Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Очікувана вартість
2 968 902,00 UAH
UA-2021-03-11-002539-a ● 97e92b0b460b4275831b198d70ea3e37
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 44070166 |
Вебсайт: | https://rv.tax.gov.ua |
Місцезнаходження: | 33023, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Відінська, 12 |
Контактна особа: |
Борбелюк Валерія Олександрівна +380362692532 borbelyukvalery@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 2 968 902,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 844,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Адмінприміщення Головного управління ДПС у Рівненській області: 1) Рівненська обл., м. Рівне, вул. Відінська, 8. 2) Рівненська обл., м. Рівне, вул. Відінська, 12. 3) Рівненська обл., м. Рівне, вул. Богоявленська, 6. 4) Рівненська обл., м. Радивилів, вул. О. Невського, 12. 5) Рівненська обл., м. Дубно, вул. Грушевського, 134. 6) Рівненська обл., cмт. Млинів, вул. С. Бандери, 1. 7) Рівненська обл., смт. Демидівка, пров. Новий, 2. 8) Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Василя Жука, 1А. 9) Рівненська обл., м. Острог, вул. Східна, 82А. 10) Рівненська обл., смт. Гоща, вул. Незалежності, 31. 11) Рівненська обл., м. Корець, вул. Київська, 59. 12) Рівненська обл., м. Костопіль, вул. С.Руданського, 5П. 13) Рівненська обл., м. Березне, вул. Київська, 11. 14) Рівненська обл., смт. Володимирець, вул. Повстанців, 47. 15) Рівненська обл., м. Вараш, мікр-н Будівельників, 1. 16) Рівненська обл., смт. Зарічне, вул. Партизанська, 5. 17) Рівненська обл., м. Дубровиця, пров. Макарівський, 1А. 18) Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Радянська, 5. 19) Рівненська обл., м. Сарни, вул. Широка, 18.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Головного управління ДПС у Рівненській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 16:22 |
Тендерна документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-11-002539-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2875809872
Дата подання: 03 квітня 2021 16:24
Щодо усунення порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головним управлінням ДПС у Рівненській об-ласті було проведено закупівлю ID UA-2021-03-11-002539-a на Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Головного управління ДПС у Рівненській області, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання.
У закупівлі взяли участь три учасника:
1. ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"
2. ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
3. ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Уповноваженою особою Замовника 02.04.2021 р. було прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТ-НЕРИ" (ЄДРПОУ 38843239) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з цим учасником.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "СТАДНИК ТА ПАР-ТНЕРИ" ми вважаємо, що тендерна пропозиції цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме:
Згідно з п.п. 1.4. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.»
Відповідно до «Протоколу створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису», сформованого на сайті http://czo.gov.ua/verify підпис ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ", накладений на всю тендерну пропозицію, має такі дані:
Підписувачі
Підписувач
Стадник Анатолій Іванович
П.І.Б.
Стадник Анатолій Іванович
РНОКПП
2330916934
Організація (установа)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"
Код ЄДРПОУ
38843239
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
14:56:54 24.03.2021
Сертифікат виданий
КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер
58E2D9E7F900307B040000005FB22900658F8D00
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" містить накладений удосконалений електронний підпис, що суперечить п.п. 1.4. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 – VIII «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції), замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо така не відповідає вимогам, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ".
Розгорнути
Згорнути
У закупівлі взяли участь три учасника:
1. ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"
2. ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
3. ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Уповноваженою особою Замовника 02.04.2021 р. було прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТ-НЕРИ" (ЄДРПОУ 38843239) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з цим учасником.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "СТАДНИК ТА ПАР-ТНЕРИ" ми вважаємо, що тендерна пропозиції цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме:
Згідно з п.п. 1.4. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.»
Відповідно до «Протоколу створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису», сформованого на сайті http://czo.gov.ua/verify підпис ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ", накладений на всю тендерну пропозицію, має такі дані:
Підписувачі
Підписувач
Стадник Анатолій Іванович
П.І.Б.
Стадник Анатолій Іванович
РНОКПП
2330916934
Організація (установа)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"
Код ЄДРПОУ
38843239
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
14:56:54 24.03.2021
Сертифікат виданий
КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер
58E2D9E7F900307B040000005FB22900658F8D00
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" містить накладений удосконалений електронний підпис, що суперечить п.п. 1.4. п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 – VIII «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції), замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо така не відповідає вимогам, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ".
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2021 14:27
Вимога (скарга) ФОП Дубіни Сергія Вікторовича до закупівлі на 2021 рік, згідно коду ДК 021:2015:90910000 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Головного управління ДПС у Рівненській області) задоволена.
Номер вимоги: UA-2021-03-11-002539-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:38843239
Дата подання: 22 квітня 2021 10:11
оскарження рішення Замовника про визнання переможцем тендерної закупівлі ФОП Дубіна С.В.
переможець підписує Пропозицію КЕПом фізичної особи -Дубіна Сергій Вікторович. Проте, Пропозиція подана від фізичної особи-підприємця Дубіна Сергій Вікторович, згідно файлів тендерна пропозиція як і всі інші документи складені на бланку з відповідною печаткою та підписані підписом фізичної особи підприємця.
З моменту державної реєстрації підприємницької діяльності Переможець втрачає статус фізичної особи та діє як ФОП, тому і КЕП повинен бути від ФОП Дубіна С.В.
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22519 від 04.12.2020, № 208-р/пк-пз від 06.01.2021 (UA-2020-11-27-009974-b).
Аналогічним рішенням також є скарга та її повне задоволення по закупівлі: UA-2021-01-06-002902-b.
Окрім цього Замовником даної тендерної закупівлі в додатку 3 п.6 вимагалось надання Учасником:
6. Гарантійний лист від Учасника на відповідність запропонованих ним послуг з прибирання потребам Замовника з інформацією про можливість надання всіх видів послуг, в обсягах, вказаних у тендерній документації та додатках до неї (в довільній формі).
Однак Переможцем торгів також не виконано дану вимогу Замовника.
Враховуючи вище викладене, Переможець не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Виходячи з вищевикладеного, просимо розглянути нашу вимогу та скасувати рішення від 16.04.2021р. по тендерній закупівлі - ID UA-2021-03-11-002539-a щодо визначення переможцем учасника ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ.
В разі відмови в задоволенні даної вимоги змушені будемо звернутись з відповідною скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
З моменту державної реєстрації підприємницької діяльності Переможець втрачає статус фізичної особи та діє як ФОП, тому і КЕП повинен бути від ФОП Дубіна С.В.
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22519 від 04.12.2020, № 208-р/пк-пз від 06.01.2021 (UA-2020-11-27-009974-b).
Аналогічним рішенням також є скарга та її повне задоволення по закупівлі: UA-2021-01-06-002902-b.
Окрім цього Замовником даної тендерної закупівлі в додатку 3 п.6 вимагалось надання Учасником:
6. Гарантійний лист від Учасника на відповідність запропонованих ним послуг з прибирання потребам Замовника з інформацією про можливість надання всіх видів послуг, в обсягах, вказаних у тендерній документації та додатках до неї (в довільній формі).
Однак Переможцем торгів також не виконано дану вимогу Замовника.
Враховуючи вище викладене, Переможець не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Виходячи з вищевикладеного, просимо розглянути нашу вимогу та скасувати рішення від 16.04.2021р. по тендерній закупівлі - ID UA-2021-03-11-002539-a щодо визначення переможцем учасника ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ.
В разі відмови в задоволенні даної вимоги змушені будемо звернутись з відповідною скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2021 09:59
За результатами розгляду вимоги ТОВ «Стадник та партнери» від 22.04.2021 року встановлено. Вказана вимога є дискримінаційною вимогою з огляду на наступне.
1. З аналізу вимог цивільного законодавства вбачається, що кожна фізична особа має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено й у статті 50 ЦК України, у якій передбачено, що право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Тобто фізична особа, яка бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого вона набула з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки - підприємця. При цьому правовий статус «фізична особа – підприємець» сам по собі не впливає на будь-які правомочності фізичної особи, зумовлені її цивільною право- і дієздатністю, та не обмежує їх. Згідно з частиною першою статті 128 ГК України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу.
Згідно з п. 38 частини першої ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» сертифікат відкритого ключа – електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Тобто згідно цього пункту Закону є тільки два користувача електронних ключів – фізична або юридична особа без виділення окремого користувача такого як фізична особа – підприємець.
Також згідно з абз. 1 п. 4 частини 2 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» указано що, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити: ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, у тому числі обов’язково:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)
Тобто позначка про те що кваліфікований електронний підпис належить саме фізичній особі – підприємцю відноситься до необов’язкових додаткових спеціальних атрибутів, визначених у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів які можуть міститись у кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно частини 3 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» такі атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів.
Тобто чинність і легітимність кваліфікованого електронного підпису фізичної особи – підприємця Дубіни Сергія Вікторовича повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
2. ФОП Дубіною С.В. у складі тендерної пропозиції було подано довідку від 26.03.2021 № 57, якою він підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Вищенаведена довідка не має назви «Гарантійний лист», але за своїм змістом повністю відповідає вимогам «Гарантійного листа» (довільної форми) на відповідність запропонованих ним послуг з прибирання потребам Замовника з інформацією про можливість надання всіх видів послуг, в обсягах, вказаних у тендерній документації та додатках до неї.
Крім того, згідно з п. 3 ч. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій належить - невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Так, зміст довідки від 26.03.2021 № 57, наданої ФОП Дубіною С.В. у складі тендерної пропозиції, повністю відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Тобто, в даному випадку, має місце лише формальна помилка (невірна назва документа) і Тендерна пропозиція ФОП Дубіни С.В. не може бути відхилена з цієї причини.
1. З аналізу вимог цивільного законодавства вбачається, що кожна фізична особа має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено й у статті 50 ЦК України, у якій передбачено, що право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Тобто фізична особа, яка бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого вона набула з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки - підприємця. При цьому правовий статус «фізична особа – підприємець» сам по собі не впливає на будь-які правомочності фізичної особи, зумовлені її цивільною право- і дієздатністю, та не обмежує їх. Згідно з частиною першою статті 128 ГК України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу.
Згідно з п. 38 частини першої ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» сертифікат відкритого ключа – електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Тобто згідно цього пункту Закону є тільки два користувача електронних ключів – фізична або юридична особа без виділення окремого користувача такого як фізична особа – підприємець.
Також згідно з абз. 1 п. 4 частини 2 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» указано що, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити: ідентифікаційні дані, які однозначно визначають користувача електронних довірчих послуг, у тому числі обов’язково:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) підписувача та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)
Тобто позначка про те що кваліфікований електронний підпис належить саме фізичній особі – підприємцю відноситься до необов’язкових додаткових спеціальних атрибутів, визначених у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів які можуть міститись у кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно частини 3 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» такі атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів.
Тобто чинність і легітимність кваліфікованого електронного підпису фізичної особи – підприємця Дубіни Сергія Вікторовича повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
2. ФОП Дубіною С.В. у складі тендерної пропозиції було подано довідку від 26.03.2021 № 57, якою він підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Вищенаведена довідка не має назви «Гарантійний лист», але за своїм змістом повністю відповідає вимогам «Гарантійного листа» (довільної форми) на відповідність запропонованих ним послуг з прибирання потребам Замовника з інформацією про можливість надання всіх видів послуг, в обсягах, вказаних у тендерній документації та додатках до неї.
Крім того, згідно з п. 3 ч. 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій належить - невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Так, зміст довідки від 26.03.2021 № 57, наданої ФОП Дубіною С.В. у складі тендерної пропозиції, повністю відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Тобто, в даному випадку, має місце лише формальна помилка (невірна назва документа) і Тендерна пропозиція ФОП Дубіни С.В. не може бути відхилена з цієї причини.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-11-002539-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:38843239
Дата подання: 26 квітня 2021 14:08
Дата подання: 26 квітня 2021 14:08
Оскарження визнання переможця закупівлі.
Переможець підписує Пропозицію КЕПом фізичної особи -Дубіна Сергій Вікторович. Проте, Пропозиція подана від фізичної особи-підприємця Дубіна Сергій Вікторович, згідно файлів тендерна пропозиція як і всі інші документи складені на бланку з відповідною печаткою та підписані підписом фізичної особи - підприємця.
З моменту державної реєстрації підприємницької діяльності Переможець втрачає статус фізичної особи та діє як ФОП, тому і КЕП повинен бути від ФОП Дубіна С.В.
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22519 від 04.12.2020, № 208-р/пк-пз від 06.01.2021 (UA-2020-11-27-009974-b).
Аналогічним рішенням також є скарга та її повне задоволення по закупівлі: UA-2021-01-06-002902-b за яким АМКУ винесено РІШЕННЯ №3097 -р/пк-пз від 19.02.2021.
Переможець не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2021 11:32
рішення від 28.04.2021 №9295+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 11:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2021 №10466.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 20:15
рішення від 12.05.2021 №10466.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 17:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" |
2 577 777,00
UAH з ПДВ
|
2 521 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА " |
2 587 500,00
UAH з ПДВ
|
2 522 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
2 703 681,00
UAH з ПДВ
|
2 523 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" #38843239 |
Рішення скасоване |
2 521 777,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2021 16:31
|
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" #38843239 |
Відхилено |
2 521 777,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 14:41
|
|
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА
" #3162109260 |
Відхилено |
2 522 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 13:39
|
|
ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ #2875809872 |
Переможець |
2 523 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2022 11:03
|
Додаткова угода 3А.pdf | зміни до договору |
07 березня 2022 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 09:09
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 09:28
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 12:33
|
Угода 1 | зміни до договору |
19 травня 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 12:22
|
Договір | укладений |
19 травня 2021 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 202/10-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 202/10-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 202/10-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 202/10-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3А |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |