Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут кормів та сільського господарства Поділля Національної академії аграрних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 00496588 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, проспект Юності, 16 |
Контактна особа: |
Попова Надія Анатоліївна 380967748460,380432464416 buhkorma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 929 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 647,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 10 (десяти) робочих днів після його отримання. Інша інформація щодо закупівлі: місцезнаходження замовника - 21100, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, проспект Юності ,16; категорія замовників - передбачена п.3 ч.1 ст.2 Закону, а саме юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 18:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 18:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000040 ● 7dc02abea2784388bec72ffaf9089d7f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 №29-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.04.2024 №29-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2024-03-22-011353-a 22.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 16:36:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 та А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-22-011353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином переможцем торгів ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" виконано вимоги підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме: довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Постанови №1178 (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 14:48:54
Пояснення на запит
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2024-04-15-000040, повідомляю наступне:
1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 5 929 400,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та на потреби ІК СГП НААН, та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ та https://vseazs.com ) станом на дату оголошення закупівлі, та згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Термін постачання — з дати укладання договору по31 грудня 2024 року.
Бензин А-92 та Бензин А-95 за своїми характеристиками повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015.
Дизельне паливо за своїми характеристиками повинно відповідати ДСТУ 7688:2015 та по своїм технічним/якісним показникам до сезонності експлуатації.
До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості партій пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару (відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю).
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://fri.vin.ua/texnichni-yakisni-ta-kilkisni-xarakteristiki/
2).З приводу виконання вимог переможцем торгів ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова № 1178), а саме довідки складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови № 1178, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Постанови № 1178 (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)? НАДАЄМО НАСТУПНІ ПОЯСНЕННЯ:
П. 5.6. Тендерної документації передбачено Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
…
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту цього розділу тендерної документації).
Відповідно до Розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (п.5.6.) зазначено «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
Відповідно до п.п. 7 п.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» «електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;»
Так, на нашу думку, будь-яка зацікавлена особа може перевірити/вільно отримати доступ до публічної інформації на авторизованому електронному майданчику «dzo.com.ua» веб-порталу Уповноваженого органу щодо раніше укладених договорів учасником/постачальником за кодом ЄДРПОУ та назвою, які зазначаються в пошуку даних (дані доступні, починаючи з 2017 року).
Наводимо як обґрунтування вищевикладеного посилання на електронний майданчик «dzo.com.ua»:
1. https://www.dzo.com.ua/tenders/contracts?filter%5Bobject2%5D=supplier_and&filter%5Bsearch2%5D=%D0%9F%D0%9A+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A7&filter%5Bobject%5D=dkpp&filter%5Bsearch%5D=&filter%5Bstatus%5D=1&filter%5Bmethod%5D=&filter%5Bregion_id%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5Bmoneyget_id%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&formname=filter
2. https://www.dzo.com.ua/tenders/contracts?filter%5Bobject2%5D=supplier_and&filter%5Bsearch2%5D=%D0%9F%D0%9A+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A7&filter%5Bobject%5D=dkpp&filter%5Bsearch%5D=&filter%5Bstatus%5D=2&filter%5Bmethod%5D=&filter%5Bregion_id%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5Bmoneyget_id%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&formname=filter
На етапі «Кваліфікація переможця», за відсутності електронного аукціону, у зв’язку із поданням тендерної пропозиції лише одним учасником, Замовник поряд з перевіркою доступних держреєстрів, ще раз переконався, що жодних договорів між Замовником та Учасником (ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ") раніше ніколи укладено не було, а відповідно відсутні факти не виконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) про закупівлю, що призвело б до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Оскільки, вказана інформація є відкритою та доступною в електронній системі закупівель, то додаткового її підтвердження, з урахуванням наведених положень тендерної документації не вимагається.
Таким чином, вказане відповідає ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та є доступною інформацією в системі закупівель, а отже Замовником було вжито усіх можливих і доступних заходів для доведеності надійності учасника/переможця - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ".
Відповідно до п.44 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
…
3) переможець процедури закупівлі:
…
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
…»
Отже, вказане положення затверджує відхилення Замовником тендерної пропозиції переможця процедури у випадку ненадання останнім всього переліку документів, згідно абз. 2 п.п.3 п.44 Особливостей, а не якогось окремого документу.
Оскільки, Переможцем процедури закупівлі - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" було долучено в електронній системі закупівель всі документи (4 Ліцензія на перевезення (Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКА).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Наказ про призначення директора (оригiнал,копiя).pdf, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Протокол Бабанiна Н.С.(оригiнал,копiя).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Статут_ТОВ_ПК_Укрпромпостач_нова_редакцiя_вiд_23.11.2018 оригiнал,копiя.pdf, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Витяг 03.04.rar Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Довідка Бабаніна Н.С..zip Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Довідка УПП.zip, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06), перелік яких встановлений п. 44 Особливостей та доступ для перевірки яких є обмеженим для Замовника, окрім довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту цього розділу тендерної документації) та з урахуванням вищевикладених обставин Замовник прийняв рішення не відхиляти тендерну пропозицію Переможця - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ", що не є, на нашу думку, порушенням норм та положень п. 44 Особливостей та ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, до моменту початку (до 15.04.2024р.) проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ моніторингу закупівлі, 12.04.2024р., між Замовником та Учасником було укладено/підписано Договір про закупівлю палива, який наразі є чинним та до виконання якого сторони вже приступили. Так, у зв’язку із початком посівної компанії, у Замовника існує нагальна потреба у закупівлі палива, адже вкрай нагальним є питання передпосівної обробки ґрунту, посіву ярих культур та підживлення озимих культур.
Наразі, в умовах воєнного стану, коли сотні тисяч гектарів української землі знаходяться під незаконною окупацією, заміновані або на них ведуться бойові дії, Україна постійно перебуває під впливом ризиків продовольчої кризи. Мінагрополітики вже передбачає значне зменшення валового виробничого обсягу зернових та олійних культур в 2024 році. А тому будь-яка затримка, без поправки на погодні умови, у початку весняно-польових робіт може спричинити зниження врожайності, що може привести до продовольчої кризи всієї країни.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), що зазначено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-22-011353-a ДАСУ від 22.04.2024 року, замовником розірвано договір №124 від 12 квітня 2024 року, на підтвердження чого надається додаткова угода № 2 від 29.04.2024 року та звіт про виконання договору
2024-04-29 15:40:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-04-30 09:01:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" |
5 503 500,00
UAH з ПДВ
|
5 503 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" #40884096 |
Переможець |
5 503 500,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 15:27
|
Дод уг 2.pdf | укладений |
29 квітня 2024 15:25
|
Висновок від 22.04.2024.pdf | укладений |
29 квітня 2024 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 15:18
|
Дод уг 1.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 18:47
|
Договір 124.pdf | укладений |
12 квітня 2024 18:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу за купівлі та зменшення суми договору у зв’язку з розірванням договору на підставі висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-22-011353-a ДАСУ від 22.04.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
645 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 628,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору на підставі висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-22-011353-a ДАСУ від 22.04.2024 року. |