Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Очікувана вартість
6 517 000,00 UAH
UA-2020-07-15-004556-c ● 979c32766f2f4998a967b3dc958e5937
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Юлія Шевченко +380442050506 y.shevchenko@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 6 517 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 585,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 серпня 2020
—
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може надати Виконавцю аванс (попередню оплату) на строк не більше 3 місяців (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 5 до тендерної документації_2020_лікувальний.docx | |
15 липня 2020 14:02 |
ТД_Лікувальний корпус_2020.docx | |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 4.1_ДФ_2-2-1.rtf | |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 4.1_ДФ_2-1-3.rtf | |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 4.1_ДФ_2-1-2.rtf | |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 4.1._ДФ_2-1-1.rtf | |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 4 до тендерної документації_лікувальний.docx | |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 3 до тендерної документації_2020_лікувальний.doc | |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 2 до тендерної документації_2020_лікувальний.doc | |
15 липня 2020 14:02 |
Додаток 1 до тендерної документації_2020_лікувальний.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-15-004556-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 17 липня 2020 22:24
Усунення дискримінаційних вимог
Пунктом 2 Розділу 5 до ТД встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, оригінал довідки виданий компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Варто зазначити, що працівники органів ДПС України діють на підставі і у межах, що передбачені Конституцією та законами України та у своїй діяльності керуються нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Відповідно до вимог підпункту 20.1.5. пункту 20.1. статті 20 розділу І та статті 69 глави 6 розділу ІІ ППУ, контролюючі органи отримуються інформацію про наявність рахунків платників податків – юридичних осіб чи самозайнятих фізичних осіб у банках та інших фінансових установах.
Жодним нормативно-правовим актом, яким керується у своїй діяльності ДПС України, та зокрема, ПКУ не передбачено адміністративної послуги з надання довідки про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках).
Отже, територіальні органи ДПС України не можуть гарантувати повноту та достовірність відомомстей про рахунки платників податків. Першоджерелом таких даних та документів є самі платники, банки та інші фінансові установи, у яких відкриті рахунки.
Враховуючи зазначене, інформацію стосовно рахунків у банках та інших фінансових установах з першоджерел можна отримати від банків та інших фінансових установ.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, відповідно до Закону України від 17.03.2020 р. №530-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)", з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, визначених Законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Підсумовуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що встановлення вимоги про надання оригіналу довідки виданий компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі є дисркимінаційним та таким, що порушує принципи здійсненя публічних закупівель.
Учасник, який виявить бажання прийняти участь в закупівлі, стикнеться з тим, що видача такої довідки не передбачена законодавством України та, більш того, зупинено перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг, які і так нічим не передбачені.
Прошу Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести ТД у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
В разі незадоволення даної вимоги, потеційний учасник буде змушений звернутися до АМКУ, що суттєво затягне процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Варто зазначити, що працівники органів ДПС України діють на підставі і у межах, що передбачені Конституцією та законами України та у своїй діяльності керуються нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Відповідно до вимог підпункту 20.1.5. пункту 20.1. статті 20 розділу І та статті 69 глави 6 розділу ІІ ППУ, контролюючі органи отримуються інформацію про наявність рахунків платників податків – юридичних осіб чи самозайнятих фізичних осіб у банках та інших фінансових установах.
Жодним нормативно-правовим актом, яким керується у своїй діяльності ДПС України, та зокрема, ПКУ не передбачено адміністративної послуги з надання довідки про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках).
Отже, територіальні органи ДПС України не можуть гарантувати повноту та достовірність відомомстей про рахунки платників податків. Першоджерелом таких даних та документів є самі платники, банки та інші фінансові установи, у яких відкриті рахунки.
Враховуючи зазначене, інформацію стосовно рахунків у банках та інших фінансових установах з першоджерел можна отримати від банків та інших фінансових установ.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, відповідно до Закону України від 17.03.2020 р. №530-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)", з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, визначених Законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Підсумовуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що встановлення вимоги про надання оригіналу довідки виданий компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі є дисркимінаційним та таким, що порушує принципи здійсненя публічних закупівель.
Учасник, який виявить бажання прийняти участь в закупівлі, стикнеться з тим, що видача такої довідки не передбачена законодавством України та, більш того, зупинено перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг, які і так нічим не передбачені.
Прошу Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести ТД у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
В разі незадоволення даної вимоги, потеційний учасник буде змушений звернутися до АМКУ, що суттєво затягне процедуру закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 21:53
Доброго дня! Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками оригіналу довідки виданої компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дякуємо за запитання!
Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками оригіналу довідки виданої компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дякуємо за запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
5 611 006,85
UAH з ПДВ
|
5 611 006,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
5 947 522,21
UAH з ПДВ
|
5 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"ТБС-XXI" |
6 491 401,55
UAH з ПДВ
|
5 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НІДКОМ |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМРЕМБУД" |
6 510 000,00
UAH з ПДВ
|
6 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
5 611 006,85
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 17:55
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Відхилено |
5 898 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 15:17
|
ТОВ"ТБС-XXI" #37615610 |
Переможець |
5 899 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 16:34
|
ДУ № 1_165_лікувальний корпус.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 16:16
|
Договір 165.pdf | укладений |
27 серпня 2020 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 165/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |