Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188458 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 11:54 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 11:54 |
Очікувана вартість: | 326 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2024 18:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2024 18:23 |
Перелік змін.doc | |
17 лютого 2024 18:23 |
ТД молоко 2024 зі змінами.doc | |
17 лютого 2024 18:23 |
Додаток №1 зі змінами.doc | |
13 лютого 2024 15:00 |
Додаток №3.doc | |
13 лютого 2024 15:00 |
Додаток №4.doc | |
13 лютого 2024 15:00 |
Додаток №2.doc |
17 лютого 2024 18:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 лютого 2024 18:23 |
Перелік змін.doc
|
|||
17 лютого 2024 18:23 |
ТД молоко 2024 зі змінами.doc
|
|||
17 лютого 2024 18:23 |
Додаток №1 зі змінами.doc
|
|||
13 лютого 2024 15:00 |
Додаток №3.doc
|
|||
13 лютого 2024 15:00 |
Додаток №4.doc
|
|||
13 лютого 2024 15:00 |
Додаток №2.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 05 березня 2024 16:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000033 ● 213604c929e742ec8b79627ffb281dbb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2024-02-13-009720-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 09:46:14
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Бердичівським геріатричним пансіонатом Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване 2,6 %» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-13-009720-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відтак, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено опис та перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
В свою чергу, згідно із частиною 10 статті 11 Закону передбачено, що рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Акріс Логістик» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, із наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 21:39:56
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України від 22.05.2024 09:46
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється згідно річного плану. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Для належної організації харчування підопічних в пансіонаті та забезпечення потреби у закупівлі якісних продуктів, а саме - молоко коров’яче питне, було передбачено видатки відповідно до кошторису Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради на 2024 рік за КЕКВ 2230 «Продукти харчування» затвердженого 3 січня 2024 року враховуючи кількість одиниць предмета закупівлі (кошторис Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради на 2024 рік додається).
Обсяг закупівлі визначено на підставі фактичного споживання молока коров’ячого питного за 2023 рік з урахуванням вимог Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р. «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики» та очікуваної кількості ліжко-днів у 2024 році.
Розмір витрат на придбання молока коров’ячого питного розраховувались виходячи з очікуваного обсягу закупівлі та ціни за одиницю товару, відповідно до натуральних добових норм харчування на одного підопічного згідно Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р. «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме молока коров’яче питне повине відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), тощо. Технічні та якісні характеристики предмета Закупівлі визначені згідно чинних нормативних документів та в складі тендерної пропозиції учасника обов’язково повинні бути підтвердженні документами: чинні на момент подання пропозиції копії (або оригінали) декларація виробника; експертний висновок за ІІ півріччя 2023 року, що підтверджує відсутність у товарі токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів.
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Щодо розрахунку очікуваної вартості інформуємо, що через відсутність чіткого правового регулювання порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради, при визначені очікуваної вартості використовує в роботі, зокрема рекомендації ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі - примірна методика) та лист Мінекономрозвитку від 20.08.2019 року № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі». Так, у вказаному листі зазначається: «одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель — визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії». Також зазначеною примірною методикою пропонується «метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; дані офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних. Під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі».
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме - молоко коров’яче питне, виконано відповідно до розрахованої потреби згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 (зі змінами), а саме:
- методом порівняння ринкових цін на даний вид товару загальнодоступної відкритої інформації у мережі Інтернету (ціни з сайту Мінфін)
- проведення аналізу закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro».
- здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься в мережах магазинів та цінові пропозиції постачальників (отримання цінових пропозицій від постачальників)
- статистичними даними Головного Управління статистики у Житомирській області.
Таким чином, Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради застосовує комплексний підхід при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог чинного законодавства України, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку.
За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та усіх актуальних джерел інформації (інформаційна довідка додається).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, де оприлюденено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://berdychivgeria.ukraina.org.ua/publichna-informatsiya/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli/obgruntuvannya-do-zakupivli-kod-dk-0212015-15510000-6-moloko-ta-vershky-moloko
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відтак, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено опис та перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
В свою чергу, згідно із частиною 10 статті 11 Закону передбачено, що рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Акріс Логістик» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, із наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АКРІС ЛОГІСТИК» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призвело до відхилення їх пропозиції. Факт допущення формальних (несуттєвих) помилок учасником ТОВ «АКРІС ЛОГІСТИК» оформлене протоколом уповноваженої особи №44 від 23 лютого 2024 року (Протокол №44 додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Акріс Логістик" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАРТИНЕНКО О. С. |
317 700,00
UAH з ПДВ
|
317 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Акріс Логістик" #36330737 |
Рішення скасоване |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2024 15:50
|
ФОП МАРТИНЕНКО О. С. #2746700274 |
Рішення скасоване |
317 700,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 10:16
|
ТОВ "Акріс Логістик" #36330737 |
Переможець |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 07:30
|
Договір №47.pdf | укладений |
04 квітня 2024 07:29
|