Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Гречух О. І. (032)-226-39-53 tender@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 48 720 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 243 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок після прийняття етапу виконаних робіт на підставі підписаного Акту здачі – приймання проєктно – вишукувальної продукції, Акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати типової форми КБ-3 протягом 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок після прийняття етапу виконаних робіт на підставі підписаного Акту здачі – приймання проєктно – вишукувальної продукції, Акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати типової форми КБ-3 протягом 45 банківських днів після їх оформлення та підписання. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2020 19:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2020 19:47 |
Перелік змін до тендерної документації ІІІ.docx | |
23 грудня 2020 19:47 |
47 ТД зі змінами ІІІ_ Реконструкція пристроїв сигналізації_ Ш.docx | |
23 грудня 2020 19:47 |
47 Проєкт договору (зі змінами ІІІ)_ Реконструкція пристроїв сигналізації_ Ш.docx | |
17 грудня 2020 18:34 |
Локальні кошториси стадія П (оновлені).rar | |
04 грудня 2020 18:44 |
12160-1-АТР книга 2 том 5.pdf | |
04 грудня 2020 18:44 |
12160-1-АТР книга 1 том 5.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На всій дільниці необхідно виконати модернізацію пристроїв переїзної автоматики із заміною релейних і батарейних шаф, кабельних ящиків, приводів шлагбаумів, переїзних світлофорів на світлофори з світлодіодними головками, маневрово-загороджувальних світлофорів на переїздах без чергових на під’їзних коліях, загороджувальних світлофорів, з заміною рейкових кіл на ТРК, дзвінків ЗПТ на сповіщувачі типу «Сирена», щитків управління.
Виробник приладів системи СКАТ-П. - ТОВ "УКРТРАНССИГНАЛ" м. Харків.
З метою уточнення вищевказаної інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
З метою уточнення інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
З метою уточнення інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
З метою уточнення інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
З метою уточнення інформації Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Документація стадія «П» (креслення,кошториси) додаються трьома окремими файлами «PDF»:
12160-1-АТР – Пристрої СЦБ. Пояснювальна записка. (Книга 1. Стадія «П»);
12160-1-АТР – Пристрої СЦБ. Креслення. (Книга 2. Стадія «П»);
Локальні кошториси стадії «П»
Стадія «П» визначає об’єми робіт, а стадія «Робоча документація» визначає технологію виконання робіт для визначення вартості витрат по об’єкту.
Звертаємо Вашу увагу, що процедура закупівлі проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) і тендерна документація складена із врахуванням вимог вказаного Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. До того ж, істотні умови договору про закупівлю (до яких відноситься, зокрема, і ціна договору) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.5 ст.41 Закону. Про що і зазначено у п.15.6. розділу «ІНШІ УМОВИ» Проєкту договору (Додаток 4 тендерної документації).
Для підприємств, які виконують підрядні роботи і не входять до складу АТ «Укрзалізниця», розмір добових витрат визначаються відповідно до Постанови КМУ від 02.02.2011 №98, оскільки АТ «Укрзалізниця» є державним підприємством і кошти державного підприємства прирівнюються до бюджетних.
Вимоги про усунення порушення
Так тверда договірна ціна встановлюється незмінною на весь обсяг будівництва з наданням гарантій підрядника, у тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Здебільшого тверду договірну ціну встановлюють для робіт, які виконують у короткі терміни, коли Замовник не планує корегування проектної документації.
Відповідно до п.п.6.3.2.3 та 6.4.4.1 ДСТУ Д.1.1-1:2013 приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва.
Уважно вивчивши технічне завдання та вимоги замовника в додатку №5 ТД, проект договору в додатку 4 ТД та обсяги робіт, які необхідно виконати підряднику після виготовлення стадії «Робоча документація» вимагаємо внести зміни до тендерної документації (в редакцію проекту договору) в частині заміни твердої договорної ціна на динамічну договірну ціну та викласти окремі пункти проекта договору у наступній редакції:
«Сума Договору визначається динамічною Договірною ціною (Додаток 1) та Локальним кошторисом (Додаток 3), які є невід’ємною частиною Договору і становить ______________________________ грн з ПДВ* (сума цифрами і прописом), в т.ч. ПДВ: ____________________ грн (сума цифрами і прописом), _________________ грн без ПДВ (сума цифрами і прописом)
3.1.Уточнення динамічної Договірної ціни буде здійснюватися у випадках:»
«10.4.6.Вимагати зменшення динамічної договірної ціни за цим Договором у випадках, передбачених п.3.2.1 - п.3.2.4 цього Договору».
2. Уважно вивчивши вимоги Замовника до документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та з метою недопущення недобросовісної конкуренції, вимагаємо внести зміни та викласти в новій редакції п.2 Додатку 1 ТД, а саме:
«2.Документально підтверджена інформація у вигляді довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (серед працівників обов’язкова наявність: інженер – проектувальник, інженер – кошторисник; інженер – геодезист з додаванням сканованих копій кваліфікаційних сертифікатів не менше одного для проектувалька, для кошторисника та для геодезиста, що підтверджують їх кваліфікацію).
3. З метою недопущення недобросовісної конкуренції та дотримання принципів здійснення публічних закупівлі згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі, доповнити пунктом 3 в Додатку 1 ТД вимогу Замовника щодо:
«3.Надання довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічних робіт, що містить інформацію про виконання аналогічного (их) робіт з обов’язковим додаванням сканованого документу, що підтверджує виконання не менше одного зазначеного договору в довідці.
При цьому, довідка повинна містити інформацію про предмет договору, найменування Замовника (ів), його (їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору (ів)».
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник, керуючись вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, самостійно розробляє тендерну документацію і встановлює вимоги до учасників процедури закупівлі.
Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Запрошуємо до участі в тендері.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000080 ● 55d21bdb0ca44fd9915740f86126b1ce
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-12-04-003539-a 04.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-18 12:48:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції пристроїв переїзної сигналізації станційних та перегінних переїздів на дільниці Ковель-Ізов-Держкордон по об’єкту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинській області. I черга»* (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-04-003539-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-19 15:13:08
Пояснення Замовника на запит Держаудитслужби
Надається пояснення Замовника щодо моніторингу Держаудитслужби №UA-M-2021-02-10-000080 від 10.02.2021
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" |
47 400 000,00
UAH
|
47 400 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" |
47 990 558,00
UAH
|
47 990 558,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будівельно-монтажний поїзд-870 |
48 450 000,00
UAH
|
48 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" #20257178 |
Переможець |
47 400 000,00
UAH
|
13 січня 2021 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2022 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 13:38
|
Додаткова угода 1 з додатками_.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 10:57
|
Договір № Л_Ш_2113_НЮ_реконструкція пристроїв сигналізації переїздів.pdf | укладений |
04 лютого 2021 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реконструкція пристроїв переїзної сигналізації станційних та перегінних переїздів на дільниці Ковель-Ізов-Держкордон по об’єкту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинській області. I черга»*_________У зв’язку з виготовленням проектно-кошторисної документації стадії «Р» та керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни та викласти в новій редакції Додаток № 1 (Договірна ціна), Додаток № 2 (Кошториси на проєктні роботи) та Додаток № 3 (Локальні кошториси), При цьому загальна сума договору, яка становить 56 880000,00 грн (п'ятдесят шість мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ залишається без змін. . Усі інші умови договору залишаються без змін і сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | Л/Ш-2113/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |