Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №15 «Перлинка» із заміною вікон та дверей на металопластикові за адресою вул. Нахімова, 17 м. Суми, Сумської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
1 264 504,00 UAH
UA-2020-08-13-003707-a 955c791d4d4a4f50afb19b503481a16d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Наталія Олександрівна

+380542611158 sudnz15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№15 "Перлинка" м.Суми, Сумської області
Код ЄДРПОУ: 21116422
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Нахімова, 17
Контактна особа: Антоненко Наталія Олександрівна
+380542611158
sudnz15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:05
Очікувана вартість: 1 264 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 322,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №15 «Перлинка» із заміною вікон та дверей на металопластикові за адресою вул. Нахімова, 17 м. Суми, Сумської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Нахімова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 17:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:35
Оголошення зі змінами від 18.08.2020. Проект договору.doc
18 серпня 2020 17:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 12:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 16:35
Оголошення зі змінами від 18.08.2020. Проект договору.doc
13 серпня 2020 12:27
Оголошення. Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

специфікація заповнення віконних та дверних прорізів
Дата подання: 14 серпня 2020 09:36
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:02
Доброго дня, для підготовки тендерної пропозиції просимо надати креслення вікон і специфікацію заповнення віконних та дверних прорізів, де буде вказано розміри конструкцій.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше звернення буде розглянуто. У разі необхідності до оголошення будуть внесені зміни. Додатково повідомляємо що з проектною документацією ви можете ознайомитися за адресою замовника вказаною в оголошенні до закупівлі.
Маркування віконного блоку
Дата подання: 15 серпня 2020 05:37
Дата відповіді: 16 серпня 2020 23:10
В оголошенні встановлені вимоги до вікон "4 MDS PLUS...". В дсту відсутнє таке маркування склопакетів. Виробники склопакетів також не розуміють, що це. Поясніть, що це за маркування, та чим воно передбачене, або зазначте реальні вимоги до вікон.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше запитання буде уважно розглянуто! У разі необхідності до технічних характеристик будуть внесені зміни.
Надайте пояснення
Дата подання: 15 серпня 2020 07:02
Дата відповіді: 16 серпня 2020 23:13
П. 14.2. оголошення вимагає: "14.2. Документи для підтвердження можливості виконання робіт з капітального ремонту будівлі із заміною вікон на металопластикові, що мають бути надані у складі пропозиціїзгідно з Додатком 3 до цього оголошення." Які документи мають бути на підтвердження даної вимоги?
Відповідь: Шановні учасники! Перегляньте, будь-ласка, Додаток 3 до документації оголошення. В Додатку 3 перелічені документи які мають подати учасники відповідно до умов пункту 14.2.
Інформація для перевірки даних Учасника у реєстрах
Дата подання: 17 серпня 2020 13:26
Дата відповіді: 17 серпня 2020 14:16
Доброго дня. п. 14.4. оголошення вимагається: "Даними про Учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, видів діяльності, дозволів, кваліфікаційних сертифікатів тощо), в тому числі для перевірки даних Учасника в відкритих державних реєстрах." Яку саме інформацію потрібно вказати для перевірки даних Учасника в відкритих державних реєстрах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Замовник самостійно буде перевіряти внформацію у відкритих державних реєстрах. Для перевірки замовнику повинні бути надані учасником дані, вказані в умовах оголошення (реквізити учасника: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштову адресу, телефон, електронна адреса; відомості про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон, видів діяльності, дозволів, кваліфікаційних сертифікатів тощо).
Витяг з єдиного державного реєстру
Дата подання: 17 серпня 2020 13:56
Дата відповіді: 17 серпня 2020 14:25
Доброго дня. п. 14.8. оголошення " Оригінал або нотаріально завірена копія повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий уповноваженим органом або роздрукований витяг, отриманий в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи від уповноваженого органу та завірений підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника, виданий не раніше дати публікації даного оголошення до спрощеної закупівлі;" На даний час з технічних причин на веб-сайті Міністерства юстиції України не можливо створити онлайн запит для отримання повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Чи можна надати у пропозиції Витяг з єдиного державного реєстру виданий раніше дати публікації даного оголошення??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ваше звернення буде перевірено. У разі об'єктивної та підтвердженої необхідності до оголошення будуть внесені зміни.
підсумкова відомість ресурсів
Дата подання: 18 серпня 2020 11:13
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:26
Для підготовки Тендерної пропозиції просимо внести зміни до Оголошення про закупівлю і додати підсумкову відомість ресурсів, де буде вказана кількість матеріалів, необхідна для виконання робіт.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше звернення буде перевірено. У разі об'єктивної та підтвердженої необхідності до оголошення будуть внесені зміни. Щодо розрахунку матеріалу, то такий розрахунок мають здійснювати підрядники, у розмірах та кількості необхідній для виконання повного переліку робіт згідно даного оголошення.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-003707-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:31787498
Дата подання: 18 серпня 2020 11:10
Вимога
Вимога щодо внесення змін до Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 16:30
Шановін учасни! Дякуємо за звернення. В найближчий час до документації оголошення будуть внесені зміни. Вимога що описана вами буде видалена.

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 11:10
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРБУДСЕРВІС ГРУП" 1 064 000,00
UAH з ПДВ
957 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 1 028 000,00
UAH з ПДВ
999 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" 1 135 524,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ 1 074 828,00
UAH з ПДВ
1 074 828,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 1 159 815,48
UAH з ПДВ
1 159 815,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІРАДА" 1 217 964,00
UAH з ПДВ
1 217 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 20:58
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:53
Пропозиція.pdf
26 серпня 2020 20:53
Информационные листы.pdf
26 серпня 2020 20:53
Виробнича база.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 13:06
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:38
Досвід.Знамянка.rar
26 серпня 2020 12:38
проект договору.pdf
26 серпня 2020 12:38
пропозиція.pdf
26 серпня 2020 12:38
Досвід ТРОСТЯНЕЦь.rar
26 серпня 2020 12:38
Підтвердження МТБ.rar
26 серпня 2020 12:38
Довідка з податкової.pdf
26 серпня 2020 12:38
Уставні.rar
26 серпня 2020 12:38
Дозвільні документи.rar
26 серпня 2020 12:38
Довідка про досвід.pdf
26 серпня 2020 12:38
Довідка з МТБ.pdf
26 серпня 2020 12:38
кошторис.rar

Публічні документи

26 серпня 2020 19:36
Електронний підпис
26 серпня 2020 19:35
9-2. Статут 2019 - Оригінал.pdf
26 серпня 2020 19:35
4-2. Досвід.zip
26 серпня 2020 19:35
2-1. Довідка щодо МТБ.PDF
26 серпня 2020 19:35
10-1. Витяг ЄДР 19.08.2020.PDF

Публічні документи

26 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:04
Сертифікат_VORNE_2020_2022.pdf
26 серпня 2020 16:04
Сертификат ALM Акорд.pdf
26 серпня 2020 16:04
Сертификат 2020-2022.pdf
26 серпня 2020 16:04
Висновок сее профіль.pdf
26 серпня 2020 16:04
досвід.pdf
26 серпня 2020 16:04
довідка досвід.pdf
26 серпня 2020 16:04
договір.pdf
26 серпня 2020 16:04
Обладнання.pdf
26 серпня 2020 16:04
Працівники.pdf
26 серпня 2020 16:04
Витяг.pdf
26 серпня 2020 16:04
Пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:04
дозвіл 001.pdf
26 серпня 2020 16:04
декларація 001.pdf
26 серпня 2020 16:03
декларація.pdf
26 серпня 2020 16:03
ліцензія.rar
26 серпня 2020 16:03
статут пдф.rar

Публічні документи

25 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:21
Протоколи випробувань.rar
25 серпня 2020 14:21
Разрахунок прибутку.pdf
25 серпня 2020 14:21
Пояснювальна записка.pdf
25 серпня 2020 14:21
Локальний кошторис.pdf
25 серпня 2020 14:21
Договірна ціна.pdf
25 серпня 2020 14:21
Статут.pdf
25 серпня 2020 14:21
Проєкт договору.pdf
25 серпня 2020 14:21
відгук ДНЗ Перлинка.pdf
25 серпня 2020 14:21
Відгук Веснянка.pdf
25 серпня 2020 14:21
Витяг з ЄДР від 25.08.20.pdf
25 серпня 2020 14:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРБУДСЕРВІС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"

ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

ТОВ "ТІРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРБУДСЕРВІС ГРУП"
#42793514
Відхилено 957 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 14:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Відхилено 999 999,99
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 13:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"
#40547504
Відхилено 1 000 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 14:05
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ
#31787498
Відхилено 1 074 828,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 14:08
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
#30759920
Відхилено 1 159 815,48
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 13:40
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Переможець 1 217 964,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 13:43

Документи

01 вересня 2020 14:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:03
протокол

Документи

07 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:39
Протокол

Документи

07 вересня 2020 14:05
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:00
Протокол

Документи

07 вересня 2020 14:08
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:06
Протокол

Документи

08 вересня 2020 13:40
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:38
Протокол

Документи

08 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
1 217 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 18:31
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:22
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:22
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 17:26
календарний графік.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:24
ДУ 2 від 15-12-2020 (дог. 04-09-20 від 11.09.2020).pdf.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:32
ДУ 1 від 25-11-2020 (дог. 04-09-20 від 11.09.2020).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:28
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:44
Договір укладений
11 вересня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робыт - до 15 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 04/09/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строни погодили внести зміни щодо строку виконання робіт - до 28 грудня 2020 року. Календарний графік викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 04/09/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору становить 1201616.64 грн. Сторони погодили зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 04/09/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 201 616,64
UAH