Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сокальської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056279 |
Вебсайт: | http://miskrada.sokal.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шептицького, 44 |
Контактна особа: |
Сергій Марчук +380672542064 miskradasokal@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2020 07:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 1 504 827,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 048,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAА» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
7 000.00 грн.
Реквізити Бенефіціара (Замовника) - р/р UA 808201720000324150000013541 в Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 825014 Код ЄДРПОУ 04056279.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника, протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт. Після чого Підрядник передає Документацію в експертну організацію для проведення державної експертизи і гарантує отримання позитивного висновку (звіту). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2020 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2020 08:12 |
2-ТД-ПроектуванняРеконструкція.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 16 листопада 2020 14:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000037 ● 3767a9decd5d47a5b4e2f5f9795684e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2021 09:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2021 № 5
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2021 № 5.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-12-000031-b, 12.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
27 січня 2021 р. Західним офісом Держаудитслужби (далі по тексту – орган держфінконтролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2021-01-11-000037), щодо закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» (ID закупівлі: UA-2020-10-12-000031-b). Згідно тексту даного висновку орган держфінконтролю зазначив про наявність порушення вимог п. 3 ч. 2 ст. 21 та п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), зокрема в частині складання форм документів у сфері публічних та відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції переможця. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» (ID закупівлі: UA-2020-10-12-000031-b), Виконавчий комітет Сокальської міської ради надає аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо першої частини висновку моніторингу про порушення вимог п. 3 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закону), зокрема в частині складання форм документів у сфері публічних повідомляємо. З даного приводу повідомляємо наступне. Замовником, відповідно до можливостей та функціоналу майданчика, через який публікувалась інформація про торги («ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», https://zakupki.prom.ua) заповнено відповідний пункт оголошення «місце надання послуг» шляхом зазначення інформації, що місце надання послуг «відповідно до документації». І вже у самій тендерній документації більш широко зазначена інформація про місце надання послуг: «80001, Львівська обл., Сокальський район, місто Сокаль», що НЕ СУПЕРЕЧИТЬ ні вимогам Закону, ні іншим підзаконним нормативно-правовим актам. Оскільки в Законі ВІДСУТНЯ вимога, щоб у даному пункті «місце надання послуг» вказувати саме вулицю / чи місто / чи країну, Замовники на власний розсуд вказують саме ту інформацію, яка буде достатньою для того, щоб зорієнтувати учасників щодо місця надання послуг. Отже замовником оприлюднено в електронній системі повну та достатню інформацію про місце надання послуг. 2. Щодо другої частини висновку моніторингу про порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, зокрема в частині складання форм документів у сфері публічних та відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції переможця. З даного приводу повідомляємо наступне. Згідно ч.14. ст.29 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом 1 робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції МОЖЕ містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Отже, виходячи з вище вказано формулювання Закону виділяємо два ключові моменти: 1. Обґрунтування аномально низької ціни подається В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ; 2. Закон НЕ МІСТИТЬ чіткої вимоги щодо змісту, форми обґрунтування чи конкретного переліку документів, які мали б слугувати належним обґрунтуванням аномально низької ціни. Оскільки в даній статті (ч.14. ст.29) Закону зазначено МОЖЛИВІ, але не виключні варіанти інформації, що МОЖЕ бути подана учасником. В електронній системі закупівель було зафіксовано, що обґрунтування аномально низької ціни має бути подано: до 30.10.20, 00:00 год. Саме на виконання вимог ч.14. ст.29 Закону, Учасником - ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у встановлені Законом строки (тобто протягом 1 робочого дня) НАДАНО (опубліковано в електронній системі) обґрунтування в довільній формі (Лист обґрунтування аномально-низької ціни від 29.10.2020 р, вих№29/10, надається в Додатках). Обґрунтування учасником ТОВ ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» було ПОДАНО ВЧАСНО - 29.10.2020 о 15:27 год (Скрін (фото) сторінки майданчика із датами завантаження обгрунтування аномально низької ціни Додається, назва файлу на майданчику– АНЦ.rar). Отже учасником дотримано норм ч.14.ст. 29 Закону, а в Замовника відповідно відсутні були підстави для відхилення пропозиції згідно п.1.ч.1. ст.31 Закону. Звертаємо вашу увагу на зміст поданого Обґрунтування. Учасник зазначає про значний досвід УЖЕ ВИКОНАНИХ аналогічних робіт, та наводить перелік аналогічних робіт, з зазначенням Договорів. Вказаний досвід виконання аналогічних робіт, великий обсяг проектних робіт, які на той час виконував Учасник, сучасне обладнання та матеріально технічна база (яку учасник належним чином підтвердив документами, наданими у складі цінової пропозиції) дали змогу зменшити суму цінової пропозиції. Також варто наголосити, що в Обґрунтуванні учасник надав ВЛАСНИЙ Кошторисний розрахунок, виконаний в програмному комплексі «АС-4ПИР», в якому міститься підтвердження обґрунтованості розрахунку формування цін, згідно Кошторису №1 на проектні роботи (Робочий проект). Виходячи з вище наведеного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», оскільки учасником вчасно завантажено повне, достатнє та належне обґрунтування аномально низької ціни. Також не погоджуємось із зазначеними у висновку органом держфінконтролю зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання укладеного за результатами тендеру договору. З даного приводу повідомляємо, що ВІДСУТНІ законні на те підстави щодо розірвання укладеного договору, який на даний момент успішно виконується. Оскільки, відповідно до ст. 651 ЦКУ договір може бути розірвано тільки за взаємною згодою сторін / або з підстав передбачених договором (чи законом) / або за рішенням суду у разі істотного порушення договору другою стороною. Після укладання договору з ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» відсутні будь-які істотні порушення договору з обох сторін, а також відсутні інші підстави для розірвання, що передбачались безпосередньо в договорі. Окрім того, звертаємо вашу увагу на позицію судів, щодо аналогічних вимог органів держфінконтролю розірвати договір. Так, згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 07.09.2020 р. по справі 120/1297/20-а (посилання - https://www.uacourt.openregister.info/administratyvni-spravy-z-01-01-2019-40000/spravy-z-pryvodu-realizatsiyi-derzhavnoyi-polityky-u-sferi-ekonomiky-ta-publichnoyi-finansovoyi-polityky-zokrema-shchodo-40073/zdiysnennya-publichnykh-zakupivel-z-nykh-40080?document=91353402) зокрема суд зазначає: «Також суд погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що зобов`язавши позивача вжити заходів щодо розірвання договору, укладеного за результатами проведених торгів, відповідач порушив принцип пропорційності та ДІЯВ БЕЗ ЛЕГІТИМНОЇ МЕТИ. Так, у Рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) Конституційний Суд України зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який у сфері соціального захисту означає, зокрема, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Обмеження конституційних прав повинно відповідати принципу пропорційності: інтереси забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та безпеки тощо можуть виправдати правові обмеження прав і свобод тільки в разі адекватності соціально обумовленим цілям. Принцип пропорційності є універсальним і незмінним гарантом захисту основних прав і свобод людини за допомогою збалансованого обмеження прав і свобод та забезпечення гармонії в суспільстві. Вимога мінімальності державно-правового впливу на суспільні відносини означає, що засоби повинні бути якнайменш обтяжливими для суб`єктів права. В умовах правової держави заборона надмірного державного втручання у свободу особи розглядається як аксіоматична вимога: держава має право обмежувати право людини тільки тоді, коли це дійсно необхідно, і тільки в такому обсязі, в якому її заходи будуть співмірними з поставленою метою. Іншими словами, у цій сфері проголошується і діє принцип пропорційності (розмірності, адекватності). Відтак, під час розгляду справи щодо оскарження висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.03.2020 складеного за результатом моніторингу закупівлі UA-2020-01-03-000635-a, суд повинен керуватися принципом пропорційності та враховувати співмірність між виявленим порушенням замовником торгів та засобами його усунення, що визначений суб`єктом владних повноважень. Враховуючи все вище викладене вважаємо, що тендерний комітет діяв виключно у правовому полі. При проведення відкритих торгів враховано усі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та зокрема ст. 21, ст. 29 Закону; належним чином розглянуто подані тендерні пропозиції; правомірно обрано переможця та підписано договір за результатами процедури закупівлі. Відповідно відсутні підстави для виконання вимог, що зазначені у висновку органу держфінконтролю. З огляду на вищевказане, Замовник вважає що висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті внаслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження документів, всупереч вимогам ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатки: 1. Скрін (фото) сторінки майданчика із датами завантаження обгрунтування аномально низької ціни Додається, назва файлу на майданчику – АНЦ.rar 2. Лист обґрунтування аномально-низької ціни від 29.10.2020 р, вих№29/10 3. Кошторисний розрахунок, виконаний у програмному комплексі «АС-4ПИР» (Додаток до листа від 29.10.2020 р, вих№29/10)
2021-02-01 23:10:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Документи:
23 лютого 2021 10:23
|
Ухвала про відкриття провадження .PDF |
09 лютого 2021 09:57
|
позовна заява і докази подання до адміністративного суду SCAN0130.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
588 999,60
UAH з ПДВ
|
588 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" |
1 099 135,13
UAH з ПДВ
|
1 099 135,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
1 447 672,80
UAH з ПДВ
|
1 447 672,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЗАХІДДОРПРОЕКТ" |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40874051 |
Переможець |
588 999,60
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 16:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 жовтня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 11:34
|
Додаткова Угода №3 до Дог.№80 від 10.12.20 р. (07.05.2021 р.).PDF | зміни до договору |
07 травня 2021 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 14:11
|
Додаткова угода №2 до Договору 80.PDF | зміни до договору |
12 березня 2021 14:10
|
Додаток 2 до Договору №80 -ДУ від 10.03.21 р..PDF | зміни до договору |
12 березня 2021 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:30
|
Додаток №2 до Дог.№80.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:22
|
Додаткова угода 1 до дог.№80 - 30.12.2020 р..PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 13:04
|
Договір №80 від 10.12.2020 р..PDF | укладений |
11 грудня 2020 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погодили продовжити строки виконання робіт та відповідно виклали у новій редакції пункт 4.2. Договору та Додаток №2 до Договору «Календарний план виконання робіт»:«4.2. Строк виконання робіт становить – до 10.03.2021 р. Строк виконання робіт може змінюватись за згодою Сторін, за наявності об’єктивних обставин, шляхом підписання відповідної Додаткової угоди.» Сторони Договору погодили продовжити строк дії договору та відповідно виклали у новій редакції пункт 9.1. Договору:«9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, але за будь якої умови - до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії.» Сторони Договору погодили внести зміни в пункт 5 Технічної специфікації на виконання робіт - «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» та виклали його у новій редакції: «5. Строк виконання проектно-кошторисних робіт до 10.03.2021 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погодили продовжити строки виконання робіт та відповідно виклали у новій редакції пункт 4.2. Договору та Додаток №2 до Договору «Календарний план виконання робіт»: «4.2. Строк виконання робіт становить – до 10.05.2021 р. Строк виконання робіт може змінюватись за згодою Сторін, за наявності об’єктивних обставин, шляхом підписання відповідної Додаткової угоди.» Сторони Договору погодили внести зміни в пункт 5 Технічної специфікації на виконання робіт - «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» та виклали його у новій редакції: «5. Строк виконання проектно-кошторисних робіт до 10.05.2021 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погодили в преамбулі та в тексті Договору, а також в додатках до нього (Додаток №1 до Договору - Протокол погодження договірної ціни; Додаток №2 до Договору - Календарний план виконання робіт; Додаток №3 до Договору - Зведений кошторисний розрахунок) найменування Виконавчий комітет Сокальської міської ради замінити на: Сокальська міська рада Львівської області, в усіх відмінках. Сторони Договору дійшли згоди внести зміни в пункт 2.1. Договору доповнивши його підпунктами. У зв’язку з зміною реквізитів Замовника Сторони погодили внести зміни у розділ 11 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |