Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт стадіону з футбольним полем та спортивним ядром ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
20 975 000,00 UAH
UA-2020-01-29-001037-a ● 96831cb4d92546e5a187fbff55953d0a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02010669 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56 |
Контактна особа: |
Прохоров Олег Дмитрович 380986672441 tender@vnmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 20 975 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 437,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104875 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт стадіону з футбольним полем та спортивним ядром ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов, на підставі ф.КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідок ф.КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт, за фактично виконані роботи кожного місяця. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 12:50 |
Додаток 3.docx | |
29 січня 2020 12:49 |
Додаток 4.docx | |
29 січня 2020 12:48 |
Технічна документація.rar | |
29 січня 2020 12:48 |
Технічна документація 1.rar | |
29 січня 2020 12:47 |
62 (1).ims | |
29 січня 2020 12:46 |
Додаток 2.docx | |
29 січня 2020 12:45 |
Додаток 1.docx | |
29 січня 2020 12:45 |
ТД.docx | |
29 січня 2020 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-001037-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:13302754
Дата подання: 21 квітня 2020 17:08
Вимога
1. Відповідно до вимог Замовника, зазначених в Додатку 1 «Технічна характеристика» тендерної документації, кошторисна заробітна плата встановлена на рівні 8525,00 грн.. При цьому ТОВ «Вінницябуд» в документі «6 Розрахунки Вінницябуд» надає розрахунок заробітної плати на рівні 9969,36грн., що суперечить вимогам Замовника. В пояснювальній записці на «Капітальний ремонт стадіону з футбольним полем та спортивним ядром ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Пирогова, 56 в м. Вінниця» ТОВ «Вінницябуд» зазначено середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості на рівні 9955грн.
2. Надані в Тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» копії дозволів на роботи та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки в документі «63 Дозволи» завірені 22.11.2019р., тобто більш ніж за два місяці до моменту публікації оголошення про закупівлю, окрім того завірені не всі сторінки наданих копій, що суперечить вимогам з оформлення документації.
Таким чином, зазначена вище інформація свідчить про порушення вимог тендерної документації Замовника, отже тендерна пропозиція Учасника ТОВ "Вінницябуд" має бути відхилена, а Учасник - дискваліфікований.
Розгорнути
Згорнути
2. Надані в Тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» копії дозволів на роботи та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки в документі «63 Дозволи» завірені 22.11.2019р., тобто більш ніж за два місяці до моменту публікації оголошення про закупівлю, окрім того завірені не всі сторінки наданих копій, що суперечить вимогам з оформлення документації.
Таким чином, зазначена вище інформація свідчить про порушення вимог тендерної документації Замовника, отже тендерна пропозиція Учасника ТОВ "Вінницябуд" має бути відхилена, а Учасник - дискваліфікований.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 15:03
На вимогу ФІРМИ "СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО (Код ЄДРПОУ:13302754) № UA-2020-01-29-001037-a.b1 від 21.04.2020 року про відхилення тендерної пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «Вінницябуд» (далі – вимога), повідомляємо таке.
Положенням абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - норма Закону) передбачено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
З наведеного випливає, вимога учасника до замовника згідно норми Закону може стосуватися лише надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, таким чином, Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції не вправі вимагати відхилення тендерної пропозиції учасника який визнаний переможцем.
Натомість, вимоги учасника ФІРМИ "СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО заявлені в розріз нормі Закону, тому, Замовник надає відповідь на вимоги учасника в межах абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 196 від 27.07.2018 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 р. за № 931/32383 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів», в пункті 4 передбачено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
У разі необхідності виконання будівельних робіт в умовах, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо), додатково враховуються доплати та надбавки, встановлені законодавством.
Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
На підставі вищевикладеного, учасник процедури публічних закупівель ТОВ «Вінницябуд», цілком правомірно без порушень умов Тендерної документації визначив розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції, яка за розрядом складності робіт 3,8, становить не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік.
2) Умовами Тендерної документації не встановлено строки та терміни чинності посвідчення копій документів, які подаються учасником.
Крім того, копії дозволів на роботи та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, що надані учасником ТОВ «Вінницябуд» в документі «63 Дозволи», умовами Тендерної документації не вимагалося.
Пунктом 6 Розділу V Тендерної документації встановлено, що учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними.
Таким чином, Учасник процедури публічних закупівель, ТОВ «Вінницябуд», надав ці документи факультативно, з власної ініціативи. а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Вінницябуд» відповідає усім без винятку вимогам Тендерної документації Замовника, що своїм наслідком потягло законне та справедливе оголошення його учасником-переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Положенням абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - норма Закону) передбачено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
З наведеного випливає, вимога учасника до замовника згідно норми Закону може стосуватися лише надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, таким чином, Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції не вправі вимагати відхилення тендерної пропозиції учасника який визнаний переможцем.
Натомість, вимоги учасника ФІРМИ "СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО заявлені в розріз нормі Закону, тому, Замовник надає відповідь на вимоги учасника в межах абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 196 від 27.07.2018 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 р. за № 931/32383 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів», в пункті 4 передбачено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
У разі необхідності виконання будівельних робіт в умовах, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо), додатково враховуються доплати та надбавки, встановлені законодавством.
Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
На підставі вищевикладеного, учасник процедури публічних закупівель ТОВ «Вінницябуд», цілком правомірно без порушень умов Тендерної документації визначив розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції, яка за розрядом складності робіт 3,8, становить не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік.
2) Умовами Тендерної документації не встановлено строки та терміни чинності посвідчення копій документів, які подаються учасником.
Крім того, копії дозволів на роботи та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, що надані учасником ТОВ «Вінницябуд» в документі «63 Дозволи», умовами Тендерної документації не вимагалося.
Пунктом 6 Розділу V Тендерної документації встановлено, що учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними.
Таким чином, Учасник процедури публічних закупівель, ТОВ «Вінницябуд», надав ці документи факультативно, з власної ініціативи. а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Вінницябуд» відповідає усім без винятку вимогам Тендерної документації Замовника, що своїм наслідком потягло законне та справедливе оголошення його учасником-переможцем.
Відповідь на вимогу щодо переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
18 003 996,00
UAH з ПДВ
|
18 003 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" |
18 368 678,20
UAH з ПДВ
|
18 368 678,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 947 562,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" |
20 971 898,09
UAH з ПДВ
|
18 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Олеріт" |
19 800 374,88
UAH з ПДВ
|
19 800 374,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Б.В.В-БУД |
20 955 000,00
UAH з ПДВ
|
20 902 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО #13302754 |
Відхилено |
18 003 996,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 15:23
|
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" #38635748 |
Відхилено |
18 368 678,20
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:33
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
18 947 562,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 11:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" #01273444 |
Переможець |
18 999 999,99
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 12:09
|
ДУ № 6 від 25.01.2021 р. Дог. 05_05_20-01 від 05.05.2020 року.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:08
|
ДУ №5 від 28.12.2020 до Д 05_05_20-01 від 05.05.2020 р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 15:57
|
ДУ №4 від 28.09.2020 р.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 15:00
|
ДУ №3 від 27.07.2020.pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2020 17:53
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 11:09
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 10:12
|
Договір № 05-05-20-01.pdf | укладений |
05 травня 2020 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник надає підряднику аванс на придбання будівельних матералів з метою дотримання строків здійснення робіт та належного виконання умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 05/05/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства в сфері публічних закупівель. |
Номер договору про закупівлю: | 05/05/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою дотримання строків здійснення робіт та належного виконання умов Договору в цілому, сторонами було вирішено викласти п. 3.2 Основного договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 05/05/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в пункті договору 2.2.Початок виконання робіт, Завершення виконання робіт, згідно затвердженого календарного графіку виконаних робіт, який є невід'ємною частиною договору. |
Номер договору про закупівлю: | 05/05/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення строків виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 05/05/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл ціни будівельних робіт на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 05/05/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |