Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з коригування і моніторингу Програми розвитку зеленої зони м. Києва до 2010 року та концепції формування зелених насаджень в центральній частині міста (ДК 021:2015 код 99999999-9 - Не відображене в інших розділах)
Очікувана вартість
2 525 000,00 UAH
UA-2020-06-16-004888-b 962e0886e6754ac19c604d9d3412758d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:57
Очікувана вартість: 2 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з коригування і моніторингу Програми розвитку зеленої зони м. Києва до 2010 року та концепції формування зелених насаджень в центральній частині міста (ДК 021:2015 код 99999999-9 - Не відображене в інших розділах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 17:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 17:51
Завдання (Додаток 4).pdf
16 червня 2020 17:51
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 337 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕНД ІКС" 2 525 000,00
UAH з ПДВ
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:27
Електронний підпис
16 липня 2020 16:26
Електронний підпис
13 липня 2020 14:40
Електронний підпис
13 липня 2020 14:39
Довідки (оновлені).pdf
30 червня 2020 11:17
Електронний підпис
30 червня 2020 11:16
11 Довідки, листи.pdf
30 червня 2020 11:16
09 Єдиний податок.PDF
30 червня 2020 11:16
05 Статут.pdf
30 червня 2020 11:16
04 Наявний досвід.pdf
30 червня 2020 11:16
00 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 12:14
Електронний підпис
02 липня 2020 12:13
Довіреність (1).pdf
02 липня 2020 12:13
СТАТУТ (1).pdf
02 липня 2020 12:13
Витяг з подат (1).pdf
02 липня 2020 12:13
Довідка відомості (1).pdf
02 липня 2020 12:13
Договір Додаток 2 (1).pdf
02 липня 2020 12:08
Електронний підпис
02 липня 2020 12:06
Довіреність.pdf.p7s
02 липня 2020 12:06
СТАТУТ.pdf.p7s
02 липня 2020 12:06
Витяг з подат.pdf.p7s
02 липня 2020 12:06
Довідка відомості.pdf.p7s
02 липня 2020 12:06
Договір Додаток 2.pdf.p7s

Конфіденційні документи

02 липня 2020 12:13
Паспорт (1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Паспортні дані довіреної особи та директора

02 липня 2020 12:06
Паспорт.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Паспортні дані довіреної особи та директора

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕНД ІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ"
#38725815
Переможець 2 337 300,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ"
#38725815
2 337 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 11:43
ДУ 2 до договору 245.7.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 17:45
ДУ 1 від 21.10.20 до Д _ 245.7 від 20.07.20.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 17:35
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 11:28
договір укладений
20 липня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що у працівника компанії Виконавця, Ситайло Олени Валеріївни, було виявлено респіраторну хворобу COVID-19, що підтверджується Листком непрацездатності Серія АДШ № 463228 від 01.09.2020 року та Довідкою Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Оболонського району м. Києва» № б/н від 28.09.2020 року та керуючись ст. 23 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», рекомендаціями Міністерства охорони здоров'я та Кабінету міністрів України на період встановленого карантину та продовженого Постановою № 760 від 26.08.2020 року «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої короновірусом SARS-СоV-2», а Виконавцем було прийнято рішення призупинити роботу офісу та перевести працівників на самоізоляцію на період з 01 вересня 2020 року по 15 вересня 2020 року, Сторони домовились продовжити строк надання послуг та внести зміни до п.5.1. Розділу 5 Договору та викласти його у новій редакції. Також викласти у новій редакції Технічне завдання (Додаток № 2), Скоригований Календарний план (Додаток № 3).
Номер договору про закупівлю: 245/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавець за завданням замовника зобов'язується здійснювати коригування результату наданих послуг, що є предметом Договору до затвердження Київською міською радою Програми розвитку зеленої зони міста Києва.
Номер договору про закупівлю: 245/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 337 300,00
UAH