Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля і встановлення камер відеоспостереження ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Purchase and installation of video surveillance cameras DК 021:2015 - 32320000-2- Television and audio-visual equipment
Purchase and installation of video surveillance cameras DК 021:2015 - 32320000-2- Television and audio-visual equipment
Purchase and installation of video surveillance cameras DК 021:2015 - 32320000-2- Television and audio-visual equipment
Очікувана вартість
13 508 093,00 UAH
UA-2022-02-01-003370-a ● 97c1de9a59714352b24c38693d8e6b3d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головне управління Національної поліції у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108833 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська область обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3 |
Контактна особа: |
Колодчак Ольга Мирославівна +380322586783 zakupivli_gunp@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Вікторія Тимчишин +380676222295 lagamba@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Main administration of the National police is in the Lviv area |
National ID: | 40108833 |
Contact point: |
Kolodchak Olga Myroslavivna +380322586783 zakupivli_gunp@ukr.net |
Additional contacts: |
Viktoria Tymchyshyn +380676222295 lagamba@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2022 20:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 13 508 093,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 540,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у розмірі 3 % від загальної вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник має право стягнути забезпечення виконання договору про закупівлю наданого контрагентом шляхом направлення відповідної вимоги до банку для отримання коштів або шляхом неповернення забезпечення у вигляді грошових коштів у наступних випадках: 1.) у разі прострочення контрагентом на строк 30 і більше календарних днів своїх зобов’язань за договором, предметом якого є товари, роботи та послуги, які мають значний вплив для досягнення стратегічних цілей Замовника; 2.) у разі прострочення контрагентом на строк 60 і більше календарних днів своїх зобов’язань за договором; 3.) У разі якщо прострочення контрагентом своїх зобов’язань за договором становить менше 60 календарних днів, але контрагент не сплатив протягом 5 робочих днів з дня отримання претензії Замовника щодо сплати штрафів та пені за невиконання та/або неналежне виконання контрагентом зобов’язань за договором. Для цілей пунктів 1.) та 2.) у разі якщо договором передбачене поетапне виконання зобов’язань (наприклад: поставка партіями), вказаний строк загального прострочення рахується як сума всіх прострочень за кожен етап окремо. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію, яким погоджується надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді банківської гарантії у розмірі 3 % від загальної вартості договору про закупівлю, у разі визнання його переможцем тендеру. |
Publication date: | 01 лютого 2022 20:10 |
Enquiries until: | 08 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 березня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 13 508 093 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 67 540 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплекти
Комплекс камер відеоспостереження типу 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Б.Хмельницького, 52
ДК 021:2015: 32323300-6 — Відеообладнання
Сomplex of video surveillance cameras type 1
CPV: 32323300-6
Період постачання:
по 31 серпня 2022
50 комплекти
Комплекс камер відеоспостереження типу 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Б.Хмельницького, 52
ДК 021:2015: 32323300-6 — Відеообладнання
Сomplex of video surveillance cameras type 2
CPV: 32323300-6
Період постачання:
по 31 серпня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2022 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2022 17:55 |
ДОДАТОК 2 зі змінами.docx | |
10 березня 2022 17:55 |
Зміни до тендерної документації 3.docx | |
02 березня 2022 13:39 |
Тендерна документація зі змінами 02.03.2022.docx | |
02 березня 2022 13:39 |
Зміни до тендерної документації 2.docx | |
14 лютого 2022 16:18 |
Додаток_4_проєкт договора (зі змінами).docx | |
14 лютого 2022 16:18 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
01 лютого 2022 20:11 |
ДОДАТОК 5.docx | |
01 лютого 2022 20:11 |
Додаток_4_проєкт договора.docx | |
01 лютого 2022 20:11 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx | |
01 лютого 2022 20:11 |
ДОДАТОК 2.docx | |
01 лютого 2022 20:11 |
ДОДАТОК 1.docx | |
01 лютого 2022 20:11 |
Тендерна документація.docx |
10 березня 2022 17:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 березня 2022 17:55 |
ДОДАТОК 2 зі змінами.docx
|
|||||||||
10 березня 2022 17:55 |
Зміни до тендерної документації 3.docx
|
|||||||||
02 березня 2022 13:39 |
Тендерна документація зі змінами 02.03.2022.docx
|
|||||||||
02 березня 2022 13:39 |
Зміни до тендерної документації 2.docx
|
|||||||||
14 лютого 2022 16:18 |
Додаток_4_проєкт договора (зі змінами).docx
|
|||||||||
14 лютого 2022 16:18 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||||||||
01 лютого 2022 20:11 |
ДОДАТОК 5.docx
|
|||||||||
01 лютого 2022 20:11 |
Додаток_4_проєкт договора.docx
|
|||||||||
01 лютого 2022 20:11 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
|
|||||||||
01 лютого 2022 20:11 |
ДОДАТОК 2.docx
|
|||||||||
01 лютого 2022 20:11 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||||||||
01 лютого 2022 20:11 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 04 лютого 2022 23:20
Дата відповіді: 08 лютого 2022 16:10
Доброго дня! Шановний Замовник, у тендерній документації Ви вимагаєте надати лист (-и) (довідка, сертифікат, тощо) компанії-виробника (-ів) (або офіційного представництва виробника (-ів) в Україні) відеокамер, які пропонуються відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, яким підтверджується, що працівники Учасника пройшли навчання та отримали відповідні знання для монтажу, пусконалагодження та налаштування зазначеного обладнання зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника..
Данна вимога є дискримінаційною, оскільки для надання послуг зі встановлення камер відеоспостереження не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу відеокамер від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу відеокамер без проходження навчання від виробника.
Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо що працівники Учасника пройшли навчання та отримали відповідні знання для монтажу, пусконалагодження та налаштування зазначеного обладнання зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника..
У разі ігнорування будемо змушені звернутися в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником обґрунтовано та у відповідності з підпункту 2 пункту 2 ст. 16 та до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена ця вимога з огляду на наступне.
Проект встановлення системи швидкого реагування на злочини і події у Львові спрямований на вжиття заходів у сфері запобігання та боротьби з організованою злочинністю, у сфері забезпечення правопорядку, поліцейської та митної кооперації. Для забезпечення оперативного та всебічного контролю ситуації у Львові, ведення відео та аудіо архівів, надання можливості оповіщення про надзвичайні ситуації або катастрофи, для надання візуальної інформації з місць відеокамер, інтеграції відеоінформації та інформації з інших автоматизованих систем міської інфраструктури, система повинна бути змонтована кваліфікованими спеціалістами, які мають відповідні знання, для забезпечення безперебійної роботи обладнання, яке пропонується Учасником.
Наявність документів про проходження навчання у компанії-виробника відеокамер (або офіційного представництва виробника в Україні), що пропонуються до встановлення, забезпечить надання якісних послуг робіт працівниками, що мають досвід та вміння щодо монтажу, пусконалагодження та налаштування відеокамерам, що пропонуються, з урахуванням технологічної специфіки конкретного виробника, що, в свою чергу, забезпечить якісне надання зазначених послуг, забезпечить коректну роботу системи, що в майбутньому допоможе уникнути виходу з лади зазначеної системи, та уникнути додаткових витрат та втрати часу на її ремонт.
Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може забезпечити навчання своїх працівників для отримання ними відповідних знань щодо монтажу, пусконалагодження та налаштування відеокамер.
Відповідно до ч.3 ст. 16 “Про публічні закупівлі” якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином учасники, які не відповідають кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників не позбавлені можливості залучити інших суб’єктів господарювання для виконання такого критерію.
Замовник не вважає дану вимогу такою, що порушує принципи здійснення закупівель, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, тож, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником обґрунтовано та у відповідності з підпункту 2 пункту 2 ст. 16 та до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена ця вимога з огляду на наступне.
Проект встановлення системи швидкого реагування на злочини і події у Львові спрямований на вжиття заходів у сфері запобігання та боротьби з організованою злочинністю, у сфері забезпечення правопорядку, поліцейської та митної кооперації. Для забезпечення оперативного та всебічного контролю ситуації у Львові, ведення відео та аудіо архівів, надання можливості оповіщення про надзвичайні ситуації або катастрофи, для надання візуальної інформації з місць відеокамер, інтеграції відеоінформації та інформації з інших автоматизованих систем міської інфраструктури, система повинна бути змонтована кваліфікованими спеціалістами, які мають відповідні знання, для забезпечення безперебійної роботи обладнання, яке пропонується Учасником.
Наявність документів про проходження навчання у компанії-виробника відеокамер (або офіційного представництва виробника в Україні), що пропонуються до встановлення, забезпечить надання якісних послуг робіт працівниками, що мають досвід та вміння щодо монтажу, пусконалагодження та налаштування відеокамерам, що пропонуються, з урахуванням технологічної специфіки конкретного виробника, що, в свою чергу, забезпечить якісне надання зазначених послуг, забезпечить коректну роботу системи, що в майбутньому допоможе уникнути виходу з лади зазначеної системи, та уникнути додаткових витрат та втрати часу на її ремонт.
Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може забезпечити навчання своїх працівників для отримання ними відповідних знань щодо монтажу, пусконалагодження та налаштування відеокамер.
Відповідно до ч.3 ст. 16 “Про публічні закупівлі” якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином учасники, які не відповідають кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників не позбавлені можливості залучити інших суб’єктів господарювання для виконання такого критерію.
Замовник не вважає дану вимогу такою, що порушує принципи здійснення закупівель, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, тож, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 квітня 2022
Найменування: | Головне управління Національної поліції у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108833 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО НЕТВОРК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2022 12:44
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2022 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
13 450 000,00
UAH
|
13 450 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО НЕТВОРК" |
13 490 000,00
UAH
|
13 490 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
13 450 000,00
UAH
|
11 квітня 2022 19:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2022 18:04
|
Протокол продовження.pdf | укладений |
08 червня 2022 18:03
|
Договір | укладений |
08 червня 2022 18:03
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплекс камер відеоспостереження типу 1 | 50 | комплекти |
50,00
UAH
|
Комплекс камер відеоспостереження типу 2 | 50 | комплекти |
50,00
UAH
|