Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства,благоустрою,охорони навколишнього природного середовища та інфраструктури виконавчого комітету Путивльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44101581 |
Місцезнаходження: | 41500, Україна , Сумська обл., місто Путивль, вул. Героїв Путивльщини, будинок 84 |
Контактна особа: |
Лукашова Ольга Євгеніївна +380505804703 vidilgkhPutivl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2023 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 15:26 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 15:26 |
Очікувана вартість: | 5 763 389,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 633,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату за надані послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання документів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2023 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2023 14:07 |
Тендерна документація Двохрамна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000079 ● f1b91c2649354ff38fc380d6b0ef9c37
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2023 № 64
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.10.2023 № 64.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-09-07-008312-a 07.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-18 17:59:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт дороги по вул. Двохрамна від перехрестя з вул. Героїв Путивльщини до перехрестя з просп. І.Путивльського в м.Путивль Конотопського району Сумської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-07-008312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 11:26:21
Пояснення
Розмір бюджетного призначення визначено Рішенням сорок сьомої сесії восьмого скликання від 21.08.2023 року № 1719-МР «Про співфінансування робіт з поточного середнього ремонту комунальних автомобільних доріг з місцевого бюджету в розмірі 10 % від загальної вартості робіт », Розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації від 04.09.2023 № 444-ОД « Про внесення змін до розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 11.05.2023 № 184-ОД щодо Напрями використання субвенції, передбаченої у 2023 році за бюджетною програмою 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва , реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення , вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» обласному бюджету Сумської області
Очікувана вартість визначена на підставі проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту доріг, яку затверджено рішенням виконавчого комітету Путивльської міської ради від 18.08.2023
https://rada.info/upload/users_files/04058083/166da9a5c09150101698299c5f9e2769.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 17:01:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт дороги по вул. Двохрамна від перехрестя з вул. Героїв Путивльщини до перехрестя з просп. І. Путивльського в м. Путивль Конотопського району Сумської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-07-008312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Очікувана вартість та обсяги по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт дороги по вул. Двохрамна від перехрестя з вул. Героїв Путивльщини до перехрестя з просп. І.Путивльського в м.Путивль Конотопського району Сумської області» визначені на підставі проектно-кошторисної документації з поточного середнього ремонту доріг, яку затверджено рішенням виконавчого комітету Путивльської міської ради від 18.08.2023.
З огляду на зазначене вкажіть чи включено до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва зазначеної проектно-кошторисної документації кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва згідно п. 4.40 Настанови та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 28 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 №67 та Зміни № 2 затвердженої Наказом від 01.12.2022 № 244.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження (зведений кошторисний розрахунок, обґрунтовані розрахунки розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та/або обґрунтоване пояснення щодо їх відсутності в проектно-кошторисній документації (зведеному кошторисному розрахунку) та відсутності вимог в тендерній документації щодо включення таких витрат до договірної ціни учасниками торгів тощо).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-25 16:41:42
Пояснення
Повідомляємо Вас, що до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва зазначеної проектно-кошторисної документації включено кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва згідно п. 4.40 Настанови та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 28 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 №67 та Зміни № 2 затвердженої Наказом від 01.12.2022 № 244
Згідно Настанови 4.40 Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) Збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) Збільшення вартості об’єкта будівництва , спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів
Розмір цих коштів визначений на підставі показника п.5 Таблиці 3 додатку 28 до Настанови
( сканкопії відповідних документів додаються)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-27 15:57:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт дороги по вул. Двохрамна від перехрестя з вул. Героїв Путивльщини до перехрестя з просп. І. Путивльського в м. Путивль Конотопського району Сумської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-07-008312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Додатком №3 до тендерної документації визначено технічний опис предмета закупівлі, зокрема вказано перелік (найменування) робіт, одиницю виміру та їх кількість. Розділом 7 «Улаштування дорожньої розмітки» технічного опису передбачено виконання робіт «Розмічання (точкування) покриття автомобільної дороги вручну перед нанесенням ліній горизонтальної дорожньої розмітки» в обсязі 0,17 км.
Водночас в поданій учасником ТОВ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" в складі пропозиції договірній ціні з відповідними розрахунками наявний локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 до якого включена вказана робота (КБ-27-43-1) в позиції 28, де зазначено кількість (обсяг) 170 км лінії та відповідно визначено кошторисну вартість на вказаний обсяг і включено до договірної ціни (пропозиції учасника), що не відповідає вимогам Замовника, визначеним в додатку №3 до тендерної документації. Також, такі дані включені до договірної ціни учасника при укладанні з ним договору та поданні відповідних розрахунків перед його укладанням (договірна ціна та розрахунки завантажені в електронну систему після визначення учасника переможцем торгів), що призвело до завищення вартості пропозиції та договору орієнтовно на суму 131345,51 грн.
Відповідно до вимог додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (надалі – Інформація про наявність техніки), у відповідності із наведеною формою № 2. Водночас надані учасником Інформації від 12.09.2023 №4 та від 20.09.2023 №4 (інформація на вимогу про усунення невідповідностей) не відповідають наведеній формі по позиціях 4-6, 8 в частині відсутності даних про рік випуску.
Згідно вимог додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) із зазначенням - штатний/трудовий договір, згідно нижченаведеної форми та обов’язковим зазначенням усіх ключових посад з наступним документальним підтвердженням зазначеної в такій довідці інформації Форма № 3. Надана учасником Інформація від 12.09.2023 №5 не відповідає наведеній формі по позиціях 5-21 в частині відсутності даних про освіту. Крім того, документальне підтвердження зазначеної в довідці інформації щодо освіти надано лише на керівника/головного інженера, в той час як додатком №2 вимагається надати документальне підтвердження зазначеної в довідці інформації. В складі пропозиції надані документи, що підтверджують трудові відносини працівників з учасником торгів, водночас не містяться документи щодо підтвердження інформації вказаної в довідці 12.09.2023 №5 про стаж (досвід) роботи.
У зв’язку з чим надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" вимог тендерної документації.
В поясненні наданому 25.10.2023 Вами вказано, що до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва зазначеної проектно-кошторисної документації включено кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва згідно п. 4.40 Настанови та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 28 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням Зміни № 1 затвердженої Наказом від 30.04.2022 №67 та Зміни № 2 затвердженої Наказом від 01.12.2022 № 244.
Водночас тендерна документація не містить вимог до учасників торгів щодо складання договірної ціни та розрахунків до неї у відповідності до норм визначених Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, зокрема щодо включення до ціни пропозиції учасника коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Крім того, слід зауважити, що завантажений до пояснення зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва не містить витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Визначена Замовником очікувана вартість предмета закупівлі складає 5763389,00грн, що відповідає загальній вартості по зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Однак, передбачені зведеним кошторисним розрахунком кошти на утримання служби замовника, на здійснення технічного нагляду, на проведення процедури закупівлі, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації в загальній сумі з ПДВ 214,2612 тис. грн. не є витратами підрядника (учасника процедури закупівлі) на виконання робіт, визначених технічним завданням, а отже не можуть включатись до очікуваної вартості предмета закупівлі (визначення вартості об’єкта) та відповідно до ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Такі витрати не передбачені для учасника розділом V Настанови.
Крім того, технічне завдання тендерної документації не передбачає робіт по зовнішніх мережах та спорудах водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання, визначені главою 6 зведеного кошторисного розрахунку, витрати по яким також включено до очікуваної вартості в сумі 134,763 тис. грн. (з ПДВ 161,7156 тис. грн.).
Поясніть причини недотримання вимог Настанови при складанні тендерної документації та включення до очікуваної вартості витрат, що не є витратами учасника при виконанні робіт за предметом закупівлі. Надайте обґрунтоване пояснення щодо відсутності в тендерній документації вимог щодо включення до ціни пропозиції (договірної ціни) учасників торгів коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва.
Крім того, надайте розрахунки розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, що є складовою проектно-кошторисної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 16:47:44
Пояснення
Щодо завищення вартості пропозиції та договору , директору ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ» було направлено листа за №02-15/368 від 31.10.2023 року для перерахунку загальної вартості послуг з наданням відповідного пакету документів для подальшого укладення додаткової угоди на зменшення вартості послуги, яка після підписання буде оприлюднена в системі Prozoro .
Відповідно до вимог додатку № 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції до заповненої Форми № 2 надав завірені копії свідоцтв про реєстрацію машин які містять повну інформацію про запропоновану техніку .
Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт ( Форма № 3), документальне підтвердження щодо освіти співробітників було надано тільки по ключовим посадам , всі інші співробітники які будуть задіяні для надання послуги з поточного середнього ремонту дороги по вул. Двохрамна від перехрестя з вул. Героїв Путивльщини до перехрестя з просп. І.Путивльського в м. Путивль Конотопського району Сумської області працюють за договорами ЦПХ, дані про освіту співробітників на підприємстві відсутні.
Відповідно до підпункту 3 пункту II Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 « Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301»
Згідно підпункту 6.1 пункту 6 ГБН Г.1-218-182:2011 поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, тому і очікувана вартість предмета закупівлі відповідала розробленій проектно-кошторисній документації.
Відповідно до Форми № 3 Додатку 2 до тендерної документації у переліку працівників відповідної кваліфікації учасник повинен мати Сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи, який буде залучений для виконання робіт. ( з обов’язковим додаванням скан-копії відповідного кваліфікаційного сертифікату) , необхідні документи додані до тендерної пропозиції , крім того , згідно Додатка 3 до тендерної документації «До пропозиції учасники надають розрахунки, виконані у програмному комплексі АВК (або у іншому аналогічному комплексі), у версії, що є чинною на дату складання кошторису»
До складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами по причині того, що учасник для визначення договірної ціни пропозиції керувався підпунктами 4.3 та 4.4 пункту 4 ЗМІН № 3 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджено Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854 ( в абзаці першому пункту 5.31 слово «враховуються» змінити словами «можуть враховуватися» ; абзац перший пункту 5.33 викладений в новій редакції )
Технічне завдання передбачає роботи по зовнішніх мережах та спорудах водопостачання , водовідведення , теплопостачання та газопостачання ( Розділ 8. Облаштування оглядових колодязі додатка № 3 до тендерної документації ) згідно об’єктного кошторису № 06-01 на будівництво зовнішніх мережах та спорудах водопостачання , водовідведення , теплопостачання та газопостачання, найменування робіт і витрат прописано як «Облаштування оглядових колодязів»
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-07 14:53:01
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо сканкопії зведеного кошторисного розрахунку з додатками
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань підпункту 3 пункту II Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-07-008312-a повідомляємо, що ТОВ «АТЛАН БУДПРОЕКТ» було направлено листа за № 02-15/380 від 13.11.2023 року, щодо фактичного розрахунку за надану послугу з подальшим достроковим розірванням договору № 127 від 27.09.2023 ( копія листа додається) Після укладання додаткової угоди до договору № 127 від 27.09.2023 Вам буде повідомлено додатково.
2023-11-14 11:01:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" |
4 984 588,00
UAH з ПДВ
|
4 926 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
5 417 567,59
UAH з ПДВ
|
4 984 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" #43515145 |
Переможець |
4 926 950,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 11:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 16:29
|
Додаткова угода | укладений |
28 листопада 2023 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 08:23
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 13:52
|
Договір _ 127 вул.Двохрамна.pdf | укладений |
27 вересня 2023 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |