Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Татарбунарської міської ради "Бесарабія" |
Код ЄДРПОУ: | 38012405 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., місто Татарбунари, вулиця Центральна,36 |
Контактна особа: |
Пустовітенко Олександр Володимирович +380672192280 kpbesarabiya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2021 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 8 983 041,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 915,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Горького в м.Татарбунари Одеської області. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 14:03 |
Перелік змін.pdf | |
03 вересня 2021 14:03 |
ТД з додатками в новіи_ редакціі_.pdf | |
25 серпня 2021 16:41 |
ТД с додатками_Горького.pdf |
03 вересня 2021 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 вересня 2021 14:03 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
03 вересня 2021 14:03 |
ТД з додатками в новіи_ редакціі_.pdf
|
||||||
25 серпня 2021 16:41 |
ТД с додатками_Горького.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-03-000023 ● ac4b0270edfe4877bca81aec3a1ce37e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 13:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2021 № 769
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 грудня 2021 року № 769
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-08-25-011364-a від 25.08.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-17 10:12:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Горького в м. Татарбунари Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-25-011364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Які саме вносились зміни до тендерної документації та з яких причин оприлюднений перелік змін до тендерної документації, а саме: файл «Перелік змін.pdf» не містить самого переліку змін, що вносились?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-22 18:46:59
Пояснення з власної ініціативи
лист-пояснення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ДОРСТРОЙ. |
7 905 155,09
UAH з ПДВ
|
7 905 155,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АЙРАПЕТЯН САМВЕЛ СЕРЕЖАЄВИЧ" |
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ДОРСТРОЙ. #39722333 |
Відхилено |
7 905 155,09
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 17:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2021 18:06
|
ФОП "АЙРАПЕТЯН САМВЕЛ СЕРЕЖАЄВИЧ" #2466220932 |
Переможець |
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 10:15
|
Договір | укладений |
05 жовтня 2021 10:12
|