Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури по Шевченківському району Департаменту культури Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37460151 |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 17-А |
Контактна особа: |
Мірошниченко Юлія Валентинівна 380573409353 37460151@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2021 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 11:09 |
Очікувана вартість: | 1 553 539,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 767,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня їх підписання У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження Замовника: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Науки, будинок 17-А. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 13:39 |
Перелік змін.docx | |
29 січня 2021 13:38 |
Проект договору - ВТ - Арх (нова редакція).docx | |
29 січня 2021 13:38 |
Тендерна документація-ВТ - Арх (нова редакція).doc | |
22 січня 2021 15:41 |
Оголошення - Арх.docx |
29 січня 2021 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2021 13:39 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 січня 2021 13:38 |
Проект договору - ВТ - Арх (нова редакція).docx
|
|||
29 січня 2021 13:38 |
Тендерна документація-ВТ - Арх (нова редакція).doc
|
|||
22 січня 2021 15:41 |
Оголошення - Арх.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Підтвердіть будь ласка ,яким наказом ,або постановою ви керувались, вносячи до ТД вимогу про наявність сертифікату ISO.Адже цей сертифікат є справою добровільною.
Будівництво є сферою, що пов’язана з ризиками забруднення навколишнього середовища та відповідно до цього є необхідність у застосуванні заходів із захисту довкілля та використання екологічного управління на будівельних підприємствах.
Система екологічного управління є інструментом, який дає можливість організації визначити екологічні аспекти її діяльності, зокрема виконання робіт, а також оцінити їх вплив на довкілля; розробити та впровадити дії з запобігання забрудненню; визначити застосовні екологічні законодавчі та нормативні вимоги; забезпечити діяльність у відповідності до екологічного законодавства України; визначати та досягати екологічних цілей; поліпшувати екологічні характеристики; збалансувати та інтегрувати економічні та екологічні інтереси.
Враховуючи вищевикладене, Закон України «Про публічні закупівлі» та чинне природоохоронне законодавство України, Замовник у тендерній документації встановив вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015, що засвідчує впровадження учасником вказаної системи екологічного управління. На даний час, за бажанням, будь-який суб’єкт господарювання може отримати сертифікат на систему екологічного управління щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, звернувшись до органів сертифікації.
Таким чином, вимога тендерної документації в частині надання копії діючого сертифікату ISO 14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, не є дискримінаційною та жодним чином не порушує прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, оскільки її в повній мірі може виконати будь-який учасник, який планує брати участь у закупівлі.
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 замовником не вимагається.
щодо надання додаткової інформації та щодо скасування рішення тендерного комітету (Протокол засідання тендерного комітету № 14 від 16.02.2021р., Протокол засідання тендерного комітету № 18 від 19.02.2021р.,)
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 14 від 16.02.2021р. пропозицію ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень № 7, 11, 12 будівлі центральної дитячої бібліотеки ім. П. Панча КЗК «Центральна міська бібліотека ім. В.Г. Бєлінського централізованої бібліотечної системи Шевченківського району м. Харкова» за адресою: м. Харків, вул. Архітекторів, 30-а» було відхилено, а Протоколом засідання тендерного комітету № 18 від 19.02.2021р. переможцем закупівлі було визначено учасника ТОВ «АВЄГА».
ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» не погоджується з таким рішенням тендерного комітету Відділу культури по Шевченківському району Департаменту культури Харківської міської ради, вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин.
У Протоколі засідання тендерного комітету № 14 від 16.02.2021р. зазначено, що у складі тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» відсутня копія фінансової звітності за останні звітній період (за 2019 або за 2020 рік), яку учасник – юридична особа відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» повинен надати у складі своєї пропозиції.
По-перше, шановний Замовник, повідомляємо, що відповідно до п. 4.1. тендерної документації Ви вимагали надати копію фінансової звітності ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД, А НЕ ЗА 2019 АБО ЗА 2020 РІК, як Ви зазначаєте у Протоколі засідання тендерного комітету № 14 від 16.02.2021р.
Крім того, у позиції ТОВ «АВЄГА» міститься фінансова звітність малого підприємства ЗА 2019 РІК.
Таке вільне та однобоке трактування Вами вимог тендерної документації та тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВЄГА» наштовхує на думку, що переможцем даної закупівлі Ви, як Замовник, хотіли бачити саме ТОВ «АВЄГА».
В цьому контексті наголошуємо, що Ви вимагали копію фінансової звітності ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД, А НЕ ЗА 2019 АБО ЗА 2020 РІК, тому надання у складі пропозиції ТОВ «АВЄГА» фінансової звітності за 2019 рік не відповідає Вашим же вимогам, встановленим у тендерній документації.
Те, що у Протоколі засідання тендерного комітету № 18 від 19.02.2021р. Ви зазначаєте, що у складі тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» відсутня копія фінансової звітності за останні звітній період (за 2019 або за 2020 рік) не спростовує той факт, що Ви вимагали фінансову звітність за останній звітній період, яким 2019 рік аж ніяк не являється.
До Вашого відома, відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Відповідно до абз. 1 п. 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000р. № 419 проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 даного порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, А РІЧНА - НЕ ПІЗНІШЕ 28 ЛЮТОГО НАСТУПНОГО ЗА ЗВІТНИМ РОКУ.
Так, ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» у складі своєї пропозиції, на СТОРІНКАХ 218-220 надало фінансову звітність малого підприємство на три квартали 2020 року, що повністю відповідає вимогам законодавства України.
Таким чином, твердження, наведені Вами у Протоколі засідання тендерного комітету № 14 від 16.02.2021р. про те, що у складі нашої пропозиції відсутня фінансова звітність за останній звітній період є хибними та такими, що не відповідають дійсності.
З огляду на те, що і ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» і ТОВ «АВЄГА» є малими підприємствами, Довідка № 43 від 04.02.2021р., надана ТОВ «АВЄГА» у складі своєї пропозиції позбавлена будь-якого сенсу, адже вона не пояснює відсутність фінансової звітності за останній звітній період у даного товариства.
Таким чином, ТОВ «АВЄГА» не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
До того ж, повідомляємо, що відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю є кваліфікаційним критерієм.
Таким чином, якщо припустити, що Замовник не побачив фінансову звітність у складі нашої пропозиції, то він був зобов’язаний, на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА».
Однак, такого повідомлення розміщено не було, і, одночасно, фінансова звітність ТОВ «АВЄГА» за 2019 рік була розцінена Замовником, як така, що повністю задовольняє вимоги тендерної документації Замовника.
З огляду на вказане, вважаємо рішення тендерного комітету (Протокол № 14 від 16.02.2021р.) таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» і визнання переможцем закупівлі ТОВ «АВЄГА».
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Звертаємо Вашу увагу, що повний зміст відповіді на вимогу підкріплено в окремому файлі.
По-друге, у Протоколі засідання тендерного комітету № 14 від 16.02.2021р. зазначено, що підписантами тендерної пропозиції є директор Яремко Альона Юріївна та інженер з проектно-кошторисної роботи Стрілець Жанна Володимирівна (в частині затвердження кошторисної документації, в тому числі договірної ціни з усіма розрахунками), з огляду на це тендерна пропозиція ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» не відповідає вимогам тендерної документації, тому, що ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» не надало у складі своєї пропозиції підтвердження відсутності підстави, передбаченої п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо усіх службових (посадових) осіб учасгника процедури закупівлі, які підписали тендерну пропозицію.
З цього приводу повідомляємо, що Замовником у тендерній документації вимагалось надання довідок (узагальненої (зведеної) довідки), складених (складеної) учасником у довільній формі, зміст яких (якої) підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону.
ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» повністю виконало дану вимогу, шляхом надання даних довідок у складі своєї пропозиції.
Крім того, в даному контексті важливим є той момент, що Замовник НЕ ВИМАГАВ у тендерній документації надання кошторисної документації, в тому числі договірної ціни з усіма розрахунками!
Тут також варто звернути увагу і та той факт, що тендерною документацію вимагалось надання відомостей про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, яка наведена у додатку 1 до тендерної документації, відповідно до розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника (без зазначення вартісних показників).
Відповідно до п. 5.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для визначення кошторисної вартості об’єктів будівництва, їх черг та/або пускових комплексів складається інвесторська кошторисна документація таких видів:
локальні кошториси
локальні кошторисні розрахунки
об’єктні кошториси
об’єктні кошторисні розрахунки
кошторисні розрахунки
зведені кошторисні розрахунки вартості об’єктів будівництва
зведення витрат
відомості кошторисної вартості будівництва будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, що входять до пускових комплексів
відомості кошторисної вартості будівництва об’єктів та робіт з охорони довкілля
відомості ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків.
Як вбачається з вищезазначеного, відомості про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт (без зазначення вартісних показників) не входять до інвесторської кошторисної документації.
А з огляду на те, що надання інвесторської кошторисної документації не вимагалось Замовником у складі пропозиції учасників, інженер з проектно-кошторисної роботи Стрілець Жанна Володимирівна ніяким чином не підписує документи тендерної пропозиції.
До того, ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» надано Відомості про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, яка наведена у додатку 1 до тендерної документації № 9-9 від 13.02.2021р., підписані директором ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» Яремко Альоною Юріївною.
Однак, Відомості про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, яка наведена у додатку 1 до тендерної документації № 9-9 від 13.02.2021р., підписані директором ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» Яремко Альоною Юріївною не були взяті до уваги Замовником та/або не задовольнили вимоги Замовника.
Таким чином, інженер з проектно-кошторисної роботи Стрілець Жанна Володимирівна не є підписантом тендерної пропозицій та/або договору про закупівлю, а Замовником не вимагалась надання підтвердження по п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо особи, яка розробляє кошторисну документацію.
Повідомляємо, що ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» не уповноважував на підписання тендерної пропозиції інженера з проектно-кошторисної роботи Стрілець Жанну Володимирівну, а кошторисна документація, в тому числі договірна ціна з усіма розрахунками не вимагалась Замовником для надання її у складі тендерної пропозиції.
З цього випливає, що уповноваженою особою, як про це і зазначається у нашій тендерній пропозиції, є директор Яремко Альона Юріївна, яка підписала тендерну пропозицію і Відомості про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до інформації, яка наведена у додатку 1 до тендерної документації № 9-9 від 13.02.2021р.
До того, зважаючи на упереджене ставлення Замовника, повідомляємо і те, що в системі Prozorro є обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 6 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Тому, вимога Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю договірної ціни, у тому числі локальних кошторисів, розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), розрахунку загальновиробничих витрат, розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, розрахунку прибутку, - відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону не стосуються тендерної пропозиції такого Учасника.
З огляду на вказане, вважаємо рішення тендерного комітету (Протокол № 14 від 16.02.2021р.) таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» і визнання переможцем закупівлі ТОВ «АВЄГА».
По-третє, більшість наданих ТОВ «АВЄГА» копій документів у складі їх пропозиції завірена БЕЗ зазначення посади та ПІБ уповноваженої особи, яка завірила такі документи, тому не можливо ідентифікувати таку службову (посадову) особу, яка підписала, надані документи тендерної пропозиції, однак даний факт ніяким чином не збентежив Замовника.
Крім того, ТОВ «АВЄГА» у складі своєї пропозиції надано копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в які зазначено, що Ткебучава А.С. пройшов навчання та перевірку знань з загальних питань охорони праці, посвідчення № 0158-17, видане ТОВ «Центр охорони праці «Новатор-сервіс», протокол № 0158 від 20.09.2017р.
Також, у складі пропозиції ТОВ «АВЄГА» надано на Ткебучава А.С. посвідчення № 03/09/20-18 від 03.09.2020р., що не відповідає посвідченню, яке зазначено у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Така ж сама ситуація і з Прокопенко В.В.: у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначено, що Прокопенко В.В. пройшов навчання та перевірку знань з загальних питань охорони праці, посвідчення № 235-16/15, видане ТОВ «Центр охорони праці «Новатор-сервіс», протокол № 235-16 від 16.12.2016р., що не відповідає посвідченню, яке зазначено у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
У складі пропозиції ТОВ «АВЄГА» надано на Прокопенко В.В. посвідчення № 03/09/20-20 від 03.09.2020р.
Разом з тим, у складі пропозиції ТОВ «АВЄГА» надано посвідчення № 02/01/20-7 від 10.01.2020р. на Стешенка В.П., який взагалі не зазначений у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Повідомляємо, що відповідно до абз. 6 п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107 у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом п’яти робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
Таким чином, ТОВ «АВЄГА» порушено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а у складі тендерної пропозиції надано недостовірні відомості.
З огляду на вказане, вважаємо рішення тендерного комітету (Протокол № 14 від 16.02.2021р.) таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» і визнання переможцем закупівлі ТОВ «АВЄГА».
В іншому випадку, будемо вимушені звернутися через електронну систему закупівель до Державної аудиторської служби України з вимогою про проведення моніторингу закупівлі та скасування рішень тендерного комітету (Протокол засідання тендерного комітету № 14 від 16.02.2021р., Протокол засідання тендерного комітету № 18 від 19.02.2021р.,) а також до Антимонопольного комітету України.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Звертаємо Вашу увагу, що повний зміст відповіді на вимогу підкріплено в окремому файлі.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-19-000060 ● 406e559ce25445138649fe98d13468e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 19:22 |
НАКАЗ
19.03.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2021-01-22-009323-b 22.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Цим надаємо пояснення щодо Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати проведеного на підставі наказу від 19.03.2021 моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщень № 7, 11, 12 будівлі центральної дитячої бібліотеки ім. П.Панча КЗК «Центральна міська бібліотека ім. В.Г. Бєлінського централізованої бібліотечної системи Шевченківського району м. Харкова» за адресою: м. Харків, вул. Архітекторів, 30-а» код ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, (далі – Висновок), проведеної Замовником – Відділом культури по Шевченківському району Департаменту культури Харківської міської ради (далі – Замовник). Згідно з нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій учасників цих торгів була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критерію оцінки, зазначеному Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами оцінки, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» (далі – ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА»). Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка була визначена найбільш економічно вигідною, а саме: тендерну пропозицію ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА», у строк установлений частиною десятою статті 29 Закону. Результати розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» відображено Замовником у протоколі засіданні тендерного комітету від 16.02.2021 р. № 14, відповідно до якого Замовником було відхилено тендерну пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» згідно з нормами абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Згідно з частиною одинадцятою статті 29 Закону після відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглянув наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону, а саме: тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЄГА» (далі – ТОВ «АВЄГА»). Результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» відображено Замовником у протоколі засіданні тендерного комітету від 19.02.2021 р. № 18, згідно з яким Замовником було визнано тендерну пропозиції ТОВ «АВЄГА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та не було виявлено підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі згідно із Законом. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «АВЄГА» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (рішення тендерного комітету оформлено вищевказаним протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 19.02.2021 р. № 18) (далі – Протокол № 18). Надаємо ці пояснення щодо питань, порушених у Висновку про таке. Стосовно встановлення відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВ «АВЄГА» вимогам тендерної документації та відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі згідно із Законом (Протокол № 18), у тому числі щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі, визначених абзацом другим та абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник виходив з наступного. Умовами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації встановлено, що спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації. Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, визначені у підпунктах 2.1 – 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен, зокрема, надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у табличному вигляді, складену і заповнену за формою ІІ, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» міститься: «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю» (від 04.02.2021 р. № 51), (далі – форма ІІ) у табличному вигляді, складена і заповнена за формою ІІ, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства (далі – Посвідчення), згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою ІІ (не менше трьох). Учасником – ТОВ «АВЄГА» у складі тендерної пропозиції надано копії чотирьох (не менше трьох) посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою ІІ, а саме: посвідчення № 01/07/19-52 від 12.07.2019, видане Цомах Сергій Миколайович Посада: Директор; посвідчення № 03/09/20-18 від 03.09.2020, видане Ткебучава Аміран Сергійович Посада: Головний інженер; посвідчення № 03/09/20-20 від 03.09.2020, видане Прокопенко Вячеслав Володимирович Посада: Виконавець робіт; посвідчення № 02/01/20-7 від 10.01.2020, видане Стешенко Володимир Петрович Посада: Виконроб; згідно з якими вказані посадові особи підприємства учасника пройшли навчання і перевірку знань з питань охорони праці, у встановлений строк відповідно до вимог наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами). При цьому вимоги до учасника, визначені підпунктом 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації, в якості способу документального підтвердження відповідності учасників установленому кваліфікаційному критерію згідно з пунктом 2 частини другої статті 16 Закону, встановлені також з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так підпункт 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації, містить вимоги до учасника надати у складі тендерної пропозиції оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами). Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами) затверджено Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання (пункт 1.1 глави 1 Типового положення). Згідно з пунктом 3.9 глави 3 Типового положення перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. За змістом пункту 5.1 глави 5 Типового положення, перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб. Водночас необхідно підкреслити, що тендерна документація не містить жодних вимог про надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо повного складу комісії, чи про надання учасниками посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника - усіх членів комісії, як і тендерна документація не містить вимог про надання у складі тендерних пропозицій учасниками посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника відповідно до відомостей, зазначених у Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема стосовно Посвідчень. Крім того підпункт 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації не містить посилань на умови підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, згідно з вимогами якого для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України)/її територіальними органами, що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій; чи оригінал або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Разом з тим, умови підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, згідно з вимогами якого для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою України з питань праці (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України)/її територіальними органами, що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій; чи оригінал або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; не містять будь-яких інших вимог щодо визначених документів. Тендерна документація, у тому числі не містить окремих вимог до Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, крім зазначення – «під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (далі – Декларація), як то вимог до форми Декларації або до змісту будь-яких інших відомостей, що повинні бути зазначені у Декларації, зокрема, щодо відповідності наданих учасником Посвідчень. У свою чергу умови підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації не містять будь-яких посилань на умови підпункту 2.3 пункту 2 таблиці додатку 2 до тендерної документації. У відповідності до вимог підпункту 6.3.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника - ТОВ «АВЄГА» містить копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Виходячи з вищенаведеного, Замовником не було встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» згідно із Законом, в даному випадку. Як уже було зазначено вище, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» на відповідність вимогам тендерної документації Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі вимогам додатку 2 до тендерної документації, а учасник - ТОВ «АВЄГА» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, і не було виявлено підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі згідно із Законом. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «АВЄГА» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (Протокол № 18). Згідно з частиною шостою статті 33 Закону Замовником за результатами проведення процедури закупівлі було укладено договір про закупівлю (договір про закупівлю робіт № 17 від 09.03.2021 року) з ТОВ «АВЄГА» - з учасником, якого було визнано переможцем процедури закупівлі, у строки встановлені частиною шостою статті 33 Закону відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, з дотриманням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель. Тобто дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі, визначення її результатів, укладення договору про закупівлю між замовником та учасником-переможцем тендеру за результатами проведення процедури закупівлі, виконувались з дотриманням вимог Закону. Цим також висловлюємо вдячність за проведення детального аналізу процедури закупівлі та зазначаємо, що Ваш Висновок прийнятий Замовником до уваги в подальшій роботі з метою недопущення в майбутньому порушень законодавства.
2021-04-06 14:59:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" |
1 466 394,37
UAH з ПДВ
|
1 358 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" |
1 497 000,00
UAH з ПДВ
|
1 358 888,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" |
1 538 539,20
UAH з ПДВ
|
1 466 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" #25164837 |
Відхилено |
1 358 888,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 16:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" #25609676 |
Переможець |
1 358 888,40
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2021 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:21
|
ДУ№2 від 26.12.2022 до Договору №17 від 09.03.2022_підряд.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 12:13
|
Ду№1 від 27.10.21 про закупівлю робіт.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 14:43
|
Договір №17 від 09.03.2021.pdf | укладений |
09 березня 2021 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 Додаткової угоди №2 від 26.12.2022 у зв’язку із виникненням форс - мажорних обставин (обставин непереборної сили): військова агресія Російської Федерації проти України та введенням в Україні воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, враховуючи лист президента Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження зазначених обставин з 24.02.2022 року до їх офіційного закінчення, керуючись пунктами 8.4., 11.8. та 11.9. Договору, за взаємною згодою сторін дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю робіт від 09.03.2021 р. № 17. Відповідно до п.2. зменшити ціну Договору на 290 948,40 грн. (двісті дев’яносто тисяч дев’ятсот сорок вісім грн. 40 коп.) та викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 067 940,00 грн. (один мільйон шістдесят сім тисяч дев’ятсот сорок грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 177 990,00 грн. (сто сімдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.), в тому числі: У 2021 році – 1 067 940,00 грн. (один мільйон шістдесят сім тисяч дев’ятсот сорок грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 177 990,00 грн. (сто сімдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.); у 2022 році – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); у 2023 році – 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.).» |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2021 — 26 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 067 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 177 990,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1відпвідно до оаткової угоди №2 від 26.12.2022 до Договору, у зв’язку із виникненням форс - мажорних обставин (обставин непереборної сили): військова агресія Російської Федерації проти України та введенням в Україні воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, враховуючи лист президента Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження зазначених обставин з 24.02.2022 року до їх офіційного закінчення, керуючись пунктами 8.4., 11.8. та 11.9. Договору, за взаємною згодою сторін дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю робіт від 09.03.2021 р. № 17. |