Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Очікувана вартість
19 818 697,94 UAH
UA-2023-02-13-008035-a ● 96da25d9352f41c4a4a84bd52295e8c2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 05416923 |
Вебсайт: | http://www.paton.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Каземира Малевича, 11, м. Київ |
Контактна особа: |
Стрежнєв Дмитро Євгенович 380978870403 sde@onk.pp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2023 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 19 818 697,94 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
16 лютого 2023 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 16:57 |
Додаток 3 до Протоколу 14_1 від 15_02_2023.docx | |
16 лютого 2023 16:57 |
ТД Електрична активна 2023_6.docx | |
16 лютого 2023 11:08 |
Додаток 2 до Протоколу 14_1 від 15_02_2023.docx | |
15 лютого 2023 16:32 |
Додаток 1 до Протоколу 14_1 від 15_02_2023.docx | |
14 лютого 2023 14:27 |
Додаток 2 до Протоколу 13_1 від 13_02_2023.docx | |
13 лютого 2023 16:21 |
Cуточный график 01.-12.2021.xlsx | |
13 лютого 2023 16:21 |
Додаток 1 до Протоколу 13_1 від 13_02_2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обсягів
Дата подання: 13 лютого 2023 15:23
Дата відповіді: 13 лютого 2023 15:46
Шановний Замовник!
В електронних полях (лот 1) зазначено обсяг 3 860 000 кіловат-година проте в технічній специфікації 3 770 000 кіловат-година. Просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Відповідь: Дякую за зауваження!
Щодо проєкту договору
Дата подання: 13 лютого 2023 16:44
Дата відповіді: 14 лютого 2023 14:25
Шановний Замовник! Згідно Додатку 1 до проєкту договору дохід Постачальника розраховується за формулою. В даній формулі зазначено, що ціна за січень 2023 року складає 2,2579 грн/ кВт*год, без ПДВ. Відповідно до даних сайту АТ "Оператор ринку" ціна за січень складає - 3,46683 грн/ кВт*год, без ПДВ. Які дані були взяті за основу при формувані цієї ціни? Просимо привести дану формулу у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження! Зміни внесені.
Зміна істотних умов Договору
Дата подання: 15 лютого 2023 12:03
Дата відповіді: 15 лютого 2023 13:08
Шановний Замовнику, враховуючи, що закупівля проводиться згідно "Особоливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", просимо привести проєкт Договору у відповідність до даних "Особливостей". А саме п.п. 5.8, 5.9, 13.7.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження! Відповідні зміни будуть внесені.
Щодо маржі постачальника
Дата подання: 15 лютого 2023 16:40
Дата відповіді: 16 лютого 2023 11:07
Шановний Замовнику, просимо Вас надати розяснення стосовно маржі постачальника.
У Проекті договору Додаток 1 зазначена формула щодо визначення Д пост, а саме Дпост=(Цел.ен - ЦОСП +Ц1.2)/Цсоб.
Ціна для лота №1 за 1 кВт/год=4,624044 грн. з ПДВ. визначена Вами в закупівлі.
Цел.ен=4,624044/1,2=3,85337
Дпост=3,85337-(0,38028+0,00761)/3,46683
Д пост=0,9996
Тобто потенційні учасники закупівлі при поданні своєї пропозиції мають відємний показник Д постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження! Зміни внесені.
Розрахунок ціни
Дата подання: 15 лютого 2023 16:47
Дата відповіді: 16 лютого 2023 11:07
Шановний Замовнику, просимо Вас надати розяснення стосовно маржі постачальника. У Проекті договору Додаток 1 зазначена формула щодо визначення Д пост, а саме Дпост=(Цел.ен - ЦОСП +Ц1.2)/Цсоб. Ціна для лота №1 за 1 кВт/год=4,624044 грн. з ПДВ. визначена Вами в закупівлі. Цел.ен=4,624044/1,2=3,85337 Дпост=3,85337-(0,38028+0,00761)/3,46683 Д пост=0,9996 Тобто потенційні учасники закупівлі при поданні своєї пропозиції мають відємний показник Д постачальника.
Просимо зменшити кількість кВт/год та встановити Д пост з додатковим показником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження! Зміни внесені.
Проект договору
Дата подання: 16 лютого 2023 15:30
Дата відповіді: 16 лютого 2023 16:56
Шановний Замовнику, просимо звернути Вашу увагу на проект договору, а саме:
1. розділ 1 п.1.1 постанова 169 втратила чинність, не є публічним договором приєднання.
На основі даних відомостей пропонуємо викласти п.1.1 в такій редакції: " Цей Договір про постачання електричної енергії споживачу: Електрична енергія згідно коду ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія встановлює порядок та умови постачання електричної енергії як товарної продукції Споживачу Постачальником електричної енергії та укладається сторонами, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та положень Цивільного кодексу України. "
2. п.5.15 суперечить ПРЕЕ, тому пронуємо внести зміни та викласти п 5.15 в наступній редакції: " Датою виконання зобовязань Споживача щодо оплати за спожиту електричну енергію є дата зарахування коштів на рахунок Постачальника "
3. Також звертаємо Вашу увагу на те, що в преамбілі Додатку 2 до договору є посилання на статті Цивільного кодексу, які регулюють відносини публічного договору, що суперечить даній процедурі. Пропонуємо преамбулу викласти в наступній редакції: "
Керуючись положеннями Цивільного кодексу України, Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), приєднуюсь до умов Договору на умовах пропозиції Постачальника з такими нижченаведеними персоніфікованими даними."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження! Зміни внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-13-008035-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43452850
Дата подання: 15 березня 2023 01:06
Чому не надали 24 години на усунення невідповідностей, а вирішили йти на порушення чинного законодавства?
Шановний Замовнику,
поясніть, будь ласка, чому на Ваші рішення не розповсюджуються норми пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які передбачають надавати час на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією,? Хіба зазначений у рішенні про відхилення пропозиції відсутній документ відносився до інформації та/або документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та його відсутність вважається помилкою, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо? Хіба, якщо ми завантажемо даний документ, то зміниться предмет закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо? Чим Ви відрізняєтесь від інших Замовників, які мають слідувати нормам чинного законодавства та надавати учасникам час на виправлення зазначеної помилки тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
поясніть, будь ласка, чому на Ваші рішення не розповсюджуються норми пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які передбачають надавати час на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією,? Хіба зазначений у рішенні про відхилення пропозиції відсутній документ відносився до інформації та/або документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та його відсутність вважається помилкою, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо? Хіба, якщо ми завантажемо даний документ, то зміниться предмет закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо? Чим Ви відрізняєтесь від інших Замовників, які мають слідувати нормам чинного законодавства та надавати учасникам час на виправлення зазначеної помилки тендерної пропозиції?
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2023 12:11
Відповідь на скаргу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до вимог, передбачених підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ТОВ «БУДЕНЕРГОТРЕЙД» не виконано вимоги п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимог Додатку № 5 до тендерної документації «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», а саме в складі тендерної пропозиції від 21.02.2023 року не надано Гарантійного листа Учасника про те, що відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації будуть відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».
У зв'язку з вищевикладеним, тендерна пропозиція ТОВ «БУДЕНЕРГОТРЕЙД» відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог, викладених у абзаці 2 пункту 40 Особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до вимог, передбачених підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ТОВ «БУДЕНЕРГОТРЕЙД» не виконано вимоги п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимог Додатку № 5 до тендерної документації «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», а саме в складі тендерної пропозиції від 21.02.2023 року не надано Гарантійного листа Учасника про те, що відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації будуть відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».
У зв'язку з вищевикладеним, тендерна пропозиція ТОВ «БУДЕНЕРГОТРЕЙД» відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог, викладених у абзаці 2 пункту 40 Особливостей.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Електрична енергія |
Опис предмету закупівлі: |
Постачання електричної енергії
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 17 848 809,84 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 178 488,10 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 21 лютого 2023 14:02
Закінчення: 21 лютого 2023 14:02
Позиції
3860000 кВар·год
Постачання електричної енергії
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата фактично відпущеної (спожитої) електричної енергії за звітний розрахунковий період, обсяги якої підтверджені Актом прийому-передачі товару(електричної енергії), підписаним обома Сторонами, здійснюється Споживачем не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
16 675 200,00
UAH з ПДВ
|
16 675 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОТРЕЙД" |
16 906 000,00
UAH з ПДВ
|
16 906 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
16 953 120,00
UAH з ПДВ
|
16 953 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" |
16 999 440,00
UAH з ПДВ
|
16 999 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
17 092 080,00
UAH з ПДВ
|
17 092 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
17 277 360,00
UAH з ПДВ
|
17 277 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
17 370 000,00
UAH з ПДВ
|
17 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
17 833 200,00
UAH з ПДВ
|
17 833 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» #42834213 |
Рішення скасоване |
16 675 200,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 09:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» #42834213 |
Відхилено |
16 675 200,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 09:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОТРЕЙД" #43452850 |
Відхилено |
16 906 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2023 10:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ #42129888 |
Переможець |
16 953 120,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 13:16
|
розРахунок 100_64 .pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 10:37
|
розРахунок 100_64 лютий 2024.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 15:51
|
розРахунок 100_64 січень 2024.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 09:43
|
ДУ 7 Дог 100-64 від 22.01.202.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:28
|
ДУ 6 Дог 100-64 від 25.12.2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:18
|
ДУ 5 Дог 100-64 від 22.12.2023.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:45
|
розРахунок 100_64 .pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:47
|
розРахунок 100_64 за грудень 2023.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 15:28
|
ДУ 4 Дог 100-64.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 15:15
|
розРахунок 100_64 за жовтень 2023.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 13:32
|
ДУ 3 Дог 100-64 від 20.10.2023.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 12:47
|
розРахунок 100_64 за вересень 2023.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 10:02
|
ДУ 2 Дог 100-64 від 25.09.2023.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2023 08:22
|
розРахунок 100_64 за серпень 2023.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 08:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 14:33
|
розРахунок 100_64 за липень 2023.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2023 10:03
|
розРахунок 100_64 за червень 2023.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 09:15
|
розРахунок 100_64 за травень 2023.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2023 12:43
|
розРахунок 100_64 за квітень 2023.pdf | зміни до договору |
10 травня 2023 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 10:11
|
ДУ 1 Дог 100-64 від 03.04.2023.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 10:11
|
Дог 100_64 від 31.03.2023.pdf | укладений |
03 квітня 2023 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.6. ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", подовження строку договору |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цін РДН на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 100/64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |