Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою на вул. Макогона в м. Івано-Франківську
Очікувана вартість
5 022 840,00 UAH
UA-2023-03-03-009163-a 97387534e0a1429eb097c3e800a10e8a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шагай Наталія

380342530651 natalia.ykb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Шагай Наталія
380342530651
natalia.ykb@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2023 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2023 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2023 00:02
Очікувана вартість: 5 022 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою на вул. Макогона в м. Івано-Франківську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Макогона
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 березня 2023 15:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 березня 2023 15:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 березня 2023 15:12
Додаток 2.docx
03 березня 2023 15:11
Додаток 1.doc
03 березня 2023 15:11
Додаток 4.doc
03 березня 2023 15:11
Тендерна документація.pdf
03 березня 2023 15:11
Додаток 3.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-15-000031 ● c15bc91e9b414239bd0087c9a6d58658
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2023 14:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.05.2023 №44-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2023 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15. UA-2023-03-03-009163-a 03.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-19 14:39:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з благоустрою на вул. Макогона в м. Івано-Франківську (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-03-009163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-23 09:16:37

Пояснення на запит

Станом на дату оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень на 2023 рік складає 5 200 000,00 грн. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022 р. №227-32 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами):
http://www.namvk.if.ua/dt/816258/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до інвесторської документації та дефектного акту по об’єкту Закупівлі (UA-2023-03-03-009163-a) та зазначені в Додатку 3 Тендерної документації в електронній системі закупівель PROZORRO.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" 4 414 566,00
UAH з ПДВ
4 414 566,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" 4 560 103,20
UAH з ПДВ
4 560 103,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2023 17:51
Електронний підпис
20 березня 2023 17:50
Довідка.pdf.p7s
20 березня 2023 17:50
Довідка.pdf
20 березня 2023 17:50
Довідка.pdf.p7s
20 березня 2023 17:50
Довідка.pdf
20 березня 2023 17:50
довідка абзац 14 пункт 44.pdf
17 березня 2023 17:23
Електронний підпис
17 березня 2023 17:21
Фін.звіт ІФАД за 2022р..pdf
17 березня 2023 17:21
довідки на вимогу.pdf
10 березня 2023 16:20
Електронний підпис
10 березня 2023 16:18
Ліцензія.pdf
10 березня 2023 16:07
Електронний підпис
10 березня 2023 16:00
Електронний підпис
10 березня 2023 15:52
Електронний підпис
10 березня 2023 15:51
8 гарантійний лист.pdf
10 березня 2023 15:51
7 довідка по санкціям.pdf
10 березня 2023 15:51
прибуток.xls.p7s
10 березня 2023 15:51
ЛК з розр.xls.p7s
10 березня 2023 15:51
звв.xls.p7s
10 березня 2023 15:51
ДЦ.xls.p7s
10 березня 2023 15:51
відомість ресурсів.xls.p7s
10 березня 2023 15:51
адмін витрати.xls.p7s
10 березня 2023 15:11
Електронний підпис
10 березня 2023 15:08
прибуток.xls
10 березня 2023 15:08
адмін витрати.xls
10 березня 2023 15:08
ДЦ.xls
10 березня 2023 15:08
ЛК з розр.xls
10 березня 2023 15:08
звв.xls
10 березня 2023 15:08
відомість ресурсів.xls
10 березня 2023 15:08
1 обладнання і техніка.pdf
10 березня 2023 15:08
5 пропозиція.pdf
10 березня 2023 15:08
2 аналогічний договір.pdf
10 березня 2023 15:08
4 довідка АБЗ.pdf
10 березня 2023 15:08
Атестат АБЗ.pdf
10 березня 2023 15:08
3 працівники.pdf
10 березня 2023 15:08
Дозвіл ГДВ АБЗ.pdf
10 березня 2023 15:08
Накази працівники.pdf

Публічні документи

10 березня 2023 21:00
Електронний підпис
10 березня 2023 20:55
27. Копія трудових книжок.pdf
10 березня 2023 20:55
40 локальний кошторис.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 локальний кошторис.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 ЗВВ.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 ЗВВ.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 Договірна ціна.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 Договірна ціна.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 Договірна ціна.pdf
10 березня 2023 20:55
40 Розрахунки для ДЦ.xlsx
10 березня 2023 20:55
29 Субпідрядники.pdf
10 березня 2023 20:55
40 Прибуток.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 локальний кошторис.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 ЗВВ.xlsx
10 березня 2023 20:55
42 Довідка про ст17.pdf
10 березня 2023 20:55
40 Договірна ціна.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 Розрахунки для ДЦ.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 Відомість ресурсів.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 Розрахунки для ДЦ.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 Адмінвитрати.xlsx
10 березня 2023 20:55
40 Розрахунки для ДЦ.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 Прибуток.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 локальний кошторис.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 ЗВВ.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 Договірна ціна.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 Відомість ресурсів.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 Адмінвитрати.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
38 Специфікація.pdf
10 березня 2023 20:55
37. Копія свідоцтва.pdf
10 березня 2023 20:55
48 Довідка про учасника.pdf
10 березня 2023 20:55
36. Договір плитка.pdf
10 березня 2023 20:55
46 Довідка про санкції.pdf
10 березня 2023 20:55
34 Транспортна схема.pdf
10 березня 2023 20:55
45 Лист-згода.pdf
10 березня 2023 20:55
33. Атестат виробництва.pdf
10 березня 2023 20:55
41 Проект договору.pdf
10 березня 2023 20:55
30 Довідка про обеднання.pdf
10 березня 2023 20:55
40 Прибуток.xlsx.p7s
10 березня 2023 20:55
40 Прибуток.xlsx
10 березня 2023 20:55
26. Дипломи.pdf
10 березня 2023 20:55
25. Накази на призначення.pdf
10 березня 2023 20:55
23 Акт досвід 2.pdf
10 березня 2023 20:55
22 Акт досвід 1.pdf
10 березня 2023 20:55
21. Аналогічні договори.PDF
10 березня 2023 20:55
20 Довідка про досвід.pdf
10 березня 2023 20:55
19 Лист підтвердження.pdf
10 березня 2023 20:55
18. Інвентарні картки.pdf
10 березня 2023 20:55
17. Копії техпаспортів.pdf
10 березня 2023 20:55
15 Довідка МТБ.pdf
10 березня 2023 20:55
14. Витяг ПДВ.PDF
10 березня 2023 20:55
12.1. Опис статуту.PDF
10 березня 2023 20:55
12. Статут.PDF
10 березня 2023 20:55
11 Довідка 50відсотків.pdf
10 березня 2023 20:55
3 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"
#37952574
Переможець 4 414 566,00
UAH з ПДВ
20 березня 2023 11:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2023 14:45

Вимога про усунення невідповідностей

Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. За результатами розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є правові підстави розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено вимогу до Учасника надати рішення уповноваженого компетентного органу Учасника про надання згоди на укладення договору на закупівлю, якщо обов’язковість надання такої згоди передбачено чинним законодавством України чи установчими документами Учасника закупівлі, або інформацію в довільній формі про те, що відсутні правові підстави для отримання такої згоди. Ч.2 ст.44 Закону України «Про товариства з додатковою та обмеженою відповідальністю» від 06.02.2018 року №2278-VIII (зі змінами) передбачено, що Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ - рішення уповноваженого компетентного органу Учасника про надання згоди на укладення договору на закупівлю, якщо обов’язковість надання такої згоди передбачено чинним законодавством України чи установчими документами Учасника закупівлі, або інформація в довільній формі про те, що відсутні правові підстави для отримання такої згоди. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність шляхом завантаження документу, а саме протоколу зборів учасників ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", в якому надано згоду директору товариства укласти із Замовником договір про закупівлю «Послуги з благоустрою на вул. Макогона в м. Івано-Франківську» (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2023-03-03-009163-a), що фінансується за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади (місцевий бюджет) протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, або довідку в довільній формі, що відсутні правові підстави для надання такої згоди. 2. Пп. 1 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) п.1 (Документально підтверджена інформація, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону) Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу до Учасника надати Машину поливально-мийну (не менше 1), а також на підтвердження наявності не власних машин та механізмів, необхідно надати договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну позицію зазначену Учасником в табл. 1.1. В довідці №03-23/1 від 10.03.2023 р. вказано Машину поливально-мийну (МАЗ 5340С2, 6р.) та правову підставу володіння – надання послуг. Проте в договорі №02-01/23 від 09.01.2023 року та договорі 01-03-23 від 01.03.2023 року, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції відсутня зазначена машина, а саме МАЗ 5340С2, 6р. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність шляхом завантаження документу, а саме завантажити договір про надання послуг/оренди/лізингу тощо, де зазначено, що предметом оренди/лізингу/послуг тощо є МАЗ 5340С2, 6р., або якщо неточність в довідці №03-23/1 від 10.03.2023 р., то завантажити нову довідку з виправленою інформацією протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 3. пп 2 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п.1 (Документально підтверджена інформація, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону) Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу до Учасника надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до Таблиці 1.2.), а також сканкопії з оригіналів одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками до нього (них) про який (які) внесена інформація у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та документів, що підтверджують його (їхнє) повне виконання, а саме акти надання послуг/виконання робіт за формою КБ-2в і довідки про вартість надання послуг/виконання робіт та витрат за формою КБ-3. Учасником надано довідку №03-23/02 від 10.03.2023 року, де зазначено суму виконання договору 777 408, 86 гривень. Також надано аналогічний договір від 28.11.2019 року №43-19 про закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт проїзду до житлового будинку на вул. Чорновола, 128-А в м. Івано-Франківську», висвітлений в повному обсязі, та акти форми КБ-2в, довідки Форми КБ-3, відповідно до яких встановлено, що сума виконання договору становить 787 408,80 гривень. Тобто, Замовником встановлена невідповідність у сумі виконання договору згідно з актами приймання передачі виконаних робіт (форма КБ2-в), форми КБ-3 та сумі, що зазначена у довідці. Отже, Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність шляхом завантаження документу, а саме нової довідки із зазначенням правильної суми виконання договору виправленою інформацією протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2023 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"
#37952574
4 414 566,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 16:32
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2024 10:09
ДУ 2 6-23.pdf зміни до договору
29 березня 2024 10:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:24
ДУ 1 6-23.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:23
Електронний підпис укладений
27 березня 2023 08:58
6-23.pdf укладений
27 березня 2023 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із уточненням об’ємів наданих послуг та зменшенням обсягів фінансування договірна ціна Договору визначається у кошторисі, є динамічною і становить 4 414 566 гривень (Чотири мільйони чотириста чотирнадцять тисяч п’ятсот шістдесят шість грн) 00 коп., в т.ч. ПДВ 20 % - 735 761, 00 грн, в т.ч. на 2023 рік – 3 191 539 гривень (Три мільйони сто дев’яносто одна тисяча п’ятсот тридцять дев’ять грн) 20 коп., в т.ч. ПДВ 20 % - 531 923, 20 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із уточненням об’ємів послуг Договірна ціна Договору визначається у кошторисі, є динамічною і становить 3 540 008,40 гривень (Три мільйони п’ятсот сорок тисяч вісім грн) 40 коп., в т.ч. ПДВ 20 % - 590 001,40 грн, в т.ч. на 2024 рік – 348 469,20 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 58 078,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 540 008,40
UAH (в тому числі ПДВ 590 001,40 UAH)