Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вилучення мулів з мулонакопичувача ш.Піонер ВП «Шахтоуправління «Новодонецьке»
ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного
Очікувана вартість
132 000 000,00 UAH
UA-2024-01-23-004224-a ● 951b93bdb24f4244b85249a611d2a0ee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тендерний відділ 380627744144,380994968750 dpdvv_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 132 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 660 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасниками забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про погодження щодо надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю за процедурою відкритих торгів з особливостями у вигляді банківської гарантії в розмірі: 5 % від загальної вартості договору про закупівлю; у разі визначення його переможцем за результатами проведених торгів. Переможець процедури закупівлі не раніше 5 та не пізніше 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ, повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути документально підтверджені (установчими документами Банку, ліцензіями, протоколом правління, довіреністю, тощо); Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно містити такі суттєві умови: 1) назву документа – «Гарантія»; 2) номер, дату та місце складання; 3) термін дії банківської гарантії повинен бути на весь строк дії договору про закупівлю (з дати підписання), до повного виконання договору про закупівлю в частині виконання зобов’язань; 4) повну або скорочену назву Банка-Гаранта; 5) повну або скорочену назву учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; 6) повну або скорочену назву Бенефіціара; 7) платіжні реквізити Бенефіціара: Назва: Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток»; Банківські реквізити Замовника (Бенефіціара): Код ЄДРПОУ (отримувача): 43895975; UA453355480000026007053634688 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 335548 UA763348510000000026001130445 у АТ «ПУМБ», МФО 334851. посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі; 8) суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; 9) умови, за яких можна вносити зміни до тексту Гарантії Учасником (Принципалом), Замовником (Бенефіціаром), Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Замовником (Бенефіціаром). 10) обов’язок Банка сплатити повну суму договірного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на невиконання або неналежне виконання учасником (Принципалом) взятих на себе зобов’язань за договором про закупівлю. 11) термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом: протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання письмової вимоги від Замовника (Бенефіціара); Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності Гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); умов про обов’язкове надання учасником (Принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору про закупівлю в іноземній валюті в розмірі: 5 % від загальної вартості договору про закупівлю; що перераховується учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого Гарантією, Замовник (Бенефіціар) має право протягом строку дії Гарантії звернутися з вимогою до Гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до Гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення учасником (Принципалом) зобов'язання, забезпеченого Гарантією. Вимога Кредитора (Замовника) до Гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним Гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в Гарантії. У вимозі до Гаранта або у доданих до неї документах Кредитор (Замовник) зазначає, у чому полягає порушення Боржником (учасником) основного зобов'язання, забезпеченого Гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вилучення мулів з мулонакопичувача ш.Піонер ВП «Шахтоуправління «Новодонецьке»
ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного
ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85001, Україна, Донецька область, Добропілля, с. Новоіверське, Олександрівський район, вул. Гірнича 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 11:07 |
ТД_ з особливостями +аукціон_без ПДВ_Вилучення мулів_ ш. Піонер .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантійні випадки
Дата подання: 25 січня 2024 16:04
Дата відповіді: 30 січня 2024 15:07
В пункті 6 розділу Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5.
Також у зазначеному пункті 6 розділу Розділ VI Тендерної документації зазначено, що підставою заявлення вимог до Гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення учасником (Принципалом) зобов'язання, забезпеченого Гарантією.
В пункті 12.4 проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) зазначено «При порушенні Виконавцем будь-якого зобов’язання чи одночасно декількох зобов’язань, передбачених Договором, не залежно від сплати чи не сплати за таке порушення Виконавцем штрафних санкцій, Замовник має право направити банку-гаранту вимогу про сплату суми гарантії».
При цьому пунктом 19 вказаного Положення № 639 передбачено, що заява про надання гарантії обов'язково повинна містити (серед іншого) умови гарантії. Цьому правилу відповідає пункт 26 Положення № 639, згідно якого гарантія повинна містити такі (серед іншого) умови, за яких надається право вимагати платіж.
Однак, наведені вище формулювання «гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю» та «порушення учасником (Принципалом) зобов'язання, забезпеченого Гарантією», застосоване замовником торгів у тендерній документації, є незрозумілим.
Так само є недостатньо чітким формулювання пункту 12.4 проекту договору про закупівлю, оскільки у вказаному проекті лише пункти 8.3. та 8.4. передбачають можливість нарахування виконавцю штрафних санкцій у грошовій формі.
Отже, залишається не зрозумілим, сплата яких саме платежів за порушення яких саме пунктів договору має покриватися банківською гарантією.
У зв’язку із цим, заявник позбавлений необхідної правової визначеності у тому, які умови гарантії йому необхідно зазначити в заяві про надання гарантії та які умови, за яких надається право вимагати платіж, мають бути наведені в гарантії банківською установою.
Відтак, просимо роз’яснити сплата яких саме платежів Виконавцем за порушення яких саме пунктів договору має покриватися банківською гарантією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповіді, щодо наявного питання, будуть надані після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Предмет закупівлі.
Дата подання: 25 січня 2024 16:05
Дата відповіді: 30 січня 2024 14:59
Предметом закупівлі по даному тендеру зазаначено «Вилучення мулів з мулонакопичувача ш.Піонер ВП «Шахтоуправління «Новодонецьке» ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного».
У той же час, у додатку 3 до Тендерної документації у пункті 4.1 вказано що «Замовник здійснює оплату вартості збагачення», а не вартості послуг по вилученню мулів та їх очистки.
Відтак, просимо роз’яснити що саме є предметом закупівлі та які саме послуги будуть підлягати оплати на користь виконавця: вилучення мулів з мулонакопичувача з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного, або ж послуги з збагачення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У зв’язку з поданням Учасником Скарги з аналогічними питаннями, роз’яснення щодо наявного питання, будуть вирішені після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-23-004224-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ФІРМА «АІР», Код ЄДРПОУ:30986916
Дата подання: 25 січня 2024 16:25
Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю
В пункті 6 розділу Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» наведені такі умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Однак, у додатку 3 до тендерної документації зазначено: «2.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі»;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
У свою чергу у пункті 12.8. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) зазначено: «12.8. Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється у разі:
1) сплати Виконавцю суми, на яку видано гарантію;
2) закінчення строку дії гарантії;
3) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, у тендерній Документації, у Додатках до неї по різному описуються та трактуються Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю (припинення Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником).
Зокрема, в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не описано та не деталізовано пункту «4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин», який вказаний у інших розділах тендерної документації.
Отже, тендерна документація містить істотні неузгодженості.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та чітко визначити в договорі про закупівлю умови, за яких зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється, зазначивши також «не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Розгорнути
Згорнути
після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Однак, у додатку 3 до тендерної документації зазначено: «2.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі»;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
У свою чергу у пункті 12.8. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) зазначено: «12.8. Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється у разі:
1) сплати Виконавцю суми, на яку видано гарантію;
2) закінчення строку дії гарантії;
3) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, у тендерній Документації, у Додатках до неї по різному описуються та трактуються Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю (припинення Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником).
Зокрема, в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не описано та не деталізовано пункту «4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин», який вказаний у інших розділах тендерної документації.
Отже, тендерна документація містить істотні неузгодженості.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та чітко визначити в договорі про закупівлю умови, за яких зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється, зазначивши також «не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2024 15:15
Вирішення питання у цій частині буде ухвалено після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2024-01-23-004224-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ФІРМА «АІР», Код ЄДРПОУ:30986916
Дата подання: 25 січня 2024 16:32
Надання Технічних Умов та Сертифікати на вугільну продукцію
В пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що у складі пропозиції надати копію власних Технічних Умов на вугільну продукцію, що включає шлам вугільний марки ДГ, а також надати копію власного сертифікату генетичних та якісних характеристик на шлам вугільний марки ДГ.
Аналогічні пункти передбачені у Додатку 3 до тендерної документації у п 3.1., а також в пункті 4.3. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації).
Тобто, за вимогами замовника закупівлі її учасник має забезпечити наявність цих документів на момент подання тендерної пропозиції.
Однак, замовник залишив поза увагою, що згідно сертифікація товарної продукції до Міжнародної системи кодифікації вугілля середнього і високого рангів за проводиться виключно за товарними пробами, що відбираються згідно з ДСТУ 4096-2002 "Вугілля буре, кам'яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети".
Отже, для отримання такого сертифікату учасник закупівлі повинен відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток».
Аналогічно цьому, розробка Технічних Умов на вугільну продукцію також проводиться по конкретній сировинній базі вугільної продукції, у т.ч. шламу вугільного.
Отже, умова тендерної документації про надання вказаних документів разом із пропозицією учасника є дискримінаційною. Така умова апріорі може бути виконана лише учасником, який ще до оголошення закупівлі міг на законних підставах відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток».
Така умова може бути виконана переможцем торгів лише протягом 90 робочих днів з дати підписання Договору, як це і передбачено щодо інших вимог в пункті 4.3. проекту договору.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Розгорнути
Згорнути
Аналогічні пункти передбачені у Додатку 3 до тендерної документації у п 3.1., а також в пункті 4.3. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації).
Тобто, за вимогами замовника закупівлі її учасник має забезпечити наявність цих документів на момент подання тендерної пропозиції.
Однак, замовник залишив поза увагою, що згідно сертифікація товарної продукції до Міжнародної системи кодифікації вугілля середнього і високого рангів за проводиться виключно за товарними пробами, що відбираються згідно з ДСТУ 4096-2002 "Вугілля буре, кам'яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети".
Отже, для отримання такого сертифікату учасник закупівлі повинен відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток».
Аналогічно цьому, розробка Технічних Умов на вугільну продукцію також проводиться по конкретній сировинній базі вугільної продукції, у т.ч. шламу вугільного.
Отже, умова тендерної документації про надання вказаних документів разом із пропозицією учасника є дискримінаційною. Така умова апріорі може бути виконана лише учасником, який ще до оголошення закупівлі міг на законних підставах відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток».
Така умова може бути виконана переможцем торгів лише протягом 90 робочих днів з дати підписання Договору, як це і передбачено щодо інших вимог в пункті 4.3. проекту договору.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2024 15:15
Вирішення питання у цій частині буде ухвалено після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2024-01-23-004224-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ФІРМА «АІР», Код ЄДРПОУ:30986916
Дата подання: 25 січня 2024 16:34
Умови проекту Договору
У додатку 3 до Тендерної документації (пункт 2.2.), а також в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що кількість вугільного шламу повинно відповідати наступним показникам: кількість - 120 тис. тон/рік.
Однак, в пункті 3.2. проекті договору про закупівлю зазначено «Термін надання послуг з ____________ по _____________2024 рік.».
В пункті 13.1 проекту договору про закупівлю також зазначено «Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, а щодо оплати - до повного закінчення розрахунків».
Отже, наведена вище умова щодо обсягу зобов’язань виконавця послуг завідомо не може бути виконана, оскільки договір про закупівлю у даному випадку буде діяти менше 1 року з дати його укладення (може бути укладений не раніше 01 лютого 2024 р. з огляду на дату завершення торгів та до 31.12.2024). Варто додати, що до початку виконання послуг виконавець зобов’язаний виконати підготовчі роботи, наведені у пункті 4.3. проекту договору, на що відводиться до 90 днів.
Таким чином, наведена умова є дискримінаційною та завідомо ставить виконавця у положення порушення договору та нарахування штрафних санкцій.
Також на підставі цієї умови буде не вірно розраховано суму тендерної пропозиції та суму Договору.
Усунення такого порушення можливе шляхом зміни строку дії договору на не менше 1 року, або шляхом розрахунку показника кількості вугільного шламу не на рік, а на повний місяць, або пропорційного розрахунку на частину року, що залишиться.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Розгорнути
Згорнути
Однак, в пункті 3.2. проекті договору про закупівлю зазначено «Термін надання послуг з ____________ по _____________2024 рік.».
В пункті 13.1 проекту договору про закупівлю також зазначено «Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, а щодо оплати - до повного закінчення розрахунків».
Отже, наведена вище умова щодо обсягу зобов’язань виконавця послуг завідомо не може бути виконана, оскільки договір про закупівлю у даному випадку буде діяти менше 1 року з дати його укладення (може бути укладений не раніше 01 лютого 2024 р. з огляду на дату завершення торгів та до 31.12.2024). Варто додати, що до початку виконання послуг виконавець зобов’язаний виконати підготовчі роботи, наведені у пункті 4.3. проекту договору, на що відводиться до 90 днів.
Таким чином, наведена умова є дискримінаційною та завідомо ставить виконавця у положення порушення договору та нарахування штрафних санкцій.
Також на підставі цієї умови буде не вірно розраховано суму тендерної пропозиції та суму Договору.
Усунення такого порушення можливе шляхом зміни строку дії договору на не менше 1 року, або шляхом розрахунку показника кількості вугільного шламу не на рік, а на повний місяць, або пропорційного розрахунку на частину року, що залишиться.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2024 15:14
Вирішення питання у цій частині буде ухвалено після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2024-01-23-004224-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ФІРМА «АІР», Код ЄДРПОУ:30986916
Дата подання: 25 січня 2024 16:35
Умови відповідальності по ПДВ
Пункт 2.9. в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до Тендерної документації) визначає: «У разі, якщо внаслідок порушення «Виконавцем» встановлених чинним законодавством та цим Договором вимог до форми, порядку заповнення, надання та/або реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування до податкової накладної або первинних документів, пов'язаних з виконанням Договору, «Замовник» втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної у податковій накладній, «Виконавець» зобов'язаний відшкодувати «Замовнику» всі пов'язані з таким порушенням збитки протягом трьох робочих днів з моменту надсилання йому відповідного повідомлення «Замовником» або в інші строки, погоджені Сторонами».
Однак, чинне законодавство передбачає можливість оскарження незаконної відмови у реєстрації податкових накладних, а саме: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Отже, перекладання негативних наслідків можливих незаконних дій з боку органів державної влади виключно на учасника закупівлі, який не вичерпав наданого законом права оскарження цих дій, є дискримінаційною умовою.
Відшкодування таких збитків відповідатиме закону, якщо виконавець не здійснив реєстрації податкової накладної або ж не оскаржив відмови в її реєстрації, або оскарження відмови було завершене винесенням остаточного рішення не на користь виконавця.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Розгорнути
Згорнути
Однак, чинне законодавство передбачає можливість оскарження незаконної відмови у реєстрації податкових накладних, а саме: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Отже, перекладання негативних наслідків можливих незаконних дій з боку органів державної влади виключно на учасника закупівлі, який не вичерпав наданого законом права оскарження цих дій, є дискримінаційною умовою.
Відшкодування таких збитків відповідатиме закону, якщо виконавець не здійснив реєстрації податкової накладної або ж не оскаржив відмови в її реєстрації, або оскарження відмови було завершене винесенням остаточного рішення не на користь виконавця.
Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2024 15:14
Вирішення питання у цій частині буде ухвалено після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-23-004224-a.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ФІРМА «АІР», Код ЄДРПОУ:30986916
Дата подання: 26 січня 2024 18:20
Дата подання: 26 січня 2024 18:20
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 30.01.2024 №1803.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 15:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ КАРХОЛД» |
43 266 000,00
UAH
|
43 266 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФІРМА «АІР» |
129 600 000,00
UAH
|
129 600 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ КАРХОЛД» #43120289 |
Відхилено |
43 266 000,00
UAH
|
07 лютого 2024 13:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 лютого 2024 00:00
|
ТОВ ФІРМА «АІР» #30986916 |
Переможець |
129 600 000,00
UAH
|
08 лютого 2024 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2024 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 09:43
|
Дог 166-24 ТОВ ФІРМА АІР.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:42
|