Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тканні судинні протези (ТСП) з поліестеру, вкриті бичачим колагеном або желатиновим покриттям, довжина не менше 12,5-25 см. ТСП: діаметр 18 мм)
CPV: 33180000-5 Functional support (Woven vascular prostheses (WVP) made of polyester coated with bovine collagen or gelatin coating, length not less than 12.5 - 25 cm. WVP diameter: 18 mm)
Очікувана вартість
103 735,95 UAH
UA-2020-08-12-004312-a 946460706ac4488b81629feebbf1d886
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 12:43
Очікувана вартість: 103 735,95 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 518,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 серпня 2020 13:11
Enquiries until: 02 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 103 736 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 519 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 одиниця
Тканні судинні протези (ТСП) з поліестеру, вкриті бичачим колагеном або желатиновим покриттям, довжина не менше 12,5-25 см. ТСП: діаметр 18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35281 — Протез кровоносної судини синтетичний

Woven vascular prostheses (WVP) made of polyester coated with bovine collagen or gelatin coating, length not less than 12.5 - 25 cm. WVP diameter: 18 mm
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2020
UA-2020-08-12-004312-a946460706ac4488b81629feebbf1d886
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІРИДІУМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 вересня 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:09
Документи переможця.rar
09 вересня 2020 08:53
Електронний підпис
09 вересня 2020 08:53
Електронний підпис
09 вересня 2020 08:52
11. Буклет.pdf
09 вересня 2020 08:52
9. Етикетка.pdf

Документи

12 вересня 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ІРИДІУМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 98 850,00
UAH
98 850,00
UAH
Документи
ТОВ "ІРИДІУМ" 99 300,00
UAH
99 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:09
Документи переможця.rar
09 вересня 2020 08:53
Електронний підпис
09 вересня 2020 08:53
Електронний підпис
09 вересня 2020 08:52
11. Буклет.pdf
09 вересня 2020 08:52
9. Етикетка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ІРИДІУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 98 850,00
UAH
16 жовтня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
98 850,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 22:18
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:54
допка до дог 09239-112020 Людмила Фарм Тканні судинні протези (ТСП) з поліестеру, вкриті бичачим колагеном або желатиновим покриттям, довжина не менше 12,5-25 см. ТСП діаметр 18 мм).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 18:58
ДУ №1 - UA-2020-08-12-004312-a 09-239.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 18:58
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 23:06
Протокол - Продовження строку укладання договору.docx укладений
30 листопада 2020 23:04
дог 09239-112020 від 27.11 Людмила Фарм.pdf укладений
30 листопада 2020 23:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 15.6, 15.7 Договору, з урахуванням листа Постачальника про продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі продукції, Сторони домовились внести зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «01 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «31 грудня 2020 року» 1.1.2 У Розділі 16 Договору змінити реквізити ЗАМОВНИКА та викласти їх в новій редакції 1.1.3 У Розділі 16 Договору змінити реквізити ПОСТАЧАЛЬНИКА та викласти їх в новій редакції 1.2. Інші умови Договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 09/239-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №2 про наступне: 1.1 З урахуванням листа Постачальника про продовження співпраці, гарантії виконання зобов’язань та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «31 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «29 квітня 2021 року» 1.1.2 У п.10.1 Договору цифри та слова «31 грудня 2020 року» замінити цифрами та словами «29 квітня 2021 року» 1.2 Інші умови Договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 09/239-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 29 квітня 2021
Сума оплати за договором: 98 850,00
UAH