Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція вуличного освітлення ТП №396 по вул.Віталія Карповича, вул.Шевченка, вул.Садова в с.Підгородне Любомльського району Волинської області
Очікувана вартість
304 788,00 UAH
UA-2020-08-06-002585-b ● 9482022445044e56ae6abdada2f564d4
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Любомльська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04051336 |
Місцезнаходження: | 44301, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, 2 |
Контактна особа: |
Копилов Михайло Сергійович 03377-23918 lubomlmisto@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 304 788,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 523,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вуличного освітлення ТП №396 по вул.Віталія Карповича, вул.Шевченка, вул.Садова в с.Підгородне Любомльського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44342, Україна, Волинська область, Любомльський район, с.Підгородне, від ТП №396 по вул. Віталія Карповича, вул. Шевченка, вул. Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 7 робочих днів від дати підписання останнього акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 16:58 |
Оголошення Реконструкція вуличного освітлення в с.Підгородне.docx | |
06 серпня 2020 16:58 |
Додаток 1 Пропозиція.docx | |
06 серпня 2020 16:58 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
06 серпня 2020 16:58 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
06 серпня 2020 16:58 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
06 серпня 2020 16:58 |
Підгородне КТП 396 вул. Карповича Однолінійна.pdf | |
06 серпня 2020 16:58 |
Підгородне КТП 396 вул. Карповича- План мереж 1.pdf | |
06 серпня 2020 16:58 |
Підгородне КТП 396 вул. Карповича План мереж 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002585-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР", Код ЄДРПОУ:33166311
Дата подання: 20 серпня 2020 16:22
Вимога про перегляд рішення уповноваженої особи затвердженого протоколом від 19.08.2020 р. у відповідності до норм ст. 14 закону України про публічні закупівлі
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2020 року, вiдповiдно до номеру процедури в електроннiй системi закупiвель UA-2020-08-06-002585-b, по предмету спрощеної закупівлі (Реконструкція вуличного освітлення від ТП №396 по вул. Віталія Карповича, вул. Шевченка, вул. Садова в с. Підгородне, Любомльського району, Волинської області (за кодом CPVза ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи), за результатами розгляду пропозиції наданої нашою компанією - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" пропозиція була визнана такою, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Ознайомившись з рішенням уповноваженої особи, щодо дискваліфікації нашої пропозиції, повідомляємо, про відповідність нашої пропозиції вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже завантажені файли (Гарантійний лист ДБН, ДСТУ.pdf' та Субпідряд. pdf) містять посилання на закупівлю «Реконструкція вуличного освітлення від ТП №43 по вул. Любомльська в с. Красноволя, Любомльського району, Волинської області» (ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи) яка також оголошена Вами і готовилась одночасно, адже час і дата подачі пропозицій були однаково з закупівлею "Реконструкція вуличного освітлення від ТП №396 по вул. Віталія Карповича, вул. Шевченка, вул. Садова в с. Підгородне, Любомльського району, Волинської області (за кодом CPVза ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)".
Вважаємо причину відхилення несуттєвою, адже зазначення іншого предмета закупівлі не впливає на зміст поданої нами пропозиції, а пов’язані виключно з її оформленням, а від так це є формальна (несуттєва) помилка описка (частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Кім того, також хочемо зазначити, що інформація про дотримання ДБН, ДСТУ під час виконання робіт відображена (продубльовано) у файлі «Технічні, якісні, кількісним та інші вимоги. pdf'» (формальними (несуттєвими) вважається відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі, наданому в тендерній пропозиції учасника, а щодо гарантійних строків експлуатації об’єкта вони відображені в проекті договору).
Також, інформація про незалучення субпідрядні організації прослідковується з багатьох інших файлах пропозиції (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та кошторисі) що роботи будуть виконуватись власними силами та засобами.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Також, звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- в файлі (Гарантійні листи та інші документи. pdf') гарантійний лист Bux. №56 -08-T від 13.08.2020 p. не відповідає вимогам про проведення спрощеної закупівлі, а саме в оголошені в п. 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано що (…гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору), в п. 5.6. проекту договору вказано (5.6. Гарантійний термін на роботи, виконані на об’єкті, складає 10 (десять) років….). Учасником в гарантійному листі вказано 5 років.
Керуючись нормами закріпленими ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВЕСТ-ВЕКТОР
та
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Переглянути винесене рішення та надати (у разі наявності) додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВЕСТ-ВЕКТОР зазначене у протоколі уповноваженої особи від 19.08.2020.
4. Повернути процедуру на етап кваліфікації пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВЕСТ-ВЕКТОР та провести її повторно.
Директор ПП «Вест-Вектор» КЕП Валентин Мяновський
(підпис)
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з рішенням уповноваженої особи, щодо дискваліфікації нашої пропозиції, повідомляємо, про відповідність нашої пропозиції вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже завантажені файли (Гарантійний лист ДБН, ДСТУ.pdf' та Субпідряд. pdf) містять посилання на закупівлю «Реконструкція вуличного освітлення від ТП №43 по вул. Любомльська в с. Красноволя, Любомльського району, Волинської області» (ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи) яка також оголошена Вами і готовилась одночасно, адже час і дата подачі пропозицій були однаково з закупівлею "Реконструкція вуличного освітлення від ТП №396 по вул. Віталія Карповича, вул. Шевченка, вул. Садова в с. Підгородне, Любомльського району, Волинської області (за кодом CPVза ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)".
Вважаємо причину відхилення несуттєвою, адже зазначення іншого предмета закупівлі не впливає на зміст поданої нами пропозиції, а пов’язані виключно з її оформленням, а від так це є формальна (несуттєва) помилка описка (частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Кім того, також хочемо зазначити, що інформація про дотримання ДБН, ДСТУ під час виконання робіт відображена (продубльовано) у файлі «Технічні, якісні, кількісним та інші вимоги. pdf'» (формальними (несуттєвими) вважається відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі, наданому в тендерній пропозиції учасника, а щодо гарантійних строків експлуатації об’єкта вони відображені в проекті договору).
Також, інформація про незалучення субпідрядні організації прослідковується з багатьох інших файлах пропозиції (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та кошторисі) що роботи будуть виконуватись власними силами та засобами.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Також, звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- в файлі (Гарантійні листи та інші документи. pdf') гарантійний лист Bux. №56 -08-T від 13.08.2020 p. не відповідає вимогам про проведення спрощеної закупівлі, а саме в оголошені в п. 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано що (…гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору), в п. 5.6. проекту договору вказано (5.6. Гарантійний термін на роботи, виконані на об’єкті, складає 10 (десять) років….). Учасником в гарантійному листі вказано 5 років.
Керуючись нормами закріпленими ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВЕСТ-ВЕКТОР
та
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Переглянути винесене рішення та надати (у разі наявності) додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВЕСТ-ВЕКТОР зазначене у протоколі уповноваженої особи від 19.08.2020.
4. Повернути процедуру на етап кваліфікації пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВЕСТ-ВЕКТОР та провести її повторно.
Директор ПП «Вест-Вектор» КЕП Валентин Мяновський
(підпис)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 12:18
20.08.2020 о 16:22 надійшла вимога від Учасника по Закупівлі щодо перегляду рішення уповноваженої особи затвердженого протоколом №8 від 19.08.2020 р.. Ознайомившись з Вимогою Учасника по Закупівлі вважаю, що помилки в документах Учасника (Гарантійний лист ДБН, ДСТУ.pdf' та Субпідряд.pdf) впливають на зміст пропозиції Учасника, не пов'язані з оформленням пропозиції, не є формальними (несуттєвими) помилками. Назва предмета закупівлі в вищезазначених документах вказана - «Реконструкція вуличного освітлення від ТП №43 по вул. Любомльська в с. Красноволя, Любомльського району, Волинської області» (ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)", яка відноситься до іншого об'єкту, не відповідає оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі та впливає на зміст поданої пропозиції.
Вважаю причину відхилення суттєвою, адже в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в розділі 3 "Інструкція з підготовки пропозицій" не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Отже потрібно керуватись частиною 19 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено: "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки."
Також в Вимозі зазначено про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» умовам оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, а саме:
в файлі (Гарантійні листи та інші документи. pdf') гарантійний лист
Bux. №56 -08-T від 13.08.2020 p. не відповідає вимогам про
проведення спрощеної закупівлі, а саме в оголошені в п. 3 «Інформація
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі» вказано що (…гарантійних строків експлуатації об’єкта
(зазначити термін не менший чим в проекті договору), в п. 5.6. проекту
договору вказано (5.6. Гарантійний термін на роботи, виконані на
об’єкті, складає 10 (десять) років….). Учасником в гарантійному
листі вказано 5 років.
ВИРІШИВ:
1. Відхилити Вимогу Учасника.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу учасника з урахуванням вимог частини 20 статті 14 Закону.
3. Повторно переглянути документи учасника ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» щодо відповідності оголошення про проведення спрощеної Закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Вважаю причину відхилення суттєвою, адже в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в розділі 3 "Інструкція з підготовки пропозицій" не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Отже потрібно керуватись частиною 19 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено: "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки."
Також в Вимозі зазначено про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» умовам оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, а саме:
в файлі (Гарантійні листи та інші документи. pdf') гарантійний лист
Bux. №56 -08-T від 13.08.2020 p. не відповідає вимогам про
проведення спрощеної закупівлі, а саме в оголошені в п. 3 «Інформація
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі» вказано що (…гарантійних строків експлуатації об’єкта
(зазначити термін не менший чим в проекті договору), в п. 5.6. проекту
договору вказано (5.6. Гарантійний термін на роботи, виконані на
об’єкті, складає 10 (десять) років….). Учасником в гарантійному
листі вказано 5 років.
ВИРІШИВ:
1. Відхилити Вимогу Учасника.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу учасника з урахуванням вимог частини 20 статті 14 Закону.
3. Повторно переглянути документи учасника ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» щодо відповідності оголошення про проведення спрощеної Закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002585-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Дата подання: 27 серпня 2020 14:30
ВИМОГА
на протиправне рішення замовника про відхилення переможця спрощеної Закупівлі «ВО ІНЖЕНІРІНГ»
та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Любомльська міська рада (надалі – Замовник) оголосила спрощену закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-08-06-002585-b на закупівлю робіт «Реконструкція вуличного освітлення ТП №396 по вул.Віталія Карповича, вул.Шевченка, вул.Садова в с.Підгородне Любомльського району Волинської області». Кінцева дата подання пропозицій була назначена на 13.08.2020 року. Очікувана вартість закупівлі – 304788,00 UAH (з ПДВ). Аукціон відбувся 14-08-2020 року.
В аукціоні прийняло участь чотири учасника, а саме:
1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР"
2. ПП "ТМ-Електробудсервіс"
3. ТОВ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС"
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
Рішенням Уповноваженої особи №11 від 19.08.2020року було визнано переможцем спрощеної Закупівлі - ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ»
Після надходження Вимоги від ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» щодо невідповідності пропозиції ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Рішенням Уповноваженої особи №12 від 25.08.2020року було прийнято рішення повторно переглянути документи ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з подальшим прийняттям Рішення №13 від 25.08.2020року про відхилення, як таке що не відповідає умовам спрощеної закупівлі.
Прийняте замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» є незаконним і необґрунтованим, а вказані у ньому причини відхилення тендерної пропозиції є надуманими і такими, що не відповідають дійсності.
І. Протиправне рішення замовника про відхилення переможця спрощеної Закупівлі «ВО ІНЖЕНІРІНГ»
Зазначені у рішенні підстави відхилення не відповідають дійсності і спростовуються поданими у складі тендерної пропозиції учасника підтверджуючими документами та відомостями.
Вимоги щодо гарантії
1. На Вимогу оголошення в п.3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 5 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва.(учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції).
ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» у складі пропозиції надає Гарантійний лист №54-08-Т від 13.08.2020 року в якому підтверджує, що «гарантуємо якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становитиме не менше 5 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва
Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта.
Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника»
2. На Вимогу оголошення в п.3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі;
ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» у складі пропозиції надає Гарантійний лист №56-08-Т від 13.08.2020 року в якому підтверджує, що «гарантуємо виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також підтверджуємо що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (термін не менший чим в проекті договору, 5 років).
Посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-06-002585-b
ID:
9482022445044e56ae6abdada2f564d4
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-06-002585-b Закупівля на prozorro.gov.ua
3. На Вимогу оголошення 6.3. «Проект договору, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)
ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» у складі пропозиції надає узгоджений та засвідчений відповідно до вимог проект договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору.
НАГОЛОШУЄМО, що ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» в гарантійному листі вказано (термін не менший чим в проекті договору, 5 років) де в 5 років входить гарантія на будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції !
В проекті договору п.5.6. Гарантійний термін на роботи, виконані на об’єкті, складає 10 (десять) років….). що не є тотожним поняттям до вимог гарантійного листа.
Таким чином ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» у складі пропозиції надає всі документи на вимогу Оголошення!!! Та у відповідності до діючого законодавства!
Складається враження, що Замовник не розуміє суті своїх вимог щодо надання гарантії вимагаючи її три рази в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Необхідно Замовнику вивчити норми законодавства даного питання:
ст. 41. Закону України «Про публічні закупівлі» «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього…. 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.»
ЦК — Цивільний кодекс України від 16.01.2003 р. № 435-IV.
ГК — Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. № 436-IV.
Закон про захист прав споживачів
— Закон України «Про захист прав споживачів» 12.05.91 р. № 1023-XII
Відповідно до пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Положеннями статті 884 ЦК України врегульовано гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва, а не гарантійний строк якості виконаних робіт, що не є тотожними поняттями
Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду нашої пропозиції в закупівлі UA-2020-08-06-002585-b
ІІ. Порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Наявність порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Любомльською міською радою при проведенні закупівель та прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
06.08.2020року Любомльською міською радою було оголошено закупівлі:
- «Реконструкція вуличного освітлення від ТП №43 по вул. Любомльська в с. Красноволя, Любомльського району, Волинської області» (ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-06-003571-c Закупівля на prozorro.gov.ua
Очікуваної вартістю 201 744 грн з ПДВ
- «Реконструкція вуличного освітлення від ТП №396 по вул. Віталія Карповича, вул. Шевченка, вул. Садова в с. Підгородне, Любомльського району, Волинської області (за кодом CPVза ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-06-002585-b Закупівля на prozorro.gov.ua
Очікуваної вартістю 304 788 грн з ПДВ
1. Щодо закупівлі «Реконструкція вуличного освітлення від ТП №43 по вул. Любомльська в с. Красноволя, Любомльського району, Волинської області» (ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)» Любомльською міською радою було неправомірно визнано переможцем ПП "ВЕСТ-ВЕКТОР", а саме:
а) На вимогу п.2. Розділу 5. Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» оголошення про
проведення закупівлі необхідно надати
«Відомостіщодосплатиподатків та зборів (у разінаявності):
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01 січня 2014року) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія).
Примітка: для не платниківподатку на доданувартість – оригінал листа учасника про відсутністьреєстраціїплатникаподатку на доданувартість з зазначенням статусу платникаподатків (копіявідповідного документущодо статусу)»
В складі пропозиції ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» відсутні дані документи!
і його пропозиція повинна була бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника установленим статтею 16 Закону та п.2. Розділу 5 Додатку 2 Оголошення про закупівлю, але Замовник навпаки визнав його переможцем, чим порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
б) На вимогу п.1.1. Розділу 5 Інші документи, Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» оголошення про проведення закупівлі необхідно підтвердити «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції:
Для юридичних осіб - зразок підпису уповноваженої(-их) особи(осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору. Сканована копія з оригіналу документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 сторінки за наявності записів, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки)»
В складі пропозиції ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» відсутня скан-копія з оригіналу такого документу! що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
в) На вимогу п.6.3. оголошення про проведення закупівлі необхідно надати «Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)»
В складі пропозиції ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» наданий проект договору без печатки учасника на кожній сторінці проекту договору! Що не відповідає вимогам Оголошення
Крім того Додатком 2 в кінцевому абзаці наголошено:
Документи, які подає учасник у складі пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді документів сканованих з оригіналів та/або їхніх копій та містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо).
Слід зазначити, що практично всі документи ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» подані без скріплення печатки (що не може бути формальною помилкою) адже в Статуті вказано що ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» веде діяльність із використанням печатки!
г) На вимогу п.3 оголошення про проведення закупівлі необхідно надати «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі;
В складі пропозиції ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» наданий лист без посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі.
д) На вимогу п.3 Розділу 2 оголошення про проведення закупівлі необхідно надати
«Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для замовника. Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації, викладеній у додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі»
В складі пропозиції ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» надає документ «Кошторис Краснаволя.pdf», що не відповідає технічній специфікації, викладеній у додатку 3, в локальному кошторисі вказаного документу наявно 57 рядків найменування робіт та витрат, в той час як у технічній специфікації, викладеній у додатку 3 міститься 64 позиції найменувань робіт та витрат.
Кількісні характеристики не співпадають з оголошеними в закупівлі. Відсутні позиції виконання робіт, такі як наприклад № п/п 9.«Монтаж таймера електромагнітного» відсутній «Таймер електромагнітний» передбачений п.10; відсутні «Затискачі проколюючі ізоляцію SLIP» та ін...Отже, якісні показники теж не співпадають з оголошеними в Додатку 3.
Таким чином пропозиція ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі!
2. Всупереч невідповідності пропозиції ПП «ВЕСТ-ВЕКТОР» Любомльська міська рада визнала його переможцем закупівлі «Реконструкція вуличного освітлення від ТП №43 по вул. Любомльська в с. Красноволя, Любомльського району, Волинської області» (ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)» та оприлюднила рішення від 17.08.2020 року про намір укласти договір.
та 25.08. 2020 року оприлюднила копію Договору підряду №177/20/128 від 25.08.2020року
Чим порушено вимоги Закону «укладення договору з порушенням строків,
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" |
203 003,00
UAH з ПДВ
|
161 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТМ-Електробудсервіс" |
260 998,00
UAH з ПДВ
|
162 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС" |
259 168,60
UAH з ПДВ
|
257 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" |
268 728,78
UAH з ПДВ
|
268 728,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" #33166311 |
Відхилено |
161 999,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 14:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ТМ-Електробудсервіс" #34849415 |
Відхилено |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 14:32
|
|
ТОВ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС" #40314370 |
Відхилено |
257 600,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 14:45
|
|
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878 |
Рішення скасоване |
268 728,78
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 15:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878 |
Відхилено |
268 728,78
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 16:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій