Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34879125 |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614 |
Контактна особа: |
Березівський Микола Васильович 380445201263 solomservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 114 782 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 573 912,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі» | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2021 18:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2021 18:31 |
ПРОТОКОЛ №11 Тупікова .pdf | |
21 квітня 2021 18:29 |
Перелік змін Тупікова (2).docx | |
21 квітня 2021 18:29 |
ТД Тупикова (6).pdf | |
21 квітня 2021 12:49 |
Технічне завдання.pdf | |
20 квітня 2021 23:27 |
ПРОТОКОЛ №10 Тупікова .pdf | |
20 квітня 2021 23:26 |
Перелік змін Тупікова.pdf | |
12 квітня 2021 16:04 |
Протокол №7.pdf | |
12 квітня 2021 15:59 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ по Тупікова,27 !1.pdf | |
12 квітня 2021 15:58 |
Технічне завдання по Тупікова, 27.pdf | |
12 квітня 2021 15:54 |
ТД Тупикова.pdf |
21 квітня 2021 18:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
21 квітня 2021 18:31 |
ПРОТОКОЛ №11 Тупікова .pdf
|
|||||||||||||||
21 квітня 2021 18:29 |
Перелік змін Тупікова (2).docx
|
|||||||||||||||
21 квітня 2021 18:29 |
ТД Тупикова (6).pdf
|
|||||||||||||||
21 квітня 2021 12:49 |
Технічне завдання.pdf
|
|||||||||||||||
20 квітня 2021 23:27 |
ПРОТОКОЛ №10 Тупікова .pdf
|
|||||||||||||||
20 квітня 2021 23:26 |
Перелік змін Тупікова.pdf
|
|||||||||||||||
12 квітня 2021 16:04 |
Протокол №7.pdf
|
|||||||||||||||
12 квітня 2021 15:59 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ по Тупікова,27 !1.pdf
|
|||||||||||||||
12 квітня 2021 15:58 |
Технічне завдання по Тупікова, 27.pdf
|
|||||||||||||||
12 квітня 2021 15:54 |
ТД Тупикова.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації»
Відповідно до частини 6 статті 26 Закону «Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.»
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій за закупівлею UA-2021-04-12-004360-b – 29 квітня 2021 року. Тобто, до 29 квітня 2021 усі учасники, які виявили бажання взяти участь у процедурі закупівель, мали подати тендерні пропозиції, з урахуванням вимог, встановлених тендерною документацією, а електронна система закупівель прийняти їх.
Після відхилення пропозиції, яка за результатами аукціону визнана найнижчою, виконуючи вимоги частини 16 статті 29 Закону, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в пропозиції учасника ТОВ КІРАБУД (саме в пропозиції, а не у внутрішніх документах ТОВ КІРАБУД).
Учасник ТОВ КІРАБУД, скориставшись правом, передбаченим частиною 16 статті 29 Закону, надав інформацію про виправлення невідповідностей, наведених Замовником у своєму повідомленні.
У складі інформації, наданої учасником ТОВ КІРАБУД, міститься штатний розпис на 2021 рік, а також наказ № 35-к/тр «Про запровадження суміщення посад на підприємстві», датовані 14 травня 2021 року, тобто виготовлені, а також підписані/затверджені директором після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (29 квітня 2021 року) .
Таким чином, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, інженер з охорони праці у ТОВ КІРАБУД не працював та у штаті був відсутній.
Отже, пропозиція ТОВ КІРАБУД не відповідає встановленому у тендерній документації кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», та з урахуванням вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону) має бути відхилена.
Звертаємось з проханням врахувати наведену вище інформацію. У разі виявлення порушень Замовником вимог Закону, зокрема в частині розгляду пропозицій учасників та визначення переможця закупівлі, будемо змушені оскаржувати прийняті рішення та звернутись до органу оскарження.
Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону» розділу «ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначені вимоги для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, учасник у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційному критерію 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером робіт – реконструкція або нове будівництво надає наступні документи: довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання. При цьому, відповідно до вимог, визначених у Додатку 6 тендерної документації Замовником встановлена форма 4 довідки про досвід виконання аналогічного договору (ів) та визначені документи, які обов’язково додаються до довідки, а саме: копія повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору з характером робіт – реконструкція або нове будівництво та кольорова скан-копія листа-відгуку від замовника. Інших вимог щодо підтвердження наявності виконаного аналогічного договору в тендерній документації не було, в тому числі не вимагалося надання копій актів виконаних робіт та зобов’язання надання усіх додатків до договору.
На підтвердження виконання зазначеної вимоги ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС» (надалі - Учасник) у складі пропозиції надало довідку вих. № 01/01/28 від 26.04.2021 р. за Формою 4, яка містить відомості про виконання двох договорів: № 0804/2020/1-БМР від 08.04.2020 року укладеного з ТОВ «СФКМОНТАЖ» на виконання робіт: «Реконструкція будівлі по вулиці Сирецькій, 37 у м. Києві» та договору № 01/25-01-21 від 25.01.2021 р. укладеного з ТОВ «Рембуд – 1» на виконання робіт: «Роботи з реконструкції будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києв». До довідки надано копії аналогічних договорів та оригінали відгуків від замовників. Відповідно до вимог тендерної документації Учасникам достатньо було надати копію одного аналогічного договору та відгуку до цього договору. Тобто, Учасник повністю виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером робіт – реконструкція або нове будівництво. Водночас, повідомляємо, що лист-відгук по договору № 01/25-01-21 від 25.01.2021 р. укладеного з ТОВ «Рембуд – 1» є належним, так як там зазначена сума договору та сума виконаних робіт інформація згідно довідки №01/04/28 від 26.04.2021 року. Переможцем торгів виконано вимоги документації.
Таким чином, Учасником було виконано усі вимоги, визначені тендерною документацією, та у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС».
Зауважимо, що тендерна пропозиції ТОВ «КІРАБУД» була відхилена відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету комунального підприємства "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації № 18 від 20.05.2021 року як така, що не відповідає кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установленим статтею 16 цього Закону та передбаченим у тендерній документації, а саме: на момент подання тендерних пропозицій у штаті ТОВ «КІРАБУД» був відсутній працівник з посадою інженер з охорони праці та встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КІРАБУД» не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до правил роботи системи «Прозорро» тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНІЛ" не розглядається Замовником.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації діє в рамках Закону, а вимога учасника ТОВ «КІРАБУД» не підлягає задоволенню.
Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону» розділу «ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначені вимоги для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, учасник у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційному критерію 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером робіт – реконструкція або нове будівництво надає наступні документи: довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання. При цьому, відповідно до вимог, визначених у Додатку 6 тендерної документації Замовником встановлена форма 4 довідки про досвід виконання аналогічного договору (ів) та визначені документи, які обов’язково додаються до довідки, а саме: копія повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору з характером робіт – реконструкція або нове будівництво та кольорова скан-копія листа-відгуку від замовника. Інших вимог щодо підтвердження наявності виконаного аналогічного договору в тендерній документації не було, в тому числі, не вимагалося надання копій актів виконаних робіт або інших документів.
При цьому, відповідно до вимог тендерної документації ключовим критерієм відповідності договору є саме аналогічність за предметом закупівлі. Предметом закупівлі даної процедури є роботи з Реконструкції будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі.
На підтвердження виконання зазначеної вимоги ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС» (надалі - Учасник) у складі пропозиції надало довідку вих. № 01/01/28 від 26.04.2021 р. за Формою 4, яка містить відомості про виконання двох договорів: № 0804/2020/1-БМР від 08.04.2020 року укладеного з ТОВ «СФКМОНТАЖ» на виконання робіт: «Реконструкція будівлі по вулиці Сирецькій, 37 у м. Києві» та договору № 01/25-01-21 від 25.01.2021 р. укладеного з ТОВ «Рембуд – 1» на виконання робіт: «Роботи з реконструкції будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києв». До довідки надано копії аналогічних договорів та оригінали відгуків від замовників, які вважаються підтвердженням виконання договору. Тобто, Учасник повністю виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером робіт – реконструкція або нове будівництво.
Щодо зазначеної Вами інформації про «коригування проекту». Дане словосполучення є частиною найменування об’єкта будівництва. Роботи, які виконувалися за договором № 01/25-01-21 від 25.01.2021 р. укладеного з ТОВ «Рембуд – 1» - роботи з реконструкції.
Відповідно до вищезазначеного, вважаємо, що Учасником було виконано усі вимоги, визначені тендерною документацією тому у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС».
Враховуючи зазначене, вважаємо, що Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації діє в рамках Закону, а вимога учасника ТОВ «КІРАБУД» не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000129 ● 8a9e503caa464ec984ef120c33e1e513
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-04-12-004360-b 12.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 11:47:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом’янському районі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-004360-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 17:16:36
Пояснення до запиту по моніторингу ID UA-M-2021-06-10-000129
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 18 червня 2021 року щодо закупівлі за предметом Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-04-12-004360-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме:
- Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік;
- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 24.04.2018 року № 687 Про перезатвердження проекту «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова,27 у Солом'янському районі»;
- Експертний звіт виданий державним підприємством «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" від 25.03.2021 року № 12/е/21 .
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту.
Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 26.03.2021 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/F2AEBFE27AA73D8AC22586A400521783.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2021-06-10-000129 Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) розглянуто висновок, дата публікації: 07 липня 2021 року, за результатами моніторингу № UA-M-2021-06-10-000129 закупівлі за предметом Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі», оголошення № UA-2021-04-12-004360-b. За результатами розгляду повідомляємо таке. Щодо встановленого порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону: Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання кошторисів та розрахунків договірної ціни у паперовому вигляді. Вимога, яка зазначена у пункті 2 розділу VI тендерної документації, щодо надання учасником - переможцем у паперовому вигляді кошторисів та розрахунків договірної ціни була встановлена виключно для поліпшення підготовки та укладання договору про закупівлю із переможцем, враховуючи специфіку предмету закупівлі та великий об’єм кошторисів, які Замовнику доводиться друкувати. Наявність зазначеної вимоги у тендерній документації не може бути причиною для розірвання договору. Зважаючи на викладені обставини, Замовник вважає, що Підприємством не допущено порушень Закону під час складання документації під час публікації цієї закупівлі. Щодо встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) Замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Закон України «Про публічні закупівлі» (Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». 1. В пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації прописаний зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зокрема передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження перелічених у цьому пункті документів, які повинні бути оформлені відповідно до вимог тендерної документації. Так, Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо технічного завдання, згідно Додатку № 2 до тендерної документації, зауважимо, що Додатком № 2 до тендерної документації є Технічне завдання на виконання робіт, в якому міститься Відомість обсягів робіт до предмету закупівлі. При цьому, у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником прописані детальні вимоги щодо документального підтвердження відповідності робіт вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: «В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: - договірну ціну; - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами)); - лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 до тендерної документації; - календарний графік виконання робіт.» На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі своєї пропозиції надає файли з назвами «Договірна ціна», «Кошторис 1-5», «Підсумкова відомість ресурсів», «Розрахунок ЗП», «Календарний графік», «Модель», «Гарантійні листи» в яких міститься уся інформація, яка вимагалася у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для документального підтвердження відповідності робіт вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, ТОВ «Девелопмент Профешионалс» виконав вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо технічного завдання, згідно додатку № 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до статті 16 Закону Замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та перелік підтвердних документів, що надає Учасник для підтвердження такого критерію. Щодо критерію 1.: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначено, що Учасники повинні надати: «довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.))». На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 26.04.2021 р. № 01/04/22 з відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій, які необхідні для виконання робіт, яка містить інформацію про обладнання/машини/механізми (найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)), чим дотримав вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутня вимога про те, що учасник повинен надати інформацію про все обладнання/машини/механізми, які вказані в підсумковій відомості ресурсів, тому у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника, який не надав цю інформацію. Замовник вважає, що Учасник (ТОВ «Девелопмент Профешионалс») повністю документально підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам кваліфікаційного критерія «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тому Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Девелопмент Профешионалс» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону. Таким чином вважаємо, що Замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, тому не має підстав для розірвання договору з переможцем.
2021-07-14 19:24:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява з додатками №108/37-232 від 21.07.2021 року (укрпошта накладна 0101417233459). |
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/20624/21 |
Дата відкриття провадження: | 21 липня 2021 |
Документи:
21 липня 2021 19:42
|
Електронний підпис |
21 липня 2021 19:41
|
опис.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
97 565 125,00
UAH з ПДВ
|
96 991 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КІРАБУД |
99 900 200,57
UAH з ПДВ
|
97 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" |
111 405 907,44
UAH з ПДВ
|
111 405 907,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНІЛ" |
114 754 634,80
UAH з ПДВ
|
114 754 634,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 #30310563 |
Відхилено |
96 991 200,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 15:01
|
|
ТОВ КІРАБУД #40908698 |
Відхилено |
97 560 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 17:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 17:16
|
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" #41503688 |
Переможець |
111 405 907,44
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 17:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 14:27
|
допуг Тупікова.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:29
|
Тупікова 27.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 15:49
|
доп 9.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 23:52
|
доп угода 8.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 23:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 23:07
|
Scan ду 7 Тупікова 27.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 23:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:26
|
доп 6.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2022 23:54
|
Додаткова №5 Тупікова БМР.pdf | зміни до договору |
20 січня 2022 23:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 21:42
|
Додаткова № 4 Тупікова БМР.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 21:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 21:20
|
Додаткова БМР 3 Тупікова.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 21:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:11
|
Додаткова Тупікова, 27 БМР 2.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2021 13:44
|
Додаткова №1 по Тупікова, 27 БМР.pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 15:28
|
Договір Тупікова, 27 публ.pdf | укладений |
07 червня 2021 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення договору п. 1.6. |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіків |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіків, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 7/06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |