Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 02012022 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
Контактна особа: |
Рудик Вікторія +380444890186 vikka_pag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2021 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 3 862 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 310,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2021 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 18:04 |
ТД - ГастроКолоно.doc |
22 листопада 2021 18:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2021 18:04 |
ТД - ГастроКолоно.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-01-000050 ● 32c2216b61394bdfa593cc4523a317b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2022 09:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2022 № 157
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2022 № 157
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
08. UA-2021-11-22-014163-a Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України" 3 862 050,00 Система ендоскопічної візуалізації для гастро- та колоноскопії Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-03 22:21:11
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на закупівлісторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета .
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-08 20:46:06
Відповідь замовника на пояснення
На Ваш запит, щодо надання пояснень стосовно закупівлі шодо ДК 021:2015 – 33160000-9 – «Устаткування для операційних блоків» (Система ендоскопічної візуалізації для гастро- та колоноскопії: НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації), замовник Державна установа «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології ім. акад. О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України» повідомляє наступне:
На виконання ч.5, ст.8, Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
Наказом від 02.11.2021р. № 2.5-33/1/103/1 розподіляти капітальні видатки щодо закупівлі необхідного медичного оснащення для клініки у 2021 році зобов’язано головного лікаря Слєпову Л.Ф.
Наказом від 04.11.2021р. № 2.5-33/1/104/1 створити робочі групи щодо закупівлі необхідного медичного оснащення згідно потреб клініки у 2021 році зобов’язано головного лікаря Слєпову Л.Ф.
Робоча група виходячи з обгрунтованих потреб ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМНУ» підтвердила необхідність закупівлі системи ендоскопічної візуалізації для гастро- та колоноскопії відповідним висновком.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі ДК 021:2015 – 33160000-9 – «Устаткування для операційних блоків» (Система ендоскопічної візуалізації для гастро- та колоноскопії: НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації), відповідає розрахунку видатків до паспорту бюджетної програми ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМНУ» на 2021 рік (загальний фонд) по КЕКВ 3210 за КПКВК 6561190 «Фонд розвитку закладів третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги».
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, а саме: за результатами опрацювання отриманих комерційних пропозицій та висновку робочої групи.
Посилання на сторінку власного всб-сайту на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ipag-kiev.org.ua/wp-content/uploads/2022/06/UA-2021-11-22-014163-a-Sistema-endoskopichnoyi-vizualizatsiyi-dlya-gastro-ta-kolonoskopiyi-.pdf
На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
- 1. Наказ про делегування повноважень.pdf
- 2. Наказ про створення робочих груп.pdf
- 3. Висновок робочої групи.pdf
- 4. КП Оламед.pdf
- 4. КП Альянс.pdf
- 5. Паспорт бюджетної програми 2021.pdf
- 6. Кошторис 2021.pdf
- 7. Зміни до кошторису 2021.pdf
- 8. Звіт з виконання результативних показників видатків ЗФ 2021.pdf
- 9. Пояснення.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-15 12:26:43
Запит про надання пояснень
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено додатковою угодою № 1 від 28.12.2021 строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-20 15:21:57
Відповідь замовника на пояснення
На Ваш запит, щодо надання пояснень стосовно закупівлі шодо ДК 021:2015 – 33160000-9 – «Устаткування для операційних блоків» (Система ендоскопічної візуалізації для гастро- та колоноскопії: НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації), замовник Державна установа «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології ім. акад. О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України» повідомляє наступне:
На виконання ч.5, ст.8, Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно до ч.5 та ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, але з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
28.12.2021р. було підписано Договір №583 про закупівлю системи ендоскопічної візуалізації для гастро- та колоноскопії (НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації) з учасником та переможцем процедури ТОВ "Альянс-2013". Ціна цього Договору становить: 3 827 390,00 (Три мільйони вісімсот двадцять сім тисяч триста дев'яносто гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ (7%): 250 390,00 (Двісті п'ятдесят тисяч триста дев'яносто гривень 00 копійок).
Також ТОВ "Альянс-2013" надало лист від 28.12.2021р. № 148 з проханням розглянути можливість подовження терміну поставки товару до 31.03.2022 року та листом-підтвердженням від виробника компанії «Olympus Medical Systems Corp.» (Японія) у зв’язку із затримками поставок комплектуючих, необхідних для виробництва продукції, яка виникла через світову надзвичайну пандемію COVID-19.
На засіданні тендерного комітету було розглянуто лист від ТОВ "Альянс-2013" та прийнято рішення укласти Додаткову угоду щодо пролонгації строку поставки товару переможцем відкритих торгів за процедурою закупівлі ДК 021:2015 – 33160000-9 – «Устаткування для операційних блоків» (Система ендоскопічної візуалізації для гастро- та колоноскопії: НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації), оголошення UA-2021-11-22-014163-a та оприлюднити її відповідно ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» на авторизованому електронному майданчику.
На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
- 10. Лист ТОВ Альянс-2013.pdf
- 11. Лист Компанії Олімпус.pdf
- 12. Пр-л пролонг. строку пост. тов..pdf
- 13. Пояснення.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ми ретельно вивчили отримані Ваші зауваження щодо виявлених порушень при проведенні закупівль ДУ «ІПАГ ім. акад. Лук’янової О.М. НАМНУ» з приводу вимоги про притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення у сфері закупівель. Ми з вдячністю приймаємо Ваші зауваження й в якості реагування на них обов'язково доведемо їх зміст до співробітників і врахуємо такі зауваження у подальшій діяльності ДУ «ІПАГ ім. акад. Лук’янової О.М. НАМНУ» в сфері державних закупівель.
2022-07-01 22:28:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
.
2022-07-20 13:19:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС-2013" |
3 860 560,00
UAH з ПДВ
|
3 827 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" |
3 854 140,00
UAH з ПДВ
|
3 854 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС-2013" #38507310 |
Переможець |
3 827 390,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 21:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2022 19:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2022 15:01
|
Дод.уг. №5 від 24.05.2022р..pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 14:59
|
ПЗД 5.doc | зміни до договору |
25 травня 2022 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2022 14:53
|
Наказ 761 від 09.05.22р. Затвердж. перел. медоблад..pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 14:51
|
Дод.уг. №4 від 24.05.2022р..pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 14:50
|
ПЗД 4.doc | зміни до договору |
25 травня 2022 14:50
|
ПЗД 4.doc | зміни до договору |
25 травня 2022 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2022 14:39
|
Дод. угода до дог.583-22.04.2022р..pdf | зміни до договору |
26 квітня 2022 14:37
|
ПЗД 3.doc | зміни до договору |
26 квітня 2022 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2022 15:56
|
Дод.уг. №2 від 24.03.2022р..pdf | зміни до договору |
24 березня 2022 15:55
|
ПЗД 2.doc | зміни до договору |
24 березня 2022 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:55
|
Дод.уг. №1 від 28.12.2021р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 12:50
|
Дог. №583 від 28.12.2021р. - Альянс.pdf | укладений |
28 грудня 2021 12:49
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 18:14
|
3 827 390,00 UAH | UA478201720343160005000007562 ДУ "ІПАГ ім.акад.О.М.Лук'янової НАМНУ" |
UA948201720355369107000708312 ТОВ "АЛЬЯНС-2013" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились, що строк дії Договору, передбачений п. 11.1 Договору №582 від 28.12.2021р. подовжити щодо поставки товару, вказаного у п. 1 Додатку №1 до Договору (специфікація), до 31.03.2022року. 2. Усі інші умови Договору, залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 583 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа від ТОВ «Альянс – 2013» від 23.03.2022р. №16 та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. №2024/02.0-7.1, що засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Сторони домовились, що строк дії Договору, передбачений п. 11.1 Договору №583 від 28.12.2021р. подовжити щодо поставки товару, вказаного у п. 1 Додатку №1 до Договору (специфікація), до офіційного закінчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). 2. Усі інші умови Договору, залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 583 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа від ТОВ «Альянс – 2013» від 23.03.2022р. №16 та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. №2024/02.0-7.1, що засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Сторони домовились, що строк дії Договору, передбачений п. 11.1 Договору №583 від 28.12.2021р. подовжити щодо поставки товару, вказаного у п. 1 Додатку №1 до Договору (специфікація), до офіційного закінчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). |
Номер договору про закупівлю: | 583 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До розділу 1 ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ додати п. 1.7 «Медичне обладнання, що є Предметом цього договору, а саме: Система ендоскопічної візуалізації для гастро- та колоноскопії у складі та комплектності відповідно до Специфікації (Додаток 1 до Договору) входить до затвердженого Переліку медичного обладнання для забезпечення потреб сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану» |
Номер договору про закупівлю: | 583 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа від ТОВ «Альянс – 2013» від 23.03.2022р. №16 та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. №2024/02.0-7.1, що засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року та Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, та від 17.05.2022 року № 341/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні” затвердженим Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX , Сторони домовились, що строк дії Договору, передбачений п. 11.1 Договору №583 від 28.12.2021р. подовжити щодо поставки товару, вказаного у п. 1 Додатку №1 до Договору (специфікація), до офіційного закінчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). |
Номер договору про закупівлю: | 583 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |