Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт стадіону «Колос» імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л.Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області
Очікувана вартість
8 653 490,60 UAH
UA-2020-06-24-007686-a 977ad4e8cd5d4429812b2310ae976675
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:47
Очікувана вартість: 8 653 490,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 267,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт стадіону «Колос» імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л.Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, Сквира, вул. Червона
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 17:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:20
Зміни на веб портал.PDF
07 липня 2020 17:20
ТД зі змінами.PDF
07 липня 2020 17:20
Додатки 1-6 в новій редакції.PDF
24 червня 2020 15:02
Додаток 7 до ТД проект договору.pdf
07 липня 2020 17:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:20
Зміни на веб портал.PDF
07 липня 2020 17:20
ТД зі змінами.PDF
24 червня 2020 15:02
ТД Колос.PDF
07 липня 2020 17:20
Додатки 1-6 в новій редакції.PDF
24 червня 2020 15:02
Додатки 1-6.PDF
24 червня 2020 15:02
Додаток 7 до ТД проект договору.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-24-007686-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Скарга до органу оскарження
Скарга до органу оскарження ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

01 серпня 2020 23:24
Скарга_Колос_01.08.20.docx
01 серпня 2020 23:24
Скарга_Колос_01.08.20.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000081 ● 664daf5d233449e88bf90c2b904ab2f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-06-24-007686-a 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 08:52:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту стадіону «Колос» імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л.Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-24-007686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 11:38:55

Відповідь на звернення

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Капітальний ремонт стадіону «Колос» імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л.Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області було відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальныстю «Експертиза МВК» від 29.01.2020 № 26216.
Розмір бюджетного призначення визначено Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2016 – 2020 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 07.06.2016 № 129-05-VІІ (зі змінами).
Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення за результатами моніторингу UA-M-2021-01-13-000081

2021-02-09 15:55:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 7 898 989,00
UAH з ПДВ
7 898 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" 8 290 515,37
UAH з ПДВ
8 290 515,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНТЕРТРЕЙДПЛЮС 8 502 681,70
UAH з ПДВ
8 502 681,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 8 648 123,32
UAH з ПДВ
8 648 123,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 14:19
Електронний підпис
27 липня 2020 14:07
протокол зборів 1+.pdf
27 липня 2020 14:07
Ліцензія+.pdf
27 липня 2020 14:07
Дозвіл+.pdf
27 липня 2020 14:06
довідка по ст 17.PDF
27 липня 2020 14:06
довідка МВС.pdf
27 липня 2020 14:06
довідка ДФС 23-07-20.pdf
20 липня 2020 15:14
Електронний підпис
20 липня 2020 15:05
довідка МТБ оновлена.PDF
15 липня 2020 08:51
Електронний підпис
15 липня 2020 08:48
файл 5 інші документи.rar
14 липня 2020 21:47
Електронний підпис
14 липня 2020 21:44
файл 5 інші документи.rar

Публічні документи

15 липня 2020 09:33
Електронний підпис
15 липня 2020 09:30
Установчи документи.pdf
15 липня 2020 09:30
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 09:30
Проект договору.pdf
15 липня 2020 09:30
Листи та довідки.pdf
15 липня 2020 09:30
Кошториси.7z
15 липня 2020 09:30
Ком пропозиція.imd
15 липня 2020 09:30
Договір утил. сміття.pdf
15 липня 2020 09:30
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

15 липня 2020 09:49
Електронний підпис
15 липня 2020 09:49
Договірна ціна.PDF
15 липня 2020 09:49
Лист погодження.PDF
15 липня 2020 09:49
Лист підтвердження.PDF
15 липня 2020 09:49
Гарантійні листи.PDF
15 липня 2020 09:48
Розрахуноки.PDF
15 липня 2020 09:48
Витяг з ЄДРПУ.PDF
15 липня 2020 09:48
Витяг ПДВ Інтертрейд.pdf
15 липня 2020 09:48
Лист відгук.PDF
15 липня 2020 09:48
ИБД ДЦ Тендер.rar

Публічні документи

15 липня 2020 05:51
Електронний підпис
15 липня 2020 05:50
Ф5_паспорт_Керівника.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Тех_Офіс_Склад.rar
15 липня 2020 05:40
Ф5_Інші документи 2.rar
15 липня 2020 05:40
Ф5_Інші докум.rar
15 липня 2020 05:40
Ф5_Довідки ПДФ.rar
15 липня 2020 05:40
Ф5_Інші документи 1.rar
15 липня 2020 05:40
Ф5_Оновлені довідки.rar
15 липня 2020 05:40
Ф3_Кошторис_ПДФ.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Працівники_1.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Посвідчення.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Працівники.rar
15 липня 2020 05:40
Ф3_Тех вимоги.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Анало дого_Фурси.rar
15 липня 2020 05:40
Ф5_Звітність.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Техпаспо.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Оренда_тех_ПМК.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Тех_Офіс_Склад 1.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Анало дого_Фурси_1.rar
15 липня 2020 05:40
Ф3_Кошторис_rtf.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Штатний розпис.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Анало дого_Фурси_2.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Анало дого_Фурси_3.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Осн засоб_обладнан.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Квал кри_та ст17.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Кошторисник.rar
15 липня 2020 05:40
Ф2_Дозволи до МТБ.rar
15 липня 2020 05:40
Ф1_Тен пропоз.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"

ТОВ ІНТЕРТРЕЙДПЛЮС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 7 898 989,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 14:00

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Замовником в пункті 1.1. Додатку №1 до тендерної документації вимагалося надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційної вимоги – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт, яка включає в себе назву машин, механізмів або обладнання, марку, модель, рік випуску, наявну кількість, зазначення приналежності (власна, оредується, лізинг, послуги, тощо). У разі, якщо Учасник не має власного обладнання та матеріально-технічної бази, то у такому випадку у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази має бути зазначено посилання на документ, який дає право на використання обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку №1541/2020 від 07.07.2020 «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт», але без посилання на документ (договір про надання послуг автотранспортом №03-04 від 03.04.2020 укладений з ФОП Куковенко А.М., договір про надання послуг автотранспортом №07/04/20 від 07.04.2020 укладений з ФОП Куковенко М.М. та договір про надання послуг автотранспортом №08-02 від 08.02.2020 укладений з ФОП Сенько В.Г.), який дає право на використання обладнання та матеріально-технічної бази в разі залучення техніки зі сторони. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей повинен: завантажити відкориговану довідку №1541/2020 від 07.07.2020 «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт» з посиланнями на відповідні документи, які дають право на використання обладнання та матеріально-технічної бази в разі залучення техніки зі сторони.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
7 898 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:08
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 15:06
Додаткова угода від 18.06.2021 № 3 №35-20.PDF зміни до договору
18 червня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:15
Додаткова угода № 2 від 30.12.2020_35-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 15:38
Додаткова угода №1 від 07.10.2020_35-20.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:38
Додаткова угода №1 выд 07.10.2020_35-20.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 15:16
Договір 35-20 ТОВ АМК РЕМ-БУД (Колос, Сквира).PDF укладений
07 серпня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №35-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №35-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №35-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 898 574,53
UAH (в тому числі ПДВ 1 316 429,08 UAH)