Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040708 Вишневе – /Т-04-10/ км 0+000 – км 9+490 Магдалинівського району Дніпропетровської області
Current average repair of the public highway of local value С040708 Vyshneve - / T-04-10 / km 0 + 000 - km 9 + 490 Magdalinsky district of Dnipropetrovsk region
Current average repair of the public highway of local value С040708 Vyshneve - / T-04-10 / km 0 + 000 - km 9 + 490 Magdalinsky district of Dnipropetrovsk region
Очікувана вартість
77 233 031,00 UAH
UA-2020-04-16-007454-b ● 94d33944580e4b2da8bff4e51d53264f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Владислав Грива +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Gryva V +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 38598277 |
Contact point: |
Gryva V +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Additional contacts: |
Gryva V +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 15:02 |
Очікувана вартість: | 77 233 031,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 386 165,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 16 квітня 2020 16:27 |
Enquiries until: | 15 травня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 77 233 031 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 386 165 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040708 Вишневе – /Т-04-10/ км 0+000 – км 9+490 Магдалинівського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51100, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С040708 Вишневе – /Т-04-10/ км 0+000 – км 9+490
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the public highway of local value С040708 Vyshneve - / T-04-10 / km 0 + 000 - km 9 + 490 Magdalinsky district of Dnipropetrovsk region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 01 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує Генеральному підряднику попередню оплату на виконання послуг у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Послуг за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Послуг з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду послуг у порядку, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Згідно з постановою КМУ № 117 від 23.04.2014 року попередня оплата передбачається на строк не більше одного місяця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Здавання-приймання виконаних послуг оформлюється актами виконаних послуг за формою КБ-2в, які підписується трьома сторонами: Генеральним підрядником, представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Послуг, Замовником, та довідки за формою КБ-3. Замовник, протягом 5 (п’яти) днів з дня одержання акту виконаних послуг, підписаного уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Послуг, повертає Генеральному підряднику підписаний акт виконаних послуг, або мотивовану відмову від приймання Послуг. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 14:24 |
Перелік змін (1).docx | |
18 травня 2020 14:24 |
ЗТД Вишневе 18.05.doc |
18 травня 2020 14:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2020 14:24 |
Перелік змін (1).docx
|
|||
18 травня 2020 14:24 |
ЗТД Вишневе 18.05.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-16-007454-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 05 травня 2020 08:25
Вимога про усунення порушень та внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику. Відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
В Тендерній документації:
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Однак, розрахунки повинні проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.». Тобто незрозуміло, які саме нормативи для визначення вартості робіт по предмету закупівлі повинні застосовуватися.
Також, в Технічному завданні (Додаток № 3 до тендерної документації) відсутні роз’яснення щодо технічних характеристик матеріалів при виконанні закупівлі робіт, а саме:
1. п.4 "Влаштуваня вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 1800, при ширині укладання 3м – 54978 т": Відсутні вимоги щодо типу та марки асфальтобетону який необхідно використати при зазначених роботах.
2. п.32 "Влаштування однобічного металевого бар’єрного огородження на металевих стояках вручну з використанням для засипки щебенево-піщаної суміші, відстань між стояками 2м – 1300 м": Відсутні вимоги щодо фракції щебенево-піщаної суміші та виду бар'єрного огородження.
На підставі викладеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевказані порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
В Тендерній документації:
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Однак, розрахунки повинні проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.». Тобто незрозуміло, які саме нормативи для визначення вартості робіт по предмету закупівлі повинні застосовуватися.
Також, в Технічному завданні (Додаток № 3 до тендерної документації) відсутні роз’яснення щодо технічних характеристик матеріалів при виконанні закупівлі робіт, а саме:
1. п.4 "Влаштуваня вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 1800, при ширині укладання 3м – 54978 т": Відсутні вимоги щодо типу та марки асфальтобетону який необхідно використати при зазначених роботах.
2. п.32 "Влаштування однобічного металевого бар’єрного огородження на металевих стояках вручну з використанням для засипки щебенево-піщаної суміші, відстань між стояками 2м – 1300 м": Відсутні вимоги щодо фракції щебенево-піщаної суміші та виду бар'єрного огородження.
На підставі викладеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевказані порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2020 12:24
Добрий день! Шановний Учаснику, pа результатами розгляду вимоги про змінення тендерної документації, повідомляємо, що замовником буде врахована інформація викладена у вимозі та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-16-007454-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАВТОБУД", Код ЄДРПОУ:42204320
Дата подання: 03 червня 2020 14:59
Дата подання: 03 червня 2020 14:59
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Порушення процедури закупівлі, порушення принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ,прийняття рішення та дії Замовника
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 червня 2020 17:16
рішення від 05.06.2020 № 11128+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 17:16
Інформація про перенесення розгляду скарг № UA-2020-04-16-007454-b.b2 та № UA-2020-04-16-008315-b.b1 .pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 22:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 №12544.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 17:02
рішення від 24.06.2020 №12544.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 00:42
Номер скарги: UA-2020-04-16-007454-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 03 червня 2020 23:51
Дата подання: 03 червня 2020 23:51
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника та допуск інших учасників
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника та допуск інших учасників (див. додану скаргу).
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 17:09
Рішення від 09.06.2020 №11218 .pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 17:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2020 №12427.pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 23:16
Рішення від 23.06.2020 №12427.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 19:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 травня 2020
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "УКРАВТОБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
69 000 000,00
UAH з ПДВ
|
69 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" |
75 509 259,74
UAH з ПДВ
|
75 509 259,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
69 000 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 16:48
|
д.у.2.pdf | укладений |
13 листопада 2020 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 18:15
|
Д.у.№1.pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 18:11
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 10:39
|
додатки 24.pdf | укладений |
22 липня 2020 10:37
|
24.pdf | укладений |
22 липня 2020 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.6.1,3.1, 14.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №1 до Договору № 24 від 21.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |