Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)»
Очікувана вартість
1 504 827,00 UAH
UA-2020-10-12-000031-b 976c1a003315488181d6ce2db40daa6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Марчук

+380672542064 miskradasokal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Сокальської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056279
Вебсайт: http://miskrada.sokal.lviv.ua/
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шептицького, 44
Контактна особа: Сергій Марчук
+380672542064
miskradasokal@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 07:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 13:13
Очікувана вартість: 1 504 827,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 048,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Детальний опис робіт з проектування та обсяг - детально визначені у Додатку№4 Тендерної документації. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної одкументації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAА» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
7 000.00 грн.
Реквізити Бенефіціара (Замовника) - р/р UA 808201720000324150000013541 в Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 825014 Код ЄДРПОУ 04056279.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточні розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника, протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт. Після чого Підрядник передає Документацію в експертну організацію для проведення державної експертизи і гарантує отримання позитивного висновку (звіту). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 08:12
2-ТД-ПроектуванняРеконструкція.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-12-000031-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Корпорація "Енергоресурс-інвест", Код ЄДРПОУ:30336890
Дата подання: 16 листопада 2020 14:54
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Виконавчим комітетом Сокальської міської ради (далі – «Замовник», «Виконавчий комітет») було оприлюднено 12.10.2020 року оголошення № UA-2020-10-12-000031-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-12-000031-b) про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» шляхом розміщення на сайті prozorro.gov.ua . Номер вказаної закупівлі у ЦБД UA-2020-10-12-000031-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-12-000031-b) Період уточнень було встановлено до 18.10.2020 року 01:00 год. Відповідно, період прийому пропозицій встановлено до 28.10.2018 року 00:00 год. З приводу даної закупівлі подали свою пропозицію наступні учасники: 1. ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (далі- Учасник –1) 2. Корпорація «Енергоресурс-інвест» 3. ТзОВ «Комфорт-Еко» 4. ТзОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «ЗАХІДДОРПРОЕКТ» Відповідно до протоколу №5 розгляду тендерних пропозицій який було оприлюднено 10.11.2020 року засідання тендерного комітету – визнало переможцем ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" по закупівлі № UA-2020-10-12-000031-b «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» Вважаємо, що дане рішення Замовника є необґрунтоване та підлягає скасуванню, виходячи із наступного : 1. Учасником-1 не надано підтвердження вимог пп.2.3 п.2 Таблиці 1 Додатку №1 Тендерної документації, а саме: «Підтвердити наявність у штаті працівників з профільною освітою на виконання відповідних розділів проектної документації («Водопостачання та Водовідведення», «Електропривод і автоматизація промислових установок», «Системи управління і автоматики»»). Підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії дипломів про вищу освіту відповідної кваліфікації.», таким чином не підтверджено наявність у штаті працівників з профільною освітою на виконання відповідних розділів проектної документації «Електропривод і автоматизація промислових установок» та «Системи управління і автоматики». 2. Учасником-1 не надано довідки або довідок про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, з Держказначейської служби України м. Київ, в якій обслуговується Учасник-1(як він зазначив в «Формі «Відомості про учасника» згідно вимог п.2 Таблиці 3 Додатку №1 Тендерної документації) на підтвердження вимог пп.4.3 п.4 Таблиці №1 Додатку №1 Тендерної документації. 03.11.2020року Замовник оприлюднив Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у відповідь на яке Учасник-1 загрузив нову довідку (файл «Казначейство.pdf»), в якій міститься інформація станом на 4.11.2020року, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 року 00:00. Отже, Учасник-1 не виконав вимоги Замовника. 3. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція очисних споруд в смт. Малинівка (коригування)», наданий на підтвердження вимог пп.2.1 п.2 та пп.3.1 п.3 Таблиці 1 Додатку №1 Тендерної документації, містить примітку: Цей експертний звіт слід розглядати разом з експертним звітом філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Харківській області № 21-00301-10 від 31 грудня 2010 р., якого Учасник-1 не надав, чим не виконав вимоги Замовника. 4. Учасником-1 на підтвердження пп.3.1 п.3 Таблиці №1 Додатку №1 Тендерної документації надано аналогічний договір №1Е/280519/ТАО від 03.06.2019р., який є не в повному обсязі, оскільки він не містить в складі Додатку 2 : Кошториси на проектування, які є невід’ємними частинами договору а також Кошторису на експертизу, який зазначений в зведеному кошторисі №9. Отже Учасник-1 не виконав вимоги Замовника . 5. Учасником-1 не надано сертифікат ISO 9001-2015 на проектні роботи (система управління якістю) згідно вимог пп.7.2 п.7 Таблиці 3 Додатку №1 та пп.6.4 п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації. Отже, дії Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. У відповідності до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо є наявні підстави визначенні статтею 17 цього Закону. Фактично Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" з підстав ст. 17, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», але цього не зробив чим порушив вимоги закону. Тому, із врахуванням викладеного, керуючись ст. ст. 17,18, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Прошу : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Виконавчий комітет Сокальської міської ради скасувати рішення, яким визнано переможцем ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" по закупівлі № UA-2020-10-12-000031-b «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» оформлене протоколом №5 від 10.11.2020р. 3. Зобов’язати Виконавчий комітет Сокальської міської ради відхилити пропозицію ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" по закупівлі № UA-2020-10-12-000031-b «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» 4. Зобов’язати Виконавчий комітет Сокальської міської ради завершити процедуру закупівлі оголошення № UA-2020-10-12-000031-b «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2020 23:12
рішення від 19.11.2020 №21524 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2020 23:11
рішення від 27.11.2020 №22071.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 19:14

Документи подані скаржником

16 листопада 2020 11:34
Скарга.pdf

Документи подані замовником

24 листопада 2020 18:30
Відповідь АМКУ.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000037 ● 3767a9decd5d47a5b4e2f5f9795684e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2021 09:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.01.2021 № 5

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2021 № 5.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-12-000031-b, 12.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

27 січня 2021 р. Західним офісом Держаудитслужби (далі по тексту – орган держфінконтролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2021-01-11-000037), щодо закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» (ID закупівлі: UA-2020-10-12-000031-b). Згідно тексту даного висновку орган держфінконтролю зазначив про наявність порушення вимог п. 3 ч. 2 ст. 21 та п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), зокрема в частині складання форм документів у сфері публічних та відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції переможця. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» (ID закупівлі: UA-2020-10-12-000031-b), Виконавчий комітет Сокальської міської ради надає аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо першої частини висновку моніторингу про порушення вимог п. 3 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закону), зокрема в частині складання форм документів у сфері публічних повідомляємо. З даного приводу повідомляємо наступне. Замовником, відповідно до можливостей та функціоналу майданчика, через який публікувалась інформація про торги («ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», https://zakupki.prom.ua) заповнено відповідний пункт оголошення «місце надання послуг» шляхом зазначення інформації, що місце надання послуг «відповідно до документації». І вже у самій тендерній документації більш широко зазначена інформація про місце надання послуг: «80001, Львівська обл., Сокальський район, місто Сокаль», що НЕ СУПЕРЕЧИТЬ ні вимогам Закону, ні іншим підзаконним нормативно-правовим актам. Оскільки в Законі ВІДСУТНЯ вимога, щоб у даному пункті «місце надання послуг» вказувати саме вулицю / чи місто / чи країну, Замовники на власний розсуд вказують саме ту інформацію, яка буде достатньою для того, щоб зорієнтувати учасників щодо місця надання послуг. Отже замовником оприлюднено в електронній системі повну та достатню інформацію про місце надання послуг. 2. Щодо другої частини висновку моніторингу про порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, зокрема в частині складання форм документів у сфері публічних та відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції переможця. З даного приводу повідомляємо наступне. Згідно ч.14. ст.29 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом 1 робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції МОЖЕ містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Отже, виходячи з вище вказано формулювання Закону виділяємо два ключові моменти: 1. Обґрунтування аномально низької ціни подається В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ; 2. Закон НЕ МІСТИТЬ чіткої вимоги щодо змісту, форми обґрунтування чи конкретного переліку документів, які мали б слугувати належним обґрунтуванням аномально низької ціни. Оскільки в даній статті (ч.14. ст.29) Закону зазначено МОЖЛИВІ, але не виключні варіанти інформації, що МОЖЕ бути подана учасником. В електронній системі закупівель було зафіксовано, що обґрунтування аномально низької ціни має бути подано: до 30.10.20, 00:00 год. Саме на виконання вимог ч.14. ст.29 Закону, Учасником - ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у встановлені Законом строки (тобто протягом 1 робочого дня) НАДАНО (опубліковано в електронній системі) обґрунтування в довільній формі (Лист обґрунтування аномально-низької ціни від 29.10.2020 р, вих№29/10, надається в Додатках). Обґрунтування учасником ТОВ ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» було ПОДАНО ВЧАСНО - 29.10.2020 о 15:27 год (Скрін (фото) сторінки майданчика із датами завантаження обгрунтування аномально низької ціни Додається, назва файлу на майданчику– АНЦ.rar). Отже учасником дотримано норм ч.14.ст. 29 Закону, а в Замовника відповідно відсутні були підстави для відхилення пропозиції згідно п.1.ч.1. ст.31 Закону. Звертаємо вашу увагу на зміст поданого Обґрунтування. Учасник зазначає про значний досвід УЖЕ ВИКОНАНИХ аналогічних робіт, та наводить перелік аналогічних робіт, з зазначенням Договорів. Вказаний досвід виконання аналогічних робіт, великий обсяг проектних робіт, які на той час виконував Учасник, сучасне обладнання та матеріально технічна база (яку учасник належним чином підтвердив документами, наданими у складі цінової пропозиції) дали змогу зменшити суму цінової пропозиції. Також варто наголосити, що в Обґрунтуванні учасник надав ВЛАСНИЙ Кошторисний розрахунок, виконаний в програмному комплексі «АС-4ПИР», в якому міститься підтвердження обґрунтованості розрахунку формування цін, згідно Кошторису №1 на проектні роботи (Робочий проект). Виходячи з вище наведеного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», оскільки учасником вчасно завантажено повне, достатнє та належне обґрунтування аномально низької ціни. Також не погоджуємось із зазначеними у висновку органом держфінконтролю зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання укладеного за результатами тендеру договору. З даного приводу повідомляємо, що ВІДСУТНІ законні на те підстави щодо розірвання укладеного договору, який на даний момент успішно виконується. Оскільки, відповідно до ст. 651 ЦКУ договір може бути розірвано тільки за взаємною згодою сторін / або з підстав передбачених договором (чи законом) / або за рішенням суду у разі істотного порушення договору другою стороною. Після укладання договору з ТОВ «ВП «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» відсутні будь-які істотні порушення договору з обох сторін, а також відсутні інші підстави для розірвання, що передбачались безпосередньо в договорі. Окрім того, звертаємо вашу увагу на позицію судів, щодо аналогічних вимог органів держфінконтролю розірвати договір. Так, згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 07.09.2020 р. по справі 120/1297/20-а (посилання - https://www.uacourt.openregister.info/administratyvni-spravy-z-01-01-2019-40000/spravy-z-pryvodu-realizatsiyi-derzhavnoyi-polityky-u-sferi-ekonomiky-ta-publichnoyi-finansovoyi-polityky-zokrema-shchodo-40073/zdiysnennya-publichnykh-zakupivel-z-nykh-40080?document=91353402) зокрема суд зазначає: «Також суд погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що зобов`язавши позивача вжити заходів щодо розірвання договору, укладеного за результатами проведених торгів, відповідач порушив принцип пропорційності та ДІЯВ БЕЗ ЛЕГІТИМНОЇ МЕТИ. Так, у Рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) Конституційний Суд України зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який у сфері соціального захисту означає, зокрема, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Обмеження конституційних прав повинно відповідати принципу пропорційності: інтереси забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та безпеки тощо можуть виправдати правові обмеження прав і свобод тільки в разі адекватності соціально обумовленим цілям. Принцип пропорційності є універсальним і незмінним гарантом захисту основних прав і свобод людини за допомогою збалансованого обмеження прав і свобод та забезпечення гармонії в суспільстві. Вимога мінімальності державно-правового впливу на суспільні відносини означає, що засоби повинні бути якнайменш обтяжливими для суб`єктів права. В умовах правової держави заборона надмірного державного втручання у свободу особи розглядається як аксіоматична вимога: держава має право обмежувати право людини тільки тоді, коли це дійсно необхідно, і тільки в такому обсязі, в якому її заходи будуть співмірними з поставленою метою. Іншими словами, у цій сфері проголошується і діє принцип пропорційності (розмірності, адекватності). Відтак, під час розгляду справи щодо оскарження висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.03.2020 складеного за результатом моніторингу закупівлі UA-2020-01-03-000635-a, суд повинен керуватися принципом пропорційності та враховувати співмірність між виявленим порушенням замовником торгів та засобами його усунення, що визначений суб`єктом владних повноважень. Враховуючи все вище викладене вважаємо, що тендерний комітет діяв виключно у правовому полі. При проведення відкритих торгів враховано усі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та зокрема ст. 21, ст. 29 Закону; належним чином розглянуто подані тендерні пропозиції; правомірно обрано переможця та підписано договір за результатами процедури закупівлі. Відповідно відсутні підстави для виконання вимог, що зазначені у висновку органу держфінконтролю. З огляду на вищевказане, Замовник вважає що висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті внаслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження документів, всупереч вимогам ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатки: 1. Скрін (фото) сторінки майданчика із датами завантаження обгрунтування аномально низької ціни Додається, назва файлу на майданчику – АНЦ.rar 2. Лист обґрунтування аномально-низької ціни від 29.10.2020 р, вих№29/10 3. Кошторисний розрахунок, виконаний у програмному комплексі «АС-4ПИР» (Додаток до листа від 29.10.2020 р, вих№29/10)

2021-02-01 23:10:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації: 03 лютого 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" 588 999,60
UAH з ПДВ
588 999,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" 1 099 135,13
UAH з ПДВ
1 099 135,13
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація "Енергоресурс-інвест" 1 447 672,80
UAH з ПДВ
1 447 672,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЗАХІДДОРПРОЕКТ" 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 15:04
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:04
Сокаль.pdf
16 листопада 2020 15:04
Довідка МВС.pdf
04 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:56
Скан кошториси (2).pdf.p7s
04 листопада 2020 15:56
Скан кошториси (2).pdf
04 листопада 2020 15:56
Скан довідка, пояснення.pdf.p7s
04 листопада 2020 15:56
Скан довідка, пояснення.pdf
04 листопада 2020 15:55
МТБ.rar.p7s
04 листопада 2020 15:55
МТБ.rar
04 листопада 2020 15:55
Казначейство.pdf.p7s
04 листопада 2020 15:55
Казначейство.pdf
04 листопада 2020 15:55
експертні звіти.rar.p7s
04 листопада 2020 15:55
експертні звіти.rar
04 листопада 2020 15:55
дипломи інженерів.pdf.p7s
04 листопада 2020 15:55
дипломи інженерів.pdf
04 листопада 2020 15:55
диплом.jpg.p7s
04 листопада 2020 15:55
диплом.jpg
29 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:27
АНЦ.rar
27 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:19
attachments.zip
27 жовтня 2020 16:19
цп.pdf.p7s
27 жовтня 2020 16:19
цп.pdf
27 жовтня 2020 16:19
фінспроможність.rar.p7s
27 жовтня 2020 16:19
фінспроможність.rar
27 жовтня 2020 16:19
працівники.rar.p7s
27 жовтня 2020 16:19
працівники.rar
27 жовтня 2020 16:19
нечипорук.rar.p7s
27 жовтня 2020 16:19
нечипорук.rar
27 жовтня 2020 16:19
МТБ.rar.p7s
27 жовтня 2020 16:19
МТБ.rar
27 жовтня 2020 16:19
кошторис.pdf.p7s
27 жовтня 2020 16:19
кошторис.pdf
27 жовтня 2020 16:19
календарний.pdf.p7s
27 жовтня 2020 16:19
календарний.pdf
27 жовтня 2020 16:19
зведений.pdf.p7s
27 жовтня 2020 16:19
зведений.pdf
27 жовтня 2020 16:19
Документи.pdf.p7s
27 жовтня 2020 16:19
Документи.pdf
27 жовтня 2020 16:19
0 Аналогічні договора.rar

Публічні документи

27 жовтня 2020 19:00
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:59
Договори Чортків.pdf
27 жовтня 2020 18:59
Дипломи.pdf
27 жовтня 2020 18:59
Договір Дрогобич.pdf
27 жовтня 2020 18:59
Договір Полонне.pdf
27 жовтня 2020 18:59
Договір Городок.pdf
27 жовтня 2020 18:59
Договір Радивилів.pdf
27 жовтня 2020 18:59
Договір Заліщики.pdf
27 жовтня 2020 18:59
Трудова Савчук Н.Ю..pdf
27 жовтня 2020 18:59
Зведений кошторис.pdf
27 жовтня 2020 18:59
Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Опис.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Наказ на Терпак.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Сертифікати інженерів.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Сертитифікат ISO.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Рейтинг_Скан.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Рейтинг.zip
27 жовтня 2020 18:58
Накази на працівників.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Накази Гарбуз+Жоб.pdf
27 жовтня 2020 18:58
договір офіс+акт.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Лiцензiя_скан.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Лiцензiя.zip
27 жовтня 2020 18:58
Довідка покриття.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Довідки ОТП.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Довiренiсть_скан.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Довiренiсть_Рижий.zip
27 жовтня 2020 18:58
Баланс за 2019.pdf
27 жовтня 2020 18:58
Гарантия_7725.zip
27 жовтня 2020 18:58
Виписка.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:56
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:55
Microsoft Office акт.pdf
27 жовтня 2020 17:55
ISO 9001 2015 ukr.pdf
27 жовтня 2020 17:55
AutoCAD накладна + акт.pdf
27 жовтня 2020 17:55
фіз особа.pdf
27 жовтня 2020 17:55
тз.pdf
27 жовтня 2020 17:55
статут копія.pdf
27 жовтня 2020 17:55
статут 2019 оригінал.PDF
27 жовтня 2020 17:55
Рейтинг банку.pdf
27 жовтня 2020 17:55
Протокол НР.7z
27 жовтня 2020 17:55
протокол 214 оригінал.pdf
27 жовтня 2020 17:55
протокол 214 (копія).pdf
27 жовтня 2020 17:55
протокол 1.pdf
27 жовтня 2020 17:55
пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 17:55
працівники.pdf
27 жовтня 2020 17:55
правомочність.pdf
27 жовтня 2020 17:55
обробка даних.pdf
27 жовтня 2020 17:55
Обладнання.pdf
27 жовтня 2020 17:55
Наказ Фролова Ю.М.7z
27 жовтня 2020 17:55
наказ 1К.pdf
27 жовтня 2020 17:55
наказ 1К оригінал.pdf
27 жовтня 2020 17:55
Ліцензія-пояснення.pdf
27 жовтня 2020 17:55
Лист для клієнтів.7z
27 жовтня 2020 17:55
іст ум.pdf
27 жовтня 2020 17:55
звіт фр ІІІкв 2020.pdf
27 жовтня 2020 17:55
звіт фр 2019.pdf
27 жовтня 2020 17:55
звіт рк 2019.pdf
27 жовтня 2020 17:55
ЕОЛ 2000 договір + акт 2020.pdf
27 жовтня 2020 17:55
договір.pdf
27 жовтня 2020 17:55
дипломи копії.pdf
27 жовтня 2020 17:55
Гарантія 10293-20.7z
27 жовтня 2020 17:55
гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2020 17:55
відомості.pdf
27 жовтня 2020 17:55
витяг ПДВ оригінал.pdf
27 жовтня 2020 17:55
Витяг із Статуту.7z
27 жовтня 2020 17:55
Банківська ліцензія.7z
27 жовтня 2020 17:55
банк рах.pdf
27 жовтня 2020 17:55
банк Альянс заборг.pdf
27 жовтня 2020 17:55
баланс ІІІкв 2020.pdf
27 жовтня 2020 17:55
баланс 2019.pdf
27 жовтня 2020 17:55
аналог дог.pdf
27 жовтня 2020 17:55
АВК 5 договір + акт 2020.pdf
27 жовтня 2020 17:55
17 стаття.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:18
тех. специфікація.pdf
27 жовтня 2020 17:18
Статут.pdf
27 жовтня 2020 17:18
Протокол №1.pdf
27 жовтня 2020 17:18
проект договору.pdf
27 жовтня 2020 17:18
Наказ на директора.pdf
27 жовтня 2020 17:18
Зведений кошторис.pdf
27 жовтня 2020 17:18
дов. про анал. договора.pdf
27 жовтня 2020 17:18
Гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2020 17:18
Гарантійний лист (2).pdf
27 жовтня 2020 17:18
Виписка.pdf
27 жовтня 2020 17:18
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"

Корпорація "Енергоресурс-інвест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ЗАХІДДОРПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40874051
Переможець
588 999,60
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 16:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 жовтня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Від 03.11.2020 р. Кому: ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У поданій учасником довідці про наявну матеріально-технічну базу, в тому числі матеріальні та нематеріальні засоби (програмне забезпечення), що є необхідними для виконання робіт з проектування, не зазначено жодної інформації яка ж саме матеріально-технічна база (матеріальні та нематеріальні засоби (програмне забезпечення)) наявна в учасника 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «1.1. Довідка удовільній формі з ІНФОРМАЦІЄЮ про наявну МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ, в тому числі матеріальні та нематеріальні засоби ( програмне забезпечення), що є необхідними для виконання робіт з проектування» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): Відкориговану довідку у довільній формі з ІНФОРМАЦІЄЮ про наявну МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ, в тому числі матеріальні та нематеріальні засоби ( програмне забезпечення), що є необхідними для виконання робіт з проектування. ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником у довідці про працівників відповідної кваліфікації, не конкретизована інформація про досвід головного інженера проектувальника на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва та/або реконструкції очисних споруд/каналізаційно-очисних споруд, з класом наслідків не нижче СС2.» . 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Інформаційна довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у формі таблиці, що подається нижче). В інформаційній довідці необхідно зазначити інформацію тільки про штатних працівників учасника. Також ДАНА ДОВІДКА МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ досвід головного інженера проектувальника на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва та/або реконструкції очисних споруд/каналізаційно-очисних споруд, з класом наслідків не нижче СС2. Підтверджується поданими у складі пропозиції копіями позитивних експертних звітів. 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Відкориговану довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у формі таблиці, що подається нижче). В інформаційній довідці необхідно зазначити інформацію тільки про штатних працівників учасника. Також ДАНА ДОВІДКА МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ досвід головного інженера проектувальника на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва та/або реконструкції очисних споруд/каналізаційно-очисних споруд, з класом наслідків не нижче СС2. ІІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником не в повній мірі підтверджено вимоги п. 2.1. Таблиці 1 Тендерної документації. Так, зокрема досвід головного інженера проектувальника мав підтверджуватися поданими у складі пропозиції копіями позитивних експертних звітів. На виконання даної вимоги учасником подано Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція очисних споруд в смт Малинівка (коригування)». Проте, даний експертний звіт містить примітку: «Цей експертний звіт слід розглядати разом з Експертним звітом філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Харківській області № 21-00301-10 від 31 грудня 2010 р.». Але вказаного Експертного звіту філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Харківській області № 21-00301-10 від 31 грудня 2010 р. учасник не надав. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Інформаційна довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у формі таблиці, що подається нижче). В інформаційній довідці необхідно зазначити інформацію тільки про штатних працівників учасника. Також ДАНА ДОВІДКА МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ досвід головного інженера проектувальника на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва та/або реконструкції очисних споруд/каналізаційно-очисних споруд, з класом наслідків не нижче СС2. Підтверджується поданими у складі пропозиції копіями позитивних експертних звітів. 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Експертний звіт філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Харківській області № 21-00301-10 від 31 грудня 2010 р. ІV. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: Удовідці про наявність кваліфікованих спеціалістів, наданої на підтвердження вимог п.2.1 Таблиці 1 Додатку №1 Тендерної документації, не вказано директора підприємства, який, як керівник підприємства, несе повну відповідальність за виконання робіт, та яким підписано зведений кошторис, кошториси та календарний план виконання робіт, надані в складі тендерної пропозиції. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Інформаційна довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у формі таблиці, що подається нижче). В інформаційній довідці необхідно зазначити інформацію тільки про штатних працівників учасника. Також дана довідка має підтверджувати досвід головного інженера проектувальника на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва та/або реконструкції очисних споруд/каналізаційно-очисних споруд, з класом наслідків не нижче СС2. Підтверджується поданими у складі пропозиції копіями позитивних експертних звітів. 4.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Відкориговану довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у формі таблиці, що подається нижче) із зазначенням інформації про директора підприємства. V. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №5. 5.1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано підтвердження вимог п.2.3 Таблиці 1 Додатку №1 Тендерної документації, а саме не підтверджено наявність у штаті працівників з профільною освітою на виконання відповідних розділів проектної документації: «Електропривод і автоматизація промислових установок» та «Системи управління і автоматики». 5.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.3. Підтвердити наявність у штаті працівників з профільною освітою на виконання відповідних розділів проектної документації («Водопостачання та Водовідведення», «Електропривод і автоматизація промислових установок», «Системи управління і автоматики»»). Підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії дипломів про вищу освіту відповідної кваліфікації.» 5.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - копії дипломів про вищу освіту працівників з профільною освітою на виконання відповідних розділів проектної документації (ЗОКРЕМА - «Електропривод і автоматизація промислових установок», «Системи управління і автоматики»»). VІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №6. 6.1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження п.3.1 Таблиці №1 Додатку №1 Тендерної документації надано не в повному обсязі аналогічний договір №1Е/280519/ТАО від 03.06.2019року. А саме, поданий договір не містить додатку 2 - КОШТОРИСИ на проектування, які є невід’ємними частинами договору, а надано лише зведений кошторис №9. 6.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.2. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах нового будівництва та/або реконструкції з класом наслідків не нижче СС2, на суму не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі». 6.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - аналогічний договір №1Е/280519/ТАО від 03.06.2019року з усіма його додатками. А саме додаток 2 - КОШТОРИСИ на проектування. VІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №7. 7.1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами з Державної казначейської служби України м.Київ, в якій обслуговується учасник, про що він зазначив в «Формі «Відомості про учасника» на підтвердження вимог пп.4.1 п.4 Таблиці №1 Додатку №1 Тендерної документації. 7.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 4.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «4.3. На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати довідку або довідки (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами)». 7.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): -довідку про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами з Державної казначейської служби України м. Київ, в якій обслуговується учасник, згідно поданої інформації, датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40874051
588 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:23
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 11:34
Додаткова Угода №3 до Дог.№80 від 10.12.20 р. (07.05.2021 р.).PDF зміни до договору
07 травня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 14:11
Додаткова угода №2 до Договору 80.PDF зміни до договору
12 березня 2021 14:10
Додаток 2 до Договору №80 -ДУ від 10.03.21 р..PDF зміни до договору
12 березня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:30
Додаток №2 до Дог.№80.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:22
Додаткова угода 1 до дог.№80 - 30.12.2020 р..PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 13:04
Договір №80 від 10.12.2020 р..PDF укладений
11 грудня 2020 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погодили продовжити строки виконання робіт та відповідно виклали у новій редакції пункт 4.2. Договору та Додаток №2 до Договору «Календарний план виконання робіт»:«4.2. Строк виконання робіт становить – до 10.03.2021 р. Строк виконання робіт може змінюватись за згодою Сторін, за наявності об’єктивних обставин, шляхом підписання відповідної Додаткової угоди.» Сторони Договору погодили продовжити строк дії договору та відповідно виклали у новій редакції пункт 9.1. Договору:«9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, але за будь якої умови - до моменту повного виконання Сторонами зобов’язань, що виникли протягом його дії.» Сторони Договору погодили внести зміни в пункт 5 Технічної специфікації на виконання робіт - «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» та виклали його у новій редакції: «5. Строк виконання проектно-кошторисних робіт до 10.03.2021 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погодили продовжити строки виконання робіт та відповідно виклали у новій редакції пункт 4.2. Договору та Додаток №2 до Договору «Календарний план виконання робіт»: «4.2. Строк виконання робіт становить – до 10.05.2021 р. Строк виконання робіт може змінюватись за згодою Сторін, за наявності об’єктивних обставин, шляхом підписання відповідної Додаткової угоди.» Сторони Договору погодили внести зміни в пункт 5 Технічної специфікації на виконання робіт - «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» та виклали його у новій редакції: «5. Строк виконання проектно-кошторисних робіт до 10.05.2021 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погодили в преамбулі та в тексті Договору, а також в додатках до нього (Додаток №1 до Договору - Протокол погодження договірної ціни; Додаток №2 до Договору - Календарний план виконання робіт; Додаток №3 до Договору - Зведений кошторисний розрахунок) найменування Виконавчий комітет Сокальської міської ради замінити на: Сокальська міська рада Львівської області, в усіх відмінках. Сторони Договору дійшли згоди внести зміни в пункт 2.1. Договору доповнивши його підпунктами. У зв’язку з зміною реквізитів Замовника Сторони погодили внести зміни у розділ 11 Договору.
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 588 999,60
UAH