Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36 |
Контактна особа: |
Бутенко Надія Леонідівна 380459749706 buchaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 12 095 307,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 476,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60477 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 17:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 17:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНЕСЕНІ ДО ТЕНДЕНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
16 липня 2020 17:19 |
ДКТ ДНЗ із змінами.doc | |
30 червня 2020 16:18 |
Технічне завдання ДНЗ.docx |
16 липня 2020 17:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 липня 2020 17:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНЕСЕНІ ДО ТЕНДЕНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||||||||
16 липня 2020 17:19 |
ДКТ ДНЗ із змінами.doc
|
|||||||||
30 червня 2020 16:18 |
Технічне завдання ДНЗ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до вимог підпункту 10 пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з наступних документів: - копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником).
Технічним завданням передбачені роботи з вогнезахисту деревʼянихконструкцiй. Згідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIIIст 13, передбачено ліцензування робіт по наданню послуг протипожежного призначення, за переліком що визначається постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 (п. 6. даної постанови: Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
В ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" відсутня ліцензія на виконання робіт, передбачених технічним завданням, а саме: - вогнезахисне просочування (поверхневе) - поверхневе вогнезахисне обробляння а отже Учасник не виконав вимогу тендерної документації.
2. Відповідно до вимог пункту 1розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації при підтвердженні повноважень на підписання договору за результатами торгів слід врахувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Учасник процедури закупівлі додатково повинен надати інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів У складі наданої ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» тендерної пропозиції міститься Протокол №7 загальних зборів учасників від 06.04.17р., в якому наведені персональні відомості про наступних осіб: - Шелетецький О.М. - Руденко С.І. - Муравицький В.О.
3. Відповідно до вимог п. 5 Кваліфікаційні критерії розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Обовʼязково до даних відомостей Учасник зобов’язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи (у разі якщо технічні паспорти не передбачено). При використанні техніки, взятої у користування (оренда, лізинг, надання послуг, субпідрядника та/або інше), також надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди 1 машино-години кожного механізму (або для підтвердження вартості машино-годин крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості машино-годин орендованої техніки).
Учасник ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» надало довідку №18 від 23.07.20р., але, в порушення вимог тендерної документації, наявність техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, не підтверджена завіреними копіями технічних паспортів або іншими реєстраційними документами: - не надана копія свідоцтва про реєстрацію пневмонагнітача BMSWORKERN1 STANDART, яка б підтверджувала, що його власником є ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (в довідці №18 від 23.07.20р. власником є ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ") - не надана копія свідоцтва про реєстрацію автокрана 20 т-С МАЗ КС-55727-с до 20т (порядковий номер 1 орендованої техніки в довідці) та відповідний договір оренди (присутні договір оренди та свідоцтво про реєстрацію на автокран 20 т МАЗ КС-55727-с, порядковий номер 3 орендованої техніки в довідці). - наданий паспорт на орендований кран баштовий LIEBHER 35K не містить відмітку про реєстрацію відповідно до чинного законодавства (кран було знято з реєстрації 13.02.12р.), тому не може використовуватися. Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав в підтвердження техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення, завірені копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам івідхилена правомірно.
4. Відповідно до вимог п. 5 Кваліфікаційні критерії розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» надало довідку №18 від 23.07.20р., але, в порушення вимог тендерної документації, в ній відсутня інформація про механізми та обладнання, що будуть використовуватися для виконання робіт (наявна лише інформація про будівельну техніку). Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав інформацію про механізми та обладнання, що будуть використовуватися для виконання робіт - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам та відхилена правомірно.
5. Відповідно до вимог п. 5 Кваліфікаційні критерії розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: 5.3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видатковихнакладнихтощо). 5.3.3. Оригіналилистів-відгуківвідконтрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатаціюоб’єкту/завершенняробіт. Під аналогічними розуміються договори на капітальний ремонт або реконструкцію або реставрацію обєктів та / або споруд освітньої сфери або роботи з будівництва або реконструкції або реставрації спортивних майданчиків або стадіонів тощо.
ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» надалодовідку про наявність у Учасникаторгів документально підтвердженогодосвідувиконанняаналогічнихдоговорів №20 від 23.07.20р. Зазначені в довідці договорине э аналогними а відповідно Учасник не підтвердив свою кваліфікацію щодо наявності аналогічних договоруів.Крім того Учасник не не підтвердив актами виконаних робіт виконання по договору в повному обсязі на всю суму договору - як вимагалося ТД.
Договір №103-Г-БМ-ТС від 01.10.18р.Іншізазначені в довідці договори не відповідаютьвимогамтендерноїдокументації, а саме: 1) Договір №24-01/18 від 24.01.18р.: - не є аналогічним в розуміннітендерноїдокументації, тому щопіданалогічнимирозуміються договори на капітальний ремонт абореконструкціюабореставраціюоб’єктів та / абоспорудосвітньоїсфериабороботи з будівництваабореконструкціїабореставраціїспортивнихмайданчиківабостадіонівтощо. За наданим договором виконувалисяроботи з реконструкції виробничого корпусу під адміністративний - вартість договору (згіднодовідки №20 від 23.07.20р., самого договору) становить 50 459 617,20 грн., тоді як довідками та актами виконаних робіт підтверджено 50 459 613,80 грн. (порушені вимоги п.5.3.2. щодо надання завірених копій підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Договір не було виконано в повному обсязі.
Договір №0602/2018 від 06.02.18р.: - не є аналогічним в розумінні тендерної документації, тому що під аналогічними розуміються договори на капітальний ремонт або реконструкцію або реставрацію об’єктів та/або споруд освітньої сфери або роботи з будівництва або реконструкції або реставрації спортивних майданчиків або стадіонів тощо.) За наданим договором виконувалися роботи з реконструкції житлового комплексу - вартість договору (згіднодовідки №20 від 23.07.20р., самого договору) становить 46 300 544,40 грн., тоді як довідками та актами виконаних робіт підтверджено 46 300 543,80 грн. (порушені вимоги п.5.3.2. щодо надання завірених копій підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладнихтощо). Договір не буловиконано в повномуобсязі.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не наддав Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, не надав підтверджуючих договорів та доказів їх виконання. Пропозиція учасника відхилена правомірно.
6. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатися з наступних документів: Кошторисна документація: договірна ціна; відомості ресурсів; локальні кошториси; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку. Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не наддав розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку – тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам. Пропозиція учасника відхилена правомірно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-28-000011 ● f89d638f057341c9b7beb9d9e08d1e07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 10:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-06-30-004731-a 30.06.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 13:29:10
Запит про надання пояснень
Згідно з протоколом щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» (далі – Учасник) від 28.07.2020 № 75 однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника є: наданий паспорт на орендований кран баштовий LIEBHER 35 К не містить відмітку про реєстрацію відповідно до чинного законодавства (кран було знято з реєстрації 13.02.2012р), тому не може використовуватися.
1. Яким чином здійснювалася перевірка щодо зняття крану з реєстрації?
2. Чи надсилались запити до відповідних органів щодо реєстрації транспортного засобу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, пункт 5 статті 8 Закону № 922-VIII, пункт 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII))
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
10 827 557,58
UAH з ПДВ
|
10 625 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
11 094 600,00
UAH з ПДВ
|
10 626 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
11 857 860,52
UAH з ПДВ
|
11 249 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛАНТА" |
12 091 089,47
UAH з ПДВ
|
11 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" |
11 309 178,00
UAH з ПДВ
|
11 309 178,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
10 625 999,99
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 14:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Відхилено |
10 626 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 16:15
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Переможець |
11 249 999,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:58
|
ДУ №7 до договору 523.PDF | зміни до договору |
31 травня 2021 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 10:20
|
ДУ 6 до договору 523.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 15:51
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 15:11
|
ДУ 4 до договору 523.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:32
|
ДД 3 523.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:40
|
ДУ 2 523.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:25
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 16:48
|
img20200818_Д 523.pdf | укладений |
18 серпня 2020 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з необхідністю приведення договірної ціни у відповідність до діючих цін на матеріали і обладнання та погодженої технології виконання окремих робіт, виявленням розбіжностей в проектно-кошторисній документації. |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку з несприятливими погодними умовами, виконання частини робіт, які потребують дотримання технології виробництва, в тому числі температурного режиму, в строк передбачений договором є неможливим, тому Сторони погодили виключити з обсягу робіт по договору зазначені роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку з відсутністю фінансування Сторони погодили строки виконання робіт по договору, термін дії договору на наступний рік до 31-12-2021 |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони відкоригували склад робіт, їх вартість (в межах попередньої договірної ціни) та узгодили підписати в новій редакції Додаток №2 до оговору "Договірна ціна". |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили подовжити строки виконання робіт по договору. |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку з відсутністю фінансування Сторони погодили подовжити строки виконання робіт по догоовору, термін дії договору, підписати в новій редакції Додаток №1 "Календарний графік виконання робіит", а пункт 5.1 договору Сторони викласти в наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку з відсутністю фінансування Сторони погодили подовжитит строки виконання робіт по договору. |
Номер договору про закупівлю: | 523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |