Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони (79713000-5), код за ДК 021:2015- 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 776 198,00 UAH
UA-2021-07-26-009701-b ● 97ee3a622c274456a3c31b2f5e7bf602
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
Код ЄДРПОУ: | 02220881 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
Контактна особа: |
Каріна Борисівна Детюк +380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2021 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 1 776 198,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 880,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): страхова гарантія Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони (79713000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату виконавцю протягом 30 робочих днів з дати підписання Акту прийому – передачі наданих послуг з охорони об’єктів, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок виконавця | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 16:15 |
Додаток 2 зі змнами від 04.08..pdf | |
04 серпня 2021 16:15 |
ТД зі змінами від 04.08.2021.pdf | |
04 серпня 2021 16:15 |
Перелік змін від 04.08.2021.pdf | |
28 липня 2021 16:25 |
Перелік змін від 28.07.2021.pdf |
04 серпня 2021 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 серпня 2021 16:15 |
Додаток 2 зі змнами від 04.08..pdf
|
||||||
04 серпня 2021 16:15 |
ТД зі змінами від 04.08.2021.pdf
|
||||||
04 серпня 2021 16:15 |
Перелік змін від 04.08.2021.pdf
|
||||||
28 липня 2021 16:25 |
Перелік змін від 28.07.2021.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КБ-3
Дата подання: 28 липня 2021 15:36
Дата відповіді: 28 липня 2021 16:21
"сканкопію (ії) оригіналу (ів) акту (ів) приймання виконаних будівельних
робіт актів (Форми – КБ-3)/актів приймання наданих робіт по кожному
договору, зазначеному у довідці."
Що маєтьтся на увазі?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо що цікавитесь нашою закупівлею.
Замовником уважно вивчено запитання. Вважаємо що на даний час є необхідність внесення змін до тендерної документації, в зв'язку з чим замовником внесено відповідні зміни з наступним їх публікуванням.
Замовником уважно вивчено запитання. Вважаємо що на даний час є необхідність внесення змін до тендерної документації, в зв'язку з чим замовником внесено відповідні зміни з наступним їх публікуванням.
Кількісні та якісні показники
Дата подання: 29 липня 2021 15:09
Дата відповіді: 02 серпня 2021 16:29
Шановний Замовнику!
1. Чи достатньо буде Замовнику якщо Учасник надасть документи щодо проходження службовими собаками комплексу охоронно-захисних програм «Відсіч»?
2. Яку кількість службових собак буде залучено до охорони об’єктів?
3. Чи надасть Замовник місце для розташування вольєру учасника для утримання службового(их) собак(и) на об’єктах охорони Замовника?
Дякуємо заздалегіть на відповіді. З повагою, потенційний учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне:
Перед усім, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації
Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог
до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних
та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька
кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього
Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям
і вимогам згідно із законодавством.
Також, Замовник просить звернути Вашу увагу, що у відповідності до частини першої
статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше
ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну
систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися
до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за
роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в
електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник
повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та
оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх
підтвердження (відповідність).
Свою чергу до обов’язків Замовника входить надання роз’яснень, а не консультацій з
приводу розтлумачення діючого законодавства України.
Замовник надає відповідь (за хронологією поставлених запитань):
1. Шановний ймовірний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься в підпункті 5.1.2
пункту 5.1 ч. 5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме Учасник у складі своєї
тендерної пропозиції повинне надати свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі,
що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю
послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або по
слухняності і захистній службі, або випробуваня/змагання з ІРО-1/або ІРО-2/або ІРО-3 в
державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами
Міжнародних Кінологічних організацій.
Окремо, сповіщаємо, що у відповідності до частини дев’ятої статті 29 Закону України
«Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної
документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію,
яка визначена найбільш економічно вигідною лише після оцінки тендерних
пропозицій/пропозицій.
2. Шановний ймовірний учаснику, відповідь на Ваше запитання за вказаною публічною
закупівлею міститься в підпункті 5.1.2 пункту 5.1 ч. 5 інструкції з підготовки тендерної
пропозиції, а саме Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи на
службову собаку.
3. Замовник надасть місце для розташування вольєру учасника для утримання
службового(их) собак(и) на об’єктах охорони Замовника.
Окремо, сповіщаємо, що у відповідності до частини дев’ятої статті 29 Закону України
«Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної
документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію,
яка визначена найбільш економічно вигідною лише після оцінки тендерних
пропозицій/пропозицій.
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне:
Перед усім, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації
Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог
до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних
та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька
кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього
Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям
і вимогам згідно із законодавством.
Також, Замовник просить звернути Вашу увагу, що у відповідності до частини першої
статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше
ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну
систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися
до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за
роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в
електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник
повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та
оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх
підтвердження (відповідність).
Свою чергу до обов’язків Замовника входить надання роз’яснень, а не консультацій з
приводу розтлумачення діючого законодавства України.
Замовник надає відповідь (за хронологією поставлених запитань):
1. Шановний ймовірний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься в підпункті 5.1.2
пункту 5.1 ч. 5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме Учасник у складі своєї
тендерної пропозиції повинне надати свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі,
що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю
послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або по
слухняності і захистній службі, або випробуваня/змагання з ІРО-1/або ІРО-2/або ІРО-3 в
державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами
Міжнародних Кінологічних організацій.
Окремо, сповіщаємо, що у відповідності до частини дев’ятої статті 29 Закону України
«Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної
документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію,
яка визначена найбільш економічно вигідною лише після оцінки тендерних
пропозицій/пропозицій.
2. Шановний ймовірний учаснику, відповідь на Ваше запитання за вказаною публічною
закупівлею міститься в підпункті 5.1.2 пункту 5.1 ч. 5 інструкції з підготовки тендерної
пропозиції, а саме Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи на
службову собаку.
3. Замовник надасть місце для розташування вольєру учасника для утримання
службового(их) собак(и) на об’єктах охорони Замовника.
Окремо, сповіщаємо, що у відповідності до частини дев’ятої статті 29 Закону України
«Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної
документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію,
яка визначена найбільш економічно вигідною лише після оцінки тендерних
пропозицій/пропозицій.
Трудові відносини
Дата подання: 30 липня 2021 14:08
Дата відповіді: 03 серпня 2021 15:51
Доброго дня, у Додатку 3 до тендерної документації є пункт 3.1. №Усі охоронці, яких Учасник планує залучити для надання послуг охорони, повинні перебувати у трудових відносинах з Учасником, про що учасник надає підтверджуючі документи з останнім". Які саме документи необхідно надати? прошу уточнити
Відповідь: Доброго дня!
По-перше, Замовник просить звернути Вашу увагу, що у відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тобто, до обов’язків Замовника належить надати роз’яснення, а не консультації з приводу тлумачення норм закону.
Замовник наголошує, що відповідь на Ваше запитання міститься в Кодексі законів про працю України, який безпосередньо регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини.
По-перше, Замовник просить звернути Вашу увагу, що у відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тобто, до обов’язків Замовника належить надати роз’яснення, а не консультації з приводу тлумачення норм закону.
Замовник наголошує, що відповідь на Ваше запитання міститься в Кодексі законів про працю України, який безпосередньо регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини.
Кількість об'єктів охорони
Дата подання: 30 липня 2021 15:10
Дата відповіді: 03 серпня 2021 15:51
Шановний Замовник, відповідно до пункту 3.13 договору Учасник має забезпечити, за необхідністю, додаткові пости охорони - не більше трьох цілодобових постів на одному об'єкті). З метою правильного викначення ціни тендерної пропозиції та попередження непорозумінь, просимо уточнити кількість об'єктів охорони. Дякую
Відповідь: Доброго дня!
Замовник сповіщає Вас, що відповідь на Ваше запитання міститься в технічному завданні до тендерної документації, в якому зазначено кількість об’єктів та постів, відповідно.
Замовник сповіщає Вас, що відповідь на Ваше запитання міститься в технічному завданні до тендерної документації, в якому зазначено кількість об’єктів та постів, відповідно.
5.1.4
Дата подання: 30 липня 2021 15:26
Дата відповіді: 03 серпня 2021 15:52
Прошу розтлумачити пункт договору 5.1.4. За несвоєчасне та неякісне надання охоронних послуг в терміни установлені цим договором, ЗАМОВНИКОМ сплачуються штраф згідно ч. 6 ст. 231 Господарського Кодексу України в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми вартості послуг з охорони за місяць за кожний день прострочення платежу.
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни, в частині заміни в даному пункті проекту договору Замовника на Виконавця.
Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни, в частині заміни в даному пункті проекту договору Замовника на Виконавця.
Доцільність проведення закупівлі
Дата подання: 30 липня 2021 16:16
Дата відповіді: 03 серпня 2021 15:54
Шановний Замовник, згідно інформації, що відображена у системі прозоро у Вас є діючий договір №79710000-4 з ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН", він діє до 31.12.2021. Чи є доцільність проведення данної закупівлі якщо Ви вже отримуєте дану послугу та щє й за 692 207,19 грн, замість 1 776 198 грн заявленого бюджету даної закупівлі?
Відповідь: Шановний ймовірний Виконавець, у Замовника вникла потреба в додаткових послугах охорони, це і спричинило оголошення даної закупівлі.
Довідка
Дата подання: 30 липня 2021 16:46
Дата відповіді: 03 серпня 2021 15:54
Доброго дня, п.п 5.1.3 пункту 5 розділу 3 місти наступну інформацію - Надається довідка у довільній формі про наявність у учасника охоронників не нижче III розряду, які мають необхідні звання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, (не менше 6 осіб). При цьому Додаток Технічне завдання містить пункт 3.2. Наявність у охоронців відповідних знань та навичок роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, що підтверджується наданням копій свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду. Я так розумію, що довідку за п.а.5.1.3 я надаю на 6 осіб чи більше, а копій свідоцтва про присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду на всіх кого планую задіяти для виконання графіку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни, в частині кількості охоронників.
Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни, в частині кількості охоронників.
Довідки з МВС
Дата подання: 30 липня 2021 16:49
Дата відповіді: 03 серпня 2021 15:55
Доброго дня, відповідно до п.п 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Учасник має надати "Сканкопії оригіналів довідок органів МВС України про те, що працівник не має не знятої чи не погашеної судимості за скоєння умисних злочинів –вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах." - чи достатнім буде надання сканкопій довідок органів МВС України про те, що працівник не має не знятої чи не погашеної судимості за скоєння умисних злочинів станом на дату прийняття на роботу? чи необхідно "більш свіжі" довідки (якщо так то вкажіть на яку дату повинні бути видані)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По-перше, Замовник просить звернути Вашу увагу, що у відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тобто, до обов’язків Замовника належить надати роз’яснення, а не консультації з приводу тлумачення норм закону.
Відповідь на Ваше запитання міститься в тендерній документації.
По-перше, Замовник просить звернути Вашу увагу, що у відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тобто, до обов’язків Замовника належить надати роз’яснення, а не консультації з приводу тлумачення норм закону.
Відповідь на Ваше запитання міститься в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ІНЕКС" |
1 759 197,06
UAH з ПДВ
|
1 759 197,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН" |
1 774 607,85
UAH з ПДВ
|
1 774 607,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" |
1 775 198,00
UAH з ПДВ
|
1 775 198,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ІНЕКС" #32134472 |
Відхилено |
1 759 197,06
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 16:18
|
|
ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН" #38392114 |
Переможець |
1 774 607,85
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2021 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2021 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 11:14
|
ду 5 до договору 79710000-4-1.PDF | зміни до договору |
21 січня 2022 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:14
|
ду 4 до договору 79710000-4-1.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 15:26
|
ду 3 до договору 79710000-4-1.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 15:37
|
ду 2 до договору 79710000-4-1.PDF | зміни до договору |
08 вересня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 10:59
|
ду 1 до договору 79710000-4-1.PDF | зміни до договору |
06 вересня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2021 15:06
|
Договір охоронні послуги.PDF | укладений |
02 вересня 2021 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» зменшивши ціну цього Договору 1 774 607,85 грн. (один мільйон сімсот сімдесят чотири тисячі шістсот сім гривень 85 копійок), ПДВ не передбачено на 82 539,90 грн. та викласти п. 2.1. у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг за договором складає 1 692 067,95 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто дві тисячі шістдесят сім гривень 95 копійок), без ПДВ, з яких: - 846 034,00 грн. (вісімсот сорок шість тисяч тридцять чотири гривні 00 копійок) – місцевий бюджет; - 846 033,95 грн. (вісімсот сорок шість тисяч тридцять три гривні 95 копійок) - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).». |
Номер договору про закупівлю: | 79710000-4/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити Розділ 3 «ОБОВ’ЯЗКИ ОХОРОННОЇ ФІРМИ» пунктом 3.16. та викласти його у наступній редакції: «3.16. Охоронна фірма планує залучати субпідрядні організації для надання послуг, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА «ПРАЙМ» місцезнаходження юридичної особи: Україна, 07413, Київська обл., Броварський р-н, село Пухівка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 106 Г, код ЄДРПОУ 41099418.». |
Номер договору про закупівлю: | 79710000-4/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» та викласти у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг за договором складає 1 692 067,95 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто дві тисячі шістдесят сім гривень 95 копійок), без ПДВ.». Внести зміни до п. 2.6. Розділу 2 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» та викласти у наступній редакції: «2.6. Джерело фінансування - місцевий бюджет.». |
Номер договору про закупівлю: | 79710000-4/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди продовжити дію договору про закупівлю, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Внести зміни до п. 6.1. Розділу 6 «ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «6.1. Даний Договір набуває чинності з дня підписання та діє до 31.03.2022, а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов'язань за договором.». |
Номер договору про закупівлю: | 79710000-4/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» збільшивши ціну цього Договору 1 692 067,95 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто дві тисячі шістдесят сім гривень 95 копійок), без ПДВ, на 330 159,60 грн. та викласти п. 2.1. у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг за договором складає 2 022 227,55 грн. (два мільйони двадцять дві тисячі двісті двадцять сім гривень 55 копійок), без ПДВ.». Внести зміни до п. 2.5. Розділу 2 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» та викласти у наступній редакції: «2.5. Строк надання послуг: до 31 березня 2022 року.». |
Номер договору про закупівлю: | 79710000-4/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |