Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Очікувана вартість
13 052 040,00 UAH
UA-2020-04-03-002946-b 980fb8bc2a9645be91a7edead9c6cebc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:55
Очікувана вартість: 13 052 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 260,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція бульвару Козацької Слави в м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, бульвар Козацької Слави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 16:27
ТД Павлоград Козацької Слави 03.04.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-11-000003 ● b8b905fa63584f2487b3c6d7baf7af63
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2020 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.08.2020 № 159

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3
UA-2020-04-03-002946-b

03.04.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
(код за ЄДРПОУ 38598277) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-13 10:17:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-002946-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: на вимогу п.3 Додатку 2 до тендерної документації, переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не було оприлюднено в електронній системі закупівель оригінал або нотаріально завірену копію довідки виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, (обов’язкових платежів), яка діє на дату подання документального підтвердження-на території України.
2. Чому проект договору про закупівлю, який наведено в Додатку №5 тендерної документації, не містить обов’язкове зазначення порядку змін його умов щодо якості предмета закупівлі, робіт що не відповідає вимогам пункту 7 частини 2 статті 22 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020) та абз. 3), 5) пункту 4. «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-17 15:12:01

Відповідно до вимог ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. що діяла до 19.04.2020, далі-Закон України) надаємо наступні пояснення на запит.

1. Щодо наявності, на думку Органу моніторингу, підстав для відхилення, тендерної пропозиції переможця ТОВ «Ресурс-Моноліт», то слід зазначити наступне.
Виключні підстави для відхилення замовником тендерних пропозицій учасників (переможця) регламентовані ст. 30 Закону України. Так, п. 2 ст. 30 Закону України встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі ненадання останнім документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 цього Закону (визначених умовами Тендерної документації по закупівлі (далі-ТД)). Разом з тим, ч. 3 Додатку 2 ТД встановлена, необхідність оприлюднення переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у тому числі, оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки виданої уповноваженим органом за визначеною законодавством формою про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, (обов’язкових платежів), яка діє на дату подання документального підтвердження-на території України. Окремі вимоги до оригіналу вказаного документу ТД, Закону України не містить.
Повідомлення про намір замовником оприлюднено 23.04.2020, та відповідно у встановлений Законом України (умовами ТД) строк, а саме 24.04.2020 переможцем ТОВ «Ресурс-Моноліт» оприлюднено оригінал необхідної довідки уповноваженого органу від 21.04.2020 № 11719 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка дійсна включно до 30.04.2020. Достовірність наданих переможцем даних замовником перевірено. Отже, правових підстав для відхилення переможця ТОВ «Ресурс-Моноліт» у замовника не було.
2. Щодо наявності порушень, на думку Органу моніторингу, п. 7 ч.2 ст. 22 Закону України та умов ТД, то слід зазначити.
Вимогами п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону України регламентовано, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Як вбачається ТД містить проект договору про закупівлю з визначенням порядку змін його умов. Отже порушення вищенаведеної статті Закону України відсутні. Крім того, порушень умов ТД також не вбачається, оскільки проект договору про закупівлю складено з урахуванням вимог, у тому числі, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та проектом договору також передбачено, що при укладанні договору про закупівлю сторони керуються наведеним Законом України.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-26 13:14:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-002946-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- відповідно до пункту 1 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник має надати у складі тендерної пропозиції інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Учасник ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у складі тендерної пропозиції не було надано інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- відповідно до пункту 6 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" не надано у складі тендерних пропозицій вище зазначену інформацію;
- відповідно до пункту «г» Приміток у розділі «Інші документи, які надає учасник – переможець» Додатку 2 до тендерної документації, учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату проведення аукціону. ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у складі тендерної пропозиції не надано відповідну гарантію;
- відповідно до підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Учасником ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємництва та звіт про фінансові результати за 2019 рік як копію з копії Звіту доставленого до Центру обробки електронних звітів Держстату України, а не з оригіналу паперового носія інформації, що не відповідає вище зазначеним вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-31 15:52:10

Відповідно до вимог ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. що діяла до 19.04.2020, далі-Закон України) надаємо наступні пояснення на запит.

1. Щодо хибності підстави для відхилення тендерної пропозиції (далі-ТП )Учасника ТОВ "РЕСУРС-МОНОЛІТ" у зв’язку з ненаданням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 1 Роздліу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по даній процедурі закупівлі (далі-ТД), встановлений спосіб подання учасниками тендерних пропозицій, а також, встановлений загальний перелік документів (інформації), що мають бути завантажені учасниками у складі тендерної пропозиції, у тому числі, і відображена необхідність надання учасниками інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), конкретизаяція якої міститься у п. 6 Розділу 3 ТД. А саме, у вказаному пункті Розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД чітко відображено замовником, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи з інформацією, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- календарний графік виконання робіт.
Також, у вказаному пункті Розділу 3 ТД визначено, що інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
На виконання вищенаведених умов ТД, у складі ТП Учасника «Ресурс-Моноліт» містяться файли: «710_ДЦ_ДЦ_2.pdf», «710_ДЦ_ЕНРСМ3.pdf», «710_ДЦ_ДЦ_4.pdf», «710_ДЦ_ОПР.pdf», «710_ДЦ_ДЦ_3.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf», «710_ДЦ_ЛС2_2-1-1_ГП.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf», «710_ДЦ_Т2.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf», «710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf», «710_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf», «710_ДЦ_ИВР.pdf» з визначеними ТД замовникам документами (інформацією). При цьому звертає на себе увагу і той факт, що інформація (документи), щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надана ТОВ «Ресурс-Моноліт» відповідає і Додатку 3 до ТД. Отже правові підстави для відхилення ТП Учасника «Ресурс-Моноліт» на підставі ст.30 Закону України, відсутні.
Разом з тим, із запиту не вбачається, що саме мається на увазі Органом моніторингу, а саме яку саме інформацію щодо необхідних технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі не було надано Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт»; вказане унеможливлює надання замовником більш аргументованих та детальних пояснень.
2. Щодо підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» через ненадання гарантії, то слід зазначити, що умовами ТД взагалі не передбачено надання учасником (переможцем) документально оформленої гарантії щодо актуальності інформації на дату проведення аукціону. Так, у п. «г» Приміток Додатку 2 до ТД, встановлено, що
«Учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату проведення аукціону. Якщо з дати завантаження учасником довідок (листів) на веб-портал Уповноваженого органу будь-яка інформація вказана Учасником зазнала змін, Учасник зобов’язаний протягом строку подання тендерних пропозицій завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх».
При цьому, як вбачається, з вказаної умови ТД, замовником не передбачено надання Учасниками у складі ТП будь-якого документального підтвердження з цього приводу (окремі вимоги у ТД відсутні), а зазначається відповідне твердження, що у разі надання учасником відповідної ТП по закупівлі, то тим самим учасники підтверджують факт актуальності на дату проведення аукціону інформації, що міститься в наданих листах (довідках), а також зазначений обов’язок для учасників завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх, за наявності викладених у вказаному пункті ТД обставин.
З урахуванням наведеного, правових підстав для відхилення ТП ТОВ «Ресурс-Моноліт» і з цієї підстави, відповідно до вимог ст. 30 Закону України, відсутні.

3. Щодо підстави для відхилення ТП, через надання ТОВ «Ресурс-Моноліт» фінансової звітності, яка нібито не відповідає умовам ТД, то слід зазначити наступне.
Відповідно до умов, п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено, що на підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Як вбачається, ТД не містить інших окремих вимог до вказаної фінансової звітності.
Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» у повному обсязі виконало вищезазначену умову ТД, та у складі ТП надано файл «Звіт про фінансові результати 2020РМ.pdf» у якому міститься за останній звітний період (а саме за 2019) «Фінансова звітність малого підприємства», та «Звіт про фінансові результати» з відображенням факту її прийняття «з використанням прямого з’єднання» та з перевіркою електронних цифрових підписів уповноваженим органом.
З урахуванням наведеного, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» з цієї підстави, згідно ст. 30 Закону України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу закупівлі, та з інформацією, викладеному у ньому, у тому числі, щодо встановлення порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» (в ред. Закону від 25.12.2015 № 922-VIII, далі - Закон). Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, необгрунтованими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено замовником до суду.

2020-09-08 11:13:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено розбіжності: - проект договору про закупівлю не містить повного переліку змін істотних умов договору, які зазначено Замовником у тендерній документації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Провадження у справі №160/11199/20 відкрито відповідно до ухвали суду від 21.09.2020 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 09.10.2020 .
Дата публікації: 12 жовтня 2020

Документи:

12 жовтня 2020 10:36
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" 12 951 450,00
UAH з ПДВ
12 951 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СКІФ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 13 040 034,00
UAH з ПДВ
13 040 034,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 12:46
Електронний підпис
27 квітня 2020 12:44
Лист про ліцензію.pdf
24 квітня 2020 15:32
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:30
Лист про довідку ДФС.pdf
24 квітня 2020 15:30
Довідка ДФС.pdf
18 квітня 2020 14:07
Електронний підпис
18 квітня 2020 14:07
Електронний підпис
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ИВР.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_Т2.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЛС2_2-1-1_ГП.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ДЦ_3.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ОПР.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ДЦ_4.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
18 квітня 2020 14:06
710_ДЦ_ДЦ_2.pdf
18 квітня 2020 14:06
IG-20486-300.pdf.p7s.p7s
18 квітня 2020 14:06
IG-20486-300.pdf
18 квітня 2020 14:06
Проект договору.pdf
18 квітня 2020 14:06
Статут РМ.pdf
18 квітня 2020 14:06
Витяг ПДВ (РМ).pdf
18 квітня 2020 14:06
Реєстр документів.pdf
18 квітня 2020 14:06
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 15:35
реестр НДС заверенный.pdf
17 квітня 2020 15:35
протокол.pdf
17 квітня 2020 15:35
протокол заверенный.pdf
17 квітня 2020 15:35
приказ директор.pdf
17 квітня 2020 15:35
лицензия заверенная.pdf
17 квітня 2020 15:35
выписка заверенная.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка субпідрядники.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка санкції.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка МТБ.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка корупція.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка злочини.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка досвід роботи.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка банкрутство.pdf
17 квітня 2020 15:35
Довідка АП.pdf
17 квітня 2020 15:34
Гарантійний лист.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПРЛС_2-1-3.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:34
ОПР.pdf
17 квітня 2020 15:34
ЛС2_2-1-1_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:34
ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf
17 квітня 2020 15:34
ЛС1_2-1-3.pdf
17 квітня 2020 15:34
ЛС1_2-1-2_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:34
ИВР.pdf
17 квітня 2020 15:34
ДЦ.pdf
17 квітня 2020 15:34
ДЦ_4.pdf
17 квітня 2020 15:34
ДЦ_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СКІФ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Переможець 12 951 450,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
12 951 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:59
д.у.2.pdf укладений
22 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 12:56
Козац.Слави.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 12:28
Договор 14.pdf укладений
08 травня 2020 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.6.1, 13.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 14 від 07.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 260 409,47
UAH (в тому числі ПДВ 2 043 401,58 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійщли згоди розірвати договір