Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах згідно ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету)
Catering services in health care institutions (The source of financing the purchase - the funds of the city budget)
Очікувана вартість
11 253 356,40 UAH
UA-2019-11-29-000797-a 97b82751c88245aca18b27488ebdd074
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Андрій Станіславович

+380536739453 buxzb@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління охорони здоров'я виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02013113
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська область обл., місто Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, 10
Контактна особа: Мазур Андрій Станіславович
+380536739453
buxzb@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Protection Administration of the Executive Commitee of the Kremenchuk City Council of the Poltava Region
National ID: 02013113
Contact point: Mazur Andrii
+380536739453
buxzb@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 листопада 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 13:55
Очікувана вартість: 11 253 356,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Publication date: 29 листопада 2019 16:51
Enquiries until: 20 грудня 2019 19:00
Complaints submission until: до 26 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 грудня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 11 253 356 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,09 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету
The source of financing the purchase - the funds of the city budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах згідно ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, відповідно до умов тендерної документації (Додаток 2)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services in health care institutions (The source of financing the purchase - the funds of the city budget)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються за фактично надані послуги протягом 20 днів на підставі рахунку та акту наданих послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 16:53
Тендерна док-ція на харчування у лікарнях 2020.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 січня 2020
UA-2019-11-29-000797-a97b82751c88245aca18b27488ebdd074
Найменування: Управління охорони здоров'я виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02013113
Місцезнаходження: 39600, Україна, Полтавська область обл., місто Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, 10
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 грудня 2019 17:36
меню 2.pdf
30 грудня 2019 17:36
ТК Абсолют.pdf
30 грудня 2019 17:36
холодильник проект.pdf
30 грудня 2019 17:36
Уставні.pdf
30 грудня 2019 17:36
паспорт Дубовік Н.І..pdf
30 грудня 2019 17:36
документи та довідки.pdf
30 грудня 2019 17:36
проект договора 2.pdf
30 грудня 2019 17:36
проект договора 1.pdf
30 грудня 2019 17:36
меню 1.pdf

Документи

Публічні документи

17 січня 2020 16:41
Довідка-податкова.pdf
17 січня 2020 16:41
Довідка-МВД.pdf
30 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
30 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
30 грудня 2019 18:17
Проект договору_compressed.pdf
30 грудня 2019 18:17
Статут.pdf
30 грудня 2019 18:17
Сертифікати ISO.pdf
30 грудня 2019 18:17
Медичні книжки.pdf
30 грудня 2019 18:17
Лист-транспорт.pdf
30 грудня 2019 18:17
Лист-субпідрядники.pdf
30 грудня 2019 18:17
Лист-захист довкілля.pdf
30 грудня 2019 18:17
Копія Витягу ПДВ.pdf
30 грудня 2019 18:17
Довідка-ст. 17.pdf
30 грудня 2019 18:17
Довідка-працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 11 253 116,20
UAH з ПДВ
11 253 116,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ 11 253 356,40
UAH з ПДВ
11 253 356,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 16:41
Довідка-податкова.pdf
17 січня 2020 16:41
Довідка-МВД.pdf
30 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
30 грудня 2019 18:27
Електронний підпис
30 грудня 2019 18:17
Проект договору_compressed.pdf
30 грудня 2019 18:17
Статут.pdf
30 грудня 2019 18:17
Сертифікати ISO.pdf
30 грудня 2019 18:17
Медичні книжки.pdf
30 грудня 2019 18:17
Лист-транспорт.pdf
30 грудня 2019 18:17
Лист-субпідрядники.pdf
30 грудня 2019 18:17
Лист-захист довкілля.pdf
30 грудня 2019 18:17
Копія Витягу ПДВ.pdf
30 грудня 2019 18:17
Довідка-ст. 17.pdf
30 грудня 2019 18:17
Довідка-працівники.pdf

Публічні документи

30 грудня 2019 17:36
меню 2.pdf
30 грудня 2019 17:36
ТК Абсолют.pdf
30 грудня 2019 17:36
холодильник проект.pdf
30 грудня 2019 17:36
Уставні.pdf
30 грудня 2019 17:36
паспорт Дубовік Н.І..pdf
30 грудня 2019 17:36
документи та довідки.pdf
30 грудня 2019 17:36
проект договора 2.pdf
30 грудня 2019 17:36
проект договора 1.pdf
30 грудня 2019 17:36
меню 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Переможець 11 253 116,20
UAH з ПДВ
16 січня 2020 10:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
11 253 116,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 08:40
Додаткова угода _7 від 19.03.2021.pdf зміни до договору
19 березня 2021 08:38
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:33
Додаткова угода _6 від 22.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:43
Додаткова угода _5 від 29.12.2020 р..pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:57
Додаткова угода _4 від 28.12.2020 р.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:47
Дод.угода 3 до дог.7 з Понтем.УА від 11.09.2020р. (на публікацію).pdf.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:25
Дод.угода _2 до дог._7 з Понтем.УА ід 03.02.2020р. (на публікацію).pdf зміни до договору
03 лютого 2020 10:23
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:10
Дод.угода _1 до дог._7 з Понтем.УА від 31.01.2020р.(на публікацію).pdf зміни до договору
03 лютого 2020 10:04
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 15:32
Договір №7 з Понтем.УА від 31.01.2020р. укладений
31 січня 2020 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5) частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись після його підписання у випадку узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), сторони Договору дійшли згоди про зміну в бік зменшення ціни комплекту харчування однієї особи на добу відповідно до двотижневого циклічного меню (скорочено – комплект), що надається у Комунальному некомерційному медичному підприємстві «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька», найменування дієтичного харчування – Дієтичне харчування для осіб зі статусом ветерана війни (в т.ч. АТО), а саме – ціну за один комплект знизити з 39.01074 грн. (без ПДВ) до 39.01 грн. (без ПДВ) без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: №7
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1) частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись після його підписання у випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторони Договору дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі по Договору
Номер договору про закупівлю: №7
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною постачальником банківського рахунку виникла необхідність у внесенні змін до договору
Номер договору про закупівлю: №7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі - сезонне харчування
Номер договору про закупівлю: №7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись після його підписання у випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. П. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з необхідністю проведення процедури закупівлі на наступний 2021 рік, сторони Договору дійшли згоди про продовження строку дії договору та внесення змін до Договору.
Номер договору про закупівлю: №7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Kepyючись частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з необхідністю проведення процедури закупівлі на наступний рік, а також у зв'язку з затвердженням видатків на цю мету, сторони дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного (2021) року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми початкового Договору.
Номер договору про закупівлю: №7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись після його підписання у випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторони Договору дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі по Договору
Номер договору про закупівлю: №7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 7 966 224,42
UAH (в тому числі ПДВ 1 327 704,07 UAH)