Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОСОЛЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА СТАРОСАМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04371360 |
Місцезнаходження: | 82066, Україна , Львівська обл., Стара Сіль, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Фолис Олег 380323863292 STARASIL@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 10 484 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2020 12:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2020 12:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000048 ● e761d081c2af4fb89c8f9c3c3dab185a
- Статус: вирішено ● Дата: 08 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2022 09:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2022 № 257
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 257.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-09-07-004104-b, 07.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Світлана ДАНЧЕВСЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-25 17:56:28
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-09-07-004104-b, яка проводилась Старосолянською селищною радою Старосамбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 13:19:50
пояснення
На Ваш запит повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, та яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок. Також повідомляємо, що Старосолянська селищна рада мала створений окремий акаунт, тому Уповноважена особа Старосамбірської міської ради не має технічної можливості отримувати сповіщення від системи про початок моніторингу.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-16 15:14:46
пояснення
На Ваш моніторинг повідомляємо, що
1. Відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» до 07 листопада 2020 року Замовники могли використовувати ЕЦП і УЕП як КЕП. Враховуючи те, що тендерна документація затверджена 07 вересня 2020 року Замовником не порушено вимог законодавства про закупівлі. Також звертаємо увагу, що відповідь Міністерства цифрової трансформації України про роз’яснення щодо КЕП надана 26.11.2020 № 03-109686/-20, тобто після початку і завершення процедури.
2. При розміщенні оголошення Замовником було розміщено інформацію про тендерне забезпечення в тендерній документації та на веб – порталі Уповноваженого органу. Усі майданчики електронної системи закупівель з 04.12.2020р. ввели новий функціонал підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови в участі в тендері за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація була затверджена 07 вересня 2020 року, отже Замовник не мав технічної можливості внести зазначену інформацію в електронні поля, однак детально зазначив умови надання тендерного забезпечення в документації. Також просимо вказати нормативний документ з вказанням реквізитів та конкретних пунктів, яким передбачено що Замовник мав прикріпити окремий документ з вказанням інформації про тендерне забезпечення.
3. Щодо незазначення електронної пошти в ТД повідомляємо, що електронна пошта зазначена в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу, що не є порушенням законодавства про закупівлі та підтверджується постановою Третього апеляційного адміністративного суду № 160/14817/20 від 27.10.2021 року.
4. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, а також на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У складі тендерної пропозиції, в частині розрахунків Договірної ціни, учасник надав документи, які вимагались тендерною документацією. Відповідно до наданих розрахунків, учасник передбачає прямі, загальновиробничих та адміністративних витрат, прибуток, кошти на покриття ризиків а також кошти на сплату податків. За результатами аукціону, переможцем торгів, уточнено розрахунок вартості ремонту. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 загальновиробничі витрати обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат. Показник для обчислення загальновиробничих витрат, розрахований у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірній ціні, погоджується із замовником і використовується для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи. Використання, при розрахунку вартості виконання робіт (договірній ціні), усередненого показника загальновиробничих витрат не є порушення вимог ДСТУ Б Д.1.1-3:2013, так як застосування показників витрат узгоджується із замовником і може бути застосовано показники наведені у проектно-кошторисній документації але в межах показників, обґрунтованих розрахунком. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 адміністративні витрати обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат. Показник для обчислення адміністративних витрат, розрахований у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірній ціні, погоджується із замовником і використовується для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи. Використання, при розрахунку вартості виконання робіт (договірній ціні), усередненого показника адміністративних витрат не є порушення вимог ДСТУ Б Д.1.1-3:2013, так як застосування показників витрат узгоджується із замовником і може бути застосовано показники наведені у проектно-кошторисній документації але в межах показників, обґрунтованих розрахунком. Виходячи з вищенаведеного немає підстав вважати, що розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат учасником – ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» здійснено у невідповідності із вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
5. В складі пропозиції подано Анкету учасника торгів, в якій зазначено реквізити банку який видав гарантію та в якому обслуговується учасник, а саме АТ КБ «Глобус». Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника відповідала вимогам документації.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082) • відсутній механізм
Договір №1 від 19.10.2020 визнаний недійсним згідно рішення Господарського суду Львівської області від 06.06.2024 у справі №914/54/24
2024-07-08 19:10:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
9 051 514,80
UAH з ПДВ
|
9 051 514,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" |
10 467 811,20
UAH з ПДВ
|
10 467 811,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
9 051 514,80
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2024 10:02
|
Рішення суду.PDF | укладений |
02 липня 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 19:32
|
додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 19:31
|
1_додаткова угода № 4.pdf | укладений |
16 квітня 2021 19:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 20:28
|
додаткова угода 3 (1).jpg | зміни до договору |
29 грудня 2020 20:28
|
1_додаткова угода 3.jpg | укладений |
29 грудня 2020 20:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:08
|
дод.угода 001 (1).jpg | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:08
|
дог.ціна 002 (1) (1).jpg | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:08
|
дог.ціна 001 (1) (1).jpg | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:08
|
3_дод.угода 001.jpg | укладений |
24 грудня 2020 11:08
|
2_дог.ціна 002 (1).jpg | укладений |
24 грудня 2020 11:08
|
1_дог.ціна 001 (1).jpg | укладений |
24 грудня 2020 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2020 21:47
|
дод.уг.шляховик 001 (1).jpg | зміни до договору |
18 листопада 2020 21:46
|
дог.ціна 001 (1).jpg | зміни до договору |
18 листопада 2020 21:46
|
дог.ціна 002 (1).jpg | зміни до договору |
18 листопада 2020 21:46
|
3_дод.уг.шляховик 001.jpg | укладений |
18 листопада 2020 21:46
|
2_дог.ціна 001.jpg | укладений |
18 листопада 2020 21:46
|
1_дог.ціна 002.jpg | укладений |
18 листопада 2020 21:46
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 16:23
|
20201019_130535.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_130457.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_130551.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_124055.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_122209.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_122134.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_122151.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_122125.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_122021.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_122059.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_122113.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
20201019_122044.jpg | укладений |
19 жовтня 2020 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно призначень поточного року вартість робіт в 2020 році 430614,00 грн. з ПДВ, в 2021 році 8 620 900,80 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість робіт 9 051 514,80 грн. з них в 2020 році 423 384,00 грн. в 2021 році 8 628 130,80 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість робіт 9 051 514,80 грн. з них в 2020 році 0,00 грн. в 2021 році 9 051 514, 80 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "Старосолянська селищна рада" замінити на "Старосамбірська міська рада" що є правонаступником у повному обсязі всіх прав і обов"язків. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір №1 від 19.10.2020 року визнаний недійсним згідно рішення Господарського суду Львівської області від 06.06.2024 у справі №914/54/24 |