Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Какао-порошок
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2025-01-15-000973-a 9716e0d4d2e641cfbf0f43b7d01007a5
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук’янова Ганна Олександрівна

380952788150 likianova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2025

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02009873
Місцезнаходження: 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Українська, 81
Контактна особа: Лук’янова Ганна Олександрівна
380952788150
likianova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Строк поставки товару здійснюється протягом 3 календарних днів, за рахунок Постачальника, до 31.03.2025 року, згідно заявки Замовника . Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, накладної на товар, протягом 30 календарних днів з дня отримання товару Замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 кілограм
Какао-порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73013, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Українська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, накладної на товар, протягом 30 календарних днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 січня 2025 09:22
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ какао.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 4391 Так
Масова частка жиру (какао масла) від 12 до 12 відсоток

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій