Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системний блок в комплекті, персональний комп’ютер в комплекті, блок безперебійного живлення, багатофункціональний пристрій, картридж для швидкісних принтерів, стрічка до принтерів, стрічка до швидкісного принтера
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001249-c ● 987ebd4871ad453cbf349f0867a2ffd7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03198563 |
Вебсайт: | http://soczahist.km.ua |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
Контактна особа: |
Сатківська Алла Вікторівна +380382655390 vidnosyny@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 13:43 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 комплекти
Системний блок в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
14 комплекти
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
17 шт
Блок безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
13 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 шт
Картридж для швидкісних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 шт
Картридж для швидкісних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 шт
Картридж для швидкісних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
700 шт
Стрічка до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
18 шт
Стрічка до швидкісного принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. 4.2. Спосіб оплати – шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказувати у платіжному дорученні номер та дату цього Договору . 4.3. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, монтаж, навчання персоналу Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 13:13 |
Таблиця змін тендерної документації.doc | |
05 березня 2020 13:13 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання зі змінами.docx | |
05 березня 2020 13:13 |
4 ТД компютера зі змінами.doc | |
19 лютого 2020 17:30 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
19 лютого 2020 17:30 |
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
19 лютого 2020 17:30 |
4 ТД компютера.doc | |
19 лютого 2020 17:30 |
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx |
05 березня 2020 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2020 13:13 |
Таблиця змін тендерної документації.doc
|
|||
05 березня 2020 13:13 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання зі змінами.docx
|
|||
05 березня 2020 13:13 |
4 ТД компютера зі змінами.doc
|
|||
19 лютого 2020 17:30 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
|
|||
19 лютого 2020 17:30 |
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
|
|||
19 лютого 2020 17:30 |
4 ТД компютера.doc
|
|||
19 лютого 2020 17:30 |
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:37
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У разі, коли у додатку 2 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
2. На виконання вимог Тендерної документації учасники надають тендерну пропозицію із зазначенням товару, який пропонується , а також пояснювальну записку з детальним описом основних технічних характеристик товару.
3. Участь можуть брати як фізичні, так і юридичні особи без обмежень. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
2. На виконання вимог Тендерної документації учасники надають тендерну пропозицію із зазначенням товару, який пропонується , а також пояснювальну записку з детальним описом основних технічних характеристик товару.
3. Участь можуть брати як фізичні, так і юридичні особи без обмежень. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 20 лютого 2020 16:45
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:27
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно із вимогами тендерної документації, Учасник повинен подати пропозицію відповідно до додатку №2 до тендерної документації у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання згідно з формою, що наведена у даному Додатку. У графі «Характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі» Учасником зазначається характеристики запропонованого обладнання та/або його частини..
При цьому, відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі.
Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом.
2. Згідно вимог Додатку 2 Технічного завдання Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Отже в Замовника є потреба у монтажі, встановленні, підключені, тощо.
При цьому, відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі.
Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом.
2. Згідно вимог Додатку 2 Технічного завдання Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Отже в Замовника є потреба у монтажі, встановленні, підключені, тощо.
Чіпсет системної плати
Дата подання: 24 лютого 2020 16:29
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:47
Шановний Замовнику. Системні плати на чіпсеті Z270 більше не доступні (компанія Intel перестала випускати чіпсети, виробники системних плат відповідно перестали випускати системні плати на цих чіпсетах). Також недоступні системні плати на чіпсетах, які можна вважати еквівалентами Z270 для процесорів Intel Core i3-7100/. В зв'язку з цим хочемо запропонувати Вам системні блоки на базі процесора Intel Core i3-8100. Напишіть будь-ласка які з перелічених чіпсетів Ви приймете як еквівалентом Z270: H310, B360, B365, H370, Z390. Порівняння чіпсетів можна подивитись за посиланням https://ark.intel.com/content/www/cn/zh/ark/compare.html?productIds=133293,133284,189763,133332,133348,98089 .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Системні плати на базі чипсета Z270 доступні для купівлі і сьогодні. В цьому ви можете впевнитись по посиланню:
https://hotline.ua/computer/materinskie-platy/396000/
Якщо взяти материнську плату ASUS Prime Z270-P, то її можна придбати у 56 постачальників, в цьому можна пересвідчитись по посиланню:
https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/asus-prime-z270-p/prices/#cond_new/0
Ви можете запропонувати аналоги материнських плат та процесорів, якщо їх потужність та основні характеристики (що зазначені у відповідній таблиці додатку №2) будуть «не гірші ніж», а ціна не більша ніж у материнських плат на базі чипсета Z270. Із порівняльної таблиці чипсетів за запропонованим вами посиланням, еквівалентами виглядають чипсети B365, H370, Z390.
https://hotline.ua/computer/materinskie-platy/396000/
Якщо взяти материнську плату ASUS Prime Z270-P, то її можна придбати у 56 постачальників, в цьому можна пересвідчитись по посиланню:
https://hotline.ua/computer-materinskie-platy/asus-prime-z270-p/prices/#cond_new/0
Ви можете запропонувати аналоги материнських плат та процесорів, якщо їх потужність та основні характеристики (що зазначені у відповідній таблиці додатку №2) будуть «не гірші ніж», а ціна не більша ніж у материнських плат на базі чипсета Z270. Із порівняльної таблиці чипсетів за запропонованим вами посиланням, еквівалентами виглядають чипсети B365, H370, Z390.
Комплектація системного блоку
Дата подання: 24 лютого 2020 16:34
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:48
Шановний Замовнику. В додаткових вимогах до комплектації системного блоки прописно кабелі живлення IEC, кабель LAN, кабель USB.
Напишіть будь-ласка відповідь на наступні запитання:
1. Скільки потрібно кабелів живлення IEC для одного системного блоку і якої довжини?
2. Якої довжини повинен бути кабель LAN ?
3. Якої довжини повинен бути кабель USB ?
Відповідь: Кожен системний блок має комплектуватись 2-ма кабелями живлення IEC (для підключення системного блоку та монітору до ББЖ ) довжиною 1,5 - 2 м. Кабель LAN довжиною 2-3м. Кабель USB довжиною 2 -3м.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ |
689 274,00
UAH з ПДВ
|
649 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ |
685 254,00
UAH з ПДВ
|
653 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
673 170,00
UAH з ПДВ
|
660 165,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
698 159,40
UAH з ПДВ
|
698 159,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252 |
Переможець |
649 550,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 16:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 13:35
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
20 листопада 2020 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 13:28
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 12:08
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2020 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 11:41
|
договір | укладений |
08 квітня 2020 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |