Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: вул. Польова, 2-в, с. Черняхівка Кіровоградського району Кіровоградської області
Очікувана вартість
27 694 678,00 UAH
UA-2020-04-14-001940-b 969ce6944b1d483aa8e4798bcae549de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 umakb_kiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43504992
Вебсайт: http://ukb.kr-admin.gov.ua
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. ДВОРЦОВА, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
umakb_kiroda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 12:02
Очікувана вартість: 27 694 678,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 473,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 138473 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: вул. Польова, 2-в, с. Черняхівка Кіровоградського району Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27641, Україна, Кіровоградська область, с. Черняхівка, Польова, 2-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання робіт: 15%
меньше 180 днів: 15%
від 180 до 260 днів: 5%
більше 260 днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу - до 30 днів: 15%
відтермінування платежу - до 15 днів: 5%
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні): 0%
14 квітня 2020 12:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 12:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc
14 квітня 2020 12:35
ТД Черняхівка садик.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000038 ● 74facd58b1364921bed368724bd68317
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-04-14-001940-b 14.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 11:03:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: вул. Польова, 2-в, с. Черняхівка Кіровоградського району Кіровоградської області (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-14-001940-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-19 10:30:13

надання пояснень

Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45210000-2 – Будівництво будівель" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-14-001940-b) "Будівництво дошкільного навчального закладу за адресою: вул. Польова, 2-в, с. Черняхівка Кіровоградського району Кіровоградської області" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі проекту, який надається замовнику будівництва проектним інститутом. Щодо застосування обладнання, то у пункті 6. "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" тендерної документації замовником зазначається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно технічного завдання тендерної документації (Додаток № 6) посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість заміни їх Учасником на еквіваленти.
Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом).
Розмір бюджетного призначення визначається в залежності від джерел фінансування у поточному році. У даному випадку, розмір коштів визначався сесією органу місцевого самоврядування (співфінансування ДФРР), а також обласною комісією з оцінки та забезпечення проведення попереднього конкурсного відбору інвестиційних програм та проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного бюджету, а також сесією обласної ради. Кошти на наступні роки будівництва визначаються в залежності від наявних джерел фінансування.
Що стосується очікуваної вартості, то вона визначається виключно на підставі проектно-кошторисної документації, яка містить у собі кошторисну частину.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Українська будівнича компанія 27 659 743,64
UAH з ПДВ
21 518 669,84
UAH з ПДВ
1.1428571429 18 828 836.11 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 27 521 135,24
UAH з ПДВ
26 898 335,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 18 828 835 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС" 27 544 176,88
UAH з ПДВ
27 544 176,88
UAH з ПДВ
1.4285714286 19 280 923.82 Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 16:37
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 16:36
розрахунки дц.rar
29 квітня 2020 16:36
Реєстр.pdf
29 квітня 2020 16:36
Проект договору.pdf
29 квітня 2020 16:36
Копія Статуту.pdf
29 квітня 2020 16:26
копія Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 16:26
Інформаційні довілки.pdf
29 квітня 2020 16:26
Дозвільні документи.pdf
29 квітня 2020 16:26
Довідки по ст17.pdf
29 квітня 2020 16:26
гарантія.rar

Публічні документи

29 квітня 2020 18:14
Електронний підпис
29 квітня 2020 18:14
1.Реєстр документів.pdf
29 квітня 2020 18:12
Електронний підпис
29 квітня 2020 18:12
8.3.Прайси.pdf
29 квітня 2020 18:12
17. Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 квітня 2020 18:12
16. Копія витягу ПДВ.pdf
29 квітня 2020 18:12
14. Ліцензія_2017.pdf
29 квітня 2020 18:12
13. Дозвіл _ОП.pdf
29 квітня 2020 18:12
10.Інші документи.pdf
29 квітня 2020 18:11
9Банківська гарантія.zip
29 квітня 2020 18:11
8.2Календарний графік.pdf
29 квітня 2020 18:11
3.3.4 Відгук МВС.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 17:42
Електронний підпис
29 квітня 2020 17:41
11. Банківська гарантія.zip
29 квітня 2020 17:41
10.4. Гарантійний лист.pdf
29 квітня 2020 17:41
8.3. Розрахунки до ДЦ.zip
29 квітня 2020 17:41
8.2. Прайс-листи.pdf
29 квітня 2020 17:41
5.4. Копії Дозволів.pdf
29 квітня 2020 17:41
5.3. Копія Ліцензії.pdf
29 квітня 2020 17:41
5.1. Копія Статуту.pdf
29 квітня 2020 17:41
4.3.3. Відгуки.pdf
29 квітня 2020 17:41
4.3.2. Копія договору ФОК.pdf
29 квітня 2020 17:41
2.1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Українська будівнича компанія

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
#37851081
Відхилено 26 898 335,71
UAH з ПДВ
18 травня 2020 14:43
ТОВ Українська будівнича компанія
#32764157
Відхилено 21 518 669,84
UAH з ПДВ
18 травня 2020 14:47
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС"
#32400247
Переможець 27 544 176,88
UAH з ПДВ
18 травня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС"
#32400247
27 544 176,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 15:18
Дит садок Черняхівка розірв.PDF укладений
08 лютого 2022 15:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:38
ДУ Черняховка.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:00
Дод угода Черняхівка.PDF зміни до договору
02 липня 2021 14:59
ДЦ+ГРАФ Черняхівка.PDF зміни до договору
02 липня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 15:41
3-х стор угода Черняховка.PDF зміни до договору
01 червня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:48
Дод угода Черняхівка ДНЗ.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 16:39
Додатки Черняхівка ДНЗ.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:06
дод уг Чернях зменш.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:04
ДЦ + Гр к дод уг Чернях зменш.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 15:40
дод уг рахунки Чернях.pdf зміни до договору
22 червня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 13:07
дог Чернях пр.pdf зміни до договору
09 червня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 17:17
дог Чернях.PDF укладений
29 травня 2020 17:14
ДЦ + Гр дог Чернях.PDF укладений
29 травня 2020 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коректне відображення реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/2020/51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/2020/96
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування у поточному році. Викладення реквізитів сторін у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/2020/131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): заміна сторони замовника
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/2020/51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення обсягу фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/2020/51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 39/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/2020/135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 362 725,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 560 454,29 UAH)
Причини розірвання договору: угода сторін