Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лаки різні
Очікувана вартість
319 773,00 UAH
UA-2024-05-20-007930-a ● 979fbc691dab4bbf83339075f622b12f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Код ЄДРПОУ: | 00493706 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15 |
Контактна особа: |
Іщенко Валерій Васильович 380445278931 zacupivli1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 319 773,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 198,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44820000-4: Лаки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
475 штука
1. Лак паркетний (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, провулок Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44820000-4 — Лаки
30 штука
2. Лак паркетний (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, провулок Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44820000-4 — Лаки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2024 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2024 14:59 |
ТД_256.docx | |
20 травня 2024 14:59 |
Проєкт_договору_256.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 25 травня 2024 22:08
Дата відповіді: 28 травня 2024 10:22
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику!
Торгово-промислова палата України листом від 28.02.2022 N 2024/02.0-7.1 засвідчила, що військова агресія російської федерації проти України стала підставою для введення воєнного стану та є форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили). Проте вказаний лист ТПП України адресований “Всім, кого це стосується”, тобто необмеженому колу суб’єктів, його зміст носить загальний інформаційний характер та констатує абстрактний факт наявності форс-мажорних обставин без доведення причинно-наслідкового зв’язку у конкретному зобов’язанні.
Згідно висновку Верховного Суду щодо обставин, які повинні існувати для можливості застосування ст. 617 ЦК України:
обставина непереборної сили повинна бути віднесена до категорії форс-мажору відповідно до умов договору або за законом;
форс-мажорна обставина була непередбачуваною в момент укладення договору, а її настання не залежить від волі сторін договору;
існування конкретного зобов’язання, строк виконання якого настав;
наявність причинно-наслідкового зв’язку між обставиною (подією) і неможливістю виконання стороною своїх конкретних зобов’язань;
вчинення невиконуючою стороною повідомлення іншої сторони щодо впливу форс-мажорних обставин.
Верховний Суд у постанові від 25.01.2022 по справі №904/3886/21 зазначив «Форс-мажорні обставини не мають преюдиціальний (заздалегідь встановлений) характер, а зацікавленій стороні необхідно довести факт їх виникнення; те, що обставини є форс-мажорними для конкретного випадку. Виходячи з ознак форс-мажорних обставин, необхідно також довести їх надзвичайність та невідворотність. форс-мажор не є автоматичною підставою для звільнення від виконання зобов`язань, стороною договору має бути підтверджено не факт настання таких обставин, а саме їхня здатність впливати на реальну можливість виконання зобов`язання».
Крім того, у постанові Верховного Суду від 25.01.2022 у справі № 904/3886/21 визначено, що «…належним підтвердженням існування форс-мажорних обставин (доказом існування обставин непереборної сили, які звільняють сторону від відповідальності за невиконання умов договору) є відповідний сертифікат».
Лист ТПП від 28.02.2022 засвідчує лише наявність воєнного стану як форс-мажору в цілому, однак це не означає, що він стане непереборною обставиною для кожного.
Сертифікат, який видається ТПП України або регіональною ТПП за особистою заявою сторони, засвідчує не лише наявність форс-мажорної обставини, а і її вплив на конкретне зобов’язання, що унеможливлює його виконання у термін, передбачений відповідним договором, контрактом, угодою.
Також необхідно враховувати, що п.7.1., 7.2. проекту Договору передбачає виникнення обставин саме після підписання Договору, які впливають на виконання зобов’язань і мають бути підтверджені офіційним документом ТПП України або іншим компетентним органом:
«7.1. Жодна із Сторін цього Договору не несе відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань по цьому Договору, якщо таке невиконання є наслідком таких обставин, але не обмежених ними, як повінь, пожежа, землетрус та інші природні катастрофи, а також війна та військові дії, громадський безлад, втручання з боку влади, заколот, страйк, ембарго, порушення громадського порядку, загальнонаціональні страйки, які виникли після підписання Сторонами цього Договору.».
«7.2. Сторона, для якої виконання даного Договору є неможливим, зобов'язана сповістити в найкоротші строки за допомогою технічних засобів миттєвого зв'язку іншій Стороні про виникнення та припинення дій цих обставин, але не пізніше 10 календарних днів з моменту початку дій таких обставин. Факти, які викладені в повідомленні, повинні бути підтверджені офіційним документом Торгово-Промислової Палати України або іншим компетентним органом України.
Отже, розділ 7 «Обставини непереборної сили» проекту Договору враховує всі Ваші пропозиції, а тому є недоцільним здійснювати їх деталізацію.
Торгово-промислова палата України листом від 28.02.2022 N 2024/02.0-7.1 засвідчила, що військова агресія російської федерації проти України стала підставою для введення воєнного стану та є форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили). Проте вказаний лист ТПП України адресований “Всім, кого це стосується”, тобто необмеженому колу суб’єктів, його зміст носить загальний інформаційний характер та констатує абстрактний факт наявності форс-мажорних обставин без доведення причинно-наслідкового зв’язку у конкретному зобов’язанні.
Згідно висновку Верховного Суду щодо обставин, які повинні існувати для можливості застосування ст. 617 ЦК України:
обставина непереборної сили повинна бути віднесена до категорії форс-мажору відповідно до умов договору або за законом;
форс-мажорна обставина була непередбачуваною в момент укладення договору, а її настання не залежить від волі сторін договору;
існування конкретного зобов’язання, строк виконання якого настав;
наявність причинно-наслідкового зв’язку між обставиною (подією) і неможливістю виконання стороною своїх конкретних зобов’язань;
вчинення невиконуючою стороною повідомлення іншої сторони щодо впливу форс-мажорних обставин.
Верховний Суд у постанові від 25.01.2022 по справі №904/3886/21 зазначив «Форс-мажорні обставини не мають преюдиціальний (заздалегідь встановлений) характер, а зацікавленій стороні необхідно довести факт їх виникнення; те, що обставини є форс-мажорними для конкретного випадку. Виходячи з ознак форс-мажорних обставин, необхідно також довести їх надзвичайність та невідворотність. форс-мажор не є автоматичною підставою для звільнення від виконання зобов`язань, стороною договору має бути підтверджено не факт настання таких обставин, а саме їхня здатність впливати на реальну можливість виконання зобов`язання».
Крім того, у постанові Верховного Суду від 25.01.2022 у справі № 904/3886/21 визначено, що «…належним підтвердженням існування форс-мажорних обставин (доказом існування обставин непереборної сили, які звільняють сторону від відповідальності за невиконання умов договору) є відповідний сертифікат».
Лист ТПП від 28.02.2022 засвідчує лише наявність воєнного стану як форс-мажору в цілому, однак це не означає, що він стане непереборною обставиною для кожного.
Сертифікат, який видається ТПП України або регіональною ТПП за особистою заявою сторони, засвідчує не лише наявність форс-мажорної обставини, а і її вплив на конкретне зобов’язання, що унеможливлює його виконання у термін, передбачений відповідним договором, контрактом, угодою.
Також необхідно враховувати, що п.7.1., 7.2. проекту Договору передбачає виникнення обставин саме після підписання Договору, які впливають на виконання зобов’язань і мають бути підтверджені офіційним документом ТПП України або іншим компетентним органом:
«7.1. Жодна із Сторін цього Договору не несе відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань по цьому Договору, якщо таке невиконання є наслідком таких обставин, але не обмежених ними, як повінь, пожежа, землетрус та інші природні катастрофи, а також війна та військові дії, громадський безлад, втручання з боку влади, заколот, страйк, ембарго, порушення громадського порядку, загальнонаціональні страйки, які виникли після підписання Сторонами цього Договору.».
«7.2. Сторона, для якої виконання даного Договору є неможливим, зобов'язана сповістити в найкоротші строки за допомогою технічних засобів миттєвого зв'язку іншій Стороні про виникнення та припинення дій цих обставин, але не пізніше 10 календарних днів з моменту початку дій таких обставин. Факти, які викладені в повідомленні, повинні бути підтверджені офіційним документом Торгово-Промислової Палати України або іншим компетентним органом України.
Отже, розділ 7 «Обставини непереборної сили» проекту Договору враховує всі Ваші пропозиції, а тому є недоцільним здійснювати їх деталізацію.
проєкт
Дата подання: 25 травня 2024 22:08
Дата відповіді: 28 травня 2024 10:21
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику!
Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 р. №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі Постанова) установлено мораторій (заборону) згідно переліку зазначеній в Постанові.
Підпунктом 1 пункту 2 Постанови установлено, що правочини (у тому числі довіреності), укладені з порушенням мораторію, визначеного пунктом 1 цієї постанови, у тому числі якщо ними передбачається відповідне відчуження у майбутньому, є нікчемними.
Університет діє відповідно до Статуту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.05.2022 р. №423 - далі Статут (розміщений для загального ознайомлення на офіційному сайті за посиланням: https://nubip.edu.ua).
Відповідно до п. 1.10. Статуту: Університет проводить свою діяльність відповідно до законодавства України та цього Статуту. Оскільки вищевказана Постанова Кабінету Міністрів України є частиною законодавства України, її вимоги обов’язкові для виконання Університетом.
Відповідно до п. 1.3. Статуту:
«1.3. Університету належить до сфери управління Міністерства освіти і науки України.».
Відповідно до п. 1.12. Статуту:
«1.12. Університет є національним, самоврядним (автономним) закладом вищої освіти державної форми власності.».
Національний університет біоресурсів і природокористування України є неприбутковою установою, відповідно до рішення від 27.04.2021 р. №2131004600002 та внесений до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Відповідно до п. 11.2. Статуту:
«11.2. Фінансування Університету здійснюється за рахунок коштів державного (місцевого) бюджету на умовах державного (регіонального) замовлення на оплату послуг з підготовки фахівців, наукових і науково-педагогічних кадрів та за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством, з дотриманням принципів цільового та ефективного використання коштів, публічності та прозорості у прийнятті рішень.».
Таким чином, Університет утримується за рахунок коштів Державного бюджету України і його фінансування повністю здійснюється через головного розпорядника коштів - Міністерство освіти і науки України. Розрахунково-касове обслуговування Університету здійснює Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві.
Враховуючи статус Університету, як державної бюджетної установи, майно якої не підлягає відчуження, Університет не може здійснити заборони визначені постановою.
З огляду на викладене, Університет не вважає за доцільне доповнювати проект договору пунктом про те, що на Сторони не розповсюджується дія мораторію.
Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 р. №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі Постанова) установлено мораторій (заборону) згідно переліку зазначеній в Постанові.
Підпунктом 1 пункту 2 Постанови установлено, що правочини (у тому числі довіреності), укладені з порушенням мораторію, визначеного пунктом 1 цієї постанови, у тому числі якщо ними передбачається відповідне відчуження у майбутньому, є нікчемними.
Університет діє відповідно до Статуту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.05.2022 р. №423 - далі Статут (розміщений для загального ознайомлення на офіційному сайті за посиланням: https://nubip.edu.ua).
Відповідно до п. 1.10. Статуту: Університет проводить свою діяльність відповідно до законодавства України та цього Статуту. Оскільки вищевказана Постанова Кабінету Міністрів України є частиною законодавства України, її вимоги обов’язкові для виконання Університетом.
Відповідно до п. 1.3. Статуту:
«1.3. Університету належить до сфери управління Міністерства освіти і науки України.».
Відповідно до п. 1.12. Статуту:
«1.12. Університет є національним, самоврядним (автономним) закладом вищої освіти державної форми власності.».
Національний університет біоресурсів і природокористування України є неприбутковою установою, відповідно до рішення від 27.04.2021 р. №2131004600002 та внесений до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Відповідно до п. 11.2. Статуту:
«11.2. Фінансування Університету здійснюється за рахунок коштів державного (місцевого) бюджету на умовах державного (регіонального) замовлення на оплату послуг з підготовки фахівців, наукових і науково-педагогічних кадрів та за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством, з дотриманням принципів цільового та ефективного використання коштів, публічності та прозорості у прийнятті рішень.».
Таким чином, Університет утримується за рахунок коштів Державного бюджету України і його фінансування повністю здійснюється через головного розпорядника коштів - Міністерство освіти і науки України. Розрахунково-касове обслуговування Університету здійснює Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві.
Враховуючи статус Університету, як державної бюджетної установи, майно якої не підлягає відчуження, Університет не може здійснити заборони визначені постановою.
З огляду на викладене, Університет не вважає за доцільне доповнювати проект договору пунктом про те, що на Сторони не розповсюджується дія мораторію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
299 808,00
UAH з ПДВ
|
299 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
299 808,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2024 10:27
|
ДОГОВІР НУБІП № 371.pdf | укладений |
13 червня 2024 10:25
|