Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі»
Очікувана вартість
114 782 500,00 UAH
UA-2021-04-12-004360-b 94692a026d7243a894f95f345c0f50fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Березівський Микола Васильович

380445201263 solomservis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34879125
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614
Контактна особа: Березівський Микола Васильович
380445201263
solomservis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 22:00
Початок аукціону: 30 квітня 2021 14:42
Очікувана вартість: 114 782 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 573 912,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  03 липня 2022
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі» Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 квітня 2021 18:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 18:31
ПРОТОКОЛ №11 Тупікова .pdf
21 квітня 2021 18:29
Перелік змін Тупікова (2).docx
21 квітня 2021 18:29
ТД Тупикова (6).pdf
21 квітня 2021 12:49
Технічне завдання.pdf
20 квітня 2021 23:27
ПРОТОКОЛ №10 Тупікова .pdf
20 квітня 2021 23:26
Перелік змін Тупікова.pdf
12 квітня 2021 16:04
Протокол №7.pdf
12 квітня 2021 15:59
ДОГОВІР ПІДРЯДУ по Тупікова,27 !1.pdf
12 квітня 2021 15:58
Технічне завдання по Тупікова, 27.pdf
12 квітня 2021 15:54
ТД Тупикова.pdf
21 квітня 2021 18:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 13:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 23:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 23:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 16:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 18:31
ПРОТОКОЛ №11 Тупікова .pdf
21 квітня 2021 18:29
Перелік змін Тупікова (2).docx
21 квітня 2021 18:29
ТД Тупикова (6).pdf
21 квітня 2021 12:49
Технічне завдання.pdf
20 квітня 2021 23:22
Технічне завдання по Тупікова, 27 (3).pdf
20 квітня 2021 23:27
ПРОТОКОЛ №10 Тупікова .pdf
20 квітня 2021 23:26
Перелік змін Тупікова.pdf
12 квітня 2021 16:04
Протокол №7.pdf
12 квітня 2021 15:59
ДОГОВІР ПІДРЯДУ по Тупікова,27 !1.pdf
12 квітня 2021 15:58
Технічне завдання по Тупікова, 27.pdf
12 квітня 2021 15:54
ТД Тупикова.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічної частини
Дата подання: 17 квітня 2021 14:13
Дата відповіді: 20 квітня 2021 23:37
Шановний замовнику! У відомості обсягів робіт технічного завдання вказано об'єкт Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі (КОРИГУВАННЯ), а в процедурі закупівлі назва об'єкту без коригування. Просимо уточнити який це вид будівництва? і в разі потреби внести відповідні зміни 2.У відомості обсягів робіт технічного завдання п. 72 "Подача піску візками до місця засипки" (Локальний кошторис № 2-1-3 на підсилення існуючої будівлі палями методом статичного задавлювання. Розділ Земляні роботи) вказано одиниця вимірю м2, Як це розуміти. Не може об'єм визначатись в розмірі..мерів квадратних. Оскільки об'єм визначається в м3. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше звернення було прийнято рішення про внесення відповідних змін до Додатку 2 тендерної документації, зокрема: видалити слово (коригування) та замінити в п. 72 "Подача піску візками до місця засипки" одиницю віміру м2 на м3.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-12-004360-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 20 травня 2021 09:14
розгляд пропозиції учасника
Звертаємо увагу членів тендерного комітету, а також уповноваженої особи комунального підприємства "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на наступне.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації»
Відповідно до частини 6 статті 26 Закону «Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.»
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій за закупівлею UA-2021-04-12-004360-b – 29 квітня 2021 року. Тобто, до 29 квітня 2021 усі учасники, які виявили бажання взяти участь у процедурі закупівель, мали подати тендерні пропозиції, з урахуванням вимог, встановлених тендерною документацією, а електронна система закупівель прийняти їх.
Після відхилення пропозиції, яка за результатами аукціону визнана найнижчою, виконуючи вимоги частини 16 статті 29 Закону, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в пропозиції учасника ТОВ КІРАБУД (саме в пропозиції, а не у внутрішніх документах ТОВ КІРАБУД).
Учасник ТОВ КІРАБУД, скориставшись правом, передбаченим частиною 16 статті 29 Закону, надав інформацію про виправлення невідповідностей, наведених Замовником у своєму повідомленні.
У складі інформації, наданої учасником ТОВ КІРАБУД, міститься штатний розпис на 2021 рік, а також наказ № 35-к/тр «Про запровадження суміщення посад на підприємстві», датовані 14 травня 2021 року, тобто виготовлені, а також підписані/затверджені директором після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (29 квітня 2021 року) .
Таким чином, станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, інженер з охорони праці у ТОВ КІРАБУД не працював та у штаті був відсутній.
Отже, пропозиція ТОВ КІРАБУД не відповідає встановленому у тендерній документації кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», та з урахуванням вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону) має бути відхилена.
Звертаємось з проханням врахувати наведену вище інформацію. У разі виявлення порушень Замовником вимог Закону, зокрема в частині розгляду пропозицій учасників та визначення переможця закупівлі, будемо змушені оскаржувати прийняті рішення та звернутись до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2021 16:41
Пропозиція ТОВ "КІРАБУД" відхилена відповідно до Протоколу №18 від 20.05.2021 року.
Номер вимоги: UA-2021-04-12-004360-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КІРАБУД, Код ЄДРПОУ:40908698
Дата подання: 01 червня 2021 12:17
Вимога про усунення порушення
Вимога про усунення порушення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2021 16:34
Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянувши вимогу від 01.06.2021 № 250 повідомляє наступне.
Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону» розділу «ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначені вимоги для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, учасник у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційному критерію 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером робіт – реконструкція або нове будівництво надає наступні документи: довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання. При цьому, відповідно до вимог, визначених у Додатку 6 тендерної документації Замовником встановлена форма 4 довідки про досвід виконання аналогічного договору (ів) та визначені документи, які обов’язково додаються до довідки, а саме: копія повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору з характером робіт – реконструкція або нове будівництво та кольорова скан-копія листа-відгуку від замовника. Інших вимог щодо підтвердження наявності виконаного аналогічного договору в тендерній документації не було, в тому числі не вимагалося надання копій актів виконаних робіт та зобов’язання надання усіх додатків до договору.
На підтвердження виконання зазначеної вимоги ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС» (надалі - Учасник) у складі пропозиції надало довідку вих. № 01/01/28 від 26.04.2021 р. за Формою 4, яка містить відомості про виконання двох договорів: № 0804/2020/1-БМР від 08.04.2020 року укладеного з ТОВ «СФКМОНТАЖ» на виконання робіт: «Реконструкція будівлі по вулиці Сирецькій, 37 у м. Києві» та договору № 01/25-01-21 від 25.01.2021 р. укладеного з ТОВ «Рембуд – 1» на виконання робіт: «Роботи з реконструкції будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києв». До довідки надано копії аналогічних договорів та оригінали відгуків від замовників. Відповідно до вимог тендерної документації Учасникам достатньо було надати копію одного аналогічного договору та відгуку до цього договору. Тобто, Учасник повністю виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером робіт – реконструкція або нове будівництво. Водночас, повідомляємо, що лист-відгук по договору № 01/25-01-21 від 25.01.2021 р. укладеного з ТОВ «Рембуд – 1» є належним, так як там зазначена сума договору та сума виконаних робіт інформація згідно довідки №01/04/28 від 26.04.2021 року. Переможцем торгів виконано вимоги документації.
Таким чином, Учасником було виконано усі вимоги, визначені тендерною документацією, та у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС».
Зауважимо, що тендерна пропозиції ТОВ «КІРАБУД» була відхилена відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету комунального підприємства "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації № 18 від 20.05.2021 року як така, що не відповідає кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установленим статтею 16 цього Закону та передбаченим у тендерній документації, а саме: на момент подання тендерних пропозицій у штаті ТОВ «КІРАБУД» був відсутній працівник з посадою інженер з охорони праці та встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КІРАБУД» не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до правил роботи системи «Прозорро» тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНІЛ" не розглядається Замовником.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації діє в рамках Закону, а вимога учасника ТОВ «КІРАБУД» не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-04-12-004360-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 03 червня 2021 19:43
вимога про скасування рішення Замовника
Учасник тендеру ТОВ «ІНБУД-ХХ1» звертається до Замовника з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС", та розглянути тендерну пропозицію наступного учасника тендеру.
Скасована
Дата: 03 червня 2021 20:33
Причина: помилка в звернені
Номер вимоги: UA-2021-04-12-004360-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 03 червня 2021 20:35
вимога про скасування рішення Замовника
Учасник тендеру ТОВ «ІНБУД-ХХ1» звертається до Замовника з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС", та розглянути тендерну пропозицію наступного учасника тендеру.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2021 16:41
Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянувши вимогу, розміщену в системі «Прозорро» 03.06.2021 в 20:35 повідомляє наступне.
Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону» розділу «ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначені вимоги для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема, учасник у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційному критерію 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером робіт – реконструкція або нове будівництво надає наступні документи: довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання. При цьому, відповідно до вимог, визначених у Додатку 6 тендерної документації Замовником встановлена форма 4 довідки про досвід виконання аналогічного договору (ів) та визначені документи, які обов’язково додаються до довідки, а саме: копія повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору з характером робіт – реконструкція або нове будівництво та кольорова скан-копія листа-відгуку від замовника. Інших вимог щодо підтвердження наявності виконаного аналогічного договору в тендерній документації не було, в тому числі, не вимагалося надання копій актів виконаних робіт або інших документів.
При цьому, відповідно до вимог тендерної документації ключовим критерієм відповідності договору є саме аналогічність за предметом закупівлі. Предметом закупівлі даної процедури є роботи з Реконструкції будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі.
На підтвердження виконання зазначеної вимоги ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС» (надалі - Учасник) у складі пропозиції надало довідку вих. № 01/01/28 від 26.04.2021 р. за Формою 4, яка містить відомості про виконання двох договорів: № 0804/2020/1-БМР від 08.04.2020 року укладеного з ТОВ «СФКМОНТАЖ» на виконання робіт: «Реконструкція будівлі по вулиці Сирецькій, 37 у м. Києві» та договору № 01/25-01-21 від 25.01.2021 р. укладеного з ТОВ «Рембуд – 1» на виконання робіт: «Роботи з реконструкції будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києв». До довідки надано копії аналогічних договорів та оригінали відгуків від замовників, які вважаються підтвердженням виконання договору. Тобто, Учасник повністю виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з характером робіт – реконструкція або нове будівництво.
Щодо зазначеної Вами інформації про «коригування проекту». Дане словосполучення є частиною найменування об’єкта будівництва. Роботи, які виконувалися за договором № 01/25-01-21 від 25.01.2021 р. укладеного з ТОВ «Рембуд – 1» - роботи з реконструкції.

Відповідно до вищезазначеного, вважаємо, що Учасником було виконано усі вимоги, визначені тендерною документацією тому у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС».

Враховуючи зазначене, вважаємо, що Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації діє в рамках Закону, а вимога учасника ТОВ «КІРАБУД» не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000129 ● 8a9e503caa464ec984ef120c33e1e513
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.06.2021 № 180

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-04-12-004360-b 12.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-18 11:47:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом’янському районі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-004360-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-23 17:16:36

Пояснення до запиту по моніторингу ID UA-M-2021-06-10-000129

Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 18 червня 2021 року щодо закупівлі за предметом Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-04-12-004360-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме:
- Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік;
- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 24.04.2018 року № 687 Про перезатвердження проекту «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова,27 у Солом'янському районі»;
- Експертний звіт виданий державним підприємством «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" від 25.03.2021 року № 12/е/21 .
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту.
Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 26.03.2021 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/F2AEBFE27AA73D8AC22586A400521783.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2021-06-10-000129 Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) розглянуто висновок, дата публікації: 07 липня 2021 року, за результатами моніторингу № UA-M-2021-06-10-000129 закупівлі за предметом Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі», оголошення № UA-2021-04-12-004360-b. За результатами розгляду повідомляємо таке. Щодо встановленого порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону: Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання кошторисів та розрахунків договірної ціни у паперовому вигляді. Вимога, яка зазначена у пункті 2 розділу VI тендерної документації, щодо надання учасником - переможцем у паперовому вигляді кошторисів та розрахунків договірної ціни була встановлена виключно для поліпшення підготовки та укладання договору про закупівлю із переможцем, враховуючи специфіку предмету закупівлі та великий об’єм кошторисів, які Замовнику доводиться друкувати. Наявність зазначеної вимоги у тендерній документації не може бути причиною для розірвання договору. Зважаючи на викладені обставини, Замовник вважає, що Підприємством не допущено порушень Закону під час складання документації під час публікації цієї закупівлі. Щодо встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) Замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Закон України «Про публічні закупівлі» (Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». 1. В пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації прописаний зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зокрема передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження перелічених у цьому пункті документів, які повинні бути оформлені відповідно до вимог тендерної документації. Так, Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо технічного завдання, згідно Додатку № 2 до тендерної документації, зауважимо, що Додатком № 2 до тендерної документації є Технічне завдання на виконання робіт, в якому міститься Відомість обсягів робіт до предмету закупівлі. При цьому, у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником прописані детальні вимоги щодо документального підтвердження відповідності робіт вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: «В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: - договірну ціну; - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами)); - лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 до тендерної документації; - календарний графік виконання робіт.» На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі своєї пропозиції надає файли з назвами «Договірна ціна», «Кошторис 1-5», «Підсумкова відомість ресурсів», «Розрахунок ЗП», «Календарний графік», «Модель», «Гарантійні листи» в яких міститься уся інформація, яка вимагалася у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для документального підтвердження відповідності робіт вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, ТОВ «Девелопмент Профешионалс» виконав вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації щодо технічного завдання, згідно додатку № 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до статті 16 Закону Замовником у тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та перелік підтвердних документів, що надає Учасник для підтвердження такого критерію. Щодо критерію 1.: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначено, що Учасники повинні надати: «довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.))». На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Девелопмент Профешионалс» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 26.04.2021 р. № 01/04/22 з відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій, які необхідні для виконання робіт, яка містить інформацію про обладнання/машини/механізми (найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)), чим дотримав вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутня вимога про те, що учасник повинен надати інформацію про все обладнання/машини/механізми, які вказані в підсумковій відомості ресурсів, тому у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника, який не надав цю інформацію. Замовник вважає, що Учасник (ТОВ «Девелопмент Профешионалс») повністю документально підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам кваліфікаційного критерія «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», тому Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Девелопмент Профешионалс» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону. Таким чином вважаємо, що Замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, тому не має підстав для розірвання договору з переможцем.

2021-07-14 19:24:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява з додатками №108/37-232 від 21.07.2021 року (укрпошта накладна 0101417233459).
Дата публікації: 21 липня 2021
Номер відкриття провадження: 640/20624/21
Дата відкриття провадження: 21 липня 2021

Документи:

21 липня 2021 19:42
Електронний підпис
21 липня 2021 19:41
опис.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ІНБУД-ХХ1 97 565 125,00
UAH з ПДВ
96 991 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ КІРАБУД 99 900 200,57
UAH з ПДВ
97 560 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" 111 405 907,44
UAH з ПДВ
111 405 907,44
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНІЛ" 114 754 634,80
UAH з ПДВ
114 754 634,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 18:50
Електронний підпис
29 квітня 2021 18:48
53.1 свідоцтво банк.zip
29 квітня 2021 18:38
Електронний підпис
29 квітня 2021 18:35
140.imd
29 квітня 2021 18:35
54.витяг наказу копія.zip
29 квітня 2021 18:35
53.витяг наказу банк.zip
29 квітня 2021 18:35
52.довіреність копія.zip
29 квітня 2021 18:35
50.банківська ліцензія.zip
29 квітня 2021 18:35
48.банківська гарантія.zip
29 квітня 2021 18:35
47.довіренність банк.zip
29 квітня 2021 18:35
46.кошторис 8.pdf
29 квітня 2021 18:35
45.кошторис 7.pdf
29 квітня 2021 18:35
44.кошторис 6.pdf
29 квітня 2021 18:35
43.кошторис 5.pdf
29 квітня 2021 18:35
42.кошторис 4.pdf
29 квітня 2021 18:35
41.кошторис 3.pdf
29 квітня 2021 18:35
40.кошторис 2.pdf
29 квітня 2021 18:35
39.кошторис 1.pdf
29 квітня 2021 18:35
37. календарний графік.PDF
29 квітня 2021 18:35
35.проект договору.pdf
29 квітня 2021 18:35
29.скан копія АВК-5.PDF
29 квітня 2021 18:35
27.витяг ПДВ.PDF
29 квітня 2021 18:35
26.Відомсті ЄДРПОУ.pdf
29 квітня 2021 18:35
14.дозволи.pdf
29 квітня 2021 18:35
13.ліцензія будівельна.pdf
29 квітня 2021 18:35
08.довідка ст.17.pdf
29 квітня 2021 18:35
04.4 посвідчення з ОП.pdf
29 квітня 2021 18:35
04.3.дипломи ІТР.pdf
29 квітня 2021 18:35
04.1штатний розклад.pdf
29 квітня 2021 18:35
03.3 Договора оренди МТБ.pdf
29 квітня 2021 18:35
03.2довідки ОСВ.pdf
29 квітня 2021 18:35
02.тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 травня 2021 15:12
Електронний підпис
29 квітня 2021 20:45
Електронний підпис
29 квітня 2021 20:43
ТП.pdf
29 квітня 2021 20:43
Технічне завдання.pdf
29 квітня 2021 20:43
реєстр.pdf
29 квітня 2021 20:43
Підписаний_ліцензія_.pdf
29 квітня 2021 20:43
Підписаний_G0421-3742-GL_tender.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 9.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 8.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 7.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 6.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 5.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 4.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 3.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 2.pdf
29 квітня 2021 20:43
кошториси 1.pdf
29 квітня 2021 20:43
кваліфікація ст 17.pdf
29 квітня 2021 20:43
кваліфікація проект.pdf
29 квітня 2021 20:43
антикорупційна.pdf
29 квітня 2021 20:43
G0421-3742.zip
29 квітня 2021 20:43
65224538016245.pdf
29 квітня 2021 20:43
65223511718198.pdf
29 квітня 2021 20:43
18.zip
29 квітня 2021 20:43
17 ПРАЦІВНИКИ.pdf
29 квітня 2021 20:43
15_сертифікат_ісо.pdf
29 квітня 2021 20:43
14_фін_звіт_2020.pdf
29 квітня 2021 20:43
13_фін-звітність.pdf
29 квітня 2021 20:43
12_обладнання.pdf
29 квітня 2021 20:43
12 оборотна.pdf
29 квітня 2021 20:43
11_договір_вишгород.pdf
29 квітня 2021 20:43
09_Аналогічний_Житомир.pdf
29 квітня 2021 20:43
06_декларація.pdf
29 квітня 2021 20:43
05_дозвіл.pdf
29 квітня 2021 20:43
04_додаток_до_ліцензії.pdf
29 квітня 2021 20:43
03_витяг_пдв.pdf
29 квітня 2021 20:43
01_виписка_код_доступу.pdf

Публічні документи

27 травня 2021 12:29
Електронний підпис
22 травня 2021 09:47
Електронний підпис
22 травня 2021 09:25
Оборотно-сальдова повна
29 квітня 2021 17:57
Електронний підпис
29 квітня 2021 17:43
Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2021 17:43
Статутні.pdf
29 квітня 2021 17:43
Проект договору.pdf
29 квітня 2021 17:43
Охорона праці.pdf
29 квітня 2021 17:43
Модель.imd
29 квітня 2021 17:43
Календарний графік.pdf
29 квітня 2021 17:43
Декларацiя_ОП.pdf
29 квітня 2021 17:43
Гарантійні листи.pdf
29 квітня 2021 17:43
7018 Виписка.pdf
29 квітня 2021 17:43
Розрахунок ЗП.pdf
29 квітня 2021 17:43
Кошторис 5.PDF
29 квітня 2021 17:43
Кошторис 4.pdf
29 квітня 2021 17:43
Кошторис 3.pdf
29 квітня 2021 17:43
Кошторис 2.pdf
29 квітня 2021 17:43
Кошторис 1.pdf
29 квітня 2021 17:43
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

29 квітня 2021 14:09
Електронний підпис
29 квітня 2021 14:09
12.Інша інф.rar
29 квітня 2021 14:09
10.гарантія.zip
29 квітня 2021 14:09
9. Ліцензія.rar
29 квітня 2021 14:09
7. Лист субпідряд.pdf
29 квітня 2021 14:09
6.Лист згода перс дан.pdf
29 квітня 2021 14:09
5.Повноваження.rar
29 квітня 2021 14:09
4.ТЗ.rar
29 квітня 2021 14:09
3.Довідки ст17.pdf
29 квітня 2021 14:09
Трудові.rar
29 квітня 2021 14:09
ОП.rar
29 квітня 2021 14:09
Договора аналог.rar
29 квітня 2021 14:09
1.ТП_Тупікова_ЕНІЛ.pdf
29 квітня 2021 11:03
Електронний підпис
29 квітня 2021 11:02
Кошторис6.rar
29 квітня 2021 11:02
Кошторис5.rar
29 квітня 2021 11:02
Кошторис4.rar
29 квітня 2021 11:02
Кошторис3.rar
29 квітня 2021 11:02
Кошторис2.rar
29 квітня 2021 11:02
Кошторис1.rar
29 квітня 2021 11:02
480.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНБУД-ХХ1

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ КІРАБУД

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНІЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ІНБУД-ХХ1
#30310563
Відхилено 96 991 200,00
UAH з ПДВ
13 травня 2021 15:01
ТОВ КІРАБУД
#40908698
Відхилено 97 560 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 17:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 17:16
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС"
#41503688
Переможець 111 405 907,44
UAH з ПДВ
24 травня 2021 17:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2021 16:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Оборотно-сальдова відомість надана станом на 2020 рік; 1.2.У штаті товариства відсутній інженер з охорони праці, який працює у штаті за основним місцем роботи або за сумісництвом; 1.3 Надані договори у складі пропозиції Учасником не є аналогічними згідно вимог тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Усі документи (довідки), передбачені тендерної документації, подаються дійсними на дату розкриття, зазначену у оголошенні про проведення торгів. Згідно Додатку 6 Форма 1 учасник надає на підтвердження власного обладнання оборотно-сальдову відомість або витяг з неї. 2.2. Згідно Додатку 6 Форма 2 Інженерно-технічні працівники повинні працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати копії посвідчень з охорони праці інженера з охорони праці. 2.3. До довідки надається копія повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору з характером робіт – реконструкція або нове будівництво. Предмет закупівлі - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі» ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оборотно-сальдова відомість надана станом на дату подання пропозиції (2021 рік); 3.2. Інформація про інженера з охорони праці у оновленій довідці про наявність працівників за формою 2, а також підтверджуючі документи щодо працевлаштування та копії дійсний посвідчень згідно вимог Додатку 6 Форма 2 до тендерної документації. 3.3. Не менше одного повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору з характером робіт – реконструкція або нове будівництво (копія договору, листа-відгука згідно вимог Додатку 6 Форма 3 до тендерної документації).

Документи

20 травня 2021 17:45
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. В наданих оборотно-сальдових відомостях по рахунках 10 та 11 частково містяться не повні найменування обладнання/машин/механізмів (не видно модель, тип чи інше), які перелічені в довідці вих. № 01/04/22 від 26.04.2021; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2. Згідно Додатку 6 Форма 1 учасник надає на підтвердження власного обладнання оборотно-сальдову відомість або витяг з неї. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3. Оборотно-сальдова відомість надана з урахуванням повного найменування обладнання/машин/механізмів, які перелічені в довідці вих. № 01/04/22 від 26.04.2021;

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС"
#41503688
111 405 907,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 14:27
допуг Тупікова.pdf зміни до договору
02 січня 2024 14:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 09:29
Тупікова 27.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 09:13
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 15:49
доп 9.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 15:41
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 23:52
доп угода 8.pdf зміни до договору
01 липня 2022 23:48
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 23:07
Scan ду 7 Тупікова 27.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 23:04
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 13:26
доп 6.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 13:20
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 23:54
Додаткова №5 Тупікова БМР.pdf зміни до договору
20 січня 2022 23:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 21:42
Додаткова № 4 Тупікова БМР.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 21:36
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 21:20
Додаткова БМР 3 Тупікова.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 21:17
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 15:11
Додаткова Тупікова, 27 БМР 2.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 13:44
Додаткова №1 по Тупікова, 27 БМР.pdf зміни до договору
09 червня 2021 13:41
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 15:28
Договір Тупікова, 27 публ.pdf укладений
07 червня 2021 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору п. 1.6.
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіків
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення графіків, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 7/06-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML