Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33838679 |
Вебсайт: | https://zkh.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20 |
Контактна особа: |
Олеся Ігорівна +380663730677,+380626420137 iva-ois@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 12:03 |
Очікувана вартість: | 130 240 018,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 302 400,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної\ документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 651200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог пункту 6 Розділу VI тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (із змінами), від 22.07.2020 № 641 (із змінами) протягом 3-х місяців з дня її отримання. По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання : | 5% |
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: | 5% |
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: | 3% |
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: | 1% |
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
14 травня 2021 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 14:24 |
ТД (гідроізоляція) ред 14 05.docx | |
14 травня 2021 14:24 |
перелік змін (гідроізоляція).pdf | |
30 квітня 2021 15:36 |
Додаток 5 - ВОБ гідроізол.pdf | |
30 квітня 2021 15:36 |
Додаток 5 - ВР гідроізол.pdf | |
30 квітня 2021 15:36 |
Додаток 6 - Проект договору (гідроізоляція).docx | |
30 квітня 2021 15:36 |
ТД (гідроізоляція).docx |
14 травня 2021 14:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2021 14:24 |
ТД (гідроізоляція) ред 14 05.docx
|
|||
14 травня 2021 14:24 |
перелік змін (гідроізоляція).pdf
|
|||
30 квітня 2021 15:36 |
Додаток 5 - ВОБ гідроізол.pdf
|
|||
30 квітня 2021 15:36 |
Додаток 5 - ВР гідроізол.pdf
|
|||
30 квітня 2021 15:36 |
Додаток 6 - Проект договору (гідроізоляція).docx
|
|||
30 квітня 2021 15:36 |
ТД (гідроізоляція).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-13-000008 ● fdf202503c714a55887471f3c1d96f10
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2021 09:47 |
Дніпро
10.09.2021 № 479
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 10.09.2021
№ 479
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації UA-2021-04-30-001916-c 30.04.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-13 11:18:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Роботи по проекту "Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-30-001916-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-15 13:43:18
пояснення на запит
Департамент житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації визначено Замовником та виділені бюджетні призначення на реалізацію проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» (далі – предмет закупівлі) у 2021 році згідно розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 17 березня 2021 року № 212/5-21 «Про напрямки (заходи) використання у 2021 році коштів обласного бюджету, передбачених на житлове господарство та комунальну інфраструктуру» (із змінами, додається), 20 квітня 2021 року № 334/5-21 «Про інвестиційні програми і проєкти регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» (додається), яке було розроблено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2021 року № 297-р.
Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку у складі проєктно-кошторисної документації відповідно до п. 6.2.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та розрахована за формулою:
ОВ = (Сзкр - Сгл12 - Сгл10 – Криз)*1,2, де:
ОВ - очікувана вартість;
Сзкр - сума зведеного кошторисного розрахунку без урахування ПДВ;
Сгл12 - сума по главі 12 зведеного кошторисного розрахунку;
Сгл10 - сума по главі 10 зведеного кошторисного розрахунку;
Криз - кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва зведеного кошторисного розрахунку.
Також слід зазначити, що технічні та якісні показники предмету закупівлі, а саме: підсумкова відомість ресурсів (із видаленими вартісними показниками) та відомість обсягів робіт, що були завантажені до електронної системи закупівель, є складовою проєктно-кошторисної документації, проєкт пройшов експертизу в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Донецькій області та по ньому отримано позитивний експертний звіт від 26.12.2018 № 05-0631-18 (експертний звіт додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів» (далі – постанова). Пунктом 1 постанови визначено, що затверджуються «заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Закупівля робіт по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» була проведена для забезпечення потреб громади Слов’янського району сталим водопостачанням, а не для утримання апарату департаменту житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації. Враховуючи викладене, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не є необхідним.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-05 14:05:32
Щодо надання роз’яснень
Висновок Східного офісу Держаудитслужби ( обл.), що надійшов 04.10.2021 о 10:56 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001916-c) щодо встановленого порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСП Дніпро» вимогам тендерної документації, опрацьовано тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації.
Протоколом тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 20.04.2021 № 8 була затверджена тендерна документація до закупівлі «Роботи по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» (далі – тендерна документація).
Зокрема, пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни, які повинні бути виконані в програмному комплексі АВК-5 або у взаємодіючій з ним ліцензійній програмі.
Поряд з цим, Замовник встановив вимогу, що рівень кошторисної зарплати, врахований в кошторисній документації, не повинен перевищувати розмір 12 664,88 грн/міс.
Протоколом тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 25.05.2021 № 17 була розглянута тендерна пропозиція учасника ТОВ «РСП Дніпро» до закупівлі «Роботи по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» та визначений переможець закупівлі – ТОВ «РСП Дніпро».
Зазначаємо, що згідно пунктів 5, 6 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
від 20 жовтня 2016 року № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
від 27 липня 2018 року № 196) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 рокуза № 931/32383 (далі – Порядок):
«5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
6. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні.
Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду.»
Звертаємо увагу, що в наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСП Дніпро» пояснювальній записці до договірної ціни (копія додається), середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу
166,17 люд.год. та розряді робіт 3,8), становить також 12 664,88 грн.
Розрахунок заробітної плати (копія додається) був наданий Учасником
ТОВ «РСП Дніпро» до відома, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: пункту 5 Порядку, що жодним чином не впливає на договірну ціну та розмір кошторисної заробітної плати у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСП Дніпро», та в подальшому при укладанні договору підряду за результатами закупівлі.
Разом з цим, відповідно до умов укладеного з ТОВ «РСП Дніпро» договору підряду № 740 від 08.06.2021, розмір кошторисної заробітної плати складає 12 664,88 грн (копія пояснювальної записки до договірної ціни додається).
Таким чином, при визначенні переможця відкритих торгів по закупівлі «Роботи по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району
(ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації не було порушено жодної вимоги абзацу другого
пункту 2 частини першої статті 31 Закону, та відповідно відсутні підстави для розірвання укладеного договору підряду.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що пропозиція ТОВ «РСП Дніпро» повністю відповідає вимогам тендерної документації до закупівлі та чинного законодавства, а визначення Замовником його переможцем – є повністю обґрунтованим та законним.
З урахуванням вищенаведеного, просимо додатково роз'яснити з приводу виявленого, на вашу думку, порушення та скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби ( обл.), що надійшов 04.10.2021 о 10:56 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по проєкту «Гідроізоляція русла каналу «Сіверський Донець - Донбас» на землях Райгородоцької селищної ради Слов’янського району (ПК 105-ПК 113; ПК125+18-ПК132+92)-капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001916-c), про що належним чином повідомити департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації.
- Запит щодо висновку Гідроізоляція.pdf
- Додаток з договору підряду.pdf
- Додаток з тендерної пропозиції.pdf
- Заперечення щодо висновку.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 20.10.2021 подано до Донецького окружного адміністративного суду. Копії позову 20.10.2021 відправлено сторонам відповідно до чинного законодавства. |
Дата публікації: | 20 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | №200/14009/21 |
Дата відкриття провадження: | 25 жовтня 2021 |
Документи:
10 січня 2022 08:49
|
Електронний підпис |
10 січня 2022 08:45
|
200-14009-21_2021-12-29_1-570-0C58EBC0-6F00-11EC-2023-70781947FB0B.zip |
20 жовтня 2021 15:34
|
Позов гідроізоляція із відмткою про прийняття.pdf |
10 січня 2022 08:49
|
Електронний підпис |
29 жовтня 2021 15:41
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2021 15:36
|
Електронний підпис |
10 січня 2022 08:45
|
200-14009-21_2021-12-29_1-570-0C58EBC0-6F00-11EC-2023-70781947FB0B.zip |
20 жовтня 2021 15:34
|
Позов гідроізоляція із відмткою про прийняття.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ РСП Дніпро |
127 581 518,26
UAH з ПДВ
|
123 473 685,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 117 300 000.76 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОЗАХИСТ" |
130 000 000,73
UAH з ПДВ
|
118 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 118 000 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХЕКС-ГАЗ" |
130 240 018,80
UAH з ПДВ
|
130 240 018,80
UAH з ПДВ
|
1 | 130 240 018.80 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ РСП Дніпро #40102218 |
Переможець |
123 473 685,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 16:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:03
|
740-5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 11:44
|
740-4.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 18:21
|
740-3-1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:22
|
дод уг 2 до дог 740.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 08:32
|
дод уг 1 до дог 740.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 11:58
|
Договір 740.pdf | укладений |
10 червня 2021 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення Календарного графіку виконання робіт у відповідність до Плану фінансування та постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами), зміна номеру рахунку «Замовника» |
Номер договору про закупівлю: | 740 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 740 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 740 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 740 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 740 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |