Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво майданчику для пересувного пункту габаритно-вагового контролю на км37+300 (праворуч) автомобільної дороги 01725363 /Р-42/ - Шишаки – Сагайдак - Поділ
Очікувана вартість
913 316,40 UAH
UA-2019-09-26-001316-a 955da9acffc34b66aae30c8dab3856ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво майданчику для пересувного пункту габаритно-вагового контролю на км37+300 (праворуч) автомобільної дороги 01725363 /Р-42/ - Шишаки – Сагайдак - Поділ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, на км37+300 (праворуч) автомобільної дороги 01725363 /Р-42/ - Шишаки – Сагайдак - Поділ, Великобагачанського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до постанови КМУ від 117 від 23.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс з розмірі до 30% від обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів та протягом трьох місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг робіт та надати Замовнику підтверджуючі документи на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів.Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

26 вересня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУД-ІНВЕСТ"
#41267243
Переможець 913 316,40
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:06

Документи

26 вересня 2019 16:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:09