Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2021-05-12-000008-b ● 9822a9dd9e664af795657d80998b329a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43556710 |
Вебсайт: | https://ptcu.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81-Б |
Контактна особа: |
Роман Міщенко +380675922308 tprokuraturi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 00:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2021 11:48 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
назва предмета закупівлі Світильники та освітлювальна арматура (ДК 021:2015-31520000-7 - «Світильники та освітлювальна арматура»)
опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції Закупівля за окремими частинами предмета закупівлі (лотами) не передбачена.
кількість товару та місце його поставки або місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги Місце поставки товару: вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, м. Київ, 04050.
Кількість товару згідно із додатком 2 до оголошення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Тренінгового центру прокурорів України з урахуванням вимог законодавства. Технічна специфікація на закупівлю комп’ютерного обладнання складена в обсязі 300 шт. відповідно до технічної специфікації.
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 21 грудня 2021 року
очікувана вартість 135000,00 грн. (сто тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2021 рік.
умови оплати Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної
Недискримінація учасників Учасники процедури закупівлі (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна пропозиції Валютою пропозиції є національна валюта України - гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору про закупівлю.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції Документи пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог документації, повинні бути викладені українською мовою.
У разі подання у складі пропозиції інших документів викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватись перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу.
Учасник подає такий переклад завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції Закупівля за окремими частинами предмета закупівлі (лотами) не передбачена.
кількість товару та місце його поставки або місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги Місце поставки товару: вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, м. Київ, 04050.
Кількість товару згідно із додатком 2 до оголошення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Тренінгового центру прокурорів України з урахуванням вимог законодавства. Технічна специфікація на закупівлю комп’ютерного обладнання складена в обсязі 300 шт. відповідно до технічної специфікації.
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 21 грудня 2021 року
очікувана вартість 135000,00 грн. (сто тридцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2021 рік.
умови оплати Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної
Недискримінація учасників Учасники процедури закупівлі (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна пропозиції Валютою пропозиції є національна валюта України - гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору про закупівлю.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції Документи пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог документації, повинні бути викладені українською мовою.
У разі подання у складі пропозиції інших документів викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватись перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу.
Учасник подає такий переклад завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Світильники та освітлювальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 31524120-2 — Настельні світильники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 00:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 00:11 |
СП_світильники.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-12-000008-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 28 травня 2021 09:44
Щодо безпідставності дискваліфікації
В довідці про досвід вся інформація була надана, тільки стовпчики були розташовані не в тому порядку, що не є критичною помилкою для визначення нашого досвіду. Щодо договорів і їх виконання: то Замовник у своїх вимогах вказав "аналогічного(их) договору(ів)" та "Сканована копія оригіналу(ів) або копії документу(ів)". Таким чином не було вимог надати копії всіх виконаних договорів, а можливо було надати навіть одного. Ми надали копії двох на вибір договорів з видатковими до них. І вважаємо, що повністю виконали вимогу Замовника, підтвердивши свою спроможність поставляти в строк і повністю світлодіодну продукцію. Ми і так вибрали не всі договори тільки за останні 10місяців, якщо б наважились видати весь перелік виконаних договорів за останні 2 роки, то перелік був би втричі більший. І якщо б ми надали би всі копії таких договорів та всі видаткові, то на сторінці завадило б місця. Таким чином, враховуючи вище наведене вважаємо нашу дискваліфікацію безпідставною і наполягаємо на прийнятті нашої пропозиції, як найбільш економічно вигідної. Непрямим підтвердженням нашого значного досвіду є те, що ФОП Купін С.П. зареєстрований, як надійний постачальник, в ПРОЗОРРО Маркет по двух підрозділам: світлодіодні лампи та світильники, бо для цього були надані не менше 20-ти підтверджених поставок тільки за останній рік.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2021 15:07
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене вимога не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" |
68 700,00
UAH з ПДВ
|
62 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «НВП «ВІАН» |
77 994,00
UAH з ПДВ
|
63 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БУДЕЛЕКТРОКАБЕЛЬ" |
84 000,00
UAH з ПДВ
|
84 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН" |
108 750,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОРОЗ ТАЇСІЯ СЕРГІЇВНА" |
102 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" #2288101199 |
Відхилено |
62 997,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 23:10
|
ТОВ «НВП «ВІАН» #31166456 |
Переможець |
63 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2022 23:26
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 15:36
|
Договір 45-2021.pdf | укладений |
10 червня 2021 15:35
|