Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул.Будівельників 32-А
Очікувана вартість
15 094 198,00 UAH
UA-2019-12-30-000067-a ● 9612f74da21d49e5a16393d9a8c7ff1c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2019 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2020 15:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2020 15:45 |
Початок аукціону: | 20 січня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 15 094 198,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул.Будівельників 32-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельниуів,32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2020 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2020 12:21 |
Документація конкурсних торгів.docx | |
09 січня 2020 12:21 |
Перелік внесених змін.doc | |
09 січня 2020 12:21 |
ДОдаток 6.docx | |
30 грудня 2019 15:40 |
Відомість обємів робіт.rtf |
09 січня 2020 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2020 12:21 |
Документація конкурсних торгів.docx
|
|||
09 січня 2020 12:21 |
Перелік внесених змін.doc
|
|||
09 січня 2020 12:21 |
ДОдаток 6.docx
|
|||
30 грудня 2019 15:40 |
Відомість обємів робіт.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-30-000067-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ", Код ЄДРПОУ:38836902
Дата подання: 27 січня 2020 15:32
про скасування рішення засідання тендерного комітету відповідно протоколу № 78 від 21.01.2020р. по закупівлі UA-2019-12-30-000067-а
ВИМОГА
про скасування рішення засідання тендерного комітету відповідно протоколу № 78 від 21.01.2020р. по закупівлі UA-2019-12-30-000067-а «Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників 32-А».
Відповідно протоколу № 78 від 21.01.2020року переможцем тендеру (торгів) № UA-2019-12-30-000067-а. «Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників 32-А» визнано ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ (код 2710617119).
Тендерна пропозиція ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не відповідає вимогам тендерної документації , кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установленим статтею 16 та 17 Закону а самє:
1. Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» в наданій ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ пропозиції відсутні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень :
- відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (у разі наявності). Відповідно Підсумковій відомості ресурсів та довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази №21 від 15.01.2020р., для виконання робіт необхідні: машини сверлильні електричні (1,5 машино-годин, на загальну вартість 2,43грн.), пилка дискова електрична (0,0735 маш-год), дрилі електричні (2,52 маш-год), перфоратори електричні (7,2626 маш-год), пилосос промисловий (0,1675 маш-год) оренда
- відсутній розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації.
Про те, що Адміністративні витрати та І і ІІІ блок загальновиробничих витрат, для підтвердження яких необхідний «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації» учасником до відшкодування не пред’являються (показники дорівнюють нулю.), тому й учасник не має самого предмету обґрунтування. Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва ( у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком учасника відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом, у тендерній документації не вимагалось, а чітко вказано, що необхідно надати «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації».
2. Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
- Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: …. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності).
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ надав Інформаційну довідку про Досвід виконання аналогічних договорів № 11 від 15.01.2020р. в якій вказав три договора. Та надав копії тільки по двом договорам: Декларації про готовність до експлуатації об’єкту: «Будівництво Троїцької амбулаторії загальної практики сімейної медицини» та копії Довідок за формами КБ-2в та КБ-3, розрахунок загальновиробничих витрат, підсумкову відомость ресурсів по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини в смт Білокуракине». У підсумкові відомості ресурсів не надана сторінка № 16 та відсутні показники по матеріалам пункти 196-209, що не дає можливості стверджувати про відповідність наданого акту КБ-2в. Враховуючи вищезазначене Акт КБ-2в, був надан учасником не в повному обсязі.
Відповідно з Додатком 3 Тендерної документації «Подається з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним об’єктам або копії Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (клас наслідків СС1) чи Сертифікат (клас наслідків СС1, СС2) щонайменше по двом об’єктам».
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не виконав умов тендерної документації та надав досвід тільки по одному об’єкту.
- В складі тендерної пропозиції учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ надана Довідка № 15 від 15.01.2020р., Про відсутність підстав приймання участі у процедурі закупівель відповідно ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі», що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера). (пункт 9 ч.1 ст.17 Закону).
Однак, згідно інформації, отриманої за допомогою безкоштовного запиту на сайті міністерства юстиції України https://usr.msnjust.gov.ua вказана інформація відсутня.
-В складі тендерної пропозиції учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ надана Довідка № 12 від 15.01.2020р., згідно якої він гарантує, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на території України, чим ввів в оману Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації ,так як у учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів .
Згідно умов тендерної документації:….. Відповідальність за достовірність наданої інформації несе Учасник. За підробку документів учасник несе кримінальну відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України.
- Замовник встановлює наступні вимоги встановлені статтею 17 Закону, та:
приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника відповідно до статті 17 Закону, якщо:
…..1) учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно Інформація (Квітанція №2) ДФС інформація про відсутність заборгованості відправлений 23.01.2020р. у 17:08:07, яка розміщена на офіційному сайті закупівлі UA-2019-12-30-000067-а «Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників 32-А». Документи Замовника.
Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі.Дата та час формування відповіді 23.01.2020 16:46:57 у ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ (код 2710617119) Наявна заборгованість
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ (код 2710617119), не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у зв’язку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
про скасування рішення засідання тендерного комітету відповідно протоколу № 78 від 21.01.2020р. по закупівлі UA-2019-12-30-000067-а «Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників 32-А».
Відповідно протоколу № 78 від 21.01.2020року переможцем тендеру (торгів) № UA-2019-12-30-000067-а. «Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників 32-А» визнано ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ (код 2710617119).
Тендерна пропозиція ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не відповідає вимогам тендерної документації , кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установленим статтею 16 та 17 Закону а самє:
1. Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» в наданій ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ пропозиції відсутні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень :
- відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (у разі наявності). Відповідно Підсумковій відомості ресурсів та довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази №21 від 15.01.2020р., для виконання робіт необхідні: машини сверлильні електричні (1,5 машино-годин, на загальну вартість 2,43грн.), пилка дискова електрична (0,0735 маш-год), дрилі електричні (2,52 маш-год), перфоратори електричні (7,2626 маш-год), пилосос промисловий (0,1675 маш-год) оренда
- відсутній розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації.
Про те, що Адміністративні витрати та І і ІІІ блок загальновиробничих витрат, для підтвердження яких необхідний «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації» учасником до відшкодування не пред’являються (показники дорівнюють нулю.), тому й учасник не має самого предмету обґрунтування. Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва ( у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком учасника відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом, у тендерній документації не вимагалось, а чітко вказано, що необхідно надати «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації».
2. Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
- Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: …. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності).
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ надав Інформаційну довідку про Досвід виконання аналогічних договорів № 11 від 15.01.2020р. в якій вказав три договора. Та надав копії тільки по двом договорам: Декларації про готовність до експлуатації об’єкту: «Будівництво Троїцької амбулаторії загальної практики сімейної медицини» та копії Довідок за формами КБ-2в та КБ-3, розрахунок загальновиробничих витрат, підсумкову відомость ресурсів по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини в смт Білокуракине». У підсумкові відомості ресурсів не надана сторінка № 16 та відсутні показники по матеріалам пункти 196-209, що не дає можливості стверджувати про відповідність наданого акту КБ-2в. Враховуючи вищезазначене Акт КБ-2в, був надан учасником не в повному обсязі.
Відповідно з Додатком 3 Тендерної документації «Подається з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним об’єктам або копії Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (клас наслідків СС1) чи Сертифікат (клас наслідків СС1, СС2) щонайменше по двом об’єктам».
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не виконав умов тендерної документації та надав досвід тільки по одному об’єкту.
- В складі тендерної пропозиції учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ надана Довідка № 15 від 15.01.2020р., Про відсутність підстав приймання участі у процедурі закупівель відповідно ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі», що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера). (пункт 9 ч.1 ст.17 Закону).
Однак, згідно інформації, отриманої за допомогою безкоштовного запиту на сайті міністерства юстиції України https://usr.msnjust.gov.ua вказана інформація відсутня.
-В складі тендерної пропозиції учасника ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ надана Довідка № 12 від 15.01.2020р., згідно якої він гарантує, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на території України, чим ввів в оману Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації ,так як у учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів .
Згідно умов тендерної документації:….. Відповідальність за достовірність наданої інформації несе Учасник. За підробку документів учасник несе кримінальну відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України.
- Замовник встановлює наступні вимоги встановлені статтею 17 Закону, та:
приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника відповідно до статті 17 Закону, якщо:
…..1) учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно Інформація (Квітанція №2) ДФС інформація про відсутність заборгованості відправлений 23.01.2020р. у 17:08:07, яка розміщена на офіційному сайті закупівлі UA-2019-12-30-000067-а «Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників 32-А». Документи Замовника.
Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі.Дата та час формування відповіді 23.01.2020 16:46:57 у ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ (код 2710617119) Наявна заборгованість
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ (код 2710617119), не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у зв’язку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
Скасована
Дата: 01 лютого 2020 21:36
Причина: ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ в складі тендерної пропозиції учасника надав ПІДРОБЛЕНУ інформацію, а саме надана Довідка № 12 від 15.01.2020р., згідно якої він гарантує, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2020 09:54
Вашим підприємством подано вимогу (вих. № 3 від 24.01.2020) (далі –Вимога) стосовно закупівлі UA-2019-12-30-000067-а- «Капітальний ремонт будівлі за адресою: Луганська область, м. Рубіжне, вул. Будівельників, 32-А» (далі – об’єкт), зокрема щодо скасування Протоколу тендерного комітету № 78 від 21.01.2020 року.
В своїй Вимозі, Ви вказуєте на зауваження по тендерній пропозиції ФОП Галушка Віталій Вікторович, на підставі яких, його пропозиція підлягає відхиленню. Тендерним комітетом розглянуті наведені Вами зауваження та повідомляємо наступне.
Зауваження 1.
«Відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (у разі наявності).
Відповідь:
Стосовно розрахунку вартості експлуатації такої будівельної техніки, як машини свердлільні електричні у кількості 1,5маш-год на загальну вартість 2,43 грн. Обладнання використовується в нормі для свердління отворів необхідних для кріплення гофротруби (в разі потреби, як-що за проектом виникне необхідність в цьому.) За своїм призначенням згідно технології виконання робіт (кріплення до поверхні з гіпсокартонового листа) на заміну може використовуватися дриль електрична, яка зазначена учасником в довідці та врахована в складі загально-виробничих витрат і використовувати техніку загальною вартістю 2,43 грн не доцільно.
Що до обладнання зазначено у довідці та у відомості ресурсів тендерного завдання:
- пилка дискова електрична (0,0735 маш-год),
-дрилі електричні (2,52 маш-год),
- перфоратори електричні (7,2626 маш-год),
- пилосос промисловий (0,1675 маш-год) оренда.
Витрати на зазначені будівельні машини (робітників-будівельників та робітників, що обслуговують ці машини) враховані в складі загально-виробничих витрат, показники до яких дорівнюють нулю і їх відшкодування відсутнє, тому розрахунка вартості маш-год не надано.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 2.
«відсутній розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації.
Відповідь:
Загальновиробничі витрати( І і ІІІ блок) та адміністративні витрати, для яких потрібен розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат учасником виходячи із структури цих витрат по підприємству за попередній звітній період (фізична особа підприємець) на відшкодування не пред’являлись та дорівнюють нулю, тому розрахунок не додається. Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва (у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком учасника відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом, у тендерній документації не вимагалось, а чітко вказано, що необхідно надати «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації».
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Зауваження 3.
«Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано документів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт».
Відповідь.
Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ ця вимога була повністю виконана, їм було надано копію Декларації про готовність до експлуатації об’єкту:«Будівництво Троїцької амбулаторії загальної практики – сімейної медицини, квартал Молодіжний, смт Троїцьке, Луганська область» та копія Довідок за формами КБ-2в та КБ-3 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: 92200, Луганська область, Білокуракінський район, смт. Білокуракине, вул. Чапаєва, 72».
Ваша посилання на те, що у наданій копії підсумковій відомості ресурсів, яка завантажена ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ разом з копією актувиконанихробіт КБ-2В, по об’єкту:«Капітальний ремонт будівлі Центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: 92200, Луганська область, Білокуракінський район, смт. Білокуракине, вул. Чапаєва, 72» відсутня сторінка 16, не може слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності), отже надання копії підсумковій відомості ресурсів тендерною документацією не передбачено.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Зауваження 4.
«Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано документів щодо наявності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбачена п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи;
Відповідь.
Статтею 64 1 Господарського кодексу України встановлено, що підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов'язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом.
Відповідно до статті 1 Закону України від 15.05.2003 N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію) термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Так, відповідно до статті 1 вищевказаного Закону кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов'язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі.
Обсяг інформації, що має міститись в Єдиному державному реєстрі про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника (учасника), якщо засновник (власник) - юридична особа, встановлено частиною другою статті 17 Закону про реєстрацію.
Закон зобов’язує юридичних осіб подавати державному реєстратору інформацію:
- про свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник – юридична особа.
- про структуру власності засновників – юридичних осіб, яка дає можливість встановити фізичних осіб – власників істотної участі цих юридичних осіб. Крім політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, державних органів, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій.
Обов’язок поширюється як на новостворених юридичних осіб так і на тих, які зареєстровані до набуття чинності законом. Виходячи з наведеного та того, що ФОП Галушка Віталій Вікторович не є юридичною особою, він не має кінцевого бенефіціарного власника та інформація про це у реєстрі відсутня.
Зауваження 5.
«Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ має заборгованість із сплати податків».
Відповідь.
Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»,Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів, тобто це є право, а не обов’язок замовника, крім того, відповідно до інформації на офіційному сайті Державної фіскальної служби (http://sfs.gov.ua/businesspartner) наявний запис, що платник податків не має податкового боргу.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Таким чином, з огляду на наведене, тендерний комітет Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування не має правових підстав для скасування Протоколу тендерного комітету № 78 від 21.01.2020 р.
В своїй Вимозі, Ви вказуєте на зауваження по тендерній пропозиції ФОП Галушка Віталій Вікторович, на підставі яких, його пропозиція підлягає відхиленню. Тендерним комітетом розглянуті наведені Вами зауваження та повідомляємо наступне.
Зауваження 1.
«Відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (у разі наявності).
Відповідь:
Стосовно розрахунку вартості експлуатації такої будівельної техніки, як машини свердлільні електричні у кількості 1,5маш-год на загальну вартість 2,43 грн. Обладнання використовується в нормі для свердління отворів необхідних для кріплення гофротруби (в разі потреби, як-що за проектом виникне необхідність в цьому.) За своїм призначенням згідно технології виконання робіт (кріплення до поверхні з гіпсокартонового листа) на заміну може використовуватися дриль електрична, яка зазначена учасником в довідці та врахована в складі загально-виробничих витрат і використовувати техніку загальною вартістю 2,43 грн не доцільно.
Що до обладнання зазначено у довідці та у відомості ресурсів тендерного завдання:
- пилка дискова електрична (0,0735 маш-год),
-дрилі електричні (2,52 маш-год),
- перфоратори електричні (7,2626 маш-год),
- пилосос промисловий (0,1675 маш-год) оренда.
Витрати на зазначені будівельні машини (робітників-будівельників та робітників, що обслуговують ці машини) враховані в складі загально-виробничих витрат, показники до яких дорівнюють нулю і їх відшкодування відсутнє, тому розрахунка вартості маш-год не надано.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ.
Зауваження 2.
«відсутній розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації.
Відповідь:
Загальновиробничі витрати( І і ІІІ блок) та адміністративні витрати, для яких потрібен розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат учасником виходячи із структури цих витрат по підприємству за попередній звітній період (фізична особа підприємець) на відшкодування не пред’являлись та дорівнюють нулю, тому розрахунок не додається. Основні положення з визначення загальновиробничих та адміністративних витрат у вартості будівництва (у тому числі капітальний ремонт) викладено у Національному стандарті України «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» ( ДСТУ-Н Б Д.1.1-2013). Зазначений нормативний документ не містить вимоги, щодо включення учасником до договірної ціни витрат, які за бухгалтерським обліком учасника відсутні і не можуть бути підтверджені розрахунково-аналітичним методом, у тендерній документації не вимагалось, а чітко вказано, що необхідно надати «розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації».
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Зауваження 3.
«Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано документів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт».
Відповідь.
Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ ця вимога була повністю виконана, їм було надано копію Декларації про готовність до експлуатації об’єкту:«Будівництво Троїцької амбулаторії загальної практики – сімейної медицини, квартал Молодіжний, смт Троїцьке, Луганська область» та копія Довідок за формами КБ-2в та КБ-3 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: 92200, Луганська область, Білокуракінський район, смт. Білокуракине, вул. Чапаєва, 72».
Ваша посилання на те, що у наданій копії підсумковій відомості ресурсів, яка завантажена ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ разом з копією актувиконанихробіт КБ-2В, по об’єкту:«Капітальний ремонт будівлі Центральної амбулаторії загальної практики сімейної медицини, розташованої за адресою: 92200, Луганська область, Білокуракінський район, смт. Білокуракине, вул. Чапаєва, 72» відсутня сторінка 16, не може слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності), отже надання копії підсумковій відомості ресурсів тендерною документацією не передбачено.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Зауваження 4.
«Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано документів щодо наявності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбачена п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи;
Відповідь.
Статтею 64 1 Господарського кодексу України встановлено, що підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов'язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом.
Відповідно до статті 1 Закону України від 15.05.2003 N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію) термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Так, відповідно до статті 1 вищевказаного Закону кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов'язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі.
Обсяг інформації, що має міститись в Єдиному державному реєстрі про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника (учасника), якщо засновник (власник) - юридична особа, встановлено частиною другою статті 17 Закону про реєстрацію.
Закон зобов’язує юридичних осіб подавати державному реєстратору інформацію:
- про свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник – юридична особа.
- про структуру власності засновників – юридичних осіб, яка дає можливість встановити фізичних осіб – власників істотної участі цих юридичних осіб. Крім політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, державних органів, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій.
Обов’язок поширюється як на новостворених юридичних осіб так і на тих, які зареєстровані до набуття чинності законом. Виходячи з наведеного та того, що ФОП Галушка Віталій Вікторович не є юридичною особою, він не має кінцевого бенефіціарного власника та інформація про це у реєстрі відсутня.
Зауваження 5.
«Учасником ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ має заборгованість із сплати податків».
Відповідь.
Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»,Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів, тобто це є право, а не обов’язок замовника, крім того, відповідно до інформації на офіційному сайті Державної фіскальної служби (http://sfs.gov.ua/businesspartner) наявний запис, що платник податків не має податкового боргу.
Враховуючи наведене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
Таким чином, з огляду на наведене, тендерний комітет Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування не має правових підстав для скасування Протоколу тендерного комітету № 78 від 21.01.2020 р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2020 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ |
15 078 616,72
UAH з ПДВ
|
14 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" |
15 091 981,89
UAH з ПДВ
|
14 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ" |
14 811 149,21
UAH з ПДВ
|
14 811 149,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ #2710617119 |
Переможець |
14 770 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 19:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 08:34
|
4 к 5_0001.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 13:55
|
3 к 5_0001.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 13:05
|
2 к 5_0001.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 16:34
|
1 к 5_0001.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 17:34
|
Договір | укладений |
12 лютого 2020 17:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення обсязу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |