Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 554 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-12-04-001312-c 943afdcb35ac4ba78f904fbcee271feb
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2019 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 20 грудня 2019 14:57
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 554 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, просп. Гагаріна, 9-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 11:00
ТД ремонт ДНЗ № 554 зміни від 05.12.2019.doc
04 грудня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 11:00
ТД ремонт ДНЗ № 554 зміни від 05.12.2019.doc
04 грудня 2019 18:33
ТД ремонт ДНЗ № 554.doc
04 грудня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000049 ● 368ec86bf40b4e30bca3f8c6cbecd2ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2019-12-04-001312-c 04.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 11:19:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень в ДНЗ № 554 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-04-001312-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «Мирбо ЛТД» (далі – ТОВ «Мирбо ЛТД»)?
3. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
4. У разі не укладання договору з ТОВ «Мирбо ЛТД», чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИРБО ЛТД" 259 854,72
UAH з ПДВ
259 854,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:56
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:53
724.imd
13 грудня 2019 14:53
27. 554 ДНЗ кошториси.pdf
13 грудня 2019 14:53
26. Форма пропозиція.pdf
13 грудня 2019 14:53
25. Проект договору.pdf
13 грудня 2019 14:53
12. Ліцензія ТОВ МИРБО.pdf
13 грудня 2019 14:53
7. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2019 14:53
6. Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 14:53
5. Витяг з ПДВ.pdf
13 грудня 2019 14:53
4. Модельний статут.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:12
7. Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 15:12
6. Дозвіл Приват.pdf
13 грудня 2019 15:12
5. Виписка ЄДР.pdf
13 грудня 2019 15:12
4. Ліцензія КК ПРИВАТ.pdf
13 грудня 2019 15:12
2. Витяг з ПДВ Приват.pdf
13 грудня 2019 15:12
1. Статут ПРИВАТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МИРБО ЛТД"

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
Переможець 259 854,72
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 18:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МИРБО ЛТД" #39342111

№ рішення у справі

466-р

Дата рішення у справі

12.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
259 854,72
UAH з ПДВ
Документи