголошуємо, що Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «Алов-Буд», не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 3 ст. 30 Закону та Конституцією України,
ПРОСИМО:

1. Задовільнити нашу вимогу.
2. Скасувати своє рішення про відхилення нашої пропозиції, зазначене у протоколі щодо відхилення тендерної пропозиції від 11 жовтня 2019 року (без номеру).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2019 17:38
Рішення тендерного комітету ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” від 11.10.2019 р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Алов-Буд” прийнято об’єктивно, з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” і тендерної документації, що підтверджено рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16380-р/пк-пз від 11.11.2019 року.
Номер вимоги: UA-2019-09-11-000147-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛОВ-БУД", Код ЄДРПОУ:41398603
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:38
Вимога про перегляд тендерної пропозиції ТОВ "Граніт-001"
ТОВ «АЛОВ-БУД» не погоджується із рішенням Замовника про визнання переможною пропозицію ТОВ «Граніт-001», та вважає його безпідставним, таким, що порушує положення Закону та вимоги тендерної документації Замовника, оскільки тендерна пропозиція учасника в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів та наявності матеріально-технічної бази для виконання робіт не відповідає Додатку 3 тендерній документації та статті 16 Закону та підлягає відхиленню за п. 1 ч. 1 с. 30 Закону.
ПРОСИМО:
1. Переглянути тендерну пропозицію ТОВ «Граніт-001».
2. Скасувати Протокол розгляду тендерної пропозиції від 15.10.2019 року, яким акцептовано пропозицію ТОВ «ГРАНІТ-001».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2019 17:40
Вимога ТОВ “Алов-Буд” щодо скасування Протоколу розгляду тендерної пропозиції від 15.10.2019 року, яким акцептовано пропозицію ТОВ «ГРАНІТ-001» не підлягає задоволенню. Оскільки документи, надані Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ-001», відповідають умовам тендерної документації ДП «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ», кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі і в частині наявності досвіду виконання аналогічних договорів та наявності матеріально-технічної бази для виконання робіт .

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

24 жовтня 2019 10:38
ВИМОГА від 24.10.19.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-000147-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛОВ-БУД", Код ЄДРПОУ:41398603
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:39
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТзОВ "АЛОВ-БУД"
Рішенням тендерного комітету Замовника, оформленого протоколом засідання тендерного комітету Державного підприємства "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції від 11.10.2019 року було відхилено тендерну пропозицію учасника – ТзОВ "АЛОВ-БУД" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника, оскільки вона повністю відповідає як кваліфікаційним критеріям, так і іншим вимогам, встановленим Замовником та Законом для процедури закупівлі робіт по об’єкту: Капітальний ремонт вулиці Данила Галицького (від АЗС ANP), вулиці Січових Стрільців, вулиці Стрийська (до об'їздної дороги) в м.Болехів Івано-Франківської області ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) . Вважаємо неправомірним висновок тендерного комітету Державного підприємства "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ", оформлений протоколом від 11.10.2019 р., згідно якого тендерна пропозиція ТзОВ "АЛОВ-БУД" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4, част. 1, статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим вказаний протокол підлягає скасуванню, виходячи з підстав, викладених у скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2019 19:43
ішення від 24.10.2019 №15351 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 19:42
Рішення від 11.11.2019 №16380.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 00:08

Документи подані скаржником

21 жовтня 2019 14:38
Скарга.pdf
21 жовтня 2019 14:39
Звіт з ЄДР.pdf
21 жовтня 2019 14:39
Додаток 4 до ТД.pdf
21 жовтня 2019 14:39
41398603_3419100074_DS190708101159.ZS2
21 жовтня 2019 14:39
Квитанція.pdf

Документи Органу Оскарження

15 листопада 2019 00:08
Рішення від 11.11.2019 №16380.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000067 ● d7c347f9ec4c48cba765c4d8a00b935f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-11-000147-c 11.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення моніторингу проаналізовано та взято до уваги. В подальшій роботі буде забезпечено дотримання всіх необхідних строків оприлюднення інформації в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-11-06 15:11:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства в частині надання відповіді на вимогу стосовно причин невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 90 000 000,00
UAH з ПДВ
87 371 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" 114 129 430,80
UAH з ПДВ
87 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 124 500 000,00
UAH з ПДВ
87 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шляхбуд-Лім 94 819 000,00
UAH з ПДВ
93 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМБУД" 122 000 000,00
UAH з ПДВ
94 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 114 900 000,00
UAH з ПДВ
114 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 10:06
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:05
13366-10 Компанія Євродор p7s.rar
27 вересня 2019 10:02
13366-10 Компанія Євродор p7s.rar
27 вересня 2019 09:43
1.Довідка МТБ.pdf
27 вересня 2019 09:43
2 Листи-підтвердження.pdf
27 вересня 2019 09:43
3 Атестат АБЗ.pdf
27 вересня 2019 09:42
3 Договір №5 1,2 дод угода .pdf
27 вересня 2019 09:42
3 Договір №16 Асланян.pdf
27 вересня 2019 09:42
3 Договір кран Технобуд.pdf
27 вересня 2019 09:41
3 договір придбання АБ.pdf
27 вересня 2019 09:41
3 Договір Техно буд.pdf
27 вересня 2019 09:40
5 Довідка про досвід pdf.pdf
27 вересня 2019 09:40
6 Аналогічний договір.pdf
27 вересня 2019 09:39
7 Відгук замовника .pdf
27 вересня 2019 09:38
9 Стаття 17 Закону.pdf
27 вересня 2019 09:37
11 Субпідряд.pdf
27 вересня 2019 09:37
12 Статут нова редакція.pdf
27 вересня 2019 09:36
13 Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 09:36
14 Ліцензія з додаками .pdf
27 вересня 2019 09:36
15 Довідка про учасника.pdf
27 вересня 2019 09:35
17 інші довідки.pdf
27 вересня 2019 09:34
20 Виписка ЄДР .pdf
27 вересня 2019 09:34
21 сертифікат ISO (2).pdf
27 вересня 2019 09:34
22 Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 09:34
23 Проект договору.pdf
27 вересня 2019 09:34
24 Повноваження.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 10:15
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:03
договірна ціна.pdf
27 вересня 2019 10:03
технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 10:03
Статут.pdf
27 вересня 2019 10:03
Проект договору.pdf
27 вересня 2019 10:03
Погодження з ПД.pdf
27 вересня 2019 10:03
Наказ на призначення.pdf
27 вересня 2019 10:03
Ліцензія_Алов-Буд.pdf
27 вересня 2019 10:03
Інформаційні довідки.pdf
27 вересня 2019 10:03
Довідка про учасника.pdf
27 вересня 2019 10:03
Гарантійні листи.pdf
27 вересня 2019 10:03
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 13:48
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:12
Ліцензія завірена копія.zip
27 вересня 2019 10:12
гарантия 13397.zip
26 вересня 2019 16:03
15. Ліцензія на Граніт 001.pdf
26 вересня 2019 16:03
14. ВИТЯГ ПДВ Граніт 001.pdf
26 вересня 2019 16:03
13. ВИТЯГ ЄДР Граніт 001.pdf
26 вересня 2019 16:03
12. Статут Граніт 001.pdf
26 вересня 2019 16:03
11. Витрати.pdf
26 вересня 2019 16:03
9.1. Проект договору.pdf
26 вересня 2019 16:03
8. Довідка про учасника.pdf
26 вересня 2019 16:03
7. Санкції.pdf
26 вересня 2019 16:03
6. Субпідрядник.pdf
26 вересня 2019 16:03
5. Уповн. особа.pdf
26 вересня 2019 16:03
4. Ст. 17.pdf
26 вересня 2019 16:03
3. Досвід.pdf
26 вересня 2019 16:03
2. МТБ.pdf
26 вересня 2019 16:03
1. Прицівники.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 09:49
інші.pdf
27 вересня 2019 09:49
Договір 4-06.pdf
26 вересня 2019 20:12
повноваження керівника.pdf
26 вересня 2019 20:12
статут.pdf
26 вересня 2019 20:12
наявність працівників.pdf
26 вересня 2019 20:12
наявність МТБ 1.pdf
26 вересня 2019 20:12
ліцензія.pdf
26 вересня 2019 20:12
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
26 вересня 2019 20:12
інші документи.pdf
26 вересня 2019 20:12
інші 2.pdf
26 вересня 2019 20:12
договір 401.pdf
26 вересня 2019 20:12
договір 370.pdf
26 вересня 2019 20:12
договір 102.pdf
26 вересня 2019 20:12
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 20:12
антикорупційна.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 15:32
Електронний підпис
26 вересня 2019 15:29
КК.zip
26 вересня 2019 15:29
КК договори.zip
26 вересня 2019 15:29
Документи.zip

Публічні документи

27 вересня 2019 10:55
Електронний підпис
26 вересня 2019 19:23
Лист ФОП Колибабюк Г.І..pdf
26 вересня 2019 19:23
Лист ТОВ Буковель.pdf
26 вересня 2019 19:23
Акти вул. Біла1.pdf
26 вересня 2019 19:23
Ліцензія ПБС (2).PDF
26 вересня 2019 19:23
Протокол ЗБ (2).pdf
26 вересня 2019 19:23
ДОГОВІР БІЛА _ ДУ (1).pdf
26 вересня 2019 19:23
Паспорт Пастернака О.С..pdf
26 вересня 2019 19:23
Dovidka pro nazvu (2).zip
26 вересня 2019 19:23
Bankivska Licenzia (2).zip
26 вересня 2019 19:23
Dovirenist Savchenko (2).zip
26 вересня 2019 19:23
Vutyag z nakazu Savchenko (2).zip
26 вересня 2019 19:23
200607_19_27_43_628 000.zip
26 вересня 2019 19:23
НАКАЗИ-25.09.2019.pdf
26 вересня 2019 19:23
Техпаспорти 114.pdf
26 вересня 2019 19:23
Технічне завдання.pdf
26 вересня 2019 19:23
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 19:23
Наявність працівників.pdf
26 вересня 2019 19:23
Гарантійний лист строк.pdf
26 вересня 2019 19:23
Перелік субпідрядників.pdf
26 вересня 2019 19:23
Інформація по ст.17.pdf
26 вересня 2019 19:23
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ "АЛОВ-БУД"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ Шляхбуд-Лім

ТОВ "БМБУД"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
Відхилено 87 371 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:01
ТОВ "АЛОВ-БУД"
#41398603
Відхилено 87 499 900,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:44
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Переможець 87 500 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
87 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 17:50
Договір _338 від 19.11.2019р.pdf укладений
19 листопада 2019 17:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 970 204,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 661 700,67 UAH)