Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-06-02-000334-b 9700f441dda74e549df1d4c641eafc0d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наконечний Петро Семенович

380442765772 vpu33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище №33
Код ЄДРПОУ: 03069682
Вебсайт: http://vpu33.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Контактна особа: Наконечний Петро Семенович
380442765772
vpu33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:55
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень 1-го та 2-го поверхів теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 10 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування робіт та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 09:59
Тендерна документація - капремонт приміщень.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-000334-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВІС-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:40356489
Дата подання: 02 червня 2020 14:52
Дискримінаційна вимога
Вимагаємо в Замовника вилучити вимогу щодо "надання копії Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», оскільки отримання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» носить виключно рекомендаційний характер.
На теперішній час в Україні чинним законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Вищевказані сертифікати обов’язкові до пред’явлення лише при експорті товару за межі України. Мінекономрозвитку України у своєму Листі «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 роз’яснило, як діятиме система сертифікації з 2018 р. у зв’язку з переходом до європейських стандартів. Тобто із 01.01.18р. утратив чинність Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.93 р. № 46-93. У зв’язку із цим Мінекономрозвитку у своєму листі зробило такі висновки: « З 01.01.18 р. відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Документи, видані призначеними органами із сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.19 р.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 22:58
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Необхідність надання учасниками копії Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки отримати такий документ може будь-яка фізична чи юридична особа відповідно до встановленого порядку.
Таким чином замовник не бачить підстав для внесення змін до умов проведення спрощеної закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-06-02-000334-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43081046
Дата подання: 18 червня 2020 14:40
Вимога
неправомірна дискваліфікація учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 22:52
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В період уточнень, який відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі завершився 05.06.2020 року о 10:00 годині від учасників звернень за роз’ясненнями, а також звернення з вимогою щодо усунення порушення до Замовника не надходило та в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Відповідно до частини 5 Інструкції з підготовки пропозицій Замовник відхиляє пропозицію учасника відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону. Ненадання учасником якого-небудь з документів, або надання незавірених копій документів, зазначених в умовах Закупівлі є підставою для відхилення його Пропозиції.
Відповідно до частини 6 Інструкції з підготовки пропозицій неспроможність учасника належним чином підготувати пропозицію буде віднесено на його ризик. Відсутність документів, передбачених умовами закупівлі розцінюється як невідповідність пропозиції умовам закупівлі.
По суті порушених у зверненні UA-2020-06-02-000334-b.b2 питань повідомляємо про наступне.
По-перше. Відповідно до пункту 17 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника умовам закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасник повинен надати копію Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Пропозиція ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" була правомірно відхилена Замовником відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема через відсутність Сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який видається відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» може бути отриманий будь-яким учасником відповідно до законодавства в терміни від 3-х днів до одного місяця.
Посилання на карантинні умови в Україні Замовник вважає необґрунтованими, оскільки майже усі організації по підготовці та видачі сертифікатів працюють в онлайн доступі.
Крім того, у разі якщо ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" під час підготовки своєї пропозиції не мав в наявності, або не мав можливості своєчасно отримати Сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», то такий учасник повинен звернутись до Замовника за відповідним роз’ясненням або з вимогою щодо усунення порушення в період уточнень відповідно до частини сьомої статті 14 Закону.
По-друге. Пропозиція ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" була правомірно відхилена Замовником відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема через невідповідність ліцензії з зазначеним класом наслідків (середні наслідки - СС2).
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі оприлюднені в електронній системі закупівель 2 червня 2020 року о 08:54 годині. Період уточнень тривав до 05.06.2020 -10:00 годин за Київським часом.
У період уточнень усі учасники, зокрема і ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", мали можливість звернутись до Замовника за відповідним роз’ясненням вимог до предмета закупівлі, технічних, якісних та інших характеристик, або з вимогою щодо усунення порушення відповідно до частини сьомої статті 14 Закону.
Відсутність в період уточнень звернень та запитань від учасників Замовник розцінює як повну згоду та розуміння учасниками умов закупівлі зазначених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі.
Крім того, як вказано в п.1 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», класи наслідків – це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Відповідно основні ознаки за якими визначаються класи наслідків це: характеристика рівня небезпеки для життя людей, які знаходяться в приміщенні постійно чи періодично, а також ті, які знаходяться зовні цього приміщення. До цих ознак ще відноситься матеріальні та соціальні збитки, які можуть буди завдані припиненням експлуатації об’єкта.
Враховуючи інтенсивність та графік відвідування навчального закладу, а також наповненість навчальних груп в період проведення запланованих робіт, в приміщенні Замовника може знаходитись одночасно понад 400 осіб, здоров’я і життя яких можуть бути у небезпеці, а призупинення роботи закладу Замовника на період проведення робіт може призвести до значних економічних збитків.
З урахуванням положень статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», якщо можлива небезпека для здоров'я і життя людей, кількість осіб які постійно перебувають на об'єкті, які періодично перебувають на об'єкті, понад 300 осіб, а обсяг можливого економічного збитку, м.р.з.п.- понад 150000, такі роботи Замовник відносить до класу – СС3 (значні наслідки)
В зв’язку з цим Замовник не бачить підстав для задоволення звернення ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" № UA-2020-06-02-000334-b.b2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 874 541,96
UAH з ПДВ
874 541,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД 878 470,86
UAH з ПДВ
878 470,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гіріх" 898 963,74
UAH з ПДВ
898 963,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 17:12
Електронний підпис
09 червня 2020 16:51
Довідка ДФС 09.06.pdf
09 червня 2020 11:12
Обладнання.rar
09 червня 2020 11:12
Фінансова звітність.rar
09 червня 2020 11:12
Сертификат инженера.rar
09 червня 2020 11:12
Договор 212.rar
09 червня 2020 11:12
Довідка ДФС 29.05.pdf
09 червня 2020 11:12
МВС 30.05.pdf
09 червня 2020 11:12
Працівники Дипломи.rar
09 червня 2020 11:12
Установчі документи.rar
09 червня 2020 11:12
Договор 93.rar
09 червня 2020 11:12
договор 99.rar
09 червня 2020 11:12
довідка без авансу_pdf.pdf
09 червня 2020 11:12
модельний статут_pdf.pdf
09 червня 2020 11:12
АКТ обстеження_pdf.pdf
09 червня 2020 11:12
Проект договору_pdf.pdf
09 червня 2020 11:12
Ціна.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 18:24
Електронний підпис
09 червня 2020 18:15
Електронний підпис
09 червня 2020 18:13
22 проект Договору.pdf
09 червня 2020 18:12
01 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:30
Електронний підпис
10 червня 2020 09:30
Протокол обстеження.pdf
09 червня 2020 17:49
Електронний підпис
09 червня 2020 17:48
Довідка санкції.pdf
09 червня 2020 17:48
ТВ.pdf
09 червня 2020 17:48
Договір КШ73.pdf
09 червня 2020 17:48
Цінні папери.pdf
09 червня 2020 17:48
серт інж-проект.jpeg
09 червня 2020 17:48
Проект договору.pdf
09 червня 2020 17:48
Св-тво ПДВ.pdf
09 червня 2020 17:48
Роботи без авансу.pdf
09 червня 2020 17:48
Пяснення ісо.pdf
09 червня 2020 17:48
Пояснення дозвіл.pdf
09 червня 2020 17:48
Опис.pdf
09 червня 2020 17:48
Протокол обстеження.pdf
09 червня 2020 17:48
Протокол №2.pdf
09 червня 2020 17:48
Протокол підпису.pdf
09 червня 2020 17:48
Наказ Ужик В.Г..pdf
09 червня 2020 17:48
наказ Стельмах.pdf
09 червня 2020 17:48
Кошторисна.pdf
09 червня 2020 17:48
Договір ЦП вікна.pdf
09 червня 2020 17:48
Наказ Вітюк Н.В..pdf
09 червня 2020 17:48
Наказ Маналатьєв В.Ю..pdf
09 червня 2020 17:48
Ліцензія Скан.pdf
09 червня 2020 17:48
Наказ Ляхов М.А..pdf
09 червня 2020 17:48
наказ Старовойт.pdf
09 червня 2020 17:47
Договір експертиза.pdf
09 червня 2020 17:47
Договір оренди офісу.pdf
09 червня 2020 17:47
Згода Малиш Б.В..pdf
09 червня 2020 17:47
Згода Експертиза.pdf
09 червня 2020 17:47
Договір оренди Пежо.pdf
09 червня 2020 17:47
акти Бориспіль КШ 73.pdf
09 червня 2020 17:47
Довідка субпідрядники.pdf
09 червня 2020 17:47
акт ЦП вікна.pdf
09 червня 2020 17:47
Довідка обладнання.pdf
09 червня 2020 17:47
Довідка персонал.pdf
09 червня 2020 17:47
Довідка санкції 2.pdf
09 червня 2020 17:47
Довідка початок робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ БК КИЇВ-М-БУД

ТОВ "Гіріх"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
Відхилено 874 541,96
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:15
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД
#40313047
Переможець 878 470,86
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД
#40313047
878 470,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 23:10
ВПУ №33 _ доп.угода №3 .pdf зміни до договору
20 серпня 2020 23:09
Додугода 1-2.pdf зміни до договору
31 липня 2020 09:32
Додугода 1.pdf зміни до договору
31 липня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 17:42
догна878470грн86коп.pdf укладений
01 липня 2020 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку із погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг на підставі ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 та Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень 1-го та 2-го поверхів теоретичного корпусу Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А»
Номер договору про закупівлю: 01/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи введення режиму надзвичайної ситуації, продовження адаптивного карантину до 31.08.2020 року та дії нормативно-правових та законодавчих актів, прийнятих у період укладання та виконання господарського договору від 20.07.2020 № 20/07 до 31.07.2020 року, зокрема Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та статті 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", постанов Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 17 червня 2020 р. № 500, «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 (із змінами), «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) з 12 березня 2020 року, «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій» від 17.06.2015 № 409, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25.03.2020 № 338-р, з урахуванням обмежувальнх заходів, введених Постійною комісією з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та визначених протоколами її засідань від 11.03.2020 № 9 «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» та від 16.03.2020 № 10 «Про попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) та введення обмежувальних заходів на території міста Києва)» Підрядник не має можливості відповідно до законодавства своєчасно виконати його умови під час дії карантину та надзвичайної ситуації в місті Києві. В зв’язку з цим, відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та Підрядник погодились продовжити виконання зобов’язань щодо виконання робіт згідно договору від 01.07.2020 № 01/07 до 19.08.2020 року, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 01/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт за договором через технологічні строки виконання робіт та покращення якості робіт
Номер договору про закупівлю: 01/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML