Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 19 297 676,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 488,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 96488.38 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних Виконавцем робіт здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі Якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно Замовник розраховується з Виконавцем за кожний етап окремо при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на ці цілі | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 16:05 |
Перелік змін 20 07 20.doc | |
20 липня 2020 16:05 |
ТД ПВР Рек М-14 км 142+800 - км 158+500 нова редакція 20 07 20.doc | |
20 липня 2020 16:05 |
Проект договору ПВР М-14 км 142+800-км 158+500 20 07 20.docx |
20 липня 2020 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 липня 2020 16:05 |
Перелік змін 20 07 20.doc
|
||||||
20 липня 2020 16:05 |
ТД ПВР Рек М-14 км 142+800 - км 158+500 нова редакція 20 07 20.doc
|
||||||
20 липня 2020 16:05 |
Проект договору ПВР М-14 км 142+800-км 158+500 20 07 20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно ст.16 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником в тендерній документації, серед інших, установлено кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та зазначена інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам.
Замовник звертає увагу учасника, що в назві самого кваліфікаційного критерію міститься обов’язковість наявності з працівниками саме трудових відносин – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації……..».
Відповідно до п.14.1.195. Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Відповідно до ст.2 Кодексу законів про працю України, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою.
Враховуючи викладене, цивільно-правовий договір (договір підряду на надання послуг) з виконавцем робіт не є підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Закону та умов тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Замовником у п.1.1 ч.1 додатку №1 до тендерної документації визначено, що до довідки включаються машини, механізми, обладнання та устаткування (в тому числі програмне забезпечення), необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до чинного законодавства України у цій сфері та технічного завдання, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Також замовником чітко визначено перелік матеріально – технічної бази, яка має бути обов’язково наявна в учасника та включена до довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Адміністративне/офісне приміщення в зазначеному переліку відсутнє.
Замовником у п.2.1 ч.2 додатку №1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, на надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності). Тобто, учасник в складі тендерної пропозиції має надати і трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок), і накази про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності).
Замовником у п.3.1 ч.3 додатку №1 до тендерної документації визначено, що для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається, серед іншого, позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору). При цьому, вимоги щодо дати видачі позитивного листа – відгуку відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000097 ● 6c6ce280495f4dc8ad93530bedd2477b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.09.2020 № 58
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.09.2020 № 58
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-06-12-008524-с 12.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вважаємо, що висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про порушення Службою оприлюднення в системі PROZORRO оголошення про проведення Закупівлі є протиправним. Так, ч.1 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до ст.10 цього Закону. Відповідно до п.7 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель – це інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Система PROZORRO є веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього (п.5 ст.1 Закону України). Авторизований електронний майданчик – це авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»). З урахуванням зазначеного, очевидним є те, що Служба має можливість заповнити тільки ті поля, технічна можливість яких уже передбачена офіційно-існуючою створеною державними інституціями системою. Створити нові поля ні Служба, ні будь-який інший замовник жодної можливості не має. Пунктами 8, 9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Однак, на момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», та поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» так як вказаного поля в електронній системі закупівель не існувало. Також на нормативному рівні жодним уповноваженим органом не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення замовник повинен оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, Служба з об’єктивних підстав була позбавлена можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Будь-якого нормативного регламентування на офіційному рівні виходу із цієї ситуації не існує. Не зважаючи на викладене, Службою в повному обсязі виконано вимогу щодо доведення до відому потенційних учасників Закупівлі та будь-яких інших користувачів системою інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Так, у п.7 Розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» чітко визначено наступне: «7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». У п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації чітко визначені умови надання забезпечення тендерних пропозицій: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).». Таким чином, Службою в повному обсязі з урахуванням технічної можливості запровадженої Державою електронної системи виконано вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації про мову, якою має готуватися учасником тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Довідково повідомляємо, що на даний час Службою здійснюються заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, а саме в Оголошенні у полі «Примітки» зазначається інформація про мову та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2020-10-20 11:47:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.) • усунуто
-
2020-10-20 13:17:38
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" |
12 999 990,00
UAH з ПДВ
|
12 199 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" |
16 080 000,00
UAH з ПДВ
|
12 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА |
17 950 000,00
UAH з ПДВ
|
17 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
18 197 000,00
UAH з ПДВ
|
17 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
18 990 000,00
UAH з ПДВ
|
17 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
18 437 760,00
UAH з ПДВ
|
18 437 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" #41746840 |
Відхилено |
12 199 990,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 17:26
|
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" #41701422 |
Відхилено |
12 200 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 10:42
|
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА #34422841 |
Відхилено |
17 290 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 16:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" #42703169 |
Переможець |
17 300 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2023 15:27
|
ДУ №10 від 22.12.2023 Дог 92-Б подовж на 2024.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2023 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 14:11
|
ДУ №7 09.08.2022 дог.92-Б.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:19
|
ДУ №5 від 17.11.2021 Дог 92-Б.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 10:33
|
Договір № 92-Б від 14.09.2020.pdf | укладений |
15 вересня 2020 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абзацу 2 пункту 4.7. Договору зменшити обсяги закупівлі та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021р. №978 «Деякі питання надання державних гарантій у 2021 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг», якою внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства» викласти абзац 1 пункту 4.1. Договору в наступній редакції: «Ціна Договору визначається відповідно до суми договірної ціни (Додаток 3 до Договору) і становить 14905704,75 грн. (чотирнадцять мільйонів дев’ятсот п’ять тисяч сімсот чотири грн. 75 коп.) в тому числі ПДВ 2 484 284,12 грн., в тому числі: - 2020 рік – 6 467 514,02 грн.; - 2021 рік – 3 379 765,93 грн.; - 2022 рік – 5 058 424,80 грн |
Номер договору про закупівлю: | 92-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 92-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 92-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |