Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі ФАПу в с. Бориси Глобинського району, Полтавської області
Очікувана вартість
1 873 996,80 UAH
UA-2020-04-09-001491-b ● 9514cc2f49bd4cf6943b6db0fec1e2d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04382056 |
Місцезнаходження: | 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285 |
Контактна особа: |
Штомпель Лариса Миколаївна +380536524007 SEREDALM1975@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 14:52 |
Очікувана вартість: | 1 873 996,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 369,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9369.98 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 робота відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі, зазначених в тендерній документації (відображено в Додатку №2 тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. за об’єктом будівництва та за адресою: будівля ФАПу в с. Бориси Глобинського району, Полтавської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. по 31.12.2021 р.
Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. за об’єктом будівництва та за адресою: будівля ФАПу в с. Бориси Глобинського району, Полтавської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. по 31.12.2021 р.
Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі ФАПу в с. Бориси Глобинського району, Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів, перерахованих розпорядником коштів, передбачених для фінансування предмету Договору за рахунок коштів, що передбачені на 2020 рік в розмірі; коштів, що планується залучити на 2021 рік у розмірі, шляхом: - поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. - попередньої оплати, яка надається ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ №1070 від 04 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 та розпорядження Глобинського міського голови від 23.01.2020 року № 7/02-05-АГП «Щодо питання попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти на 2020 рік» на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату матеріалів, конструкцій, виробів необхідних для виконання робіт по цьому Договору. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 12:31 |
Додаток 2 до тендерної документації (1).docx | |
09 квітня 2020 12:31 |
Тендерна документація (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8
Дата подання: 14 квітня 2020 01:33
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:28
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8.
п. 1 Влаштування утеплення цоколю фасаду - 10,8 м3.
Який вид утеплювача (мінеральні плити чи "екструдірований" пінополістирол) та його товщина?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті Вашого запитання інформуємо:Влаштування утеплення цоколю фасаду» – розділ локального кошторису на будівельні роботи 2-1-8.
п. 1 розділу «Влаштування утеплення цоколю фасаду» локального кошторису на будівельні роботи 2-1-8 – «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2» – 10,8 м куб.
Робота «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2» об’ємом 10,8 м куб. виконується без застосування утеплювача.
п. 1 розділу «Влаштування утеплення цоколю фасаду» локального кошторису на будівельні роботи 2-1-8 – «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2» – 10,8 м куб.
Робота «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2» об’ємом 10,8 м куб. виконується без застосування утеплювача.
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. пункти 3 і 4
Дата подання: 14 квітня 2020 01:37
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:35
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. пункти 3 і 4.
В п. 3 вказано: "Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм...", а в п. 4 вказано: "Екструдірований" пінополістирол товщиною
100 мм". Де помилка? В найменуванні роботи чи в найменуванні матеріалу?
Який вид утеплювача (мінеральні плити чи "екструдірований" пінополістирол) потрібно приймати при підготовці тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті Вашого запитання інформуємо:
У п.3 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 застосовано розцінку на утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі – 19 м кв., але пунктом 4 цього ж кошторису передбачено використання екструдованого пінополістиролу товщиною 100 мм - 1,9 м куб.
У даному випадку буде недоцільним використовувати мінеральну вату для утеплення цоколю, так як за своїми властивостями вона здатна до замокання і як наслідок втрати своїх теплоізоляційних властивостей, що і станеться, у обов’язковому порядку, при застосуванні її у якості утеплювача цоколю.
Використана розцінка може дещо відрізнятися у назві від фактично передбаченого матеріалу до застосування, оскільки у програмному комплексі не передбачено окремі розцінки на один вид роботи із застосуванням різних видів матеріалів і його товщин. Отже, застосовується розцінка на конкретний вид робіт, а матеріал використовується аналогічний або еквівалент, звичайно ж якщо дозволяє технологія виконання робіт.
Із вищезазначеного випливає – відсутність помилки і екструдований пінополістирол товщиною 100 мм.
У п.3 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 застосовано розцінку на утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі – 19 м кв., але пунктом 4 цього ж кошторису передбачено використання екструдованого пінополістиролу товщиною 100 мм - 1,9 м куб.
У даному випадку буде недоцільним використовувати мінеральну вату для утеплення цоколю, так як за своїми властивостями вона здатна до замокання і як наслідок втрати своїх теплоізоляційних властивостей, що і станеться, у обов’язковому порядку, при застосуванні її у якості утеплювача цоколю.
Використана розцінка може дещо відрізнятися у назві від фактично передбаченого матеріалу до застосування, оскільки у програмному комплексі не передбачено окремі розцінки на один вид роботи із застосуванням різних видів матеріалів і його товщин. Отже, застосовується розцінка на конкретний вид робіт, а матеріал використовується аналогічний або еквівалент, звичайно ж якщо дозволяє технологія виконання робіт.
Із вищезазначеного випливає – відсутність помилки і екструдований пінополістирол товщиною 100 мм.
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. пункти 18 і 19.
Дата подання: 14 квітня 2020 01:43
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:39
Додаток 2 до тендерної документації. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-8. пункти 18 і 19.
В п. 18 вказано: "Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм...", а в п. 19 вказано: "Плити теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати
на синтетичному зв'язувальному (150мм)". Де помилка? В найменуванні роботи чи в найменуванні матеріалу? Яку товщину утеплювача (100 мм чи 150 мм) потрібно приймати при підготовці тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».По суті Вашого запитання інформуємо:
У п.18 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 застосовано розцінку на утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі – 153,2 м кв.. Пунктом 19 цього ж кошторису передбачено використання плит теплоізоляційних із мінеральної вати на синтетичному зв’язувальному товщиною 150 мм - 24,6 м куб.
Використана розцінка може дещо відрізнятися у назві від фактично передбаченого матеріалу до застосування, оскільки у програмному комплексі не передбачено окремі розцінки на один вид роботи із застосуванням різних видів матеріалів і його товщин. Отже, застосовується розцінка на конкретний вид робіт, а матеріал використовується аналогічний або еквівалент, звичайно ж якщо дозволяє технологія виконання робіт.
До того ж, математичне приведення кубатури матеріалу до квадратури об’єму робіт чітко підтверджує товщину застосованого матеріалу: товщина мінеральної вати = 24,6 м куб. / (153,2 м кв. * 1,07) = 0,15 м.
Із вищезазначеного випливає – відсутність помилки і плити теплоізоляційні із мінеральної вати товщиною 150 мм.
У п.18 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-8 застосовано розцінку на утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі – 153,2 м кв.. Пунктом 19 цього ж кошторису передбачено використання плит теплоізоляційних із мінеральної вати на синтетичному зв’язувальному товщиною 150 мм - 24,6 м куб.
Використана розцінка може дещо відрізнятися у назві від фактично передбаченого матеріалу до застосування, оскільки у програмному комплексі не передбачено окремі розцінки на один вид роботи із застосуванням різних видів матеріалів і його товщин. Отже, застосовується розцінка на конкретний вид робіт, а матеріал використовується аналогічний або еквівалент, звичайно ж якщо дозволяє технологія виконання робіт.
До того ж, математичне приведення кубатури матеріалу до квадратури об’єму робіт чітко підтверджує товщину застосованого матеріалу: товщина мінеральної вати = 24,6 м куб. / (153,2 м кв. * 1,07) = 0,15 м.
Із вищезазначеного випливає – відсутність помилки і плити теплоізоляційні із мінеральної вати товщиною 150 мм.
Обсяги робіт в ЛК 2-1-7 додатку 2
Дата подання: 14 квітня 2020 09:09
Дата відповіді: 15 квітня 2020 09:45
Прошу уточнити обсяги робіт в п. 27 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-7 додатку 2 до тендерної документації. Обсяг робіт в п. 27 не співпадає з витратами матеріалу в п. 28
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».По суті Вашого запитання інформуємо:У п. 27 локального кошторису на будівельні роботи №2-1-7 допущено технічну помилку при розробленні ПКД, у зв’язку із чим виникає зазначена невідповідність по відношенню до витрат матеріалу зазначених у п.28.
З огляду на те, що проект будівництва пройшов експертизу кошторисної частини та належним чином затверджений замовником, тому внести зміни до проекту без проведення процедури коригування неможливо.
З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників тендерних торгів, при розрахунку пропозицій необхідно використовувати виключно ті об’єми робіт і матеріалів, які зазначені у локальних кошторисах Додатку 2 до тендерної документації.
У випадку конкретних пунктів 27 і 28 – це 2,945 м кв. і 353,4 кг відповідно.
З огляду на те, що проект будівництва пройшов експертизу кошторисної частини та належним чином затверджений замовником, тому внести зміни до проекту без проведення процедури коригування неможливо.
З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників тендерних торгів, при розрахунку пропозицій необхідно використовувати виключно ті об’єми робіт і матеріалів, які зазначені у локальних кошторисах Додатку 2 до тендерної документації.
У випадку конкретних пунктів 27 і 28 – це 2,945 м кв. і 353,4 кг відповідно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
1 457 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" |
1 686 597,35
UAH з ПДВ
|
1 457 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГОРЕМБУД" |
1 873 996,80
UAH з ПДВ
|
1 458 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" |
1 672 116,44
UAH з ПДВ
|
1 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОБУД І К" |
1 604 794,02
UAH з ПДВ
|
1 595 424,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДАС БУД" |
1 732 483,20
UAH з ПДВ
|
1 598 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" #40727214 |
Переможець |
1 457 998,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 16:49
|
Додаткова угода №2 ФАП с.Бориси 27.09.2021 року.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 08:05
|
Д.у. до договору 160 (2).pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 08:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:32
|
Д.у. до договору 160 (2).pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:36
|
Дод угода 1 (1).pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:36
|
1_Дод угода 1.pdf | укладений |
26 серпня 2020 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 16:13
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
20 травня 2020 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, ст.48 Бюджетного кодексу України, відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» між Виконавчим комітетом Глобинської міської ради та ТОВ «Старлайт-буд» 27.09.2021 року було укладено Додаткову угоду №2 до Договору підряду №160 від 20.05.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, ст.48 Бюджетного кодексу України, відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» між Виконавчим комітетом Глобинської міської ради та ТОВ «Старлайт-буд» 27.09.2021 року було укладено Додаткову угоду №2 до Договору підряду №160 від 20.05.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, ст.48 Бюджетного кодексу України, відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» між Виконавчим комітетом Глобинської міської ради та ТОВ «Старлайт-буд» 27.09.2021 року було укладено Додаткову угоду №2 до Договору підряду №160 від 20.05.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |