Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія активна
Очікувана вартість
2 505 173,00 UAH
UA-2020-07-27-005871-c ● 9689a36e92754adea91f5e18b424cfb6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міст" |
Код ЄДРПОУ: | 30073882 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. БЄЛЯЄВА, 113 |
Контактна особа: |
Анна Борисівна Терещенко +380626488424 krammost@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 12:25 |
Очікувана вартість: | 2 505 173,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 525,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
846650 кіловат-година
Електрична енергія активна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Дружби, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 15:06 |
ДОДАТОК 2 (зі змінами).docx | |
31 липня 2020 15:06 |
Тендерна документація (елект 2) зі змінами.docx | |
31 липня 2020 15:06 |
Зміни №3.docx | |
30 липня 2020 16:10 |
ДОДАТОК 3 зміни.docx | |
30 липня 2020 16:10 |
Зміни 2.jpg | |
28 липня 2020 13:36 |
ДОДАТОК 1.docx | |
28 липня 2020 13:30 |
Зміни №1.docx | |
27 липня 2020 16:03 |
ДОДАТОК 4.docx | |
27 липня 2020 16:02 |
Електроенергія.jpg |
31 липня 2020 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
31 липня 2020 15:06 |
ДОДАТОК 2 (зі змінами).docx
|
||||||||||||
31 липня 2020 15:06 |
Тендерна документація (елект 2) зі змінами.docx
|
||||||||||||
31 липня 2020 15:06 |
Зміни №3.docx
|
||||||||||||
30 липня 2020 16:10 |
ДОДАТОК 3 зміни.docx
|
||||||||||||
30 липня 2020 16:10 |
Зміни 2.jpg
|
||||||||||||
28 липня 2020 13:36 |
ДОДАТОК 1.docx
|
||||||||||||
28 липня 2020 13:30 |
Зміни №1.docx
|
||||||||||||
27 липня 2020 16:03 |
ДОДАТОК 4.docx
|
||||||||||||
27 липня 2020 16:02 |
Електроенергія.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тариф
Дата подання: 29 липня 2020 17:08
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:19
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахована до очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника)? Та до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ціна тендерної пропозиції/ціна електричної енергії, яку пропонує учасник, повинна включати: - ціну (вартість) електричної енергії як товарної продукції, а також вартість послуг учасника (постачальника), пов’язаних з постачанням електричної енергії; - регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії, установлений НКРЕКП, який учасник (постачальник) оплачує операторові системи передачі; - регульований тариф на послуги з розподілу електричної енергії, установлений НКРЕКП, який учасник (постачальник) оплачує операторові системи передачі; - податки, у тому числі податок на додану вартість (ПДВ), які враховують у складі ціни товару (електричної енергії) відповідно до податкового законодавства України (у разі якщо учасник є платником податку на додану вартість), а також всі інші витрати, податки, збори та інші обов’язкові платежі, платником яких є учасник. У додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації вказано, що замовник належить до групи «Б».
щодо мови
Дата подання: 30 липня 2020 13:31
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:53
Шановний Замовник! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за увагу до нашої тендерної документації! Повідомляємо, що відповідно до пункту 7 Розділу I Тендерної документації нами зазначено: "Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою." Також, зазначаємо, що інформація щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів та оприлюднена в електронній системі закупівель.
щодо документації
Дата подання: 31 липня 2020 13:44
Дата відповіді: 31 липня 2020 14:13
Шановний Замовник. У завантажених Вами документах даної процедури закупівлі, безпосередньо у Тендерної документації містяться посилання на ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зауваження! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо вимоги
Дата подання: 31 липня 2020 13:50
Дата відповіді: 31 липня 2020 14:13
Шановний Замовнику! В тендерній документації, а саме в Додатку 2 Технічна специфікація міститься вимога - Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом червня 2020 – грудня 2020 року (гарантійний лист, копії підтвердних завірених документів, копію договору з ДП «Оператор ринку», копію договору з ПАТ «НЕК «Укренерго»). На сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-27-005871-c вказаний Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020. Просимо внести зміни до тендерної документації та вказати вірний термін поставки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зауваження! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-005871-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 30 липня 2020 10:21
Дискримінаційні умови тендерної документації
1.Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Така вимога передбачена Додатком № 3 «Документи та інформація для підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним у статтях 16, 17 Закону, та підтвердження інших кваліфікаційних вимог» у розділі «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Тендерної документації, а саме: «Підтвердити наявність на території Донецької області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Донецької області або посадової особи, з робочим місцем на території Донецької області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів» Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
2. Під час вивчення тендерної документації, а саме Додатку № 3 «Документи та інформація для підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним у статтях 16, 17 Закону, та підтвердження інших кваліфікаційних вимог» у розділі «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимоги щодо надання Учасником документів: «Підтвердити наявність кол-центру / контакт-центру на території Донецької області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Також міститься вимога : «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій» Наявність таких вимог – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у одного Постачальника виникає необґрунтована перевага над іншими конкурентами, що суперечить принципам, встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Всі Учасники (потенційні Постачальники) здійснюють свою діяльність на підставі отриманих ліцензій на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, відповідно до постанов НКРЕКП. Згідно ліцензійних умов територією такої діяльності є вся Україна. Вимог щодо обов’язкового створення точок контакту по всій території України або кол-центрів, або інших структурних підрозділів не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності кол-центру/контакт-центру на території Донецької області .
Також зазначимо, що у Учасника є 10 діб, з них – лише 8 робочих днів на отримання відповідних довідок від операторів систем розподілу. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо.
Якщо для аналогії застосувати ч.1 ст.20 Закону України «про звернення громадян», то звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Тобто за 8 робочих днів отримати таку відповідь неможливо. При цьому, відповідно до укладеного договору оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. Відповідно, Замовник вимагає інформацію в дуже обмежені строки, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Необхідність саме такої дати довідок теж ніяк не обґрунтовано. Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
2. Під час вивчення тендерної документації, а саме Додатку № 3 «Документи та інформація для підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним у статтях 16, 17 Закону, та підтвердження інших кваліфікаційних вимог» у розділі «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимоги щодо надання Учасником документів: «Підтвердити наявність кол-центру / контакт-центру на території Донецької області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Також міститься вимога : «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій» Наявність таких вимог – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у одного Постачальника виникає необґрунтована перевага над іншими конкурентами, що суперечить принципам, встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Всі Учасники (потенційні Постачальники) здійснюють свою діяльність на підставі отриманих ліцензій на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, відповідно до постанов НКРЕКП. Згідно ліцензійних умов територією такої діяльності є вся Україна. Вимог щодо обов’язкового створення точок контакту по всій території України або кол-центрів, або інших структурних підрозділів не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності кол-центру/контакт-центру на території Донецької області .
Також зазначимо, що у Учасника є 10 діб, з них – лише 8 робочих днів на отримання відповідних довідок від операторів систем розподілу. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо.
Якщо для аналогії застосувати ч.1 ст.20 Закону України «про звернення громадян», то звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Тобто за 8 робочих днів отримати таку відповідь неможливо. При цьому, відповідно до укладеного договору оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. Відповідно, Замовник вимагає інформацію в дуже обмежені строки, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Необхідність саме такої дати довідок теж ніяк не обґрунтовано. Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2020 14:46
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження. Ваші вимоги частково задовольняємо. Вимога до учасника щодо наявності кол-центру на території Донецької області буде вилучена з тендерної документації найближчим часом. Проте, щодо вимог до території розташування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) вимушені відмовити. Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Донецької області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Дана вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір Замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принципи, встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Що стосується документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, то такий учасник надає довідки від всіх операторів систем розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Згідно вимог тендерної документації, такі довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Ваше зауваження щодо терміну надання зазначених довідок слушне, тому в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни із подовженням терміну надання довідок від операторів систем розподілу, а саме, такі довідки повинні бути видані не пізніше 20 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Що стосується документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, то такий учасник надає довідки від всіх операторів систем розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Згідно вимог тендерної документації, такі довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Ваше зауваження щодо терміну надання зазначених довідок слушне, тому в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни із подовженням терміну надання довідок від операторів систем розподілу, а саме, такі довідки повинні бути видані не пізніше 20 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-07-27-005871-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 14 серпня 2020 16:06
Щодо не правомірного визначення переможцем ТОВ «Донецькі енергетичні послуги»
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, зокрема, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», наявна вимога обов’язкова для виконання всіма Учасниками, які вирішили прийняти участь у даній закупівлі, а саме: «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом вересня 2020 – грудня 2020 року (гарантійний лист, копії підтвердних завірених документів, копію договору з ДП «Оператор ринку», копію договору з ПАТ «НЕК «Укренерго»). Учасник ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» не виконав вказану вимогу і не надав копію договору з ПАТ «НЕК Укренерго» у складі документів своєї тендерної пропозиції. Також, учасник ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» надав тендерну (цінову) пропозицію з невірно розрахованою ціною. З огляду на вказане вважаємо що Замовник не правомірно визнав переможцем ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» у вказаній закупівлі.
Отже на підставі викладеного просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Одночасно повідомляємо, що у випадку невиконання цієї вимоги, залишаємо за собою право оскаржити незаконне рішення Замовника у АМК України.
Розгорнути
Згорнути
Отже на підставі викладеного просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Одночасно повідомляємо, що у випадку невиконання цієї вимоги, залишаємо за собою право оскаржити незаконне рішення Замовника у АМК України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 16:46
Шановний Учаснику!
На виконання вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документацій «Технічна специфікація», а саме «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом вересня 2020 – грудня 2020 року (гарантійний лист, копії підтвердних завірених документів, копію договору з ДП «Оператор ринку», копію договору з ПАТ «НЕК «Укренерго», Учасник ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», надав гарантійний лист щодо можливості поставки товару № 2/4879 від 12.08.2020р яким гарантує наявність чинних договірних відносин з ПАТ «НЕК «Укренерго» , та завірену копію договору ПАТ «НЕК «Укренерго».
Учасником ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» було надано тендерну (цінову) пропозицію, згідно вимог, зазначених в тендерній документації замовника, а саме: «Ціна та сума мають бути відмінними від 0,00 грн та вказані з двома знаками після коми». Головним критерієм оцінки є загальна ціна договору про закупівлю. При розрахунку ціни за одиницю товару можливі неточності у зв`язку застосуванням математичного округлення. Замовник сприймає цю помилку як формально несуттєву відповідно до п. 2 розділу V «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки» .
Спираючись на вищезазначене Замовник дійшов висновку, що пропозиція ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» відповідає вимогам тендерної документації.
На виконання вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документацій «Технічна специфікація», а саме «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом вересня 2020 – грудня 2020 року (гарантійний лист, копії підтвердних завірених документів, копію договору з ДП «Оператор ринку», копію договору з ПАТ «НЕК «Укренерго», Учасник ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», надав гарантійний лист щодо можливості поставки товару № 2/4879 від 12.08.2020р яким гарантує наявність чинних договірних відносин з ПАТ «НЕК «Укренерго» , та завірену копію договору ПАТ «НЕК «Укренерго».
Учасником ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» було надано тендерну (цінову) пропозицію, згідно вимог, зазначених в тендерній документації замовника, а саме: «Ціна та сума мають бути відмінними від 0,00 грн та вказані з двома знаками після коми». Головним критерієм оцінки є загальна ціна договору про закупівлю. При розрахунку ціни за одиницю товару можливі неточності у зв`язку застосуванням математичного округлення. Замовник сприймає цю помилку як формально несуттєву відповідно до п. 2 розділу V «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки» .
Спираючись на вищезазначене Замовник дійшов висновку, що пропозиція ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» відповідає вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-27-005871-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 20 серпня 2020 17:50
Дата подання: 20 серпня 2020 17:50
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги:
щодо незаконного рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСТ» по предмету: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-27-005871-c за адресою www.prozorro.gov.ua
Подається в окремому файлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 10:30
рішення від 25.08.2020 № 15960 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 10:30
Інформація про перенесення розгляду скарги №13803.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 12:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2020 №17361 .pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 18:10
рішення від 15.09.2020 №17361 .pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 22:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженоою особою Комунального підприємства "Міст" від 21.09.2020 № 141 , скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Донецькі енергетичні послуги" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія активна", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-27-005871-c.
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 09:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Донецькі енергетичні послуги |
2 359 305,72
UAH з ПДВ
|
2 146 796,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
2 285 955,00
UAH з ПДВ
|
2 259 948,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" |
2 336 754,00
UAH з ПДВ
|
2 336 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Донецькі енергетичні послуги #42086719 |
Рішення скасоване |
2 146 796,52
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 10:37
|
ТОВ Донецькі енергетичні послуги #42086719 |
Відхилено |
2 146 796,52
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 09:55
|
ТОВ "АС" #31915956 |
Переможець |
2 259 948,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 15:29
|
Доп соглашения.rar | зміни до договору |
15 жовтня 2020 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 14:43
|
Додатки к договору .rar | укладений |
15 жовтня 2020 14:11
|
Договор .rar | укладений |
15 жовтня 2020 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно постанови НКРЕКП від 11.07.2020 р. № 1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668», тариф на послуги з передачі електричної енергії з 01.08.2020 р. встановлено на рівні 240,23 грн./МВт*год (без ПДВ), а відповідно постанови НКРЕКП від 11.07.2020 р. № 1357 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2696», тариф на послуги з розподілу електричної енергії з 01.08.2020 р. встановлено на рівні 770,39 грн/МВт•год (без урахування податку на додану вартість), Сторони домовилися збільшити ціну 1 кВт*год, зменшивши обсяги постачання електричної енергії на 2020 рік, у зв’язку з чим внести відповідні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1117(20)Е15.10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |