Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу терміналу "Б" в вісях 14-21 А/К в ДП МА "Бориспіль" (інв. № 6909)(Будівельні роботи)
Очікувана вартість
11 990 174,00 UAH
UA-2019-09-26-001182-a 971bd25587684960a44ab158ce554d3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаценко С. М.

0442817695 s.statsenko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Стаценко С. М.
0442817695
s.statsenko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 15:50
Очікувана вартість: 11 990 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59950 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт: відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 цієї Документації та проектної документації шифр 37-14.3/5-36 (стадія «Робочий проект») «Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу терміналу «Б» в вісях 14-21 А/К в ДП МА «Бориспіль» (інв.№6909)» (коригування), яка є складовою та невід’ємною частиною Тендерної документації (Додається).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу терміналу "Б" в вісях 14-21 А/К в ДП МА "Бориспіль" (інв. № 6909)(Будівельні роботи) (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вул. Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після направлення Замовником повідомлення про початок виконання робіт, надання акту-допуску, передачі Замовником Підряднику проектної документації, та після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «БОРИСПІЛЬ» на рік, в якому здійснюється фінансування, та після отримання Замовником листа від Підрядника з зазначенням розміру авансового платежу та надання Підрядником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму авансового платежу, перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс на виконання зобов’язань за Договором у розмірі не більше 50% ціни Договору, з урахуванням ПДВ. Датою перерахування авансу вважається день перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Аванс 15 Банківські 50
Iнша подія Після повного закриття авансового платежу (форма КБ-2в, акт здачі-приймання змонтованого обладнання, форма КБ-3), Замовник здійснює проміжні платежі Підряднику за фактично виконані роботи, на підставі Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Актів здачі-приймання змонтованого обладнання, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Після сплати сумарного платежу у розмірі 95 % ціни Договору, розрахунки призупиняються. Пiсляоплата 30 Календарні 45
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи, в розмірі 5% від ціни Договору, Замовник сплачує Підряднику протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Акта технічної комісії. Пiсляоплата 30 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 15:56
Звіт (Термінал В).pdf
11 жовтня 2019 15:56
ТОМ 2.pdf
11 жовтня 2019 15:56
ТОМ 1.РК Арк.19.pdf
11 жовтня 2019 15:56
ТОМ 1.pdf
11 жовтня 2019 15:56
Відомість обсягів робіт_СД_ВОБ.rtf
11 жовтня 2019 15:56
Тендерна документація (редакція 02).docx
11 жовтня 2019 15:56
Перелік змін_11.10.2019.docx
11 жовтня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 15:56
Звіт (Термінал В).pdf
11 жовтня 2019 15:56
ТОМ 2.pdf
26 вересня 2019 15:30
ТОМ 2.pdf
11 жовтня 2019 15:56
ТОМ 1.РК Арк.19.pdf
26 вересня 2019 15:30
ТОМ 1.pdf
11 жовтня 2019 15:56
ТОМ 1.pdf
26 вересня 2019 15:30
ТОМ 1.РК Арк.19.pdf
11 жовтня 2019 15:56
Відомість обсягів робіт_СД_ВОБ.rtf
26 вересня 2019 15:30
Відомість обсягів робіт_СД_ВОБ.rtf
11 жовтня 2019 15:56
Тендерна документація (редакція 02).docx
26 вересня 2019 15:30
Тендерна документація.docx
11 жовтня 2019 15:56
Перелік змін_11.10.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації не відповідають чинному законодавству України
Дата подання: 22 жовтня 2019 15:52
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 12:49
Тендерною документацією визначено обовязковість для Учасника наявності Ліцензії та визначено, що Ліцензія, яка дає право на провадження господарської діяльності із створення об‘єктів архітектури, має бути у Учасника обов‘язково, відповідно до чинного законодавства. При цьому, п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" передбачено, що ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Сам же Замовник у Додатку 1 Тендерної документації вказує у пункті 1.4 Клас наслідків (відповідальності) – СС1. Таким чином, у відповідності до вимог чинного законодавства наявність ліцензії не вимагається для виконання робіт на обєктах, клас наслідків яких СС1. До того ж Замовником у Тендерній документації визначено вимогу до Учасника, а саме наявність документально підтвердженого досвіду введення в експлуатацію об‘єкта будівництва та відомості про такий об’єкт, зокрема надати Акт готовності об’єкта до експлуатації та Замовником встановлюється вимога, що Учасник в Акті готовності об’єкта до експлуатації повинен бути зазначений, як Генпідрядник. У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 7.06.2017р. №406 "Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію" визначені Замовником роботи по капітальному ремонту покрівлі зазначені у вищевказаній постанові КМУ та не потребують введення обєкту в експлуатацію після їх завершення. На підставі вищевикладеного, просимо привести вимоги до Учасників, визначені Тендерною документацією, у відповідність до норм та вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.
ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»
Стаття 32. Класи наслідків (відповідальності) будівель і споруд
1. Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта.
2. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством.
3. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).
ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ТА КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА
4.5 Характеристики можливих наслідків є підставою для класифікації об'єктів будівництва за трьома класами наслідків (відповідальності) - СС1, СС2 та СС3 та п'ятьма категоріями складності -І, II, III, IV тa V.
Характеристики є загальними і обов'язковими для об'єктів будівництва і не залежать від їх функціонального призначення. Якщо для об'єктів будівництва певного функціонального призначення визначення наслідків від від-мови потребує використання не тільки характеристик, вказаних у таблиці 1, то можуть бути застосовані додаткові характеристики, які регламентуються відповідними будівельними нормами або стандартами, у т.ч. галузевими.
Клас наслідків (відповідальності) визначають для кожного будинку, будівлі, споруди або лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури окремо.
Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва встановлюють за найвищою характеристикою можливих наслідків, отриманих за результатами розрахунків.
ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво
3.25 Частина будинку, будівлі, споруди
Визначена проектною документацією на реконструкцію або капітальний
ремонт частина існуючого об’єкту, введеного в експлуатацію в установленому
порядку.
3.12 Об'єкт будівництва
Будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури
Не зважаючи на те, що об’єкт покрівля будівлі аеровокзалу терміналу «Б» має клас наслідків СС1, враховуючи, що об’єкт будівля аеровокзалу терміналу «Б» має клас наслідків CC3, замовником з метою забезпечення безпеки для здоров’я і життєдіяльності людей, які будуть перебувати періодично біля зони проведення будівництва в тендерній документації на закупівлю («Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі аеровокзалу терміналу «Б» в вісях 14-21 А/К в ДП МА «Бориспіль» (інв.№6909)» (Будівельні роботи)» викладені вимоги щодо наявності в учасника ліцензії, яка дає право на провадження господарської діяльності із створення об‘єктів архітектури відповідно до чинного законодавства.
2.
Замовником у тендерній документації визначено вимогу до Учасника, а саме наявність документально підтвердженого досвіду введення в експлуатацію об‘єкта будівництва та відомості про такий об’єкт, зокрема надати Акт готовності об’єкта до експлуатації, та Замовником встановлюється вимога, що Учасник в Акті готовності об’єкта до експлуатації повинен бути зазначений, як Генпідрядник. Просимо звернути увагу що замовник дає на вибір три види документів на підтвердження досвіду а саме: Акт технічної комісії, або Акт готовності об’єкта до експлуатації, або Сертифікат.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 11 855 053,04
UAH з ПДВ
11 805 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" 11 960 174,00
UAH з ПДВ
11 853 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП 11 990 000,00
UAH з ПДВ
11 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 17:12
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:12
2.9.4. Паспорт Кушнарьов + ІПН.pdf
04 листопада 2019 17:12
2.9.3._Рiшення_Учасника_.pdf
04 листопада 2019 17:12
2.9.2. Наказ Кушнар_ов В.С..pdf
04 листопада 2019 17:12
2.6. Дозвiл гозополум'янi.pdf
04 листопада 2019 17:12
2.5. Дозвiл ТОВ КАСКАД-СД.pdf
04 листопада 2019 17:12
2.4. Лiцензiя Каскад-СД.pdf
04 листопада 2019 17:12
2.2._Додаток_4.pdf
04 листопада 2019 17:11
2.11. Кошторис МА Бориспіль.pdf
04 листопада 2019 17:11
2.10. Статут Каскад-СД.pdf
04 листопада 2019 17:11
1.1.4. Свідоцтва ТЗ.pdf
04 листопада 2019 17:11
1.1.3. Видаткові накладні.pdf
04 листопада 2019 17:11
1.1.2. Накази працівники.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 10:41
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:35
Довідка МВС.pdf
04 листопада 2019 15:01
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:59
Перелік та обсяг робіт.pdf
04 листопада 2019 14:59
Додаток 2 п.9 Статут.pdf
04 листопада 2019 14:59
Додаток 2 Ліцензії.pdf
04 листопада 2019 14:59
Додаток 2 Дозвіл.pdf
04 листопада 2019 14:59
15971 УВБА p7s.rar
04 листопада 2019 14:59
3.Аналогічний договір Акти.pdf
04 листопада 2019 14:58
3. Аналогічний договір.pdf
04 листопада 2019 14:58
1.2. Трудова Осередчук.pdf
04 листопада 2019 14:58
1.2. Трудова Михащенко.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 15:05
Статут.pdf
04 листопада 2019 15:05
Протокол.pdf
04 листопада 2019 15:05
Посвідчення 3.pdf
04 листопада 2019 15:05
Посвідчення 2.pdf
04 листопада 2019 15:05
Посвідчення 1.pdf
04 листопада 2019 15:05
Опис_протокол.pdf
04 листопада 2019 15:05
Наказ_Призначення.pdf
04 листопада 2019 15:05
Наказ_звільнення.pdf
04 листопада 2019 15:05
Ліцензія.pdf
04 листопада 2019 15:05
Копии трудовых.pdf
04 листопада 2019 15:05
Довiдка працiвникiв.pdf
04 листопада 2019 15:05
Диплом інженера.pdf
04 листопада 2019 15:05
Вытяг_12082019.pdf
04 листопада 2019 15:05
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"

ТОВ БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
#33432911
Відхилено 11 805 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 17:25
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"
#34280208
Переможець 11 853 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"
#34280208
11 853 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 17:25
35.1-14_5-56.2 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 10:35
35.1-14_5-56_ч2.pdf укладений
12 грудня 2019 10:35
35.1-14_5-56_ч1.pdf укладений
12 грудня 2019 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк виконання робіт за Договором до 443 календарних днів та подовжити строк дії Договору до 30.04.2021 року на підставі документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке подовження (п.4 ч. 4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла до 19.04.2020 року.)
Номер договору про закупівлю: № 35.1-14/5-56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 11 692 354,25
UAH (в тому числі ПДВ 1 948 725,71 UAH)