Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322546805 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 345 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 726,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50870000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2023 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2023 11:49 |
протокол_змін_утримання_дитячі_майданчики_21_02_2023pdf.pdf | |
21 лютого 2023 11:49 |
Окремий_файл_21_02_2023docx.docx | |
21 лютого 2023 11:48 |
Проєкт_договор_зі_змінами._21_02_2023docx.docx | |
21 лютого 2023 11:48 |
Тендерна_документація._зі_змінами__21_02-2023 .docx | |
21 лютого 2023 11:47 |
Проєкт_договор_зі_змінами._21_02_2023docx.docx | |
21 лютого 2023 11:47 |
додаток_3_технічне_завдання_технічна_специфікація._Зі_змінами_21_02-2023docx.docx | |
17 лютого 2023 11:10 |
протокол_змін_утримання_дитячих_майданчиків_17_02-2023.pdf | |
17 лютого 2023 11:07 |
Окремий_файл.docx | |
15 лютого 2023 15:58 |
Додаток_4_тендерна_пропозиція.docx | |
15 лютого 2023 15:58 |
Додатки_1_2__перелік_документів. _.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-24-000019 ● 417ef53e18924350af17faa980c561e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 17:36 |
23.05.2023 № 122
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.05.2023 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2023-02-15-011578-a
15.02.2023 Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056084) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-06 17:51:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту, прибирання та благоустрою дитячих, дитячо-спортивних і спортивних майданчиків на території Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади Код 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів)» за 021:2015: 50870000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-15-011578-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 16:36:16
Про надання обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266
Начальнику Східного офісу
Держаудитслужби Державної
Аудиторської служби України Дніпро
Валентин ДОВГИЙ
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Східним офісом Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2023-02-15-011578-a, повідомляє, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 щодо закупівлі: Послуги з поточного ремонту, прибирання та благоустрою дитячих, дитячо-спортивних і спортивних майданчиків на території Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади; Код 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), розміщено 16.02.2023 на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Додаток: на 1 арк.
Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2546805
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266
На виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» у зв’язку із необхідністю проведення закупівлі: Послуги з поточного ремонту, прибирання та благоустрою дитячих, дитячо-спортивних і спортивних майданчиків на території Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» для потреб Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Предмет закупівлі: за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Послуги з поточного ремонту, прибирання та благоустрою дитячих, дитячо-спортивних і спортивних майданчиків на території Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади.
Код 50870000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків (UA-2023-02-15-011578-a).
1. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2023р.
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
2. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для утримання дитячих майданчиків району в належному санітарному стані та враховуючи очікувану вартість минулого року.
3. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – відповідно до ухвали Львівської міської ради від 06 грудня 2022 року №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - відповідно до технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації).
Обгрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі - відповідно до:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 № 376 «Про Правила благоустрою м. Львова» зі змінами та доповненнями;
- ухвала Львівської міської ради від 12.12.2019 № 6014 «Про затвердження Програми утримання та облаштування дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків на території м.Львова»;
- Інших діючих нормативних документів.
Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
2023р, 31.12.2023 5 345 200,00
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Східного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України Дніпро Валентин ДОВГИЙ Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Східним офісом Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України Дніпро моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2023-02-15-011578-a, повідомляє, що вказане у висновку порушення взято до уваги. Відповідно до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення, замовник не наділений повноваженнями притягувати посадових осіб органів місцевого самоврядування до відповідальності. Уповноваженій особі рекомендовано вдосконалювати свої знання та навички на навчанні, лекції та вебінарі з питань публічних закупівель і в подальшому проводити закупівлі з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-06-20 09:50:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Левандівка" |
4 440 200,00
UAH з ПДВ
|
4 440 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Левандівка" #20809229 |
Переможець |
4 440 200,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 09:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2023 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 14:12
|
12_2024.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:38
|
525_2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:56
|
510_2023_2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:39
|
510_2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2023 13:48
|
дод_угода_до_42_08_03-2023.pdf | зміни до договору |
09 березня 2023 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 15:56
|
дитячі_майданчики_утримання_08_03_2023.pdf | укладений |
08 березня 2023 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в реквізитах |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни основного договоруна 116330,78 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 510 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №510 від 26.12.2023 (оновлена) |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 510 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 525 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення обсягу закупівлі на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |