Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
1 267 000,00 UAH
UA-2020-08-25-008691-a ● 96381b16ef96451d96aeff26a4173547
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02143548 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, бульвар Лесі Українки, буд. 45 |
Контактна особа: |
Леся П’ятничанська +380343320407 tenderosvitakra@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2020 21:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 14:03 |
Очікувана вартість: | 1 267 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Грабицької гімназії Коломийського району Івано-Франківської області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Грабицької гімназії Коломийського району Івано-Франківської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, бульвар Лесі Українки ,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2020 21:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2020 21:43 |
ТЕНДЕРНА ГРАБИЧ (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-25-008691-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНСБУД-ІФ", Код ЄДРПОУ:41081657
Дата подання: 22 вересня 2020 16:06
Лист до замовника щодо безпідставної дискваліфікації
Лист до замовника щодо безпідставної дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 16:49
Шановний Учаснику! Відділ освіти коломийської районної державної адміністрації, що є Замовником по даній процедурі закупівлі, з приводу Вашої вимоги та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) аргументує Вашу дискваліфікацію:
1. Доводимо до Вашого відома, що дана закупівля являється відкритими торгами ( надпорогова закупівля) де механізм державних закупівель регулюється Законом № 922 та відрізняється від допорогових закупівель. Зверніть увагу, що згідно з Закону України “Про публічні закупівлі” з 19 квітня 2020 року замість допорогових закупівлель вводиться спрощена процедура закупівель. Тобто, якщо очікувана вартість предмета закупівель не перевищує 200 тис. грн. для товарів і послуг або 1,5 млн. грн. для різноманітних робіт, йдеться про допорогові закупівлі. Якщо передбачувана сума перевищує ці порогові значення, оголошується надпорогова закупівля. Оскільки, відділом освіти райдержадміністрації відповідно до річного плану закупівель в 2020 році було проведено ряд закупівель щодо даного виду робіт, то в даному випадку сума закупівель становить вже більше 1,5 млн. грн., що значно перевищує порогові значення.
Щодо вказаного Вами технічного регламенту, який визначає механізм здійснення допорогових угод в ЕЗС, то з 19 березня 2019 року допорогова закупівля здійснюється за Інструкцією № 10, затвердженою ДП «Прозорро». Порядок № 35, затверджений ДП «Зовнішторгвидав України» у квітні 2016 року, визнано таким, що втратив чинність.
2. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації до процедури закупівлі Учасник може пропонувати будь-які еквіваленти предмету закупівлі, проте запропоновані аналоги мають повністю відповідати Технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (Додаток №4 до цієї документації).
У відповідному додатку до тендерної документації наведені технічні характеристики предмета закупівлі. Запропонований Учасником предмет закупівлі має відповідати кожній із наведених технічних характеристик, бо лише такі характеристики відповідають потребам Замовника. Нагадуємо Вам, що відповідно до чинного законодавства Замовник самостійно визначає склад та зміст тендерної документації, керуючись власними потребами, обставинами та вимогами Закону. Замовник вважає за потрібне нагадати, що він також зацікавлений у дотриманні всіма учасниками технічних вимог до предмету процедури закупівлі. Також вказаний момент обов’язково перевіряється Замовником під час оцінки тендерних пропозицій Учасників. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та детальний опис основних технічних характеристик товару.
Відповідно до ч.2 і ч.3 ст. 22 Закону та п. 6 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Пропозиції Учасників, що не відповідають Технічним вимогам викладеним у Додатку 4 (техніні вимоги) до цієї тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації.
3. На підставі п.1.ч.1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Грабицької гімназії Коломийського району Івано-Франківської області)» тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬЯНСБУД-ІФ» відхилено.
1. Доводимо до Вашого відома, що дана закупівля являється відкритими торгами ( надпорогова закупівля) де механізм державних закупівель регулюється Законом № 922 та відрізняється від допорогових закупівель. Зверніть увагу, що згідно з Закону України “Про публічні закупівлі” з 19 квітня 2020 року замість допорогових закупівлель вводиться спрощена процедура закупівель. Тобто, якщо очікувана вартість предмета закупівель не перевищує 200 тис. грн. для товарів і послуг або 1,5 млн. грн. для різноманітних робіт, йдеться про допорогові закупівлі. Якщо передбачувана сума перевищує ці порогові значення, оголошується надпорогова закупівля. Оскільки, відділом освіти райдержадміністрації відповідно до річного плану закупівель в 2020 році було проведено ряд закупівель щодо даного виду робіт, то в даному випадку сума закупівель становить вже більше 1,5 млн. грн., що значно перевищує порогові значення.
Щодо вказаного Вами технічного регламенту, який визначає механізм здійснення допорогових угод в ЕЗС, то з 19 березня 2019 року допорогова закупівля здійснюється за Інструкцією № 10, затвердженою ДП «Прозорро». Порядок № 35, затверджений ДП «Зовнішторгвидав України» у квітні 2016 року, визнано таким, що втратив чинність.
2. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації до процедури закупівлі Учасник може пропонувати будь-які еквіваленти предмету закупівлі, проте запропоновані аналоги мають повністю відповідати Технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (Додаток №4 до цієї документації).
У відповідному додатку до тендерної документації наведені технічні характеристики предмета закупівлі. Запропонований Учасником предмет закупівлі має відповідати кожній із наведених технічних характеристик, бо лише такі характеристики відповідають потребам Замовника. Нагадуємо Вам, що відповідно до чинного законодавства Замовник самостійно визначає склад та зміст тендерної документації, керуючись власними потребами, обставинами та вимогами Закону. Замовник вважає за потрібне нагадати, що він також зацікавлений у дотриманні всіма учасниками технічних вимог до предмету процедури закупівлі. Також вказаний момент обов’язково перевіряється Замовником під час оцінки тендерних пропозицій Учасників. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та детальний опис основних технічних характеристик товару.
Відповідно до ч.2 і ч.3 ст. 22 Закону та п. 6 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Пропозиції Учасників, що не відповідають Технічним вимогам викладеним у Додатку 4 (техніні вимоги) до цієї тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації.
3. На підставі п.1.ч.1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Грабицької гімназії Коломийського району Івано-Франківської області)» тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬЯНСБУД-ІФ» відхилено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-25-008691-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АЛЬЯНСБУД-ІФ", Код ЄДРПОУ:41081657
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Кооператив "Будівельник" |
1 137 640,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНСБУД-ІФ" |
1 016 594,34
UAH з ПДВ
|
697 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОРУК ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ" |
783 215,00
UAH з ПДВ
|
747 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Коломиябудінвестсервіс" |
975 534,00
UAH з ПДВ
|
975 534,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АЛЬБАТРОС - 2В" |
995 813,00
UAH з ПДВ
|
995 813,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТЮР" |
1 149 960,00
UAH з ПДВ
|
1 130 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНА ТЕПЛОЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 229 120,35
UAH з ПДВ
|
1 135 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Кооператив "Будівельник" #19399200 |
Відхилено |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 14:24
|
ТОВ "АЛЬЯНСБУД-ІФ" #41081657 |
Відхилено |
697 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 15:45
|
ФОП "ГОРУК ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ" #2687418539 |
Відхилено |
747 800,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 16:10
|
ТОВ Коломиябудінвестсервіс" #13647163 |
Переможець |
975 534,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 23:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 17:03
|
додаткова угода Грабич.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 15:26
|
Договір 127.pdf | укладений |
28 вересня 2020 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 до договору №127 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |