Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Security services (protection of premises, structures and territories)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам`янської міської ради "Тепломережі" |
Код ЄДРПОУ: | 03342573 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Камьянське, вулиця Тритузна, 168 |
Контактна особа: |
Пещук Юлія Федорівна +380569506370 teplo_kmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kamyanka City Council "Teplomerezhi" |
National ID: | 03342573 |
Contact point: |
Peshuk Yulia Fedorivna +380569506370 teplo_kmr@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 21:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2020 15:57 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Publication date: | 11 лютого 2020 21:40 |
Enquiries until: | 10 березня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 4 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 44 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником за фактично надані послуги на підставі актів наданих послуг (з можливим з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів), підписаних Сторонами | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 21:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 21:24 |
31 від 12.03.2020 внесення змін_охорона_Зміни 1.doc | |
12 березня 2020 21:24 |
ТД охорона _2020_Зміна 1.pdf | |
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 5.pdf | |
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 4.pdf | |
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 3.pdf | |
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 2.pdf | |
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 1.pdf |
12 березня 2020 21:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2020 21:24 |
31 від 12.03.2020 внесення змін_охорона_Зміни 1.doc
|
|||
12 березня 2020 21:24 |
ТД охорона _2020_Зміна 1.pdf
|
|||
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 5.pdf
|
|||
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 4.pdf
|
|||
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 3.pdf
|
|||
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 2.pdf
|
|||
11 лютого 2020 21:46 |
Додаток 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На кожному посту одночасно повинно бути не менше одного охоронця.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовник! Причиною дискваліфікації стала: "відсутність довідки про наявність фінансової спроможності внесення ним забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю та на весь строк дії укладеного договору про закупівлю. У складі пропозиції Учасника даний документ відсутній та інше". Що означає: У складі пропозиції Учасника даний документ відсутній ТА ІНШЕ? Були ще і інші підстави?
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З огляду на це, вимагаємо надати додаткові пояснення про ВСІ причини не відповідності вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 квітня 2020 14:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-21-000017 ● 99678aeacab54ed495bb63a0e5a88181
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2022 17:43 |
20.07.2022 № 188
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 188
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2020-02-11-001472-c 11.02.2020 КП Кам`янської міської ради "Тепломережі"
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-22 14:52:43
Про надання пояснень
Запит про надання пояснень у файлі
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Кам`янської міської ради "Тепломережі" |
Код ЄДРПОУ: | 03342573 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Камьянське, вулиця Тритузна, 168 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "СБ ШЕРИФ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ГРАД-К" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ "ТИГР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|