Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Яна Борисівна Альтшулер +380955294936 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 5 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 10:41 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-05-000026 ● 3df223f432b6493191f55af66c3d1c69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 21:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2022 №114
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.05.2022 №114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16. UA-2021-09-28-002529-b 28.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 10:26:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-28-002529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 12:45:20
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-28-002529-b), (ID моніторингу: UA-M-2022-05-05-000026). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги). Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 8 до тендерної документації – «Технічне завдання». Завдання складено з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та визначає обґрунтовані вимоги до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень об’єкта будівництва, його основних параметрів. Проєктні рішення повинні відповідати вимогам діючих ДБН та інших нормативних документів України й враховувати вимоги технічних умов від зацікавлених організацій. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 1 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1- 7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 №374. Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн.
(декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 1000,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-16 09:27:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-28-002529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Тендерною документацією встановлена вимога надання копії/оригіналів діючих кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури з необхідних напрямків проєктування та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останнього згідно із чинним законодавством).
Проте діючих кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців щодо провідного проектувальника Височанського І.В., інженера проектувальника Панченко С.В., інженера проектувальника Бур`ян Н.О., геолога Панасевич В.Г. у складі тендерної пропозиції не надано.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, яким саме чином учасником ПП «ВОСТОК-ПАРТНЕР» виконано вимогу тендерної документації Замовника в частині надання сертифікату, виданого на уповноважену особу Учасника щодо підтвердження кваліфікації «Уповноважений з системи протидії COVID-19».
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-19 10:51:57
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-28-002529-b), (ID моніторингу: UA-M-2022-05-05-000026). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
Файл прикріплено.
1. Тендерною документацією дійсно визначено вимогу підтвердження кваліфікації спеціалістів, згідно п. 3.1., розділу 3, Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» учасник повинен надати копії/оригінали діючих кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури з необхідних напрямків проєктування та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останнього згідно із чинним законодавством), учасником ПП «ВОСТОК-ПАРТНЕР» надано, належним чином засвідчені, копії діючих кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури з необхідних напрямків проєктування та свідоцтва про підвищення кваліфікації (відповідно до чинного законодавства України, а саме ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» із змінами).
Виходячи з вище викладеного учасником ПП «ВОСТОК-ПАРТНЕР» виконано вимогу тендерної документації згідно п. 3.1., розділу 3, Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону».
2. Щодо пояснень, яким саме чином учасником ПП «ВОСТОК-ПАРТНЕР» виконано вимогу тендерної документації Замовника в частині надання сертифікату, виданого на уповноважену особу Учасника щодо підтвердження кваліфікації «Уповноважений з системи протидії COVID-19», тендерна документація такої вимоги не містить.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-20 11:14:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-28-002529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Тендерною документацією встановлена вимога підтвердження наявності працівників шляхом надання копій/оригіналів трудових книжок, або копій/оригіналів наказів, або копій/оригіналів трудових угод (трудових договорів/договорів підряду), або інших документів, передбачених чинним законодавством України.
Проте на підтвердження правових взаємовідносин між працівниками та ПП «ВОСТОК-ПАРТНЕР» не надано вищевказаних документів на Уварову Л.І., Дроздову М.М., Кумиш С.М., Височанського І.В., Панченко С.В., Бур`ян Н.О., Панасевич В.Г.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-25 15:37:47
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-28-002529-b), (ID моніторингу: UA-M-2022-05-05-000026). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
Тендерною документацією дійсно визначено вимогу підтвердження кваліфікації спеціалістів, згідно п. 3.1., розділу 3, Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону», а саме, на підтвердження наявності працівників необхідно надати або копії/оригінали трудових книжок, або копії/оригінали наказів, або копії/оригінали трудових угод (трудових договорів/договорів підряду), або інших документів, передбачених чинним законодавством України.
Учасником ПП «ВОСТОК-ПАРТНЕР» у складі пропозиції надано наступні документи:
Панасевич Валентина Григорівна Договір підряду № 12-10/21-3 від 12.10.2021 з ФОП Новокрещена М.В.
Щодо виконання робіт щодо розробки інженерно-геодезичних вишукувань та технічного обстеження будівель і споруд по об’єкту «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі»
стор. 204-205
Наказ про прийняття на роботу № 1-к від 10.09.2021
стор. 168
Бур’ян Наталія Олегівна Договір підряду № 12-10/21-3 від 12.10.2021 з ФОП Новокрещена М.В.
Щодо виконання робіт щодо розробки інженерно-геодезичних вишукувань та технічного обстеження будівель і споруд по об’єкту «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі»
стор. 204-205
Наказ про прийняття на роботу № 2-к від 13.09.2021
стор. 169
Кумиш Семен Михайлович
Договір підряду № 12-10/21-1 від 12.10.2021 з ФОП Компанієць А.О.
Щодо виконання проектних робіт: розробку організації будівництва та кошторисну документацію по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у
м. Дніпрі»
стор 206-207
Наказ про прийняття на роботу № 2-к від 10.09.2021
стор. 166
Височанський Ігор Валерійович Договір підряду № 12-10/21-1 від 12.10.2021 з ФОП Компанієць А.О.
Щодо виконання проектних робіт: розробку організації будівництва та кошторисну документацію по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у
м. Дніпрі»
стор 206-207
Наказ про прийняття на роботу № 2-к від 10.09.2021
стор. 167
Панченко Світлана Вікторівна Договір підряду № 12-10/21-2 від 12.10.2021 з ФОП Панченко С.В.
Щодо виконання проектних робіт: розробку розділів слабкострумових мереж та протипожежної безпеки по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі»
стор. 208-209
Уварова Лілія Іванівна Договір підряду на виконання проектних-кош торисних робіт № ВП-164 від 12.10.2021
Щодо розробки розділу оцінки впливу на навколишнє середовище по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі»
стор. 225-227
Дроздова Марина Михайлівна Договір підряду на виконання проектних-кош торисних робіт № ВП-163 від 12.10.2021
Щодо розробки розділу архітектури по об’єкту: «Реконструкція будівлі хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі»
стор. 222-224
Буторіна Юлія Анатоліївна
Наказ про прийняття на роботу №30/09-2 від 30.09.2019 року
Провідний інженер
стор. 165
Мілько Катерина Олегівна
Наказ про прийняття на роботу №01/06-1 від 01.06.2017
Головний констуктор
стор. 164
Виходячи з вище викладеного учасником ПП «ВОСТОК-ПАРТНЕР» виконано вимогу тендерної документації згідно п. 3.1., розділу 3, Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону», а саме на підтвердження наявності працівників необхідно надати або копії/оригінали трудових книжок, або копії/оригінали наказів, або копії/оригінали трудових угод (трудових договорів/договорів підряду), або інших документів, передбачених чинним законодавством України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини восьмої статті 41 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВОСТОК-ПАРТНЕР" |
4 497 600,30
UAH з ПДВ
|
4 497 600,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЦЮК ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" |
5 128 070,05
UAH з ПДВ
|
5 128 070,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВОСТОК-ПАРТНЕР" #33338670 |
Переможець |
4 497 600,30
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Ду 5 до 08-11-1.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 10:46
|
Ду 4 до 08-11-1.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2022 13:19
|
Ду 3 до 08-11-1.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2022 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 11:38
|
Ду 2 08-11-1.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 17:16
|
ДУ№1 до дог.№08-11-1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 15:13
|
№ 08-11-1.pdf | укладений |
08 листопада 2021 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме зменшення капітальних вкладень на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 08/11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |