Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вантажні автомобільні причепи
Очікувана вартість
8 050 000,00 UAH
UA-2023-07-17-007801-a 98e52014b3214f158b73c1d6fa381d20
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Тетяна Юріївна

380536743833 analiz@kremen.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057287
Вебсайт: http://kremen.gov.ua
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Контактна особа: Авраменко Тетяна Юріївна
380536743833
analiz@kremen.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
Вантажні автомобільні причепи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

Тендерна документація

17 липня 2023 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-01-000043 ● 690d4b630c634cfba67036356e5a930e
  • Статус: завершено ● Дата: 12 грудня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2023 10:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.10.2023 № 314

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-07-17-007801-a 17.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-07 13:55:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вантажних автомобільних причепів (ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-17-007801-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливого потенційного поставщика товару, що є предметом закупівлі, а саме ТОВ «АКТИВБУД-М» (код 44678428)?
3. Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
4. Яким чином ТОВ «АКТИВБУД-М» (код ЄДРПОУ 44678428) підтверджено ступінь локалізації виробництва товару, що постачається згідно умов договору від 14.07.2023 № 320?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-08 10:37:24

Надання пояснень в ході проведення моніторингу закупівель відповідно до Наказу від 31.10.2023 № 314 «Про початок моніторингу процедур закупівель»

Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на виконання запиту про надання пояснень в ході проведення моніторингу закупівель відповідно до Наказу від 31.10.2023 № 314 «Про початок моніторингу процедур закупівель» повідомляє наступне.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", а також на основі отриманих комерційних пропозицій (копії додаються), на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
2. Під час вибору постачальника товару головним критерієм оцінки була ціна, яку потенційні учасники надавали у комерційних пропозиціях (копії додаються), з урахуванням умов оплати та доставки, наявності товару та його комплектації після переобладнання.
3. Рішення щодо здійснення закупівлі вантажних причепів для забезпечення потреб військової частини А4674 (далі - Закупівля) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 1 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 було прийняте у зв’язку з наявністю підстав, а саме: листів від військової частини А4674 (копіїі додаються).
4. Відповідно до п. 3 Особливостей під час здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил України з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача положення пункту 6-1- розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКТИВБУД-М"
#44678428
Переможець 8 050 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2023 15:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 09:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вантажні автомобільні причепи 7 одиниця 1 150 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 050 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 341 666,67 UAH)