Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - роботи з благоустрою на будівництві об’єкту «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві»)
Очікувана вартість
1 434 706,18 UAH
UA-2021-09-22-003999-c 959f655dd98c429180f1e7a2f516822a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котова Анна Олександрівна

0936909663 KPUZN_DNIPRO@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Котова Анна Олександрівна
0936909663
KPUZN_DNIPRO@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2021 12:00
Очікувана вартість: 1 434 706,18 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 173,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


- роботи з благоустрою на будівництві об’єкту «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві, відповідний код – 45453000-7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з благоустрою на будівництві об’єкту «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02147, Україна, Київська область, Київ, Русанівська набережна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконання робіт буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати виконання робіт, підтвердженням яких є акт виконаних робіт, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконання робіт здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА" 1 433 458,79
UAH з ПДВ
1 433 458,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2021 18:10
Електронний підпис
01 жовтня 2021 18:05
8. Виписка ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2021 18:05
12. Гарантійний якість.pdf
01 жовтня 2021 18:05
1. Повноваження.pdf
01 жовтня 2021 18:05
imd.rar
01 жовтня 2021 18:05
кеп2.rar
01 жовтня 2021 18:05
7. Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2021 18:05
кеп.rar
01 жовтня 2021 18:05
9. Витяг з ПДВ.pdf
01 жовтня 2021 18:05
19. Довідка калькуляції.pdf
01 жовтня 2021 18:05
17. Довідка МТБ.pdf
01 жовтня 2021 18:05
15. Досвід.pdf
01 жовтня 2021 18:05
18. Розрахунок ДЦ.pdf
01 жовтня 2021 18:05
2. Технічні вимоги.pdf
01 жовтня 2021 18:05
4. Проект договору.pdf
01 жовтня 2021 18:05
кеп3.rar
01 жовтня 2021 18:05
6. Ліцензія будівельна.pdf
01 жовтня 2021 18:05
16. Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2021 18:05
11. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"
#42473246
Переможець 1 433 458,79
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"
#42473246
1 433 458,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:17
ДУ №2 до Дог 0510-21.01.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 11:59
ДУ №1 до Дог 00510.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 14:42
0510-21.01.pdf укладений
07 жовтня 2021 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) сторони домовилися про погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону сторони домовилися про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 0510-21/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовилися про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 0510-21/01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 099 134,19
UAH (в тому числі ПДВ 183 189,03 UAH)