Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт.Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
672 396,00 UAH
UA-2021-03-10-003469-a 9480b3cb08cb4172913bffdbe49269aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомець Руслана Миколаївна

+380978739512 39932654oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Пархомець Руслана Миколаївна
+380978739512
39932654oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2021 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2021 14:10
Очікувана вартість: 672 396,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 723,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради під інфекційне відділення за адресою: смт.Гуйва, вул. Бердичівська, 64 Житомирського району Житомирської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, Житомирського району., вул. Бердичівська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі Акта виконаних робіт з технічного нагляду, підписаного Сторонами. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2021 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 14:49
Оголошення (1).docx
15 березня 2021 14:49
Додаток 3 (виправлений).pdf
10 березня 2021 18:49
Додаток 1 Проект договору.docx
15 березня 2021 15:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2021 18:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 14:49
Оголошення (1).docx
10 березня 2021 18:49
Оголошення.docx
15 березня 2021 14:49
Додаток 3 (виправлений).pdf
10 березня 2021 18:49
Додаток 3.pdf
10 березня 2021 18:49
Додаток 1 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність вимог
Дата подання: 12 березня 2021 10:07
Дата відповіді: 12 березня 2021 14:37
Доброго дня. Надайте, будь ласка, роз’яснення щодо п.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме «-ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням спрощеної закупівлі». Даний підпункт суперечить п.13.Оголошення «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається". З даного оголошення не зрозуміло чи Вам потрібно забезпечення виконання договору про закупівлю чи забезпечення пропозиції. Згідно, ЗУ Про публічні закупівлі Ст.1 п.1 підпункту 9 " забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю;" та підпункту 10" забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія". Зважаючи на викладене вище, просимо внести зміни до тендерної документації .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Як вбачається з умов п. 11 Оголошення, тендерна пропозиція учасника повинна включати документ, який підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія). Слід звернути увагу, що оскільки забезпечення виконання договору, як зазначено у п. 13 Оголошення, не вимагається, то пп. 4 п. 12 Оголошення не застосовується. Таким чином, підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Буняк Анна Сергіївна 296 090,10
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойчук Олег Іванович 420 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 487 020,00
UAH з ПДВ
418 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Докійчук Олександр Петрович 537 916,80
UAH з ПДВ
537 916,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 650 400,00
UAH з ПДВ
650 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2021 22:58
Електронний підпис
23 березня 2021 22:56
13.Паспорт.pdf
23 березня 2021 22:56
6.Пропозиція.pdf.p7s
23 березня 2021 22:56
Підписаний_G0321-1399-GL_tender.pdf
23 березня 2021 22:56
21.Проект договору.pdf.p7s
23 березня 2021 22:56
14.Виписка з ЄДР.pdf
23 березня 2021 22:55
6.Пропозиція.pdf
23 березня 2021 22:55
5.Відгук.pdf
23 березня 2021 22:55
19.Гарантійний лист COVID.pdf
23 березня 2021 22:55
21.Проект договору.pdf

Публічні документи

23 березня 2021 23:44
Електронний підпис
23 березня 2021 23:43
Електронний підпис
23 березня 2021 23:10
Електронний підпис
23 березня 2021 23:10
Електронний підпис
23 березня 2021 22:42
Підписаний_zmina_formy_vlasnosti.pdf
23 березня 2021 22:42
10.Диплом.pdf
23 березня 2021 22:42
20.Лист гарантія ПДВ.pdf
23 березня 2021 22:42
14.Гарантійний лист.pdf
23 березня 2021 22:42
38.Довідка covid.pdf
23 березня 2021 22:42
5.Витяг.pdf
23 березня 2021 22:42
46.Проект договору.pdf
23 березня 2021 22:42
13.Договір Ламбер.pdf
23 березня 2021 22:42
2.Виписка.pdf
23 березня 2021 22:42
47.Проект договору .pdf
23 березня 2021 22:42
7.Відгук Ламбер.pdf
23 березня 2021 22:42
15.Довідка ПДВ.pdf
23 березня 2021 22:42
27.Рахунок Ламбер.pdf
23 березня 2021 22:42
9.Паспорт.pdf
23 березня 2021 22:42
48. Проект договору .pdf
23 березня 2021 22:42
17.Довідка працівників.pdf
23 березня 2021 22:42
6.Витяг копія.pdf
23 березня 2021 22:42
28.Досвід.pdf
23 березня 2021 22:42
29. Лист пояснення.pdf
23 березня 2021 22:42
21.Лист пояснення.pdf
23 березня 2021 22:42
34. Лист погодження.pdf
23 березня 2021 22:42
31.пропозиція.pdf
23 березня 2021 22:42
49.гарантійний лист.pdf
23 березня 2021 22:42
1.1.Реєстр.pdf
23 березня 2021 22:42
26.про субпідряд.pdf
23 березня 2021 22:42
1.Реєстр.pdf
23 березня 2021 22:42
3.Копія Виписка ст.1.pdf
23 березня 2021 22:42
39. Довідка.pdf
23 березня 2021 22:42
30.Пропозиція.pdf
23 березня 2021 22:42
24.Опис копія.pdf
23 березня 2021 22:42
45.Проект договору.pdf
23 березня 2021 22:42
4.Копія Виписка ст.2.pdf
23 березня 2021 22:42
23.Опис.pdf
23 березня 2021 22:42
16.Довідка підпису.pdf
23 березня 2021 22:42
37. Гарантійний лист covid.pdf
23 березня 2021 22:42
22. Матеріально тех.база.pdf
23 березня 2021 22:42
44. Проект договору .pdf
23 березня 2021 22:42
43.Проект Договору.pdf
23 березня 2021 22:42
40. Захист довкілля.pdf
23 березня 2021 22:42
8.Ідентифікаційний код.pdf
23 березня 2021 22:42
42. Проект договору.pdf

Публічні документи

23 березня 2021 16:45
Електронний підпис
23 березня 2021 16:42
36 Довідка про покриття.pdf
23 березня 2021 16:42
38 Банківська лiцензiя.zip
23 березня 2021 16:42
2 Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2021 16:42
17 Наказ 2к на директора.pdf
23 березня 2021 16:42
28 АВК-5 Договір завірено.pdf
23 березня 2021 16:42
6 Проект договору.pdf
23 березня 2021 16:42
34 Гарантія_1863.zip

Публічні документи

18 березня 2021 20:15
13 стр Наказ.pdf
18 березня 2021 20:15
21 стр Гарантійний лист.pdf
18 березня 2021 20:15
5 стр Свідоцтво.pdf
18 березня 2021 20:15
1 стр Реєстр.pdf
18 березня 2021 20:15
14 стр Паспорт.pdf
18 березня 2021 20:15
26 стр Довідка про статут.pdf
18 березня 2021 20:15
22 стр проект договору.pdf
18 березня 2021 20:15
8 стр Лист-відгік.pdf
18 березня 2021 20:15
20 стр Гараантійний лист.pdf
18 березня 2021 20:15
23 Довідка про тех нагляд.pdf
18 березня 2021 20:15
2 стр Форма пропозиції.pdf
18 березня 2021 20:15
4 стр Сертифікат.pdf

Публічні документи

23 березня 2021 16:51
Електронний підпис
23 березня 2021 16:50
22. Довідка опис заходів.pdf
23 березня 2021 16:50
21. лист гарантія санкції.pdf
23 березня 2021 16:50
17. витяг ПДВ.pdf
23 березня 2021 16:50
16. виписка з єдр.pdf
23 березня 2021 16:50
15. паспорт директора.pdf
23 березня 2021 16:50
9. пропозиція.pdf
23 березня 2021 16:50
8. довідка досвід роботи.pdf
23 березня 2021 16:50
7. відгук.pdf
23 березня 2021 16:50
2. Лист згода оплата.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Буняк Анна Сергіївна

ФОП Бойчук Олег Іванович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Фізична особа - підприємець Докійчук Олександр Петрович

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа - підприємець Буняк Анна Сергіївна
#3239811482
Відхилено 285 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:28
ФОП Бойчук Олег Іванович
#3023301690
Відхилено 295 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:32
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
Відхилено 418 500,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа - підприємець Докійчук Олександр Петрович
#2388916837
Відхилено 537 916,80
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:41
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 650 400,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:45

Документи

29 березня 2021 16:28
Електронний підпис
29 березня 2021 16:26
Протокол

Документи

29 березня 2021 16:31
Електронний підпис
29 березня 2021 16:30
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

29 березня 2021 16:35
Електронний підпис
29 березня 2021 16:33
Протокол

Документи

29 березня 2021 16:40
Електронний підпис
29 березня 2021 16:38
Протокол

Документи

29 березня 2021 16:45
Електронний підпис
29 березня 2021 16:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
650 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 16:45
Електронний підпис
29 березня 2021 16:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2023 13:27
Додаткова угода_8 від 01.05.2023 на розірвання укладений
04 травня 2023 13:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:32
Додаткова угода _7 до Договору _ТН8-21 від 01.04.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 11:31
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 12:07
Додаткова угода _6 від 08.02.2022р..pdf зміни до договору
09 лютого 2022 12:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:48
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:52
Додаткова угода _4 від 28.12.2021р..pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:51
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 14:29
Додаткова угода _3 від 10.12.2021 р..pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 17:20
ДУ _2 від 27.05.2021.pdf зміни до договору
27 травня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 14:54
ДУ _1 від 13.05.2021.pdf зміни до договору
18 травня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:06
Договір на здійснення технічного нагляду укладений
05 квітня 2021 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651, 654 Цивільного кодексу України та до п.9.1, 9.6 розділу 9 Договору №ТН 8-21 від 01.04.2021 Сторони дійшли згоди Додаток №3 "Календарний план робіт" викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН8-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651, 654 Цивільного кодексу України та до п.9.1, 9.6 розділу 9 Договору про здійснення технічного нагляду №ТН8-21 від 01.04.2021 року , Сторони дійшли згоди у зв’язку зі зміною реквізитів, Сторони погодили внести зміни у Договір та викласти розділ 10 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: ТН8-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН8-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН8-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН8-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №3 до Договору викласти в новй редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН8-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 01.05.2023. У тексті Договору №ТН 8-21 від 01.04.2021 дату «31.12.2022» замінити датою «01.05.2023» у всіх випадках. Додаток №3 «Календарний план робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: ТН8-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 01 травня 2023
Сума оплати за договором: 450 915,62
UAH (в тому числі ПДВ 75 152,60 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати Договір про здійснення технічного нагляду №ТН8-21 від 01.04.2021 за згодою сторін.